Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Palmemor skrev (På 5.9.2024 den 7.49):

Unnskyld hvis jeg tråkker deg på tærne. Prøv å ikke vær så krenkbar på andres vegne, det hjelper 

tja.. Normalt sett er jeg den som tråkker andre på tærne til en grad som krenker andre, så vil ikke si jeg blir krenka.. hadde du bare visst faenskapen jeg driver med foran andre😅 men poenget er at hvorfor snakke ned Stina for at hun har betalt for en tjeneste med misvisende info?  

Hvis det er noe jeg blir krenka over er det de jævla bedriftene som skal ha tusenvis av kroner uten å skrive ordentlig hva man egentlig betaler for, og i tillegg gi god veiledning og service i ettertid - noe Stina og PK ikke fikk da de tok kontakt med klinikken etter.  

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun sier at hun er glad baby har normal vekt med tanke på at hun er så liten så hun var redd barnet ikke hadde fått nok næring. Hun ser helt normal gravid ut, verken mer eller mindre.. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SigridElise skrev (4 minutter siden):

Hun sier at hun er glad baby har normal vekt med tanke på at hun er så liten så hun var redd barnet ikke hadde fått nok næring. Hun ser helt normal gravid ut, verken mer eller mindre.. 

som jeg skrev på et par sider tilbake. Det er alltid noe! Alltid noe som skal gjøre en mer spesiell og interessant 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SigridElise skrev (9 minutter siden):

Hun sier at hun er glad baby har normal vekt med tanke på at hun er så liten så hun var redd barnet ikke hadde fått nok næring. Hun ser helt normal gravid ut, verken mer eller mindre.. 

Det er noen damer som ALLTID påpeke så små og nette de er, hvor småspiste de og hvor små klær de har.

Selverklært Teskjekjerring😏

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

delias skrev (28 minutter siden):

tja.. Normalt sett er jeg den som tråkker andre på tærne til en grad som krenker andre, så vil ikke si jeg blir krenka.. hadde du bare visst faenskapen jeg driver med foran andre😅 men poenget er at hvorfor snakke ned Stina for at hun har betalt for en tjeneste med misvisende info?  

Hvis det er noe jeg blir krenka over er det de jævla bedriftene som skal ha tusenvis av kroner uten å skrive ordentlig hva man egentlig betaler for, og i tillegg gi god veiledning og service i ettertid - noe Stina og PK ikke fikk da de tok kontakt med klinikken etter.  

Jeg har på ingen måte snakket henne ned for å betale for en tjeneste. Har da betalt min del av private ultralyder selv. Det jeg snakket ned var at hun måtte kjøpe seg lykkelig fordi hun ble skuffa. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SigridElise skrev (7 timer siden):

Hun sier at hun er glad baby har normal vekt med tanke på at hun er så liten så hun var redd barnet ikke hadde fått nok næring. Hun ser helt normal gravid ut, verken mer eller mindre.. 

Det var ikke det hun sa. Hun sa hun hadde gått opp litt under forventet og derfor var hun litt bekymret for at han ikke hadde lagt godt nok på seg - men at det fikk hun fint avkreftet. Men klart, høres jo verre ut sånn du legger det frem

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (6 timer siden):

Det var ikke det hun sa. Hun sa hun hadde gått opp litt under forventet og derfor var hun litt bekymret for at han ikke hadde lagt godt nok på seg - men at det fikk hun fint avkreftet. Men klart, høres jo verre ut sånn du legger det frem

Og Stina som mente det var viktig å ikke være så opptatt av vekt eller snakke om det. Så "fint" å se hun driter i det nå.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (1 time siden):

Og Stina som mente det var viktig å ikke være så opptatt av vekt eller snakke om det. Så "fint" å se hun driter i det nå.

Hadde hun gått opp mer så hadde hun nok holdt mer kjeft om det.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (5 timer siden):

Og Stina som mente det var viktig å ikke være så opptatt av vekt eller snakke om det. Så "fint" å se hun driter i det nå.

Hun nevnte det i en bisetning, og sa ingenting om hva som var anbefalt eller hvor langt under hun evt var. Man må kunne nevne ordet vekt uten at folk skal trigges av det. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag är väldigt ny till att följa denna dam, men synes hun verker söt og hyggelig? Lite förvånad att det finns en lång tråd om henne härinne. Vad är grejen med att folk ikke liker henne? Som sagt verkar hon hyggelig. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

winterchild skrev (18 minutter siden):

Jag är väldigt ny till att följa denna dam, men synes hun verker söt og hyggelig? Lite förvånad att det finns en lång tråd om henne härinne. Vad är grejen med att folk ikke liker henne? Som sagt verkar hon hyggelig. 

Hun er sikkert hyggelig, men har ett fryktelig innholdsløst liv, og lager de samme intetanende platte snappene dag inn og dag ut. Har ett helt vanvittig pengeforbruk, og blokkerer alle som stiller kritiske spørsmål. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Palmemor skrev (6 minutter siden):

Hun er sikkert hyggelig, men har ett fryktelig innholdsløst liv, og lager de samme intetanende platte snappene dag inn og dag ut. Har ett helt vanvittig pengeforbruk, og blokkerer alle som stiller kritiske spørsmål. 

Oki takk for svar! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (7 timer siden):

Og Stina som mente det var viktig å ikke være så opptatt av vekt eller snakke om det. Så "fint" å se hun driter i det nå.

Men i jøsse navn.. er da helt normalt og være bekymret om man ikke legger på seg slik man bør

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (10 minutter siden):

Hun er sikkert hyggelig, men har ett fryktelig innholdsløst liv, og lager de samme intetanende platte snappene dag inn og dag ut. Har ett helt vanvittig pengeforbruk, og blokkerer alle som stiller kritiske spørsmål. 

Men hvorfor alle dager gidder du og sitte og se på disse intetanende platte snappene hennes om du ikke liker det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (33 minutter siden):

Men hvorfor alle dager gidder du og sitte og se på disse intetanende platte snappene hennes om du ikke liker det?

Det er jo som ett jævla togkræsj, man kan ikke se vekk! Jeg begynte å følge i IVFperioden fordi det var interresant. Har ikke klart å avfølge fordi det spys ut dumme ting konstant 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (31 minutter siden):

Det er jo som ett jævla togkræsj, man kan ikke se vekk! Jeg begynte å følge i IVFperioden fordi det var interresant. Har ikke klart å avfølge fordi det spys ut dumme ting konstant 

Men da er jo ikke snappene "innholdsløse" og "repeterende".

Er jo åpenbart actionfylt nok til å både kalles togkræsj OG holde denne tråden meget aktiv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke hvordan hun mener at barnet ikke skulle fått den næringen han trengte. 
1. Barnet tar det den trenger, også går det eventuelt på bekostning av mor 

2. Hun spiser jo som en hest! 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (14 minutter siden):

Men da er jo ikke snappene "innholdsløse" og "repeterende".

Er jo åpenbart actionfylt nok til å både kalles togkræsj OG holde denne tråden meget aktiv.

Det er jo det samme hver dag. Knekkebrød med ett tonn smør, gulost, druer/appelsiner. Hunden, hagen, middag, shopping, sminkinig,… 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...