Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Dojakitty skrev (3 minutter siden):

Hva snakker du om?

Du lurte på om jeg var en av de som bare sa «slapp av» når noen har angstanfall, som at jeg mener det er enkelt å bare be noen slutte å gjøre noe de tilsynelatende ikke har kontroll over😉 

Endret av Lija
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lija skrev (20 minutter siden):

Du lurte på om jeg var en av de som bare sa «slapp av» når noen har angstanfall, som at jeg mener det er enkelt å bare be noen slutte å gjøre noe de tilsynelatende ikke har kontroll over😉 

Ja? Hva har det med å avfølge henne å gjøre?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Ja? Hva har det med å avfølge henne å gjøre?

Det var du som lagde den sammenhengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn alvorlig talt. 
Syns noen den terrassen hennes er pen? Overfylt med blomster? Ser jo bare ut som om de venter på å bli plassert et sted. 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (4 minutter siden):

Men sånn alvorlig talt. 
Syns noen den terrassen hennes er pen? Overfylt med blomster? Ser jo bare ut som om de venter på å bli plassert et sted. 

Nei det ser helt forferdelig ut. Ser ut som hun ikke klarte å bestemme seg så tok derfor alt, uavhengig om det passer sammen eller ei. Et virrvarr av blomster og planter på en terrasse som helst skulle hatt vedlikehold for mange år siden. Blomster og planter er fint, ikke misforstå. Men da skal det passe sammen, være system med høyde og blomstringstid. Ikke bare alt kastet sammen for å ha mest mulig. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (49 minutter siden):

Men sånn alvorlig talt. 
Syns noen den terrassen hennes er pen? Overfylt med blomster? Ser jo bare ut som om de venter på å bli plassert et sted. 

Ja, hun syns det - og det holder vel?😊

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler hun har vært gravid i i ett år jeg nå

Endret av Vålull
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tough cookie skrev (På 16.8.2024 den 19.33):

Både i går og i dag var det for mye pupp i monitor synes jeg.

Nå har ikke jeg så stor "balkong", men jeg hadde aldri gått til tannlegen med dyp utringning.

Du vet du får stor smekke foran når du går til tannlegen? Skjerp deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (19 minutter siden):

Føler hun har vært gravid i i ett år jeg nå

7 måneder nå, + ivf som gir en del symptomer. så er nok derfor du følger det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vålull skrev (42 minutter siden):

Føler hun har vært gravid i i ett år jeg nå

Syns tiden har gått ekstremt fort jeg. Syns jo det er fredagsoppdateringer fra annenhver dag. Så denne sommeren har gått sjukt fort bare ved å følge henne 😂 

 

Syns forresten det er fint med masse blomster på verandaen og. Gjør det samme selv for at det ikke skal bli så nakent siden hele verandaen ikke brukes her

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (20 timer siden):

Når du er 30 år så bør du klare å gå til tannlegen alene. Et tannlegebesøk i 2024 kan som hovedregel gjennomføres uten smerter eller spesielt mye ubehag. 

Jeg er 36 år og må alltid ha med min mor til tannlegen. Hun ringer og tar av seg det å bytte time osv også.  Jeg har kraftig tannlege skrekk, og går jeg alene kan det ende med at jeg ikke møter opp i timen. Og det kan bli dyrt. Tannlege vet om alt av min bakgrunn og det er ok. Så det har ingenting med eventuelle smerter og ubehag å gjøre. Så ditt innlegg lyser uvitenhet og at du ikke har forståelse for hva andre trenger. Trenger Stina og ha med seg en så trenger hun det og det er ikke noe rart ved det. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (21 minutter siden):

Jeg er 36 år og må alltid ha med min mor til tannlegen. Hun ringer og tar av seg det å bytte time osv også.  Jeg har kraftig tannlege skrekk, og går jeg alene kan det ende med at jeg ikke møter opp i timen. Og det kan bli dyrt. Tannlege vet om alt av min bakgrunn og det er ok. Så det har ingenting med eventuelle smerter og ubehag å gjøre. Så ditt innlegg lyser uvitenhet og at du ikke har forståelse for hva andre trenger. Trenger Stina og ha med seg en så trenger hun det og det er ikke noe rart ved det. 

Jeg tror vel poenget var at han nå har MER ENN NOK med seg selv og det hans familie styrer med nå så å si det som hun sa virker meget lite empatisk!

At hun trenger å ha noen med seg er ikke kritikkverdig i seg selv! Det har jeg full forståelse for da jeg også liker å ha med meg støtte på ting jeg ikke er trygg på!

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Jeg tror vel poenget var at han nå har MER ENN NOK med seg selv og det hans familie styrer med nå så å si det som hun sa virker meget lite empatisk!

At hun trenger å ha noen med seg er ikke kritikkverdig i seg selv! Det har jeg full forståelse for da jeg også liker å ha med meg støtte på ting jeg ikke er trygg på!

Hun spurte om han kunne bli med, han sa han ikke rakk pga et møte, og hun dro alene - hvor er dette lite empatisk?🙃

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (16 minutter siden):

Hun spurte om han kunne bli med, han sa han ikke rakk pga et møte, og hun dro alene - hvor er dette lite empatisk?🙃

Jeg vet ikke, jeg så ikke den aktuelle snappen hvor dette skjedde, så om det var sånn det foregikk så er det jo en annen sak 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 timer siden):

Jeg vet ikke, jeg så ikke den aktuelle snappen hvor dette skjedde, så om det var sånn det foregikk så er det jo en annen sak 

Vel, da er det ganske unødvendig å påstå at hun er lite empatisk - om du ikke vet hva hun sa engang.

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iso1 skrev (5 timer siden):

Jeg er 36 år og må alltid ha med min mor til tannlegen. Hun ringer og tar av seg det å bytte time osv også.  Jeg har kraftig tannlege skrekk, og går jeg alene kan det ende med at jeg ikke møter opp i timen. Og det kan bli dyrt. Tannlege vet om alt av min bakgrunn og det er ok. Så det har ingenting med eventuelle smerter og ubehag å gjøre. Så ditt innlegg lyser uvitenhet og at du ikke har forståelse for hva andre trenger. Trenger Stina og ha med seg en så trenger hun det og det er ikke noe rart ved det. 

Hun har dratt til tannlegen alene flere ganger før. Aldri snakket om tannlegeskrekk som jeg kan huske. Ikke legg på noe dere ikke vet selv da. Er så lei den å forstå seg ihjel på andre, så mye at man tillegger dem det ene og det andre. 

Dojakitty skrev (4 timer siden):

Jeg tror vel poenget var at han nå har MER ENN NOK med seg selv og det hans familie styrer med nå så å si det som hun sa virker meget lite empatisk!

At hun trenger å ha noen med seg er ikke kritikkverdig i seg selv! Det har jeg full forståelse for da jeg også liker å ha med meg støtte på ting jeg ikke er trygg på!

Hun har dratt alene før. Aldri nevnt tannlegeskrekk som jeg kan huske.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (23 timer siden):

Det var veldig enkelt sagt , har man ordentlig tannlegeskrekk så er det ikke bare å gå alene

Men hvis hu har så tannlegeskrekk, ville jeg på forhånd ha sikret meg noen som kunne være med. Ikka bare regne med at det passer for PF den dagen

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Vel, da er det ganske unødvendig å påstå at hun er lite empatisk - om du ikke vet hva hun sa engang.

Sant nok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (På 17.8.2024 den 20.12):

Men sånn alvorlig talt. 
Syns noen den terrassen hennes er pen? Overfylt med blomster? Ser jo bare ut som om de venter på å bli plassert et sted. 

What?! Synes du ikke det er fint? Hvordan er det mulig å ikke synes det der er fint?! Er jo vakkert!!!! Det fineste jeg har sett -« 😝😝😝😝 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (11 minutter siden):

What?! Synes du ikke det er fint? Hvordan er det mulig å ikke synes det der er fint?! Er jo vakkert!!!! Det fineste jeg har sett -« 😝😝😝😝 

Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...