Aintnofun Skrevet 18. oktober #6841 Del Skrevet 18. oktober winterchild skrev (2 minutter siden): Stina är ju tusen gånger mer normal än Sophie 🤣 bara för att jag gillar Stina älskar jag inte alla andra influencers. På hvilken måte er hun mer normal? Og er det så viktig å være normal? 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 18. oktober #6842 Del Skrevet 18. oktober Aintnofun skrev (Akkurat nå): På hvilken måte er hun mer normal? Og er det så viktig å være normal? Hon är snäll och geniun. Det upplever jag inte att SE är. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18. oktober #6843 Del Skrevet 18. oktober J.. skrev (38 minutter siden): Disse "dingsene" har eksistert siden sent 80tallet.. Ok. Da er jeg glad jeg aldri har hatt behov for det. Sikkert trekt fra markedet for en grunn. Ikke noe vi fikk opplyst om som en må-ha på verken kurs eller helsestasjonen, så så viktig kan det jo ikke være å ha 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 18. oktober #6844 Del Skrevet 18. oktober Fenomen skrev (1 time siden): Når man er influencer og skal påvirke folk så er det jo ikke så bra å ha et så hinsides overforbruk og normalisere det. Det fungerer ikke helt sånn at alle bare skal gjøre akkurat som de vil. Helt ärligt så får hon spendera precis hur mycket hon vill. Inte hennes problem om andra blir avundsjuka eller inte har råd till att göra samma sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18. oktober #6845 Del Skrevet 18. oktober winterchild skrev (5 minutter siden): Helt ärligt så får hon spendera precis hur mycket hon vill. Inte hennes problem om andra blir avundsjuka eller inte har råd till att göra samma sak. Det er jo ikke ett problem at hun bruker penger som en full sjømann. «Problemet» oppstår når hun står å forteller om hvor vanskelig det må være å ha dårlig økonomi, snakker om at alt er dyrt, vil ikke snakke om hva hun tjener fordi mange har det trangt, for så og gå å kjøpe en veske til 15.000 fordi hun ikke fikk ultralyd som hun ønska seg. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 18. oktober #6846 Del Skrevet 18. oktober Palmemor skrev (1 minutt siden): Det er jo ikke ett problem at hun bruker penger som en full sjømann. «Problemet» oppstår når hun står å forteller om hvor vanskelig det må være å ha dårlig økonomi, snakker om at alt er dyrt, vil ikke snakke om hva hun tjener fordi mange har det trangt, for så og gå å kjøpe en veske til 15.000 fordi hun ikke fikk ultralyd som hun ønska seg. Oh well hon är kanske lite empatisk till att andra har det vansklig. Det är ju en fin egenskap. Hon har all rätt att spendera så mycket på en väska. Jag kan säga att jag har spenderat betydligt mer på en väska men fortsatt också haft empati för de som har det svårt. Ska hon leva fattigt bara för att andra gör det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18. oktober #6847 Del Skrevet 18. oktober winterchild skrev (4 minutter siden): Oh well hon är kanske lite empatisk till att andra har det vansklig. Det är ju en fin egenskap. Hon har all rätt att spendera så mycket på en väska. Jag kan säga att jag har spenderat betydligt mer på en väska men fortsatt också haft empati för de som har det svårt. Ska hon leva fattigt bara för att andra gör det? Det er jo overhodet ikke det jeg sier. Men hun er en influenser og har påvirkning, akkurat som alle andre. Da må man være litt forsiktig med hva man deler. det er dobbbeltmoralsk å si at man ikke vil si hva man tjener, samtidig som man sier «jeg tjener mer enn nok på snap for å si det sånn», og samtidig vise hva absolutt alt koster. Jeg syns det er usmakelig å flashe penger, uansett hvem det er som gjør det 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 18. oktober #6848 Del Skrevet 18. oktober Palmemor skrev (1 minutt siden): Det er jo overhodet ikke det jeg sier. Men hun er en influenser og har påvirkning, akkurat som alle andre. Da må man være litt forsiktig med hva man deler. det er dobbbeltmoralsk å si at man ikke vil si hva man tjener, samtidig som man sier «jeg tjener mer enn nok på snap for å si det sånn», og samtidig vise hva absolutt alt koster. Jeg syns det er usmakelig å flashe penger, uansett hvem det er som gjør det Okej men det är väl offentligt vad hon tjänar oavsett? Visst hon har kanske dubbelmoral gällande det, vilket jag kan förstå är irriterande. Men det ständiga tjatet om att hon överbrukar etc är bara så tröttsamt och ärligt talat jantelag. Vissa människor har mer pengar än andra, av olika anledningar, och jag tycker ärligt talat att Stina får spendera sina pengar som hon vill, och flasha med det om hon vill. Förstår inte varför man ska bli så provocerad, hade dessa sura människorna också haft miljoner på banken hade de också spenderat det. Är bara onödigt att vara så avundsjuk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. oktober #6849 Del Skrevet 18. oktober En annen ting er at hun vrir om på tilbakemeldinger hun får , eller hat som det kalles i influenser-verden. Som den gang hun satt på kafé i Cannes iført «ingenting», men fikk oppslag i Dagbladet der hun kunne fortelle om haterne som mente at hun ikke skulle ha på bikini på stranda. «Hva skal jeg da går i? Burka liksom??». Det var jo ikke minimal bikini på stranda det ble reagert på… men kafé og bytur etterpå… uansett hva man mener om bekledningen hennes , så viste hun at hun -for å få overskrifter, ikke sa hele sannheten». Da hjelper det ikke om hun ellers er søt og snill på snap i mine øyne… 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18. oktober #6850 Del Skrevet 18. oktober Zenhouse skrev (2 minutter siden): En annen ting er at hun vrir om på tilbakemeldinger hun får , eller hat som det kalles i influenser-verden. Som den gang hun satt på kafé i Cannes iført «ingenting», men fikk oppslag i Dagbladet der hun kunne fortelle om haterne som mente at hun ikke skulle ha på bikini på stranda. «Hva skal jeg da går i? Burka liksom??». Det var jo ikke minimal bikini på stranda det ble reagert på… men kafé og bytur etterpå… uansett hva man mener om bekledningen hennes , så viste hun at hun -for å få overskrifter, ikke sa hele sannheten». Da hjelper det ikke om hun ellers er søt og snill på snap i mine øyne… Det er like usmakelig å flashe penger som det er å flashe pupper, hvilket hun gjorde der. Jeg bare skjønner ikke hvorfor hun og andre med henne ønsker å fremstå så enkle 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 18. oktober #6851 Del Skrevet 18. oktober Palmemor skrev (3 minutter siden): Det er like usmakelig å flashe penger som det er å flashe pupper, hvilket hun gjorde der. Jeg bare skjønner ikke hvorfor hun og andre med henne ønsker å fremstå så enkle Slutshaming much? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18. oktober #6852 Del Skrevet 18. oktober winterchild skrev (1 minutt siden): Slutshaming much? Der er tacky, horete og sinnsykt usexy å gå med minimalt med tøy og doje seg sånn som hun gjorde. Slutshaming? Javel. Kle på deg! Barna dine ser dette senere. Hadde jeg gått kledd sånn på en restaurant hadde ungene mine nekta å bli med. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 18. oktober #6853 Del Skrevet 18. oktober Palmemor skrev (1 minutt siden): Der er tacky, horete og sinnsykt usexy å gå med minimalt med tøy og doje seg sånn som hun gjorde. Slutshaming? Javel. Kle på deg! Barna dine ser dette senere. Hadde jeg gått kledd sånn på en restaurant hadde ungene mine nekta å bli med. Ok boomer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nostradamus Skrevet 18. oktober #6854 Del Skrevet 18. oktober (endret) Sunfl0wer skrev (På 7.4.2024 den 18.44): Er ikke jeg som overdriver😊 Den dama på bildet har ikke i nærheten av så store pupper og da blir heller ikke utrigningen noe voldsom. Men dette er så latterlig å diskutere for pupper er naturlig å se. Tenker du sånn om kvinner som ammer offentlig også? For det er vanskelig å amme uten å flashe noe som helst pupp. Skal de også shames? Kvinner som ammer offentlig er jo noe helt naturlig. Å ta narkose for så å skjære opp hudvev for å sette in et gummilignende fremmedlegeme i kroppen, for så å sy igjen. Deretter flashe det for gud og hvermann - er ikke naturlig på noen måte, derav reaksjonene (vil jeg tro). Det oppfattes ikke som naturlig eller moderlig, men heller overfladisk og unødig risiko å utsette seg for. Hvorfor gjør noen dette? For hva? Eller hvem? Endret 18. oktober av Nostradamus 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 18. oktober #6855 Del Skrevet 18. oktober winterchild skrev (12 minutter siden): Slutshaming much? Jeg mente ingen slutshaming, men påpekte hva hun unnlot å fortelle Dagbladet… da må man heller stå for å kle seg slik blant folk (og altså IKKE på stranda) og at det var dét hun fikk «hat» for.. det var poenget mitt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 18. oktober #6856 Del Skrevet 18. oktober winterchild skrev (10 minutter siden): Ok boomer. Jeg er faktisk så gammel at jeg måtte google det, ja. Beklager om jeg ikke syns det er spesielt sjarmerende å se 98% hud når jeg er ute å spiser. Kall meg gammeldags du, det står jeg fint i 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 18. oktober #6857 Del Skrevet 18. oktober Palmemor skrev (Akkurat nå): Jeg er faktisk så gammel at jeg måtte google det, ja. Beklager om jeg ikke syns det er spesielt sjarmerende å se 98% hud når jeg er ute å spiser. Kall meg gammeldags du, det står jeg fint i Förstår inte varför man ska trycka ner lättklädda kvinnor? Menar du att prostituerade är mindre värda än dig? Känns så otroligt hatiskt att döma andra för att de är "horete" etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 18. oktober #6858 Del Skrevet 18. oktober Zenhouse skrev (2 minutter siden): Jeg mente ingen slutshaming, men påpekte hva hun unnlot å fortelle Dagbladet… da må man heller stå for å kle seg slik blant folk (og altså IKKE på stranda) og at det var dét hun fikk «hat» for.. det var poenget mitt. Skjønner. Hon har säkert provocerat i den situationen. Bra att du i alla fall inte slutshameade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mippiie123 Skrevet 18. oktober #6859 Del Skrevet 18. oktober 😂😂 Forskjell på å «leve fattig fordi alle andre gjør det» og ha det enorme forbruket hennes men ok Stina er så hyggelig og jordnær, i motsetning til Sophie Elise 😂 hennes store forbilde 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 18. oktober #6860 Del Skrevet 18. oktober Mippiie123 skrev (Akkurat nå): 😂😂 Forskjell på å «leve fattig fordi alle andre gjør det» og ha det enorme forbruket hennes men ok Stina er så hyggelig og jordnær, i motsetning til Sophie Elise 😂 hennes store forbilde Men menar du seriöst att man ska leva på en budget om man tjänar massor med pengar? Tror du att kändisar i Hollywood inte spenderar mer än Stina i månaden? (Obviously). Det är helt galet att bli provocerad av det. Jag förstår det inte. Sen när är Sophie Stinas förebild? De är ju två helt olika människor. Sophie ljuger ju hela tiden medan Stina är ärlig och öppen med sitt liv (vilket hon får extremt mycket skit för). Nästa gång kan du citera mig om du direkt vänder dig till de inläggen som jag skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå