Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

FruRosa skrev (10 minutter siden):

Jeg fikk vondt i plantehjertet mitt da de bare kastet de store palmene i "komposten" nedenfor verandaen. 

Hun kunne gitt dem bort! Så store planter er kostbare. De hadde blitt flotte om de ble støttet opp og fikk stå i godt lys.

Bruk og kast 🙄 vanlig i influenserverden det! 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (17 timer siden):

Hun sier så. De forsvant pga hormoner i 1.trimester. 

Edit: "forsvant" som i "sluttet å fungere"

Er så mye feilinformasjon der igården at det burde jo bli fratatt mobilen 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (26 minutter siden):

Liker dere måten hun pynter på? Alt står så " laina " opp og etter hverandre. Men hun liker det sikkert sånn

Helt enig. Det blir bare plassert på rekke og rad. Syns derimot Ninasprell sin måte å lage juleby på er helt nydelig! Det er som å komme inn i en eventyrverden🤩

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (53 minutter siden):

Liker dere måten hun pynter på? Alt står så " laina " opp og etter hverandre. Men hun liker det sikkert sånn

Ikke kjøkkenbenken nei. Ser helt idiotisk ut måten hun setter det på rekke og rad

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (9 minutter siden):

Ikke kjøkkenbenken nei. Ser helt idiotisk ut måten hun setter det på rekke og rad

Ja helt enig.  Men la merke til alle gresskarene hun hadde, sto på samme måten...ikke pent etter min smak 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (3 timer siden):

Ikke min smak, nei. Hun er altfor glad i glorete nips og figurer - i altfor store mengder!!!😅 Gi meg heller blomster, lys og natur til jul

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns spesielt de små plastjuletrærne ho setta i vinduskarmen så fælt ut 🫣 Elske jul, men de trærne så ut som nåkka min gjærrige gammeltante kunne funne på å kjøpt i sin tid 😅

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker i fjor så filmet hun på Hageland og at de hadde «så mye fin julepynt». Trodde det var kødd først. Er jo sånn glorete gammeldags porselenpynt som jeg bare trodde damer på 55 pluss likte. Ble så fascinert at jeg har fulgt henne siden 😅 Og nå koser jeg meg med og følge henne i denne madness julepyntingen. Helt villt. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Noen liker mora og andre liker dattera", og slik er det med julepynt også.

Stina har sin stil og dess flere innlegg her inne med kritikk, dess flere damer er det som går inn for å se hva hun legger ut på Ig og Snap, og hun tjener mer penger.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (1 time siden):

"Noen liker mora og andre liker dattera", og slik er det med julepynt også.

Stina har sin stil og dess flere innlegg her inne med kritikk, dess flere damer er det som går inn for å se hva hun legger ut på Ig og Snap, og hun tjener mer penger.

Nei. Men er jo lov å håpe. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg er imponert av dedikasjonen.Ikke min stil men,

Jeg har EN eske med julepynt i boden,og vi er fem stk i familien

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg lurer på, er skal de ikke bruke kjøkkenbenken på to måneder? Den er jo stappfull av nips?

Ellers syns jeg det er litt moro med folk som tar helt av ned julepynten 🙃

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nei_123
Anneisabell skrev (7 timer siden):

Når det kommer til julepynt så liker jeg det ja. :)  Jo mer jo bedre, det er hyggelig og stemningsfullt og av en eller annen grunn syns jeg aldri det blir rotete med mye julepynt. 

Endret av Nei_123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Snoopdoggie skrev (5 timer siden):

Helaften for Stina 😄

IMG_6077.png

Også da hun smakte på «fettekakedeien» 😅😅

Den automatiske tekstingen er jo underholdende i seg selv. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

evybergen skrev (7 timer siden):

Må si jeg er imponert av dedikasjonen.Ikke min stil men,

Jeg har EN eske med julepynt i boden,og vi er fem stk i familien

Er antall familiemedlemmer i boligen relevant for antall esker med julepynt?

Jo større familie,jo mer pynt er ok?

La folk pynte som de vil,noen er mer ekstravagante enn andre.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poly skrev (10 timer siden):

Husker i fjor så filmet hun på Hageland og at de hadde «så mye fin julepynt». Trodde det var kødd først. Er jo sånn glorete gammeldags porselenpynt som jeg bare trodde damer på 55 pluss likte. Ble så fascinert at jeg har fulgt henne siden 😅 Og nå koser jeg meg med og følge henne i denne madness julepyntingen. Helt villt. 

Mange damer på 55 pluss som har fin interiørstil. Skjønner ikke helt hva du mener med den kommentaren. Følger flertallet instagramkontoer der kontoinnehaver er skikkelig gammel, type 50 pluss🙄. Derimot er det mange unge influencere som har helt forferdelig dårlig interiørstil, feks Stina.

Jeg er ikke 55 pluss, men absolutt voksen.

• Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...