Glufseguri Skrevet 3. august #4981 Del Skrevet 3. august Dojakitty skrev (10 minutter siden): Stina hadde meg nesten på lag her, helt til hun nektet å drikke saft med sukker i på føden…………………. «gidder ikke gjøre det før jeg absolutt må lizm» Jeg tenker da, i hvilken situasjon MÅ man? Jeg bare spør Hva er viktigst? En kjent metode for å sjekke fosterbevegelser eller opprettholde et rigid kosthold? Det er noen glass med saft liksom🙄 27 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 3. august #4982 Del Skrevet 3. august Dojakitty skrev (31 minutter siden): Stina hadde meg nesten på lag her, helt til hun nektet å drikke saft med sukker i på føden…………………. «gidder ikke gjøre det før jeg absolutt må lizm» Jeg tenker da, i hvilken situasjon MÅ man? Jeg bare spør Hva? Sa hun virkelig det på snap? Jeg følger henne og er ikke interessert I å gi henne klikk heller. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluren Skrevet 3. august #4983 Del Skrevet 3. august sprettballen skrev (3 minutter siden): Hva? Sa hun virkelig det på snap? Jeg følger henne og er ikke interessert I å gi henne klikk heller. Hun snakket om hvor mange dager hun hadde vært uten sukker og at hun ikke gidder bryte de dagene før hun må liksom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 3. august #4984 Del Skrevet 3. august Tuppeluren skrev (6 minutter siden): Hun snakket om hvor mange dager hun hadde vært uten sukker og at hun ikke gidder bryte de dagene før hun må liksom. sprettballen skrev (14 minutter siden): Hva? Sa hun virkelig det på snap? Jeg følger henne og er ikke interessert I å gi henne klikk heller. “…gidder ikke å bryte den før vi måtte gjort det» Hun sa det. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 3. august #4985 Del Skrevet 3. august Glufseguri skrev (1 minutt siden): “…gidder ikke å bryte den før vi måtte gjort det» Hun sa det. Så med andre ord nektet hun å drikke saft på føden under sparketesten? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
esk Skrevet 3. august #4986 Del Skrevet 3. august Tuppeluren skrev (13 minutter siden): Hun snakket om hvor mange dager hun hadde vært uten sukker og at hun ikke gidder bryte de dagene før hun må liksom. Hjelp, blir pinlig berørt av henne. Det er så flaut! 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 3. august #4987 Del Skrevet 3. august Tuppeluren skrev (23 minutter siden): Hun snakket om hvor mange dager hun hadde vært uten sukker og at hun ikke gidder bryte de dagene før hun må liksom. Dette er høl i hue av henne.. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 3. august #4988 Del Skrevet 3. august Tuppeluren skrev (22 minutter siden): Hun snakket om hvor mange dager hun hadde vært uten sukker og at hun ikke gidder bryte de dagene før hun må liksom. Var ikke det bare ifbm tiltak de prøvde hjemme først? At hun heller brukte frukt- og melkesukker enn raffinert? Jeg skal ikke være for påståelig altså, men det var bare da jeg hørte at hun nevnte det 🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 3. august #4989 Del Skrevet 3. august (endret) MariaIsabel skrev (4 minutter siden): Var ikke det bare ifbm tiltak de prøvde hjemme først? At hun heller brukte frukt- og melkesukker enn raffinert? Jeg skal ikke være for påståelig altså, men det var bare da jeg hørte at hun nevnte det 🤷♀️ Hun sa hun fikk på sparketesten og spurt om hun ville prøve å drikke saft. Endret 3. august av Glufseguri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GuuriMalla Skrevet 3. august #4990 Del Skrevet 3. august Tror sukker ærlig talt er bedre for ett foster enn alle mulige kunstige søtstoff. 23 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 3. august #4991 Del Skrevet 3. august Dojakitty skrev (1 time siden): Stina hadde meg nesten på lag her, helt til hun nektet å drikke saft med sukker i på føden…………………. «gidder ikke gjøre det før jeg absolutt må lizm» Jeg tenker da, i hvilken situasjon MÅ man? Jeg bare spør Må hun ikke ta glukose testen uansett snart ? Kroppen kommer til å få sjokk 😂😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sprettballen Skrevet 3. august #4992 Del Skrevet 3. august Nonish91 skrev (3 minutter siden): Må hun ikke ta glukose testen uansett snart ? Kroppen kommer til å få sjokk 😂😂 Tviler sterkt på at hun kommer til å ta den. Blir spennende å se. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 3. august #4993 Del Skrevet 3. august (endret) sprettballen skrev (8 minutter siden): Tviler sterkt på at hun kommer til å ta den. Blir spennende å se. Gidder vel ikke før hun må🙄 Endret 3. august av Glufseguri 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nonish91 Skrevet 3. august #4994 Del Skrevet 3. august sprettballen skrev (13 minutter siden): Tviler sterkt på at hun kommer til å ta den. Blir spennende å se. De finner vel ikke ut om hun har svangerskapsdiabetes på andre måter tror jeg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 3. august #4995 Del Skrevet 3. august Hun har sagt at hun skal ta glukose testen selv om hun ikke ønsker det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeluren Skrevet 3. august #4996 Del Skrevet 3. august MariaIsabel skrev (1 time siden): Var ikke det bare ifbm tiltak de prøvde hjemme først? At hun heller brukte frukt- og melkesukker enn raffinert? Jeg skal ikke være for påståelig altså, men det var bare da jeg hørte at hun nevnte det 🤷♀️ Nei, hun sier at de spurte henne om å drikke ett glass saft på føden, som hun takket nei til siden hun er sukkerfri. Hun fikk heller funsaft. Hun har tross alt såå mange dager sukkerfri hun ikke gidder å ødelegge hvis hun ikke må. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 3. august #4997 Del Skrevet 3. august sprettballen skrev (1 time siden): Hva? Sa hun virkelig det på snap? Jeg følger henne og er ikke interessert I å gi henne klikk heller. Det sa hun ja! På føden! men heldigvis hadde de fun light! 🤦🏻♀️ 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 3. august #4998 Del Skrevet 3. august MariaIsabel skrev (1 time siden): Var ikke det bare ifbm tiltak de prøvde hjemme først? At hun heller brukte frukt- og melkesukker enn raffinert? Jeg skal ikke være for påståelig altså, men det var bare da jeg hørte at hun nevnte det 🤷♀️ Nei, hun sa hun ikke ville ha saft med sukker på føden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glufseguri Skrevet 3. august #4999 Del Skrevet 3. august Dojakitty skrev (Akkurat nå): Det sa hun ja! På føden! men heldigvis hadde de fun light! 🤦🏻♀️ Hva skal fun light gjøre liksom?😏 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AntiBullshit Skrevet 3. august #5000 Del Skrevet 3. august Tuppeluren skrev (5 minutter siden): Nei, hun sier at de spurte henne om å drikke ett glass saft på føden, som hun takket nei til siden hun er sukkerfri. Hun fikk heller funsaft. Hun har tross alt såå mange dager sukkerfri hun ikke gidder å ødelegge hvis hun ikke må. Synes også det var merkelig at hun ikke ville drikke et glass saft for å sjekke om babyen levde. Er det viktigere å vedlikeholde et random tall på en app enn å få bekreftelse på liv i magen.. 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå