Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fenomen skrev (12 minutter siden):

Jeg fatter ikke hvordan hun mener at barnet ikke skulle fått den næringen han trengte. 
1. Barnet tar det den trenger, også går det eventuelt på bekostning av mor 

2. Hun spiser jo som en hest! 


Seriøst? Spise som en hest gjør hun IKKE! 
 

Jeg er ikke verdens største fan av Stina jeg heller, men jeg har fulgt den tråden her en stund, og makan til mobbing, uthenging og drittslenging av et menneske har jeg sjeldent sett maken til. ALT hun gjør er feil og blir latterliggjort. Det er jo denne tråden som er et togkræsj, ikke snappen hennes! 
 

Joda, det er lov å kritisere influensere, men ser dere ikke hvordan dere holder på? Det er jo helt sinnsykt. Ut ifra hvordan folk formulerer seg inne på denne tråden skulle jeg tippa at dere er 14-16 år hele gjengen, men dere er jo faen i meg kjerringer på vel 35-40+ hele jævla gjengen. 
Er dere bare bitre og sure for at dere ikke lever et like pengesløsende og lite innholdsrikt liv som henne, og dette er måten å få ut misunnelsen på?? 

Håper ikke dere snakker sånn som dere skriver fremfor barna deres. Herregud, er det rart det er mye uthenging og mobbing av barn og ungdom når man ser åssen voksne holder på?! 

Endret av Vecky
  • Liker 15
  • Hjerte 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (19 minutter siden):

Slik er det med alle influencere.. det er ikke en influencer som har noe bra innhold.. så derfor er det bare og holde seg unna alle sammen

Jeg følger ikke så altfor mange, skal sies. Men synes noen har mer variasjon i innleggene sine. Burde absolutt holdt meg unna ja! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spiser da IKKE som en hest.... synes hun spiser alt for lite av det jeg kaller ett vanlig norskt kosthold. Alt for mye jordbær bowl, salat m/ guffeost og pasta......Har aldri sett middag med poteter, grønnsaker, saus og kjøtt der ennå. Hadde ikke gjort noe om hun hadde lagt på seg noen kilo, hadde bare vært kledelig, de siste md hun har igjen.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor det diskuteres vekt og hvor mye/lite hun spiser. Det holder vel at barnet har vokst som det skal? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (12 minutter siden):

Hun spiser da IKKE som en hest.... synes hun spiser alt for lite av det jeg kaller ett vanlig norskt kosthold. Alt for mye jordbær bowl, salat m/ guffeost og pasta......Har aldri sett middag med poteter, grønnsaker, saus og kjøtt der ennå. Hadde ikke gjort noe om hun hadde lagt på seg noen kilo, hadde bare vært kledelig, de siste md hun har igjen.

Det er ikke mange dagene siden de hadde form med masse grønnsaker og poteter i ovnen🤣

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (18 minutter siden):

Jeg følger ikke så altfor mange, skal sies. Men synes noen har mer variasjon i innleggene sine. Burde absolutt holdt meg unna ja! 

Ja nevn gjerne de du mener har variasjon i sine innlegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tigerfrue skrev (36 minutter siden):

Hun spiser da IKKE som en hest.... synes hun spiser alt for lite av det jeg kaller ett vanlig norskt kosthold. Alt for mye jordbær bowl, salat m/ guffeost og pasta......Har aldri sett middag med poteter, grønnsaker, saus og kjøtt der ennå. Hadde ikke gjort noe om hun hadde lagt på seg noen kilo, hadde bare vært kledelig, de siste md hun har igjen.

Jeg snakker ikke om HVA hun spiser. Men hun gnåler hele tiden om at hun spiser så lite og sliter med å få i seg mat. Det stemmer ikke. Hun spiser mer enn nok. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (1 time siden):

Hun spiser da IKKE som en hest.... synes hun spiser alt for lite av det jeg kaller ett vanlig norskt kosthold. Alt for mye jordbær bowl, salat m/ guffeost og pasta......Har aldri sett middag med poteter, grønnsaker, saus og kjøtt der ennå. Hadde ikke gjort noe om hun hadde lagt på seg noen kilo, hadde bare vært kledelig, de siste md hun har igjen.

Det er så stygt å kommentere på andres kropp på den måten. Det er noe som absolutt ikke burde kommenteres på den måten! 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser og avsporing. 
 

Sol, admin. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (59 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor det diskuteres vekt og hvor mye/lite hun spiser. Det holder vel at barnet har vokst som det skal? 

Det diskuteres fordi Stina tar det opp igjen og igjen. Til å være en som ikke skulle ha fokus på det er hun blitt en som tar det opp omtrent hver eneste uke hun har gravidoppdatering. At hun ikke vil at andre skal påvirkes av det er omtrent like troverdig som da hun sa at hun ikke ville snakke om plastisk kirurgi, men brukte (og bruker) enhver anledning til å vise frem frontpartiet. Eller at hun ikke vil snakke om lønn fordi det er mange som sliter økonomisk, men passer på å presisere gang på gang at hun tjener «mer enn godt nok» og lager clickbait-overskrifter om hva hun betalte for blomster, babyutstyr og nå nylig en veske. I skrivende stund er forsiden til Snap-kontoen hennes en diger oversikt hvor det står «gravid uke 32» og deretter underoverskrift «vektoppgang, strekkmerker». 

Alle de nevnte tingene er hun i sin fulle rett til å dele, innlegget mitt er ikke ment som kritikk av det, men jeg påpeker kun en diskrepans mellom ord og handlinger som avslører at hun er en posør. Og når handlingsmønsteret gjentar seg vil også diskusjonene og kommentarene gjøre det samme. 

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fizzypo skrev (1 minutt siden):

Det diskuteres fordi Stina tar det opp igjen og igjen. Til å være en som ikke skulle ha fokus på det er hun blitt en som tar det opp omtrent hver eneste uke hun har gravidoppdatering. At hun ikke vil at andre skal påvirkes av det er omtrent like troverdig som da hun sa at hun ikke ville snakke om plastisk kirurgi, men brukte (og bruker) enhver anledning til å vise frem frontpartiet. Eller at hun ikke vil snakke om lønn fordi det er mange som sliter økonomisk, men passer på å presisere gang på gang at hun tjener «mer enn godt nok» og lager clickbait-overskrifter om hva hun betalte for blomster, babyutstyr og nå nylig en veske. I skrivende stund er forsiden til Snap-kontoen hennes en diger oversikt hvor det står «gravid uke 32» og deretter underoverskrift «vektoppgang, strekkmerker». 

Alle de nevnte tingene er hun i sin fulle rett til å dele, innlegget mitt er ikke ment som kritikk av det, men jeg påpeker kun en diskrepans mellom ord og handlinger som avslører at hun er en posør. Og når handlingsmønsteret gjentar seg vil også diskusjonene og kommentarene gjøre det samme. 

Har man virkelig stort fokus på vekt, når man bare nevner at man enten har gått opp nok/litt for lite her og der? Det er vel det hun har sagt? At hun ikke skal ha stort fokus på det?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (10 minutter siden):

Det er så stygt å kommentere på andres kropp på den måten. Det er noe som absolutt ikke burde kommenteres på den måten! 

Stygt å kommentere at hun er slank og fin og at hun hadde vært like flott med noen kilo til ????..... rull inn du a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (1 time siden):

Hun spiser da IKKE som en hest.... synes hun spiser alt for lite av det jeg kaller ett vanlig norskt kosthold. Alt for mye jordbær bowl, salat m/ guffeost og pasta......Har aldri sett middag med poteter, grønnsaker, saus og kjøtt der ennå. Hadde ikke gjort noe om hun hadde lagt på seg noen kilo, hadde bare vært kledelig, de siste md hun har igjen.

Norsk kosthold er ikke av de beste uansett,så sikkert like greit hun spiser noe annet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se for deg å stå på utsiden å se de to posere med hunden i armene oppi bassenget…… 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 minutt siden):

Har man virkelig stort fokus på vekt, når man bare nevner at man enten har gått opp nok/litt for lite her og der? Det er vel det hun har sagt? At hun ikke skal ha stort fokus på det?

Hvis det er alt du har fått med deg så kan ikke du ha fulgt henne så lenge eller lyttet til det hun sa. Jeg fulgte henne fast i starten av graviditete, deretter mer sporadisk siste 3-4 mnd, men har likevel fått med meg alle kropps- og vektrelaterte kommentarer. Som nevnt har vekt og strekkmerker vært tilbakevendende tema på gravidoppdateringene og hun passer på å ha det med i overskriftene. I tillegg kommer hun med kommentarer med jevne mellomrom, f.eks da hun nylig sa at magen ikke var så "svær" som det så ut som på bilder, at den egentlig er liten i forhold til alt rundt henne. Alle repetisjoner av tidligere utsagn er også med på å gi det inntrykket. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fulgt influensere på noen måneder nå men husker ennå da hun sa at hun hadde sagt til jordmor at hun ikke måtte si vekten hennes høyt. Hun skulle bare notere det selv og si ifra dersom noe var svært avvikende. 

Jeg husker også at jeg hatet å veie meg hos legen og jordmor - men jeg tålte nå å få tallet i ansiktet.

Syntes det var litt rart sagt av en som er så slank som henne. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Malmfrid skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke fulgt influensere på noen måneder nå men husker ennå da hun sa at hun hadde sagt til jordmor at hun ikke måtte si vekten hennes høyt. Hun skulle bare notere det selv og si ifra dersom noe var svært avvikende. 

Jeg husker også at jeg hatet å veie meg hos legen og jordmor - men jeg tålte nå å få tallet i ansiktet.

Syntes det var litt rart sagt av en som er så slank som henne. 

Når du ser på samboeren og hvordan han holder på,også legger sammen to og to så blir det 4…. For å si det sånn 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (2 timer siden):

Jeg fatter ikke hvordan hun mener at barnet ikke skulle fått den næringen han trengte. 
1. Barnet tar det den trenger, også går det eventuelt på bekostning av mor 

2. Hun spiser jo som en hest

Hun spiser jo ikke som en hest!

Det går jo mye i moste bær med litt chiafrø og kokosflak på, salater og 4 tynne rugsprø til frokost med noen tomatskiver.

Jeg hadde ikke blitt mett av dette kostholdet, og spiste mye mer når jeg var gravid, men så er jeg 15 cm lenger enn Stina også da og trenger kanskje mer mat.

Endret av Tough cookie
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerfrue skrev (40 minutter siden):

Stygt å kommentere at hun er slank og fin og at hun hadde vært like flott med noen kilo til ????..... rull inn du a

Det er jo ikke det du skriver i det hele tatt 🙄 det er helt fjernt å kommentere at noen hadde kledd å gå opp/ned i vekt. Det er så innmari unødvendig. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spiser nok og man må ikke legge på seg så og så mye når man er gravid..det er "fra gammalt".

Det er folk som spyr i 9 mnd og likevel får babyer på 3.5 kg...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...