Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Viola712 skrev (1 time siden):

"Chloe vil bare drikke vann med isbiter i"🤯 Er det mulig, snakk om å gjøre hunden like sær som "mora"! 

Det er faktisk noe gubben min kunne funnet på og gi til katta i huset🙈 noen ganger lurer jeg på om katta er viktigere enn meg ☺️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HalloDoktor skrev (4 timer siden):

Tjent mye penger på å strikke 40 varianter av den samme genseren/cardiganen strikket på pinne 8-10 med dobbel tråd Drops Air? Nybegynnere kunne sikkert lært noe av henne, men jeg, som anser meg selv som en ganske god strikker, blir ikke akkurat inspirert av å se strikkingen hennes 😅

Hehe, godt poeng :) For meg som kun kan strikke rett så hadde jeg blitt inspirert. Har kjempelyst å lage mine egne gensere :)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun som sa igår at hun kunne ikke ha gulvtepper i huset fordi de har hund og tenk på alt en drasser med inn. Men å ha hunden sovende i senga er null problem. Usj 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (1 time siden):

Hehe, godt poeng :) For meg som kun kan strikke rett så hadde jeg blitt inspirert. Har kjempelyst å lage mine egne gensere :)

Ikke sant, akkurat mitt poeng. Men bra hun kan inspirere noen til noe 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (11 timer siden):

Ja....Hu blir stressa av bilder på veggene eller mye ting -hvordan skal det gå med en tre åring som har leker overalt 🫠

Ja, for alle som får barn er helt forberedt på endringene som kommer i livet, og har lagt fra seg alle gamle vaner. Bare dårlige foreldre blir overstimulert en gang i blant.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (8 timer siden):

Fargerikt? det var vel bare lyset som gjorde at det så grønt ut ?

IMG_9821.thumb.png.cb7062bb48f032088038811595a1a37b.png
 

Her sees fargen bedre 

Endret av Tessa12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...