Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Lzzy skrev (49 minutter siden):

Og cloowwee da 😇

Jaaaa, lille babyen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes hun har fornuftige tanker rundt baby og dyr, og deilig med et barnerom som ikke bare er beige og hvitt😅

Men fryktelige mye hun har pakket i fødebagen ja

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte barnerommet, så utrolig mye finere enn alle de beigegreige influencerbarnerommene det går femten av på dusinet.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (3 timer siden):

Synes hun har fornuftige tanker rundt baby og dyr, og deilig med et barnerom som ikke bare er beige og hvitt😅

Tror du ikke hun får behov for krølltang og barberhøvel på føden assa?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lorieen skrev (21 timer siden):

Det er Stina selv som sier Peffedik.

Kommentaren ble ikke med,men takk,da er det ikke bare jeg som hører og mener det😂

Endret av Katinkalille
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!! Da er det ikke bare jeg som mener det😅

Endret av Katinkalille
Feil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lorieen skrev (21 timer siden):

Det er Stina selv som sier Peffedik.

Takk,da er det ikke bare jeg som mener det😅

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (7 timer siden):

Jaaaa, lille babyen!

Bærte/ diva i følge Stina

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diamant20 skrev (6 timer siden):

Next level fødebag. Blir nesten litt imponert over hvor mye investert hun er i den😅

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott flere syns babyrommet ble fint. Men dere som ellers er så opptatt av og ikke kritisere andre,  må dere til stadig nevne hvor kjedelig beige rom er? Er det sånn at hvis man skal opphøye en person så må man snakke ned andres smak?

Helt ærlig så gir jeg blaffen i hva slags interiør og farge folk har hjemme hos seg selv. Hver sin smak. Det jeg derimot syns er kritikkverdig, er hvordan bloggere uten null bakkekontakt er så populære. Står foran speilet og beundrer seg selv ihjel med overdreven filter. De forlenger beina sine, gjør seg tynnere og "penere" og mottar bøttevis av skryt for sine fake look. Er dette den nye normalen? Håper seriøst folk flest tar til vettet snart og slutter å følge sånne bloggere. Dette er voksne mennesker med fjortis mentalitet. 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 6
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden):

Flott flere syns babyrommet ble fint. Men dere som ellers er så opptatt av og ikke kritisere andre,  må dere til stadig nevne hvor kjedelig beige rom er? Er det sånn at hvis man skal opphøye en person så må man snakke ned andres smak?

Helt ærlig så gir jeg blaffen i hva slags interiør og farge folk har hjemme hos seg selv. Hver sin smak. Det jeg derimot syns er kritikkverdig, er hvordan bloggere uten null bakkekontakt er så populære. Står foran speilet og beundrer seg ihjel med overdreven filter. De forlenger beina sine, gjør seg tynnere og "penere" og mottar bøttevis av skryt for sine fake look. Er dette den nye normalen? Håper seriøst folk flest tar til vettet snart og slutter å følge sånne bloggere. Dette er voksne mennesker med fjortis mentalitet. 

Har et svar til dette. Og det er «underholdning»! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (Akkurat nå):

Har et svar til dette. Og det er «underholdning»! 

Underholdning som messer med hodene til folk. For ikke å snakke om selve underholderne. De er jo f#en meg helt blåst. De tror seriøst de er noe helt unikt. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 minutt siden):

Underholdning som messer med hodene til folk. For ikke å snakke om selve underholderne. De er jo f#en meg helt blåst. De tror seriøst de er noe helt unikt. 

Skal ikke si meg noe i mot dette. Men er som regel det som gjør at folk forsetter å se. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blåttvann skrev (6 timer siden):

NiceOrNothing skrev (2 timer siden):

Next level fødebag. Blir nesten litt imponert over hvor mye investert hun er i den😅

På en måte blir jeg ikke overrasket om krølltang og barberhøvel blir brukt heller🙈 Å barbere seg under armene tar jo ikke lange tida, men å vaske og krølle hår tar vesentlig mer tid😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kjøper et glass salsa til hver av dem. Mango papaya og pineapple salsa. Begge inneholder tilsatt sukker.

Helt greit- men sukkerfri kost er det ikke slik hun hevder. 

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blålilla skrev (21 minutter siden):

Han kjøper et glass salsa til hver av dem. Mango papaya og pineapple salsa. Begge inneholder tilsatt sukker.

Hun spiser varer med sukker, er ikke noe nytt det altså. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blålilla skrev (3 timer siden):

Nei det er jo ikke noe nytt. Men hun liker jo å si at hun lever sukkerfritt men det er altså ikke et sukkerfritt liv hun lever. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (4 timer siden):

Nei det er jo ikke noe nytt. Men hun liker jo å si at hun lever sukkerfritt men det er altså ikke et sukkerfritt liv hun lever. 

Men hvor mange ganger i uken må hun presisere hva hun mener? Hun spiser ikke sukkerholdig godteri, og holder seg til varer under en viss mengde sukker. Det er faktisk veldig enkelt å forstå hva hun mener, med mindre man gjør det vanskelig med vilje for å prøve å ta henne på noe såklart🙃

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (20 timer siden):

Å hvorfor skulle hun ikke få behov for det? De fleste babyer sover jo det meste av tiden i denne senga si.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (4 timer siden):

Men hvor mange ganger i uken må hun presisere hva hun mener? Hun spiser ikke sukkerholdig godteri, og holder seg til varer under en viss mengde sukker. Det er faktisk veldig enkelt å forstå hva hun mener, med mindre man gjør det vanskelig med vilje for å prøve å ta henne på noe såklart🙃

Det er pga folk ikke får det med seg! Og da kommer slike ting opp med gjevne mellomrom.

eksempel: hun spiste også yoghurt i går som inneholdt sukker, da sa hun rett ut at den hadde sukker i seg, men såpass lite. Tenker det er helt innafor. Poenget hennes hovedsakelig er jo å spise minst mulig sukker. ☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...