Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Birdo skrev (1 time siden):

Herreguuuuuuud - joggesko, virkelig? Er det seriøst noe å skulle ta folk på? Det eneste som er kritikkverdig om gårsdagen er selve dåpen og den utrolig tacky moren til dåpsbarnet. 

Hva som var galt med moren? 
 

Og speaking of tacky, den ene kjolen til Stina var så krise at jeg kan ikke tro hun var seriøs 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tough cookie skrev (7 timer siden):

Kanskje hun ikke har noe imellom sneakers og høyhælte sko?

Jeg tenkte ikke så mye over det når jeg så kjolen hun skulle ha på seg, for det var jo en kjole ala Therese Lien og Sara Emilie, og de labber jo rundt med sneakers og vide blomsterkjoler til både hverdag og fest.

Den Only fans kjolen som hun viste frem først, var jo ti ganger verre enn å komme med sneakers i en dåpen.

Hun hadde ikke en liten veske fra ysl heller, men det kjøpte hun seg.

Jeg er enig i at det var grusomt å komme med de skoene! Og jeg bruker alltid sneakers selv, men de er hvite og rene!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 timer siden):

Herreguuuuuuud - joggesko, virkelig? Er det seriøst noe å skulle ta folk på? Det eneste som er kritikkverdig om gårsdagen er selve dåpen og den utrolig tacky moren til dåpsbarnet. 

Stina blir nok ikke en mindre tacky mor. 

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (14 timer siden):

Og begge to i joggesko. De har null sosiale antenner 

Du gjør ikke skam på brukernavnet ditt i alle fall! 
Hun er gravid og syns det er vondt å gå i andre sko. 
Og folk har nå vel på seg det de syns er fint selv i en dåp, innafor visse rammer. Og joggesko er innafor de rammene. 

Endret av Klink
  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (4 timer siden):

Hva som var galt med moren? 
 

Og speaking of tacky, den ene kjolen til Stina var så krise at jeg kan ikke tro hun var seriøs 

Det er jo sjølvaste Sophie.. så hvor starter man? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (42 minutter siden):

Du gjør ikke skam på brukernavnet ditt i alle fall! 
Hun er gravid og syns det er vondt å gå i andre sko. 
Og folk har nå vel på seg det de syns er fint selv i en dåp, innafor visse rammer. Og joggesko er innafor de rammene. 

Joggesko er absolutt innafor. Skitne joggesko er ikke innafor. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (11 minutter siden):

Joggesko er absolutt innafor. Skitne joggesko er ikke innafor. 

Å joda! Dåpen er unnagjort og joggeskoene var innafor dørstokken både i kirka og etterpå. Og ingen er døde. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (1 minutt siden):

Å joda! Dåpen er unnagjort og joggeskoene var innafor dørstokken både i kirka og etterpå. Og ingen er døde. 

Ja ingen døde. Men jeg syns det  er urolig respektløst å stille i skitne sko i ett selskap. Og PF er såvidt jeg vet ikke gravid, han kunne hatt på pensko.  

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (7 minutter siden):

Å joda! Dåpen er unnagjort og joggeskoene var innafor dørstokken både i kirka og etterpå. Og ingen er døde. 

Du skjønte ikke hva «innafor» betyr i denne sammenhengen?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (11 minutter siden):

Du skjønte ikke hva «innafor» betyr i denne sammenhengen?

Jeg vet nå  ikke hvem som ikke forstår her jeg. 

Endret av Klink
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (15 minutter siden):

Ja ingen døde. Men jeg syns det  er urolig respektløst å stille i skitne sko i ett selskap. Og PF er såvidt jeg vet ikke gravid, han kunne hatt på pensko.  

Respektløst 🤣 Blir for dumt får fortsette den viktige kritikken av skovalget uten meg. 

Endret av Klink
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes en mellomting mellom høyhælte pumps og (skitne) joggesko! Dresskoden var "kledd til bryllup".

Det er jo ikke sånn at de har råd til pensko...

Og ja; det finnes viktigere ting å diskutere, men det er likevel lov å reagere på skovalget (til begge!).

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (9 minutter siden):

Respektløst 🤣 Blir for dumt får fortsette den viktige kritikken av skovalget uten meg. 

Ja, jeg syns det er respektløst. Det finnes fortsatt noen skikk og bruk-regler man i Norge burde klare å forholde seg til. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (15 timer siden):

Nei det er det ikke. Hun kunne hatt loafers eller ballerinasko. Eller flate fine sandaler. Man går IKKE i joggesko når kleskoden er pent antrukket. 
 

Hun har NULL stil og klasse. 

Nei, ærlig talt. Gravide har lov til å gå med joggesko, og velge komfort foran utseende. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MariaIsabel skrev (16 minutter siden):

Nei, ærlig talt. Gravide har lov til å gå med joggesko, og velge komfort foran utseende. 

Finnes komfortable sko til penbruk også, som gravide fint kan gå med. Men, tydelig at man ikke respekterer kleskoder eller etikette! Ser jo bare på den andre kjolen hun vurderte.

Eg bor i Hoka-sko..som gravid og ikke... men hadde ikke gått med det i dåp/bryllup!!

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...