Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Dojakitty skrev (1 time siden):

Nei hun sier «babyer har ikke immunforsvar» 2 ganger. 
influesnere som kommer med feilinformasjon begynner å bli et MASSIVT samfunnsproblem 

Tror du må rense både øyne og ører jeg. 

 

Screenshot_20240903_200950_Snapchat.jpg

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke helt heldig med filtret sitt i kveld, så ut som hun hadde tatt av seg 10 kg siden i formiddag 😅🙈

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stusser over at hun er så nøye på å spise ting uten sukker, men bruker kjeler og kniver hvor teflonen er helt ødelagt. Det er jo kjempeskadelig å bruke kjøkkenutstyr som har teflon som det er hull i! Og hun som er utdannet kokk i tillegg så er det veldig merkelig at henne ikke bruker andre kasseroller. 

  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (1 minutt siden):

Stusser over at hun er så nøye på å spise ting uten sukker, men bruker kjeler og kniver hvor teflonen er helt ødelagt. Det er jo kjempeskadelig å bruke kjøkkenutstyr som har teflon som det er hull i! Og hun som er utdannet kokk i tillegg så er det veldig merkelig at henne ikke bruker andre kasseroller. 

Hun er ikke utdannet kokk. Hun har gått på kokkelinja i 6 mnd

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (Akkurat nå):

Hun er ikke utdannet kokk. Hun har gått på kokkelinja i 6 mnd

Da vet man jo fortsatt hva som er bra og ikke av utstyr. Dette er jo noe de lærer med èn gang. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen synes sikkert det er veldig bra at Pellek har kjøpt sånn maskin til å vaske flasker, men ingen vet jo behovet for sånn før etter en stund med barnet. Planlegger hun å ikke amme? Mener ikke det er galt å ikke amme, men mener det er litt galt å på forhånd tenke man skal pumpe eller gi erstatning så mye at man må investere i en flaskerenser på forhånd.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pidla skrev (15 minutter siden):

Noen synes sikkert det er veldig bra at Pellek har kjøpt sånn maskin til å vaske flasker, men ingen vet jo behovet for sånn før etter en stund med barnet. Planlegger hun å ikke amme? Mener ikke det er galt å ikke amme, men mener det er litt galt å på forhånd tenke man skal pumpe eller gi erstatning så mye at man må investere i en flaskerenser på forhånd.

Tipper hun ikke kommer til å amme, både med tanke på de store silikonpuppene og at det virker som hun ikke er sånn som hadde syntes det hadde vært komfortabelt. Husk at hun og Per Fredrik vasker egne klær og har hvert sitt bad… 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (1 time siden):

Noen synes sikkert det er veldig bra at Pellek har kjøpt sånn maskin til å vaske flasker, men ingen vet jo behovet for sånn før etter en stund med barnet. Planlegger hun å ikke amme? Mener ikke det er galt å ikke amme, men mener det er litt galt å på forhånd tenke man skal pumpe eller gi erstatning så mye at man må investere i en flaskerenser på forhånd.

Pelle sa på sin egen kanal at han satte seg også inn i ting, leste seg opp på ting som sikkert ikke kom til å skje, men han likte og være forberedt i tilfelle.  Samme med denne maskinen sa han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møffins skrev (1 time siden):

Tipper hun ikke kommer til å amme, både med tanke på de store silikonpuppene og at det virker som hun ikke er sånn som hadde syntes det hadde vært komfortabelt. Husk at hun og Per Fredrik vasker egne klær og har hvert sitt bad… 

Det blir nok alt for intimt for prinsessa å amme. Bare se, men ikke røre ( bruke)

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (27 minutter siden):

Pelle sa på sin egen kanal at han satte seg også inn i ting, leste seg opp på ting som sikkert ikke kom til å skje, men han likte og være forberedt i tilfelle.  Samme med denne maskinen sa han.

Jojo, fint å ha så mye penger at man kan gjøre sånn...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (1 minutt siden):

Jojo, fint å ha så mye penger at man kan gjøre sånn...

🙈🙈 ja det kan du si

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel75 skrev (32 minutter siden):

Pelle sa på sin egen kanal at han satte seg også inn i ting, leste seg opp på ting som sikkert ikke kom til å skje, men han likte og være forberedt i tilfelle.  Samme med denne maskinen sa han.

Aldri dumt og være forbredt, selv var jeg gla for at jeg skaffe inn en del flasker og sånn sterilisator. Selv om jeg ikke hadde noe problem og amme mine 3 andre så gikk det veldig dårlig med mitt 4 barn som jeg ikke fikk til. Vi var frem og tilbake på sykehuset og ting ble litt kaotisk så var gla vi hadde i hus. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaiai skrev (Akkurat nå):

Aldri dumt og være forbredt, selv var jeg gla for at jeg skaffe inn en del flasker og sånn sterilisator. Selv om jeg ikke hadde noe problem og amme mine 3 andre så gikk det veldig dårlig med mitt 4 barn som jeg ikke fikk til. Vi var frem og tilbake på sykehuset og ting ble litt kaotisk så var gla vi hadde i hus. 

Jeg sier ikke at det er feil, var slik han forklarte det på snap.

Men nå til dags så er det overflod av ting folk mener man trenger til baby. Denne smellen går ofte førstegangs foreldre på, så sittet mak der med ting man ikke behøvde.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angel75 skrev (1 minutt siden):

Jeg sier ikke at det er feil, var slik han forklarte det på snap.

Men nå til dags så er det overflod av ting folk mener man trenger til baby. Denne smellen går ofte førstegangs foreldre på, så sittet mak der med ting man ikke behøvde.

Men vi har vel alle vært nye foreldre engang, tro meg skaffet mye mere en jeg trengte med nr 1 en dem andre. Veldig rart og kritisere for sånt. Uansett man gjør det på sin måte, så kan man selv velge hva man vil for seg

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaiai skrev (15 minutter siden):

Men vi har vel alle vært nye foreldre engang, tro meg skaffet mye mere en jeg trengte med nr 1 en dem andre. Veldig rart og kritisere for sånt. Uansett man gjør det på sin måte, så kan man selv velge hva man vil for seg

Ja, vi som har barn har alle vært der, derfor er det bra at det kommer ut. Og har ikke kritisert Pelle på dette, har sagt min mening i et forum og sagt hva Pelle forklarte. 

Hva er rart med å kritisere det? Butikker er også med på det kjøpepresset? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Palmemor skrev (6 minutter siden):

Shitimildehelvete! Hu bruker jo en halv månedslønn på en veske?!?! 

* designerveske vel å merke😏

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (3 minutter siden):

* designerveske vel å merke😏

Ja. Tross alt

sitat PelleK «der var a blid igjen». Var ikke så viktig med den ultralyden likevel da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Palmemor skrev (3 minutter siden):

Ja. Tross alt

sitat PelleK «der var a blid igjen». Var ikke så viktig med den ultralyden likevel da

Hm? Hva var det med ultralyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (Akkurat nå):

Hm? Hva var det med ultralyden?

Hun hadde bestilt på Volvat fordi de reklamerte med 4d-ultralydFILM, også hadde de ikke det likevel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...