Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Snoopdoggie skrev (10 timer siden):

Ikke noe galt med ikea! Jeg mener bare at det er veldig lettvint

Så det må være tungvint for att du skal kalle det møbler?

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (7 minutter siden):

Så det må være tungvint for att du skal kalle det møbler?

Tydeligvis😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (2 timer siden):

Her er det skikkelig konstruktiv diskusjon ja. Ikke latterliggjøring på noen som helst måte 🙄

Buhu

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (2 minutter siden):

Buhu

I rest my case 🤦‍♀️

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden begynner og bli for dum.. Det er ikke en eneste positiv ting om SB. Folk klager på absolutt alt 🤔

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 minutt siden):

Denne tråden begynner og bli for dum.. Det er ikke en eneste positiv ting om SB. Folk klager på absolutt alt 🤔

Er det ulovlig da? Når man er så blotta for selvinnsikt, og tror at verden og planeter kretser kun rundt huset i Sandefjord, så tenker jeg det er lov å skriv på den måten som blir gjort her jeg.  

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

elskersommer skrev (27 minutter siden):

Dere sier ikke noe positivt om SB dere heller, klager bare på de som klager på hun. 

Endret av Lzzy
  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (3 minutter siden):

Er det ulovlig da? Når man er så blotta for selvinnsikt, og tror at verden og planeter kretser kun rundt huset i Sandefjord, så tenker jeg det er lov å skriv på den måten som blir gjort her jeg.  

Helt enig. Lov å gjøre andre oppmerksom på at det kanskje ikke er sånn man bør leve livet sitt. Vi trenger virkelig ikke flere Stinaer som ikke ser lengre enn sin egen nesetipp. Selvsentrert til tusen. Misinformerer og gjør folk usikre på eget utseende. Promoterer sinnssykt forbruk. Frekk. Bryr seg ikke om globale problemer. Tror at folk vil kjøpe VG for å høre navnet på ungen.

• Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld, men Stina legger opp til alt dette selv. Det er hun som publiserer det. Jeg kan ikke se noen andre influensere gjør som hun gjør. Ikke vil jeg kalle henne influenser heller, men en avgått gammel blogger i sin tid. Det finnes jo ingenting interessant med den dama. Hva er det hun inspirerer med? Bare klaging og repetisjoner? 

Hadde hun produsert noe så hadde nok fokuset om diskusjon vært noe helt annet, men det gjør hun jo ikke. 

Jeg kunne ramset opp en laaaang liste med negative ting og ingenting på den positive siden, men det velger jeg ikke å gjøre. Og nei, jeg følger henne ikke. 

• Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (5 minutter siden):

Det finnes jo ingenting interessant med den dama.

Hadde det vært tilfelle,hadde denne tråden vært død.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (4 minutter siden):

Unnskyld, men Stina legger opp til alt dette selv. Det er hun som publiserer det. Jeg kan ikke se noen andre influensere gjør som hun gjør. Ikke vil jeg kalle henne influenser heller, men en avgått gammel blogger i sin tid. Det finnes jo ingenting interessant med den dama. Hva er det hun inspirerer med? Bare klaging og repetisjoner? 

Hadde hun produsert noe så hadde nok fokuset om diskusjon vært noe helt annet, men det gjør hun jo ikke. 

Jeg kunne ramset opp en laaaang liste med negative ting og ingenting på den positive siden, men det velger jeg ikke å gjøre. Og nei, jeg følger henne ikke. 

Hun engasjerer ser man her i tråden, det er vel en del av jobben til en influencer.  Så hun klarer jobben godt, enten man liker henne eller ikke.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ramse opp flere ting hun er god på og inspirerer til jeg!

Hun er god på hage og flink til å vise forskjellige tips og triks til å lykkes med hage. 
Hun strikker fine gensere og legger ut fine tips og triks om strikking som er enkelt å forstå for de som kanskje er litt nye i gamet. 
Hun lager utrolig gode salater og div andre matretter. Flere sammensetninger som jeg vanligvis ikke ville tenkt at passer sammen hvert fall😅

Den oppriktige gleden de to har av hverandres selskap er også veldig koselig å se, og det at de faktisk setter av tid til hverandre. 

• Liker 7
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 timer siden):

Ja, og oppfører meg som et voksent menneske. Ikke mobber andre for måten de snakker på. Og nei, jeg misbruker ikke ordet mobbing her nå, for disse tingene deres skriver har holdt på ukentlig i over et år(skriver Pefeddik, kritiserer utrykk hun bruker, disser hvordan hun har det hjemme og hvor hun handler møbler). Så dette er per definisjon mobbing. 

Ja, det har jeg. Jeg visste ikke at grensen gikk på om man strikket babyplagg eller ikke? Da var visst jeg ganske kjip også, som ikke strikket til mitt barn før hun ble eldre🙃

Det bare understreker at hun ikke gidder å løfte en finger for noen andre enn seg selv. Hun er seriøst den mest egoistiske selvsentrerte personen jeg har sett i hele mitt liv. Det er rett og slett patetisk. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (5 minutter siden):

Det bare understreker at hun ikke gidder å løfte en finger for noen andre enn seg selv. Hun er seriøst den mest egoistiske selvsentrerte personen jeg har sett i hele mitt liv. Det er rett og slett patetisk. 

Det er ganske patetisk å snakke sånn om et annet menneske du faktisk ser brøkdeler av livet til. Hun har da flere ganger vist at hun hjelper/tenker på andre. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sprettballen skrev (35 minutter siden):

Unnskyld, men Stina legger opp til alt dette selv. Det er hun som publiserer det. 

Det er for teit å si at hun legger opp til det selv og derfor kan man sitte og latterliggjøre henne på et forum 

Dette blir like teit som å si at damer med korte skjørt legger opp til det selv om de blir voldtatt

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Hun er god på hage og flink til å vise forskjellige tips og triks til å lykkes med hage. 
Hun strikker fine gensere og legger ut fine tips og triks om strikking som er enkelt å forstå for de som kanskje er litt nye i gamet. 
Hun lager utrolig gode salater og div andre matretter. Flere sammensetninger som jeg vanligvis ikke ville tenkt at passer sammen hvert fall😅

Den oppriktige gleden de to har av hverandres selskap er også veldig koselig å se, og det at de faktisk setter av tid til hverandre. 

dessverre er det lettere og se de negative sidene, enn de positive for veldig mange

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nussepus skrev (1 time siden):

Men hvorfor plager det deg? Er du gift med henne? Er du veninne med henne,er du i familie med henne? Hvorfor er det så viktig for deg at hun lever slik hun gjør?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Jeg følger henne også pga dette med hagen. Å håper hun kommer med mye tips til våren igjen😊 

Eller nei vent nå litt🤔 det går jo ikke fordi da har hun fått baby så da må alt av hage legges på is fordi da får hun jo ikke tid til og sove,spise, strikke,drive i hagen eller dra ut av huset🙈 

Ser deg når krabaten er konfirmant Stina😊

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (4 timer siden):

Å fy faen🤠

Hun har ikke magemuskler lengre../så kan sikkert ikke løfte…nakkeskader og alt det der. Prinsessa på erten…

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (23 minutter siden):

Jeg følger henne også pga dette med hagen. Å håper hun kommer med mye tips til våren igjen😊 

Eller nei vent nå litt🤔 det går jo ikke fordi da har hun fått baby så da må alt av hage legges på is fordi da får hun jo ikke tid til og sove,spise, strikke,drive i hagen eller dra ut av huset🙈 

Ser deg når krabaten er konfirmant Stina😊

Blir vel ikke feiret jul heller det i år, går jo ikke med baby i hus det🫠

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...