Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Dojakitty skrev (9 minutter siden):

Altså? Hun har vært gravid i 27 uker. Dvs snart 7 mnd? 
hun har klaget på syre i… ja… hva da, 3-4 uker? Og dette kan tannlegen se? Er dette sant?

Har ikke sett hva hun sier selv, men tenker hvor mye syre hun spiser? Kan appelsin gi syreskader? Smothie? Hørtes litt spesielt ut om det kun er pga sure oppstøt 😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye man si om mange influensere. Jeg synes dog at Stina virker som en utrolig omsorgsfull og fin dame. Lager litt kjedelig content til tider og viser kanskje litt mye pupp, men bortsett fra det er det ikke mye å ta henne på. Både hun og PF kommer til å bli supre foreldre! 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (12 minutter siden):

Det er mye man si om mange influensere. Jeg synes dog at Stina virker som en utrolig omsorgsfull og fin dame. Lager litt kjedelig content til tider og viser kanskje litt mye pupp, men bortsett fra det er det ikke mye å ta henne på. Både hun og PF kommer til å bli supre foreldre! 

Ojda, akkurat begynt å følge henne du eller for virker sånn? Eller er det Stina selv kanskje?

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (24 minutter siden):

Har ikke sett hva hun sier selv, men tenker hvor mye syre hun spiser? Kan appelsin gi syreskader? Smothie? Hørtes litt spesielt ut om det kun er pga sure oppstøt 😅

Appelsin kan gi syreskader, ja! Er nok derfor

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (3 minutter siden):

Appelsin kan gi syreskader, ja! Er nok derfor

Også leste jeg at hun heller drikker et glass brus eller biola til morgen. Om hun drikker brus daglig 🙈

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (1 minutt siden):

Også leste jeg at hun heller drikker et glass brus eller biola til morgen. Om hun drikker brus daglig 🙈

Og tidligere har det vel gått mye i redbull osv. Syreskader kommer ikke «over natta» etter de to siste uker med sure oppstøt. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (På 15.8.2024 den 15.24):

Leter det mennesket etter ting hun kan ha/få fordi hun er gravid😅.. ikke kan hun spise det å det fordi hun er gravid..så putter hun i seg masse kunstige stoffer her og der... i kroppen og på kroppen...helt utrolig... å sutrer og klager... 🙈

Veldig mye søtstoffer er ikke bra nei. En ting er å drikke et par tre bokser daglig,  men drikker man light brus hele dagen, pluss spiser mye som inneholder kunstig søtning så er ikke det så veldig godt for kroppen det heller. Hun har jo tross alt et lite barn i magen nå også. Burde tenke litt mer.

Jeg drikker selv cola zero daglig,  men helst kun 1-2 bokser når jeg ser på tv på kvelden.  Drikker jeg mer så merker jeg det.

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (44 minutter siden):

Har ikke sett hva hun sier selv, men tenker hvor mye syre hun spiser? Kan appelsin gi syreskader? Smothie? Hørtes litt spesielt ut om det kun er pga sure oppstøt 😅

Jeg tviler jo STERKT på at halsbrann alene i 4 uker er grunnen for syreskader på tennene. Det høres jo helt idiotisk ut

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (5 minutter siden):

Jeg tviler jo STERKT på at halsbrann alene i 4 uker er grunnen for syreskader på tennene. Det høres jo helt idiotisk ut

jeg er like langt på vei som Stina, jeg måtte til tannlegen i måned 5 pga jeg har slitt mye med sure oppstøt. Selv med god pussing av tenner kunne tannlegen se at jeg var veldig preget av dette på tennene. Jeg spydde som en gris i enkelte perioder, og hadde ikke alltid tilgang til tannbørste. (burde hatt med meg over alt). bruker nå gaviscon og spiser love hearts. men det hjelper kun der og da. prøver å unngå bakevarer, sjokolade, sitrus frukter osv. men sykt slitsomt når jeg craver frukt og sjokolade melk

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillebamsemums skrev (3 minutter siden):

jeg er like langt på vei som Stina, jeg måtte til tannlegen i måned 5 pga jeg har slitt mye med sure oppstøt. Selv med god pussing av tenner kunne tannlegen se at jeg var veldig preget av dette på tennene. Jeg spydde som en gris i enkelte perioder, og hadde ikke alltid tilgang til tannbørste. (burde hatt med meg over alt). bruker nå gaviscon og spiser love hearts. men det hjelper kun der og da. prøver å unngå bakevarer, sjokolade, sitrus frukter osv. men sykt slitsomt når jeg craver frukt og sjokolade melk

Jøss. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 minutt siden):

Jøss. 

men jeg har slitt litt lengre enn 4 uker da. er en av de symptomene jeg har slitt mest med igjennom hele graviditeten😅 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har slitt med tennene i fra barndommen så det er vell ikke bare magesyra som har skylda. Jeg har også hatt dårlige tenner fra barndommen av, og har litt tannlegeskrekk. Hjelper dog ikke med pepsi max uvanen min, eneste gangene jeg klarer å slutte er under graviditeter. Utrolig nok😅
 

Før i tiden ble faktisk tannlege dekt for gravide da det var påvist at tannhelsen ble dårligere. Selv har mistet del av en tann under hver graviditet. 3 ganger!

Men når det er sagt så er jo ikke 1 hull så ille da☺️ Fort gjort å fikse det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det vel mangel på tannstein som var grunnen til at tannlegen kunne se at det var mye syre, ikke syreskader som har oppstått over tid. Hun hadde også et lite hull, men sa ingenting om at det skyldes svangerskapet, bare at det måtte fikses snart da svangerskapet kan bidra til at det vokser raskere. Det er faktisk uansett veldig vanlig at man får skader på tennene under svangerskapet, og det trenger absolutt ikke ta lang tid. Jeg har et lite hull som jeg har holdt like lite i årevis, men 5 mnd inn i svangerskapet var jeg hos tannlegen, og da hadde det plutselig blitt større (og jeg var hos tannlegen like før jeg ble gravid også, da jeg pga munntørrhet har kontroll hvert halvår). 

Endret av MariaIsabel
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er dette et hull som har bygget seg opp over tid, og ikke de siste ukene. Hun fyller jo på med masse syre hver eneste dag. Og som hun skriver så hadde hun 9 hull på en gang en gang, det tyder på at hun enten har dårlige tenner, eller er dårlig til å passe på dem. I en alder av 18 år, så kan dette være begge deler. Men Stina lager alltid sin egen versjon om ting, og nå er det denne to ukers syren som har gitt henne hull i tannen. 
Tenker det heller er hennes dårlige matvaner, mye oppkast tidlig i svg. som har gjort dette.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (14 timer siden):

Det er mye man si om mange influensere. Jeg synes dog at Stina virker som en utrolig omsorgsfull og fin dame. Lager litt kjedelig content til tider og viser kanskje litt mye pupp, men bortsett fra det er det ikke mye å ta henne på. Både hun og PF kommer til å bli supre foreldre! 

Omsorgsfull for hvem? Seg selv? 
Svigermora e nettopp død, og hun er sur for PF ikke kan følge henne til tannlegen.. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (10 minutter siden):

Omsorgsfull for hvem? Seg selv? 
Svigermora e nettopp død, og hun er sur for PF ikke kan følge henne til tannlegen.. 

Blir ikke sjokkert lenger over den prinsessa der😳først meg selv, så meg selv og bare meg selv. 

Det er klart man mister seg selv når personligheten er avhengig av å fikse på utseendet. Værre en sukkeravhengihet vil jeg tørre å påstå. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får virkelig håpe,for hennes del,at hun er flinkere til å pakke inn "girlsa" 🍒 når gradestokke kryper nedover og hun ammer. Hvis ikke kan hun få seg en lei overraskelse.. (brystbetennelse)

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (2 timer siden):

Selvfølgelig er dette et hull som har bygget seg opp over tid, og ikke de siste ukene. Hun fyller jo på med masse syre hver eneste dag. Og som hun skriver så hadde hun 9 hull på en gang en gang, det tyder på at hun enten har dårlige tenner, eller er dårlig til å passe på dem. I en alder av 18 år, så kan dette være begge deler. Men Stina lager alltid sin egen versjon om ting, og nå er det denne to ukers syren som har gitt henne hull i tannen. 
Tenker det heller er hennes dårlige matvaner, mye oppkast tidlig i svg. som har gjort dette.

Hun har vel heller ikke sagt at dette hullet har gitt henne det? Hun sa kun at fordi hun er gravid så vil hullet potensielt vokse fortere. 
 

Spyflua skrev (49 minutter siden):

Omsorgsfull for hvem? Seg selv? 
Svigermora e nettopp død, og hun er sur for PF ikke kan følge henne til tannlegen.. 

Sur? Hun nevnte i en liten setning at hun hadde spurt han om han kunne være med, men han skulle i et møte kl 10 så da gikk det akkurat ikke. That’s it, og sagt med et smil🙄

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayaal skrev (På 12.8.2024 den 19.15):

Et spørsmål, er det vanlig å ha så mye garn som det hun har når man strikker? 

Veldig vanlig! Vet om flere som har hele rom fulle av plastkasser med garn i alle varianter. Det kjøpes inn garn i mengder ofte.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (2 timer siden):

Omsorgsfull for hvem? Seg selv? 
Svigermora e nettopp død, og hun er sur for PF ikke kan følge henne til tannlegen.. 

"Sur" er vel å ta hardt i. Hun sa det var dumt at han var opptatt med et møte.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...