Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

arnoyb skrev (2 timer siden):

Har hun OCD?  Det er ikke sånn at om du har OCD så gjelder det alle punkter i livet. Situasjoner kan også virke lik på andre men ikke utløse OCD hos en som sliter med det.

Aner ikke hva hun har - var en annen som nevnte at hun ikke har bilder og gardiner fordi det er visuelt forstyrrende. Dermed lurer jeg på hvordan det ikke er visuelt forstyrrende med blinkende lys, to juletrær og ellers masse pynt fra november til januar (hun fjerner vel alt før nyttårsaften, men uansett) 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tøflusen skrev (1 time siden):

Aner ikke hva hun har - var en annen som nevnte at hun ikke har bilder og gardiner fordi det er visuelt forstyrrende. Dermed lurer jeg på hvordan det ikke er visuelt forstyrrende med blinkende lys, to juletrær og ellers masse pynt fra november til januar (hun fjerner vel alt før nyttårsaften, men uansett) 

Hun har julepynt i alle rom, juletre på soverommet også. Kunne skjønt om det kun var i stua, men overalt 😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir også stresset av for mye ting hjemme - men akkurat til jul elsker jeg masse julepynt. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild

Älskar att hon spenderar så mycket, det är hennes pengar och hon får lägga det på precis det hon vill. Helt sjukt att folk hela tiden ska bli så provocerade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (1 time siden):

Älskar att hon spenderar så mycket, det är hennes pengar och hon får lägga det på precis det hon vill. Helt sjukt att folk hela tiden ska bli så provocerade. 

Du er veeeeeldig engasjert her ser jeg. Men hugger løs på Sofie Elise i den tråden. Kan du ikke skjønne at kanskje mennesker i denne tråden har like sterke meninger om SB som du har om SE? 

Endret av Øyeblikk
Skrivefeil
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (2 timer siden):

Ah yes. Overforbruk, bruk og kast og sløsing💗

• Liker 12
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

winterchild skrev (2 timer siden):

Handler vel mest om dobbelmoralen, hun sier hun ikke ønsker å fortelle om inntekt osv. fordi det er mange som sliter økonomisk. Greit nok, men i halve vendinga så får man prislapper på hva alt koster lagt ut som clickbaits i spotlight. Dette er kun for å skape økte seertall, noe hun vet. Og ja hun lever av det. Men da er det kanskje også greit å ikke innta den såkalte «omtanken» for de som ikke har så mye først. Det her går igjen i mye av det Stina sier og gjør. 

Endret av Lzzy
  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyeblikk skrev (36 minutter siden):

Du er veeeeeldig engasjert her ser jeg. Men hugger løs på Sofie Elise i den tråden. Kan du ikke skjønne at kanskje mennesker i denne tråden har like sterke meninger om SB som du har om SE? 

Haha!! Dette 🤣 folk ser ikke dobbeltmoralen vet du! 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (3 timer siden):

Hun selv snakket ned folk som reiste for 3 år siden. Hun skjønte ikke det at mange var avhengig av inntekt for å kunne ha råd til å leve og spise.  Samme tiden brukte hun 60 000 på julepynt. Hun burde holde kjeft hun som selv bidrar til at denne kloden går en vei og ikke snakke moraliserende til andre. 

Øyeblikk skrev (1 time siden):

Den dobbelmoralen den dobbelmoralen!

Hva er forskjellen på stina og se? Begge digger seg selv til de grader 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (2 minutter siden):

Hun selv snakket ned folk som reiste for 3 år siden. Hun skjønte ikke det at mange var avhengig av inntekt for å kunne ha råd til å leve og spise.  Samme tiden brukte hun 60 000 på julepynt. Hun burde holde kjeft hun som selv bidrar til at denne kloden går en vei og ikke snakke moraliserende til andre. 

Den dobbelmoralen den dobbelmoralen!

Hva er forskjellen på stina og sb? Begge digger seg selv til de grader 

Og ikke minst, SE er vel omtrent det største forbildet Stina har. Om ikke hun sier det, så lyser det igjennom av samme utsagn og tankegang. «Jeg skal ikke slutte å jåle meg selvom jeg bli mamma» som å høre SE, bare sagt med andre ord. Hjelpes 🥱

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (1 time siden):

Og ikke minst, SE er vel omtrent det største forbildet Stina har. Om ikke hun sier det, så lyser det igjennom av samme utsagn og tankegang. «Jeg skal ikke slutte å jåle meg selvom jeg bli mamma» som å høre SE, bare sagt med andre ord. Hjelpes 🥱

De kan jåle seg så mye de vil. Jeg også villet jålet meg hvis jeg fikk barn,  men ikke noe jeg trenger å rope ut høyt for det. Hva vil de med det utsagnet liksom? De eier ikke bakkekontakt.  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (1 time siden):

De er veldig gode venner. Stina deltok i «snart mamma» podcasten til SE. 

Håper dog at Stina står for det hun sa da de prøvde å bli gravide, at baby ikke skulle eksponeres i kanalene. Typ at barnevognen kunne sees når de var på tur, men ikke mer enn det. Hørtes troverdig ut da, men føler grensene har blitt flyttet en del underveis. Nå vet vi til og med at lille skal ha pulsmåler på foten om natta og at de skal tracke puls og søvn på ham også. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenhouse skrev (2 minutter siden):

De er veldig gode venner. Stina deltok i «snart mamma» podcasten til SE. 

Håper dog at Stina står for det hun sa da de prøvde å bli gravide, at baby ikke skulle eksponeres i kanalene. Typ at barnevognen kunne sees når de var på tur, men ikke mer enn det. Hørtes troverdig ut da, men føler grensene har blitt flyttet en del underveis. Nå vet vi til og med at lille skal ha pulsmåler på foten om natta og at de skal tracke puls og søvn på ham også. 

Hva sa du?? Pulsmåler på foten? Hva skal det være godt for?? Hjelpe seg så glad jeg er for at barna mine er født i en tid uten all mulig dingser 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (4 timer siden):

Når man er influencer og skal påvirke folk så er det jo ikke så bra å ha et så hinsides overforbruk og normalisere det. Det fungerer ikke helt sånn at alle bare skal gjøre akkurat som de vil.

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (3 minutter siden):

Hva sa du?? Pulsmåler på foten? Hva skal det være godt for?? Hjelpe seg så glad jeg er for at barna mine er født i en tid uten all mulig dingser 

Antagelig tenker de det er for å få varsel om evnt pustestopp bl.a.  Hun viste frem pakken, og fortalte hva man kunne gjøre. Det var bilde på pakken at dingsen var festet rundt en babyfot. Tror slike ting kan stresse mer enn gjøre godt. Vet det var en slik på markedet før, som ble trukket tilbake. 

Endret av Zenhouse
Skrivefeil
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zenhouse skrev (7 minutter siden):

Antagelig tenker de det er for å få varsel om evnt pustestopp bl.a.  Hun viste frem pakken, og fortalte hva man kunne gjøre. Det var bilde på pakken at dingsen var festet rundt en babyfot. Tror slike ting kan stresse mer enn gjøre godt. Vet det var en slik på markedet før, som ble trukket tilbake. 

Oij. Det har jeg aldri hørt noen bruke, med mindre det er god grunn for «overvåkning» av barnet 🙈 Må være ekstremt stressende med eventuelle alarmer som går av ved feil 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (29 minutter siden):

Disse "dingsene" har eksistert siden sent 80tallet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild
Lzzy skrev (2 timer siden):

Stina är ju tusen gånger mer normal än Sophie 🤣 bara för att jag gillar Stina älskar jag inte alla andra influencers. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest winterchild
Øyeblikk skrev (3 timer siden):

Och hugger löst? 😂 Tycker jag är ganska snäll mot SE och ger henne chans på chans att se henne i ett bättre ljus. Hade kunnat gå in riktigt hatiskt, vilket många gör i den tråden, men det upplever jag inte att jag gör. Du vet att man kan gilla en influencer och inte en annan? Samma sak som man kan gilla en skådis och inte en annan. Jag menar det är väl inte så svårt att förstå 🫠

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...