Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Palmemor skrev (1 time siden):

Siden hun har lagt inn silikon, til tross for 3 nakkeskader ja... Hun kommer nok ikke til å amme. Når hun ikke engang kan holde små strikkepinner så vil det være klin umulig å bære/amme ett barn uten at de plagene blusser opp. Og det er greit, det. Jeg har prolapser i nakken som er oppe og nikker hver gang jeg løfter feil, og det var ett mareritt å amme. Men har ikke silikon da, så jeg gjorde det likevel en stund

Finnes jo flere måter å amme på. Jeg ble anbefalt tvilling posisjon pga litt store pupper. Det skal vist være litt lettere for de med større bryster. Men får man ikke til, så er det ikke verdens undergang. Men er jo absolutt en fordel å amme i forhold til allergier osv. samt så sa de noe om magesekken. Vet de gir morsmelk erstatning på sykehuset om behov også. 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
lillebamsemums skrev (54 minutter siden):

Finnes jo flere måter å amme på. Jeg ble anbefalt tvilling posisjon pga litt store pupper. Det skal vist være litt lettere for de med større bryster. Men får man ikke til, så er det ikke verdens undergang. Men er jo absolutt en fordel å amme i forhold til allergier osv. samt så sa de noe om magesekken. Vet de gir morsmelk erstatning på sykehuset om behov også. 

Ja, absolutt. Men hun legger jo veldig opp til at hun har bestemt seg for å ikke amme. Jeg måtte også bruke tvillinggrepet for ellers hadde ungen drukna i pupp. Gir de erstatning på sykehuset? Trodde de fikk donormelk? Var det min eldste fikk hvertfall, og det barnet til venninna mi fikk nå i våres?

• Liker 2
Skrevet
Palmemor skrev (Akkurat nå):

Ja, absolutt. Men hun legger jo veldig opp til at hun har bestemt seg for å ikke amme. Jeg måtte også bruke tvillinggrepet for ellers hadde ungen drukna i pupp. Gir de erstatning på sykehuset? Trodde de fikk donormelk? Var det min eldste fikk hvertfall, og det barnet til venninna mi fikk nå i våres?

Jupp, er det jeg har innblikk av også. Men aldri si aldri. Hun overrasker rett som det er ☺️

var det jordmor på amme kurset jeg var på sa. Hun gikk ikke i dybden akkurat når det kom til hva de ga. Hun sa bare morsmelk erstatning. 

Skrevet

Jeg er 99% sikker på at hun skal inn på planlagt keisersnitt. Bare legg merke til så ofte hun snakker om at hun tror han kommer før 🤔

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
Windows123 skrev (3 minutter siden):

Jeg er 99% sikker på at hun skal inn på planlagt keisersnitt. Bare legg merke til så ofte hun snakker om at hun tror han kommer før 🤔

Har tenkt tanken... Og hu er jo pitteliten så det hadde ikke vært så rart

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (10 minutter siden):

Får man keisersnitt for å være liten?

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
Eyr skrev (Akkurat nå):

Får man keisersnitt for å være liten?

Nei, men det kan tenkes at bekkenet hennes er for smalt (Ja jeg vet at petite damer og kan ha større bekken), og at hun derfor har fått innvilget keisersnitt. 

Skrevet
Windows123 skrev (21 minutter siden):

Hun har nok suttret seg til det.. blir ikke overrasket.. 🫣

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Palmemor skrev (26 minutter siden):

Hadde hun fått ks pga lite bekken hadde hun brukt det for content. Come on 

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
Dojakitty skrev (2 minutter siden):

Hadde hun fått ks pga lite bekken hadde hun brukt det for content. Come on 

Hah, ja du har kanskje rett🤪

Skrevet

Hansker til bleieskift, ja. Har hørt mye om at ansatte i barnehagen gjør dette, men med eget barn?? Jeg har tatt imot oppkast på rein refleks med bare henda jeg. Litt avføring fra egen unge er da ingen sak 😂

• Liker 18
  • Hjerte 1
Skrevet

Hansker under bleieskift ja... jaja... men å grafse seg i håret 648293 ganger mens man driver med mat,og håret løst til enhver tid,dét snakkes det ikke om... eller kan hun ikke ha håret oppsatt pga nakkeskade og all extention som er i det?!🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

• Liker 18
  • Nyttig 2
Skrevet
Katinkalille skrev (Akkurat nå):

Hansker under bleieskift ja... jaja... men å grafse seg i håret 648293 ganger mens man driver med mat,og håret løst til enhver tid,dét snakkes det ikke om... eller kan hun ikke ha håret oppsatt pga nakkeskade og all extention som er i det?!🤷🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Hun forklarte her om dagen at hun kan ha løs hestehale, men at det blir tungt pga extention… hun kan mene hva hun vil om at man ikke skal klippe seg kort (og det er jeg enig i!) bare fordi man får barn. Men det lange håret der blir ett problem. Hundre prosent. 

• Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet

Hansker ved bleieskift????🤣🤣🤣

Jeg har aldri vært så spent på hvordan noen takler småbarnslivet i hele mitt liv 

• Liker 20
  • Nyttig 5
Skrevet

Altså, bruke hansker når man skifter bleie på sitt eget barn?! Det har jeg aldri hørt noen gjøre! Det er nesten så det er det villeste jeg har hørt. 

• Liker 24
Skrevet
Marsipan123 skrev (2 minutter siden):

Altså, bruke hansker når man skifter bleie på sitt eget barn?! Det har jeg aldri hørt noen gjøre! Det er nesten så det er det villeste jeg har hørt. 

Hun skjønte ikke forskjellen heller på barnehageansatte/sykehuspersonell og foreldre til eget barn…… 

Jeg setter spørsmålstegn ass..

• Liker 19
  • Nyttig 3
Skrevet

haha snappen hennes er ren underholdning😂 

hansker ved bleieskift fordi hun ikke ønsker bæsj under neglene sine. Jeg døde😂

Jeg syns hun har handla ekstremt mye, og mye man ikke trenger med en gang. Hun legger veldig opp til at hun ikke skal få til å amme. Hvis hun ønsker å amme så skjønner jeg ikke helt poenget med å kjøpe alt det hun har kjøpt som om hun har bestemt at hun skal gi ungen mme. Hvis ammingen ikke funker så er det bare å kjøpe alt hun trenger for å gi ungen mme.

Jeg blir fascinert av dama, virkelig. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
Dojakitty skrev (På 8.8.2024 den 12.05):

Ikke i den graden det er der i hus. Der er det helt rullegardin nede

100% enig! 

• Liker 6
Skrevet
Mayaal skrev (9 minutter siden):

haha snappen hennes er ren underholdning😂 

hansker ved bleieskift fordi hun ikke ønsker bæsj under neglene sine. Jeg døde😂

Jeg syns hun har handla ekstremt mye, og mye man ikke trenger med en gang. Hun legger veldig opp til at hun ikke skal få til å amme. Hvis hun ønsker å amme så skjønner jeg ikke helt poenget med å kjøpe alt det hun har kjøpt som om hun har bestemt at hun skal gi ungen mme. Hvis ammingen ikke funker så er det bare å kjøpe alt hun trenger for å gi ungen mme.

Jeg blir fascinert av dama, virkelig. 

The bais!! 😂😂😂

• Liker 6
Skrevet

Tror Stina har et veldig avslappet forhold til hva hun «ikke klarer». Nå mener hun at hun ikke klarer å spise uten å se på noe, altså er hun en forvokst iPad-kid som bare «må» spise foran skjerm. Det går visst fint uten skjerm hvis hun spiser med andre eller er på restaurant «for da er det så mye som skjer rundt». Det er så mye vissvass som hun bare har bestemt seg for at er vedtatte sannheter. Vet at flere her henviser til videoen av tappelino hvor hun får kritikk for å mene at overvektige barn dør innen de er 40 år eller hva det var hun lirte av seg for mange år siden. Synes disse påstandene hennes om hva hun klarer/ikke klarer minner mye om de syke tingene hun sa om overvektige i bloggtiden, ikke fordi det er så ufølsomt eller krenkende, men begge utsagnene er ikke rotet i virkeligheten og baserer seg kun på hennes (overdramatiske) opplevelser av hva som er reelt

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...