Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

KaraThrace skrev (10 minutter siden):

Hva har jeg gått glipp av? Ikke så jeg de snappene til PF, og ingenting som gir meg hints hos SB. Alt hun sier er at det er flere ting som er gått galt, med lattersmiley 🫠🫠

Ja der i gården er jo alt bare velstand. Vet ikke om det er lov å legge ut, siden ingen av de har sagt noe 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KaraThrace skrev (12 minutter siden):

Hva har jeg gått glipp av? Ikke så jeg de snappene til PF, og ingenting som gir meg hints hos SB. Alt hun sier er at det er flere ting som er gått galt, med lattersmiley 🫠🫠

Sjekk pm

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SoftKitty skrev (På 19.8.2024 den 23.14):

Det er da helt fint å lese seg opp også. Absolutt ikke alt som folk gjør fordi det "faller dem naturlig" som nødvendigvis er det beste for babyer. Selv måtte jeg også google hundre ting som ikke falt meg naturlig ved å følge noe morsinstinkt.. Skjønner at hun blir irritert om hun får kritikk for å lese seg opp på barn, det må da være lov å tilegne seg kunnskap uten at folk skal kritisere for det.

Ja, jeg sier jo det? At det er greit å lese seg opp? Men, fra mødre med omsorgsevne så kommer mye naturlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen oppdatere på hva som egentlig skjer? 

Endret av Klink
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (8 minutter siden):

Kan noen oppdatere på hva som egentlig skjer? 

Det blir bare slettet, men det er noe med dagen i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (1 time siden):

Ja, jeg sier jo det? At det er greit å lese seg opp? Men, fra mødre med omsorgsevne så kommer mye naturlig. 

Mange som strever og ting ikke faller naturlig selv om de har mye omsorgsevne. Alt faller faktisk ikke på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sprettballen skrev (58 minutter siden):

Det blir bare slettet, men det er noe med dagen i morgen. 

Pm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (På 18.8.2024 den 22.29):

What?! Synes du ikke det er fint? Hvordan er det mulig å ikke synes det der er fint?! Er jo vakkert!!!! Det fineste jeg har sett -« 😝😝😝😝 

Synes det er fint at man ikke trenger å ha striglede hjem for å inspirere. Hun er flink med blomster. Driter personlig i om terrassen hennes trenger vedlikehold. Synes som sagt det er flott at noen viser hjemmet sitt selv om det ikke er 100 moderne og nytt. De fleste nordmenn har det faktisk slik. 

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (1 time siden):

Det blir bare slettet, men det er noe med dagen i morgen. 

Pm meg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (På 20.8.2024 den 12.26):

Du kan da virkelig ikke mene at Toro-lasagne er en større kulinarisk opplevelse enn lasagne laget fra bunnen? Da tror jeg du bør komme deg på et matkurs eller noe. Jeg tror uansett at enhver kokk ville vært uenig med deg, derav synes jeg det er merkelig at Stina jobber så hardt med å assosiere seg med kokkefaget

Skrev jeg det? Nei, det er stor variasjon fra hundemat til en kulinarisk opplevelse. 
Jeg bryr meg ikke hva enhver kokk synes, men å sammenligne en matrett som nok mange synes er god med hundemat synes jeg er spesielt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (1 time siden):

Det blir bare slettet, men det er noe med dagen i morgen. 

Pm meg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begravelse til svigermoren hennes i morgen. Det er ikke hemmelig. Det er offentlig informasjon. Dødsannonsen ligger på nett.

  • Liker 25
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spyflua skrev (35 minutter siden):

Begravelse til svigermoren hennes i morgen. Det er ikke hemmelig. Det er offentlig informasjon. Dødsannonsen ligger på nett.

Så leit, virket som PF stod moren nær.. 😔

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spyflua skrev (1 time siden):

Begravelse til svigermoren hennes i morgen. Det er ikke hemmelig. Det er offentlig informasjon. Dødsannonsen ligger på nett.

Skjønner ikke hvorfor det skal være hemmelig. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (Akkurat nå):

Skjønner ikke hvorfor det skal være hemmelig. 

Fordi noen her inne mener det ikke skal nevnes eller diskuteres noe omkring det fordi Pf eller Stina ikke har nevnt det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (1 minutt siden):

Fordi noen her inne mener det ikke skal nevnes eller diskuteres noe omkring det fordi Pf eller Stina ikke har nevnt det.

Trenger ikke diskutere det akkurat, men er jo helt normalt at det er kjent.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (Akkurat nå):

Trenger ikke diskutere det akkurat, men er jo helt normalt at det er kjent.

Nei det trenger man ikke å diskutere, det har du helt rett I, jeg bare brukte det ordet fordi det er jo på en måte det man gjør når man skriver i trådene her inne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...