Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (1 time siden):

Virkelig?? Status på rier/fødsel?? Skjerp deg, Stina!

Dette blir laaaaaaaang fødsel gitt. 🤣🤣🤣

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (20 minutter siden):

Ja hun kommer vel til å bli første i verden med 2 uker lang fødsel, selverklært selvsagt 🙈

• Liker 16
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (20 minutter siden):

Tidenes lengste, mest smertefulle og gudene vet hva. Ihvertfall mye verre enn alle andre noensinne har opplevd 🤣🤣

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (34 minutter siden):

Hu er som venninna mi. Føda i 4 uker, hu… ble slitsomt i lengden 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg vært igjennom 2 fødsler. Med første hadde jeg lang latens-fase. Ble også lagt inn på sykehuset å fikk beskjed om at det ble baby Ila dagen, hadde kraftige rier og åpnet meg. Men så stoppet det 4 cm. Ble igangsatt dagen etterpå. Da var det så vondt at jeg ikke orket tanken på sminke. 

Med nr 2 var det også lang-drygt til å være nr 2. Men jeg var i fin form i mellom riene, så sto å sminka meg i mellom riene på sykehuset på 4-5 cm.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (2 timer siden):

Du skrev «Hvorfor kan ikke du gå ut av profilen til Stina om den plager deg? Du ser jo kun på den for å finne dritt å skrive om her inne, så hvorfor ser du på den?» 

Jeg ser ikke på den for å finne dritt å skrive. Jeg ba deg gå ut av tråden. Ikke profilen hennes. 

Og forskjellen er?😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (31 minutter siden):

Og forskjellen er?😅

Du forstår ikke forskjellen på å be noen slutt å følge en spesifikk person kontra å ikke delta i en tråd på ett forum..?Forskjellen er at du forteller meg at jeg følger Stina for å skrive dritt her. Det er feil. Du er i denne tråden for å ta de som kritiserer henne. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha skrev (3 timer siden):

Ja hun kommer vel til å bli første i verden med 2 uker lang fødsel, selverklært selvsagt 🙈

Har nå en annen influencer med navn Sara Emilie som holdt på slik. Hun hadde sterke kynnere og nær en fødsel i de siste 3 måneder av svangerskapet 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 timer siden):

Hva er greia med at folk deler sine fødselshistorier i denne tråden nå? 

Uff da😊 ble tjangsen borte til og prate dritt om SB?

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun får ta seg ut, spennende å se hvor lenge hun er i denne fasen før hun faktisk føder.

fødte i dag, og kjenner jeg er helt kjørt. ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (2 timer siden):

Du forstår ikke forskjellen på å be noen slutt å følge en spesifikk person kontra å ikke delta i en tråd på ett forum..?Forskjellen er at du forteller meg at jeg følger Stina for å skrive dritt her. Det er feil. Du er i denne tråden for å ta de som kritiserer henne. 

Såå, du kan fortelle to forskjellige personer her inne at de kun er her for å forsvare Stina - men gud forby om noen antydet at du kun følger Stina for å skrive dritt?🤣 

Det er ikke noe forskjell i de to tingene du spør om her, poenget er det samme. Du ber noen slutte å følge tråden fordi de ikke liker innholdet, og jeg ber deg slutte å følge Stina fordi du (veldig åpenbart) ikke liker innholdet😓

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (4 minutter siden):

Såå, du kan fortelle to forskjellige personer her inne at de kun er her for å forsvare Stina - men gud forby om noen antydet at du kun følger Stina for å skrive dritt?🤣 

Det er ikke noe forskjell i de to tingene du spør om her, poenget er det samme. Du ber noen slutte å følge tråden fordi de ikke liker innholdet, og jeg ber deg slutte å følge Stina fordi du (veldig åpenbart) ikke liker innholdet😓

Ikke noe å gråte for det. Jeg liker mye av det hun poster. Jeg syns bare hun tar helt av, og blir verre og verre for hver dag. Dette er en tråd hvor vi diskuterer henne som influenser. Du trenger ikke bli lei deg på hennes vegne. Hun har tatt ett aktivt valg om å ikke lese blant annet her inne, fordi kritikken går innpå henne. Da kan du også velge det siden du blir så affisert av det vi skriver. 

Når noen velger å dele livet sitt på internett så må de tåle at folk kritiserer dem 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (7 timer siden):

På restaurant dagen etter at vannet gikk??? Ok, hvordan lot dette seg gjøre?

Dojakitty skrev (7 timer siden):

For ikke å snakke om infeksjonsfare. Ikke akkurat lurt!!

Det går da helt fint an. Gjorde det samme selv, fikk perm fra sykehuset noen timer fordi alt drøyde sånn. Det er ikke større infeksjonsfare på en restaurant enn hjemme/på sykehuset. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (25 minutter siden):

Ikke noe å gråte for det. Jeg liker mye av det hun poster. Jeg syns bare hun tar helt av, og blir verre og verre for hver dag. Dette er en tråd hvor vi diskuterer henne som influenser. Du trenger ikke bli lei deg på hennes vegne. Hun har tatt ett aktivt valg om å ikke lese blant annet her inne, fordi kritikken går innpå henne. Da kan du også velge det siden du blir så affisert av det vi skriver. 

Når noen velger å dele livet sitt på internett så må de tåle at folk kritiserer dem 

Har da verken grått eller blitt affisert av noe🤣 Det går jo ganske hardt inn på deg hva Stina snakker om også, siden du må løpe inn her for å skrive drit - så jeg ville fulgt eget råd og holdt meg unna👌🏻

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Birdo skrev (12 minutter siden):

Har da verken grått eller blitt affisert av noe🤣 Det går jo ganske hardt inn på deg hva Stina snakker om også, siden du må løpe inn her for å skrive drit - så jeg ville fulgt eget råd og holdt meg unna👌🏻

Du skriver med gråtesmiley og blir åpenbart opprørt når jeg og andre snakker negativt om henne. 
Jeg syns det er gøy å følge med. Så jeg fortsetter med det :) 

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (21 minutter siden):

Du skriver med gråtesmiley og blir åpenbart opprørt når jeg og andre snakker negativt om henne. 

Mtp hvor ofte du bruker samme emoji,burde du vite at den ikke betyr gråt/å være opprørt..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Blir ikke opprørt bare fordi jeg sier i mot drittsnakk - det kalles å være et oppegående menneske. Men det blir kanskje for mye å sette seg inn i for deg🙃 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...