Dojakitty Skrevet 15. september #6141 Del Skrevet 15. september Birdo skrev (1 time siden): Herreguuuuuuud - joggesko, virkelig? Er det seriøst noe å skulle ta folk på? Det eneste som er kritikkverdig om gårsdagen er selve dåpen og den utrolig tacky moren til dåpsbarnet. Hva som var galt med moren? Og speaking of tacky, den ene kjolen til Stina var så krise at jeg kan ikke tro hun var seriøs 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. september #6142 Del Skrevet 15. september Tough cookie skrev (7 timer siden): Kanskje hun ikke har noe imellom sneakers og høyhælte sko? Jeg tenkte ikke så mye over det når jeg så kjolen hun skulle ha på seg, for det var jo en kjole ala Therese Lien og Sara Emilie, og de labber jo rundt med sneakers og vide blomsterkjoler til både hverdag og fest. Den Only fans kjolen som hun viste frem først, var jo ti ganger verre enn å komme med sneakers i en dåpen. Hun hadde ikke en liten veske fra ysl heller, men det kjøpte hun seg. Jeg er enig i at det var grusomt å komme med de skoene! Og jeg bruker alltid sneakers selv, men de er hvite og rene! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 15. september #6143 Del Skrevet 15. september Birdo skrev (2 timer siden): Herreguuuuuuud - joggesko, virkelig? Er det seriøst noe å skulle ta folk på? Det eneste som er kritikkverdig om gårsdagen er selve dåpen og den utrolig tacky moren til dåpsbarnet. Stina blir nok ikke en mindre tacky mor. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 15. september #6144 Del Skrevet 15. september Jeg har 115-120 IQ, snittet i Kina er faktisk 110. Dær ær dem fader meg smarte ass 🤣🤣🤣🤣🤣 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. september #6145 Del Skrevet 15. september (endret) Spyflua skrev (14 timer siden): Og begge to i joggesko. De har null sosiale antenner Du gjør ikke skam på brukernavnet ditt i alle fall! Hun er gravid og syns det er vondt å gå i andre sko. Og folk har nå vel på seg det de syns er fint selv i en dåp, innafor visse rammer. Og joggesko er innafor de rammene. Endret 15. september av Klink 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 15. september #6146 Del Skrevet 15. september Hon är så söt 🩷 kommer att bli en fin mamma. Mycket bättre än vissa andra influencers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. september #6147 Del Skrevet 15. september Dojakitty skrev (4 timer siden): Hva som var galt med moren? Og speaking of tacky, den ene kjolen til Stina var så krise at jeg kan ikke tro hun var seriøs Det er jo sjølvaste Sophie.. så hvor starter man? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. september #6148 Del Skrevet 15. september Klink skrev (42 minutter siden): Du gjør ikke skam på brukernavnet ditt i alle fall! Hun er gravid og syns det er vondt å gå i andre sko. Og folk har nå vel på seg det de syns er fint selv i en dåp, innafor visse rammer. Og joggesko er innafor de rammene. Joggesko er absolutt innafor. Skitne joggesko er ikke innafor. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. september #6149 Del Skrevet 15. september Palmemor skrev (11 minutter siden): Joggesko er absolutt innafor. Skitne joggesko er ikke innafor. Å joda! Dåpen er unnagjort og joggeskoene var innafor dørstokken både i kirka og etterpå. Og ingen er døde. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. september #6150 Del Skrevet 15. september Klink skrev (1 minutt siden): Å joda! Dåpen er unnagjort og joggeskoene var innafor dørstokken både i kirka og etterpå. Og ingen er døde. Ja ingen døde. Men jeg syns det er urolig respektløst å stille i skitne sko i ett selskap. Og PF er såvidt jeg vet ikke gravid, han kunne hatt på pensko. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 15. september #6151 Del Skrevet 15. september Klink skrev (7 minutter siden): Å joda! Dåpen er unnagjort og joggeskoene var innafor dørstokken både i kirka og etterpå. Og ingen er døde. Du skjønte ikke hva «innafor» betyr i denne sammenhengen? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. september #6152 Del Skrevet 15. september (endret) Dojakitty skrev (11 minutter siden): Du skjønte ikke hva «innafor» betyr i denne sammenhengen? Jeg vet nå ikke hvem som ikke forstår her jeg. Endret 15. september av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 15. september #6153 Del Skrevet 15. september (endret) Palmemor skrev (15 minutter siden): Ja ingen døde. Men jeg syns det er urolig respektløst å stille i skitne sko i ett selskap. Og PF er såvidt jeg vet ikke gravid, han kunne hatt på pensko. Respektløst 🤣 Blir for dumt får fortsette den viktige kritikken av skovalget uten meg. Endret 15. september av Klink 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 15. september #6154 Del Skrevet 15. september (endret) Det finnes en mellomting mellom høyhælte pumps og (skitne) joggesko! Dresskoden var "kledd til bryllup". Det er jo ikke sånn at de har råd til pensko... Og ja; det finnes viktigere ting å diskutere, men det er likevel lov å reagere på skovalget (til begge!). Endret 15. september av FruRosa Lagt til tekst 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Palmemor Skrevet 15. september #6155 Del Skrevet 15. september Klink skrev (9 minutter siden): Respektløst 🤣 Blir for dumt får fortsette den viktige kritikken av skovalget uten meg. Ja, jeg syns det er respektløst. Det finnes fortsatt noen skikk og bruk-regler man i Norge burde klare å forholde seg til. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 15. september #6156 Del Skrevet 15. september Spyflua skrev (15 timer siden): Nei det er det ikke. Hun kunne hatt loafers eller ballerinasko. Eller flate fine sandaler. Man går IKKE i joggesko når kleskoden er pent antrukket. Hun har NULL stil og klasse. Nei, ærlig talt. Gravide har lov til å gå med joggesko, og velge komfort foran utseende. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 15. september #6157 Del Skrevet 15. september MariaIsabel skrev (16 minutter siden): Nei, ærlig talt. Gravide har lov til å gå med joggesko, og velge komfort foran utseende. Finnes komfortable sko til penbruk også, som gravide fint kan gå med. Men, tydelig at man ikke respekterer kleskoder eller etikette! Ser jo bare på den andre kjolen hun vurderte. Eg bor i Hoka-sko..som gravid og ikke... men hadde ikke gått med det i dåp/bryllup!! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 15. september #6158 Del Skrevet 15. september Første gang jeg har hørt om dresskode i en barnedåp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 15. september #6159 Del Skrevet 15. september Jeez. Tenk å henge seg opp i valg av sko da 🤦♀️ 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sophie1988 Skrevet 15. september #6160 Del Skrevet 15. september Sånne «clickbaits» som dette her er så ufattelig harry og flaut at jeg har vanskelig for å finne ord. 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå