Palmemor Skrevet 21. august #5601 Del Skrevet 21. august KaraThrace skrev (10 minutter siden): Hva har jeg gått glipp av? Ikke så jeg de snappene til PF, og ingenting som gir meg hints hos SB. Alt hun sier er at det er flere ting som er gått galt, med lattersmiley 🫠🫠 Ja der i gården er jo alt bare velstand. Vet ikke om det er lov å legge ut, siden ingen av de har sagt noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 21. august #5602 Del Skrevet 21. august KaraThrace skrev (12 minutter siden): Hva har jeg gått glipp av? Ikke så jeg de snappene til PF, og ingenting som gir meg hints hos SB. Alt hun sier er at det er flere ting som er gått galt, med lattersmiley 🫠🫠 Sjekk pm 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marsipan123 Skrevet 21. august #5603 Del Skrevet 21. august SoftKitty skrev (På 19.8.2024 den 23.14): Det er da helt fint å lese seg opp også. Absolutt ikke alt som folk gjør fordi det "faller dem naturlig" som nødvendigvis er det beste for babyer. Selv måtte jeg også google hundre ting som ikke falt meg naturlig ved å følge noe morsinstinkt.. Skjønner at hun blir irritert om hun får kritikk for å lese seg opp på barn, det må da være lov å tilegne seg kunnskap uten at folk skal kritisere for det. Ja, jeg sier jo det? At det er greit å lese seg opp? Men, fra mødre med omsorgsevne så kommer mye naturlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. august #5604 Del Skrevet 21. august (endret) Kan noen oppdatere på hva som egentlig skjer? Endret 21. august av Klink 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 21. august #5605 Del Skrevet 21. august Klink skrev (8 minutter siden): Kan noen oppdatere på hva som egentlig skjer? Det blir bare slettet, men det er noe med dagen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet 21. august #5606 Del Skrevet 21. august Marsipan123 skrev (1 time siden): Ja, jeg sier jo det? At det er greit å lese seg opp? Men, fra mødre med omsorgsevne så kommer mye naturlig. Mange som strever og ting ikke faller naturlig selv om de har mye omsorgsevne. Alt faller faktisk ikke på det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 21. august #5607 Del Skrevet 21. august sprettballen skrev (58 minutter siden): Det blir bare slettet, men det er noe med dagen i morgen. Pm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 21. august #5608 Del Skrevet 21. august Nonish91 skrev (På 18.8.2024 den 22.29): What?! Synes du ikke det er fint? Hvordan er det mulig å ikke synes det der er fint?! Er jo vakkert!!!! Det fineste jeg har sett -« 😝😝😝😝 Synes det er fint at man ikke trenger å ha striglede hjem for å inspirere. Hun er flink med blomster. Driter personlig i om terrassen hennes trenger vedlikehold. Synes som sagt det er flott at noen viser hjemmet sitt selv om det ikke er 100 moderne og nytt. De fleste nordmenn har det faktisk slik. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljabb Skrevet 21. august #5609 Del Skrevet 21. august sprettballen skrev (1 time siden): Det blir bare slettet, men det er noe med dagen i morgen. Pm meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bibliotekaren Skrevet 21. august #5610 Del Skrevet 21. august AntiBullshit skrev (På 20.8.2024 den 12.26): Du kan da virkelig ikke mene at Toro-lasagne er en større kulinarisk opplevelse enn lasagne laget fra bunnen? Da tror jeg du bør komme deg på et matkurs eller noe. Jeg tror uansett at enhver kokk ville vært uenig med deg, derav synes jeg det er merkelig at Stina jobber så hardt med å assosiere seg med kokkefaget Skrev jeg det? Nei, det er stor variasjon fra hundemat til en kulinarisk opplevelse. Jeg bryr meg ikke hva enhver kokk synes, men å sammenligne en matrett som nok mange synes er god med hundemat synes jeg er spesielt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 21. august #5611 Del Skrevet 21. august Jeg også vil ha pm 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn 1234 Skrevet 21. august #5612 Del Skrevet 21. august sprettballen skrev (1 time siden): Det blir bare slettet, men det er noe med dagen i morgen. Pm meg og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 21. august #5613 Del Skrevet 21. august Begravelse til svigermoren hennes i morgen. Det er ikke hemmelig. Det er offentlig informasjon. Dødsannonsen ligger på nett. 26 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrshopalot Skrevet 21. august #5614 Del Skrevet 21. august Spyflua skrev (35 minutter siden): Begravelse til svigermoren hennes i morgen. Det er ikke hemmelig. Det er offentlig informasjon. Dødsannonsen ligger på nett. Så leit, virket som PF stod moren nær.. 😔 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 21. august #5615 Del Skrevet 21. august @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset Vanlig rapportering ser ikke ut til å nytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 21. august #5616 Del Skrevet 21. august J.. skrev (13 minutter siden): @Sol Rampelyset @Måne Rampelyset Vanlig rapportering ser ikke ut til å nytte.. Du er her å ja... Hva tenker du skal rapporteres nå da? 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 21. august #5617 Del Skrevet 21. august Spyflua skrev (1 time siden): Begravelse til svigermoren hennes i morgen. Det er ikke hemmelig. Det er offentlig informasjon. Dødsannonsen ligger på nett. Skjønner ikke hvorfor det skal være hemmelig. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 21. august #5618 Del Skrevet 21. august Eyr skrev (Akkurat nå): Skjønner ikke hvorfor det skal være hemmelig. Fordi noen her inne mener det ikke skal nevnes eller diskuteres noe omkring det fordi Pf eller Stina ikke har nevnt det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyr Skrevet 21. august #5619 Del Skrevet 21. august sprettballen skrev (1 minutt siden): Fordi noen her inne mener det ikke skal nevnes eller diskuteres noe omkring det fordi Pf eller Stina ikke har nevnt det. Trenger ikke diskutere det akkurat, men er jo helt normalt at det er kjent. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 21. august #5620 Del Skrevet 21. august Eyr skrev (Akkurat nå): Trenger ikke diskutere det akkurat, men er jo helt normalt at det er kjent. Nei det trenger man ikke å diskutere, det har du helt rett I, jeg bare brukte det ordet fordi det er jo på en måte det man gjør når man skriver i trådene her inne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå