Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Smurfins skrev (36 minutter siden):

Så dermed vil det ikke være viktig å få fremprovosert bevegelser hos de hvor det er lite liv? 

Selvfølgelig, om omstendighetene krevde det. Jeg var inne et par ganger midt i graviditeten pga jeg kjente lite liv, begge gangene drakk jeg iskald melk - dette fikk jeg også tilbud om på føden. Jeg spyr av saft, og det sa de at ikke gjorde noe - kunne fint drikke noe annet så lenge det var kaldt. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Katinkalille skrev (På 4.8.2024 den 12.51):

Litt rart at hylekoret som ropte høyest da hun dro inn på sykehuset pga lite liv (noe som er helt riktig,bare så det er sagt!) ikke sier noe på at hun takket nei til saft med sukker på sykehuset🤷🏻‍♀️ da dette har skjedd meg ved 2 anledninger (har 5 barn,så ja,jeg har vært gjennom noen runder)har jeg bælma i meg den søteste safta man kan tenke seg,i tillegg til cola,da dette var det sykehuset sa jeg skulle gjøre da jeg var på tur inn til sjekk.

Har ikke fått det med meg før nå. Synes selvfølgelig hun burde drukket den saften, men selv fikk jeg ikke tilbud om saft til sparketesten den ene gangen jeg var inne 🤔 mulig det var fordi det var travelt. Alt var bra da. 

Det sukkerfri-hysteriet hun driver med er litt overdrevent. Når det kun går ut over henne er det ikke noe å kritisere, men på sykehuset bør hun absolutt bryte det for baby sin del. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vet vi egt at hun sa dette? Jeg hørte det ikke hvert fall, og av erfaring så overdrives ting veldig her inne.

Det ble jo tidligere påstått at hun sa hun nektet å ta den glukosetesten, enda hun gjentatte ganger har sagt at hun selvfølgelig skal ta den🙃

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (11 minutter siden):

Men vet vi egt at hun sa dette? Jeg hørte det ikke hvert fall, og av erfaring så overdrives ting veldig her inne.

Det ble jo tidligere påstått at hun sa hun nektet å ta den glukosetesten, enda hun gjentatte ganger har sagt at hun selvfølgelig skal ta den🙃

Jeg hørte det 🤗 dojakitty siterte det fint på side 249.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis litt mindre appelsin du stina, så blir det bedre med den syra di😅.. snakk om å lage problemer for seg selv...🙈

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (15 minutter siden):

Jeg hørte det 🤗 dojakitty siterte det fint på side 249.

Men jeg kan jo også si at jeg ikke hørte det, men så på hele snappen. Skjønner du? Så lenge ingen legger ut håndfaste bevis, så blir det dumt å bruke mangfoldige sider på å diskutere noe mange av oss ikke fikk med oss en gang. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (3 minutter siden):

Men jeg kan jo også si at jeg ikke hørte det, men så på hele snappen. Skjønner du? Så lenge ingen legger ut håndfaste bevis, så blir det dumt å bruke mangfoldige sider på å diskutere noe mange av oss ikke fikk med oss en gang. 

Jeg hørte det helt tydelig.

Hun sa «…gidder ikke å bryte den før vi måtte» og referer sukkerfri-streaken

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (9 minutter siden):

Men jeg kan jo også si at jeg ikke hørte det, men så på hele snappen. Skjønner du? Så lenge ingen legger ut håndfaste bevis, så blir det dumt å bruke mangfoldige sider på å diskutere noe mange av oss ikke fikk med oss en gang. 

 

Glufseguri skrev (3 minutter siden):

Jeg hørte det helt tydelig.

Hun sa «…gidder ikke å bryte den før vi måtte» og referer sukkerfri-streaken

Er jo nettopp det,"jeg hørte at.." er ikke en kilde.

KG er jo strenge på dette også,så ikke uvanlig å ønske kilde,feks screenshot av hva som ble sagt..

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (47 minutter siden):

Men vet vi egt at hun sa dette? Jeg hørte det ikke hvert fall, og av erfaring så overdrives ting veldig her inne.

Det ble jo tidligere påstått at hun sa hun nektet å ta den glukosetesten, enda hun gjentatte ganger har sagt at hun selvfølgelig skal ta den🙃

Jeg hørte ikke det som blir snakket om her inne. 
Ja, hun takket nei til vanlig saft og fikk fun light istedenfor, men at det var mer et spørsmål om hun ville ha litt saft etter undersøkelsene osv. Ikke at hun burde drikke det ifbm undersøkelsen. Og i den forbindelse så sa hun at hun på hjem-skjermen på telefonen har en sånn teller som viser at hun nå hadde 400-og noe dager som sukkerfri. Da sa hun at om det gjelder babyens ve og vel så gjør hun det som trengs, men at det nå ikke var nødvendig å bryte «streaken» som sukkerfri

Så jeg syns alt har blitt overdrevet veldig i denne tråden. Ironisk siden de også hyler om hvor mye SB overdriver også 🤪

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere hadde like mange timer som oss andre på å klikke innpå snappen og se selv. Eventuelt kan dere sende henne en chat/mail og spørre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var lik før jeg fikk barn. Sov til type 30 minutter før jeg skulle på nattevakt, livredd for å få for lite søvn. 

Når barna kom så går det bra. Man klarer det.  Også er de jo to stykker også, man hjelper hverandre, så kan man hvile litt innimellom slaga. 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (28 minutter siden):

Men jeg kan jo også si at jeg ikke hørte det, men så på hele snappen. Skjønner du? Så lenge ingen legger ut håndfaste bevis, så blir det dumt å bruke mangfoldige sider på å diskutere noe mange av oss ikke fikk med oss en gang. 

Hørte det GODT OG TYDELIG så det er revnende likegyldig om du ikke hørte det 🙂 vi er flere som Hørte det så

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruK skrev (2 minutter siden):

Jeg var lik før jeg fikk barn. Sov til type 30 minutter før jeg skulle på nattevakt, livredd for å få for lite søvn. 

Når barna kom så går det bra. Man klarer det.  Også er de jo to stykker også, man hjelper hverandre, så kan man hvile litt innimellom slaga. 

Jeg tenker også at hvorfor skal de ikke kunne leve som de alltid har gjort fram til de får barnet😅 

Når man leser her om det voldsomme sjokket disse kommer til å oppleve så blir jeg litt matt. Er det ikke en stor omstilling i livet for de aller fleste førstegangsforeldre liksom. Skal de begynne å leve som om ungen allerede er her fra det øyeblikket de fikk vite at de var gravide?

 

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wenda skrev (21 minutter siden):

Jeg tenker også at hvorfor skal de ikke kunne leve som de alltid har gjort fram til de får barnet😅 

Når man leser her om det voldsomme sjokket disse kommer til å oppleve så blir jeg litt matt. Er det ikke en stor omstilling i livet for de aller fleste førstegangsforeldre liksom. Skal de begynne å leve som om ungen allerede er her fra det øyeblikket de fikk vite at de var gravide?

 

De klager så mye så er jo ikke ungen her engang! 😭 når pf passer så kommer han til å klage når Stina passer så vil hu klage. Hva er det man forventer av små barn? Dem har jo sine behov som trenger å bli møtt, da er vi alle klare over at det kan være tøft. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (57 minutter siden):

Jeg hørte det helt tydelig.

Hun sa «…gidder ikke å bryte den før vi måtte» og referer sukkerfri-streaken

«Før vi måtte» ergo - hadde det vært for babyens beste så hadde hun gjort det. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og ler jeg altså, etter å ha spandert noen minutter på denne Stina..... har aldri hørt maken til sutring og klaging på alt vedrørende denne graviditeten og ennå er det vell 3 md til denne ungen kommer. Kommer til å være norges lengste og sykeste graviditet. Hun vet virkelig ikke hva som venter henne,( noe de fleste av oss med førstemann ikke vet), men ho tar kaka altså. Føler virkelig at noen ikke passer til å bli mor.

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (28 minutter siden):

«Før vi måtte» ergo - hadde det vært for babyens beste så hadde hun gjort det. 

Helt VILT at du forsvarer dette 😅😀

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (2 timer siden):

 

Er jo nettopp det,"jeg hørte at.." er ikke en kilde.

KG er jo strenge på dette også,så ikke uvanlig å ønske kilde,feks screenshot av hva som ble sagt..

Det blir jo litt vanskelig når hun utelukkende er aktiv på Snap og ikke alltid tekster. Jeg kan heller ikke ta screenshot av alt i tilfelle det må bevises. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

«Før vi måtte» ergo - hadde det vært for babyens beste så hadde hun gjort det. 

Tuller du nå? Når man er på kontroll på sykehuset så er jo det for barnets beste!

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (4 minutter siden):

Tuller du nå? Når man er på kontroll på sykehuset så er jo det for barnets beste!

Dette var da etter kontrollen. Hadde de sagt at hun burde drikke det for barnets beste så hadde hu garantert gjort det. Dette var som sagt etter kontrollen hvor hun ble spurt om hun ville ha et glass saft

Denne tråden begynner å bli så sjukt dum at jeg har ikke ord. Kan godt kritisere SB for mye selv, men snakk om å godte seg i å feiltolke et menneske bare for å kunne sitte her og trashtalke 

  • Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...