Birdo Skrevet 10. september #6081 Del Skrevet 10. september Wenda skrev (2 timer siden): Hun nevner det hver eneste gang hun må svare på hvorfor hun spiser som hun spiser Jepp😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september #6082 Del Skrevet 10. september Sannhetsøkende skrev (16 timer siden): Er det deg som er tema her inne? Dessuten så kan ting skje og da MÅ den ene bytte bleie samme hvor lite de takler deg eller ei. Jepp.. men dette ordner de jo når barnet blir født. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 10. september #6083 Del Skrevet 10. september «En travel uke med hotell,dåp og spa» ja jøss🥲 must be hard 25 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 10. september #6084 Del Skrevet 10. september elskersommer skrev (4 timer siden): Jepp.. men dette ordner de jo når barnet blir født. Det vet ikke du. Ingen av oss vet hvordan de blir som foreldre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 10. september #6085 Del Skrevet 10. september Dojakitty skrev (1 minutt siden): «En travel uke med hotell,dåp og spa» ja jøss🥲 must be hard Fra å bare være hjemme å skjære appelsin, så er det jo en voldsom økning i aktivitet. 29 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september #6086 Del Skrevet 10. september Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå): Det vet ikke du. Ingen av oss vet hvordan de blir som foreldre. Nei.. helt riktig 😊 men da må også folk slutte og svartmale alt paret gjør. For ingen vet Hvordan de blir som foreldre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september #6087 Del Skrevet 10. september hudorm1 skrev (Akkurat nå): Fra å bare være hjemme å skjære appelsin, så er det jo en voldsom økning i aktivitet. Hun klager like mye som alle andre influencere.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 10. september #6088 Del Skrevet 10. september hudorm1 skrev (2 minutter siden): Fra å bare være hjemme å skjære appelsin, så er det jo en voldsom økning i aktivitet. Ja det er jo sant! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 10. september #6089 Del Skrevet 10. september elskersommer skrev (1 minutt siden): Nei.. helt riktig 😊 men da må også folk slutte og svartmale alt paret gjør. For ingen vet Hvordan de blir som foreldre Svartmaler ikke. Bare nevner hvor sykt hele bloggermiljø er. Oppmerksomhetssyke mennesker sier veldig mye for å få enda mer Oppmerksomhet 😊 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. september #6090 Del Skrevet 10. september Sannhetsøkende skrev (Akkurat nå): Svartmaler ikke. Bare nevner hvor sykt hele bloggermiljø er. Oppmerksomhetssyke mennesker sier veldig mye for å få enda mer Oppmerksomhet 😊 Jeg er absolutt enig i det du sier her. For meg må hele influencermiljø bli ett ikke tema. De gjør null og klager stort sett hele tiden 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 10. september #6091 Del Skrevet 10. september I dag skulle kulturministeren ha møte med blant annet snapchat angående desinformasjon. Blir spennende å se hva som kommer ut av det, for desinformasjon er det altfor mye av. Og der er både Stina og Sophie værstinger. 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 10. september #6092 Del Skrevet 10. september sprettballen skrev (1 minutt siden): I dag skulle kulturministeren ha møte med blant annet snapchat angående desinformasjon. Blir spennende å se hva som kommer ut av det, for desinformasjon er det altfor mye av. Og der er både Stina og Sophie værstinger. Absolutt! Bra at dette blir fokus! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 10. september #6093 Del Skrevet 10. september Stina er heldig som har Per Fredrik syns jeg. Makan til hensynsfull type da. 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. september #6094 Del Skrevet 11. september Jeg skjønte ikke helt greia med at hu måtte bare kaste chili osv fordi plantene begynte å se stygge ut og hu ikke ville matforgiftet seg selv 🙄 hu kunne jo fint plukket av chilien og så kastet plantene da 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 11. september #6095 Del Skrevet 11. september Wenda skrev (53 minutter siden): Jeg skjønte ikke helt greia med at hu måtte bare kaste chili osv fordi plantene begynte å se stygge ut og hu ikke ville matforgiftet seg selv 🙄 hu kunne jo fint plukket av chilien og så kastet plantene da Hun er hysterisk. Dette vises igjen i veldig mye av det hun gjør. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malmfrid Skrevet 11. september #6096 Del Skrevet 11. september Wenda skrev (2 timer siden): Jeg skjønte ikke helt greia med at hu måtte bare kaste chili osv fordi plantene begynte å se stygge ut og hu ikke ville matforgiftet seg selv 🙄 hu kunne jo fint plukket av chilien og så kastet plantene da Jeg leste litt hos henne tidligere og ble sjokkert over at hun kjøpte nye ute-planter istedet for å ta vare på de hun har. Andre bruker masse tid hver dag på å knipe av visne blomster gjennom hele sesongen. Det er viktig å ta vare på det man har og ikke bare kjøpe nytt - det virker jo helt hodeløst. Mulig hun gjør det uten å filme - men da hadde hun ikke hatt behov for å bytte ut så mange planter. Jeg har vanligvis 3 planter ute om sommeren - og da står de helt til jeg kaster dem sent på høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. september #6097 Del Skrevet 11. september Malmfrid skrev (1 time siden): Jeg leste litt hos henne tidligere og ble sjokkert over at hun kjøpte nye ute-planter istedet for å ta vare på de hun har. Andre bruker masse tid hver dag på å knipe av visne blomster gjennom hele sesongen. Det er viktig å ta vare på det man har og ikke bare kjøpe nytt - det virker jo helt hodeløst. Mulig hun gjør det uten å filme - men da hadde hun ikke hatt behov for å bytte ut så mange planter. Jeg har vanligvis 3 planter ute om sommeren - og da står de helt til jeg kaster dem sent på høsten. Ja jeg syns det blir litt unødvendig bruk og kast av planter som kunne holdt gjennom hele sesongen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 11. september #6098 Del Skrevet 11. september Hun kjøper enorme mengder sommerblomster, og klarer derfor ikke å ta vare på dem. Så kjøper hun enorme mengder nye når de "gamle" har blitt stygge. Hun er ikke spesielt flink med blomster og planter, det ser bare sånn ut fordi hun har råd til å kjøpe store mengder flere ganger i året. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 11. september #6099 Del Skrevet 11. september Tigerfrue skrev (På 7.9.2024 den 18.14): Hun spiser da IKKE som en hest.... synes hun spiser alt for lite av det jeg kaller ett vanlig norskt kosthold. Alt for mye jordbær bowl, salat m/ guffeost og pasta......Har aldri sett middag med poteter, grønnsaker, saus og kjøtt der ennå. Hadde ikke gjort noe om hun hadde lagt på seg noen kilo, hadde bare vært kledelig, de siste md hun har igjen. Jeg synes hun spiser som en vanlig gravid dame. Det meste hun lager ser veldig godt ut. Hun spiser definitivt større porsjoner enn meg, men nå er ikke jeg gravid atm. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 11. september #6100 Del Skrevet 11. september FruRosa skrev (31 minutter siden): Hun kjøper enorme mengder sommerblomster, og klarer derfor ikke å ta vare på dem. Så kjøper hun enorme mengder nye når de "gamle" har blitt stygge. Hun er ikke spesielt flink med blomster og planter, det ser bare sånn ut fordi hun har råd til å kjøpe store mengder flere ganger i året. Helt enig. Men min personlige smak liker ikke terrassen hennes. Den er alt for overfylt med blomster. Virker ikke som de bruker den særlig mye egentlig. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå