Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Isola2 skrev (1 time siden):

Ja, men det henger ikke på grep. Er det viljestyrke det går på? Ingen normale mennesker spiser kun sjokolade… Dama presser nedpå mye ultraprosessert og kunstig sukker. Det kan umulig være bra i lengden. Men..hennes kropp…så hvorfor bry seg egentlig….

Ja tenker også det er mest psykisk da. At når hun først «sprekker» på sjokolade og snop så stopper hun ikke. Men ikke en fysisk avhengighet av sukker. Hun får jo sukker i seg i bøtter og spann. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nonish91 skrev (1 time siden):

Ja, men er det ikke bare å flytte på stolen? 😂 henger fortsatt ikke helt med. Er det ikke bare å flytte stolen inne på et annet rom??? 

vi har 3 stykker til et barn, men vi fikk våre gratis av min tidligere jobb som skulle legges ned. den ene er av den eldre modellen også. så settet til baby passer ikke på stolen. Men jeg tok og pusset dem ned og malte dem. de ser nå helt nye ut igjen. syntes de fint kunne gjort noe lignende. men er vell som han/hun over her skriver. de har jo rå til to, så why not?

Endret av lillebamsemums
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (1 time siden):

Ja, men det henger ikke på grep. Er det viljestyrke det går på? Ingen normale mennesker spiser kun sjokolade… Dama presser nedpå mye ultraprosessert og kunstig sukker. Det kan umulig være bra i lengden. Men..hennes kropp…så hvorfor bry seg egentlig….

Du kan ikke så mye om spiseforstyrrelser Skjlnner jeg, det er ikke så enkelt som du vil ha det til og jo noen kan leve på sjokolade, derfor kalles det en spiseforstyrrelse 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (1 time siden):

Kjøpte de seriøst 2 Tripp trapp stoler fra Stokke? Hvor er studioet hans? Er det ikke hjemme? 😂

Hadde jeg også gjort om vi hadde hatt flere steder i huset den skulle brukes 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (30 minutter siden):

Hvorfor gjøre det når de har råd til å kjøpe 2? 😛 Lettere enn å flytte ting frem og tilbake. 

Handler ikke om å ha råd, men synes e idiotisk uansett 😂😂 om studioet hans er i leiligheten, klarer man ikke flytte på en stol, ja lykke til 😂😂😂

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 minutter siden):

Hadde jeg også gjort om vi hadde hatt flere steder i huset den skulle brukes 

What? 😂😂  men babyen  kan også legges i den najall nest eller hva enn det heter. Ikke skal han pelle gi mat til babyen i den stolen inne på studioet. Jaja  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

lillebamsemums skrev (8 minutter siden):

vi har 3 stykker til et barn, men vi fikk våre gratis av min tidligere jobb som skulle legges ned. den ene er av den aldre modellen også. så settet til baby passer ikke på stolen. Men jeg tok og pusset dem ned og malte dem. de ser nå helt nye ut igjen. syntes de fint kunne gjort noe lignende. men er vell som han/hun over her skriver. de har jo rå til to, så why not?

Så spesielt å ha 3 spisestoler til ett barn, jaja sikkert bare jeg som e rar som ikke orker ekstra ting hjemme hos meg, unødvendig spør du meg. Igjen har man god råd, så ja da trenger man to Tripp trapp stoler 😂😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (10 minutter siden):

Handler ikke om å ha råd, men synes e idiotisk uansett 😂😂 om studioet hans er i leiligheten, klarer man ikke flytte på en stol, ja lykke til 😂😂😂

De bor i ett hus og studioet hans er på ene siden av huset

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (8 minutter siden):

What? 😂😂  men babyen  kan også legges i den najall nest eller hva enn det heter. Ikke skal han pelle gi mat til babyen i den stolen inne på studioet. Jaja  

Hvordan vet du han ikke skal gi mat?  Du velger som du og andre som de vil, men jeg velger å ikke gjøre ting så tungvint og derfor hadde jeg heller hatt to stoler

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (3 minutter siden):

De bor i ett hus og studioet hans er på ene siden av huset

Ja, sikkert 500 meter unna. Da er jeg med 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (9 minutter siden):

Så spesielt å ha 3 spisestoler til ett barn, jaja sikkert bare jeg som e rar som ikke orker ekstra ting hjemme hos meg, unødvendig spør du meg. Igjen har man god råd, så ja da trenger man to Tripp trapp stoler 😂😂

som nevnt så fikk vi dem gratis, vi har også en på kjøkkenet, en på Gaming rommet i underetasjen. også har vi gitt bort en til svigers. hadde aldri kjøpt 3 stykker om vi ikke fikk dem. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig og ha en tripp trapp stol med spedbarnsinnlegg klart inne på studioet ja! For man kan jo ikke ha babyen liggende på et teppe på gulvet, eller i vippestolen de kjøpte…Eller på fanget.. Neida må sitte i tripp trapp😅

En tripp trapp er en helt ok stol og ha ved spisebordet til et barn på 6 mnd pluss når det skal få mat.  Spedbarnsinnlegget er forøvrig noe tull man bruker i få uker i beste fall. 
Nesten litt trist hvor mye utstyr og penger førstegangsforeldre bruker på alt mulig de tror de trenger. Men denne tok faktisk kaka.

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (8 timer siden):

Dette har jeg og stusset på. Hun unngår sukker (som i sjokolade og is), og begrunner dette med sukkeravhengighet. En veldig fornuftig begrunnelse. Men det rakner litt for meg når hun så bøtter innpå med mengder av fruktsukker (ref smoothie, appelsin hver morgen), og det er liksom helt uproblematisk. Riktignok har frukt vitaminer og gode næringsstoffer som er bra for kroppen, hvilket sjokolade ikke har. Men jeg tror helt ærlig ikke at en vanlig is i ny og ne utgjør den store forskjellen, i et ellers sunt og godt kosthold. Hun kan gjerne tro hun har vært sukkerfri i x-antall dager, men i realiteten spiser hun fruktsukker hver eneste dag. 
 

Hun virker ellers veldig opptatt av hva hun spiser, men jeg lurer helt ærlig på om hun vet at hun spiser fruktsukker hver dag, eller om hun oppriktig tror hun har vært helt sukkerfri lenge? Om hun mener at hun ikke har spist hvitt, raffinert, tilsatt sukker, kan det være greit å presisere det. 

Hun har presisert mange ganger at det er hvitt sukker hun holder seg unna. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinkpashion skrev (8 timer siden):

 

Jeg titter innom henne jevnt og trutt, men skal ærlig innrømme at jeg sjelden ser/hører alt. Men de gangene jeg har hørt henne si hun spiser sukkerfritt, har hun ikke etterpå presisert hva HUN legger i sukkerfritt. For hva som er sukkerfritt og hva hun mener er sukkerfritt, er tydeligvis 2 helt ulike ting. 
 

Mulig jeg har et noe mindre komplisert forhold til mat enn henne, men at èn sjokoladebit skal utløse en rekke av usunne matvalg i lang framtid blir for meg litt merkelig? Sunt kosthold er viktig, og det er mange argumenter som taler for et sukkerfritt kosthold - men at hun tråler isbarer etter sukkerfri is fordi hun absolutt skal ha sukkerfritt, for så å spise store mengder fruktsukker.. Det blir litt uforståelig for min del. 
 

De fleste som snakker om å spise sukkerfritt, mener hvitt sukker... Da det ikke bare finnes hvitt sukker og fruktsukker, men en lang liste av diverse former for sukker, er det kun ved streng carnivore-diett at man faktisk spiser sukkerfritt dersom man inkluderer alt sukker i betegnelsen. 

Jeg blir forresten litt matt av at det stadig er klaging her om at hun gjentar seg så mye og forklarer det samme ofte, samtidig som det er klaging på at hun ikke går inn i en lengre forklaring hver bidige gang hun nevner noe. Altså, bestem dere. 

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (3 timer siden):

Så spesielt å ha 3 spisestoler til ett barn, jaja sikkert bare jeg som e rar som ikke orker ekstra ting hjemme hos meg, unødvendig spør du meg. Igjen har man god råd, så ja da trenger man to Tripp trapp stoler 😂😂

Så spesielt å være så opphengt i hvor mange stoler andre mennesker velger å ha. 😂

Bare fordi du tenker at det er like greit å flytte den frem og tilbake, er det ikke sikkert alle tenker sånn. Det er svært mye her i verden som andre mennesker løser på en annen måte enn meg, men livet ville blitt fryktelig slitsomt dersom jeg skulle henge meg opp i hver eneste ubetydelige ting. Bare et tips. ❤️

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (7 timer siden):

Så spesielt å ha 3 spisestoler til ett barn, jaja sikkert bare jeg som e rar som ikke orker ekstra ting hjemme hos meg, unødvendig spør du meg. Igjen har man god råd, så ja da trenger man to Tripp trapp stoler 😂😂

Prøvd å bære baby og en stol fra den ene siden på huset til den andre?

Er plenty å både reagere på og kritisere med influensere, disse to inkludert. To tripp trapp stoler er virkelig ikke en av dem.

  • Liker 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man kan kritisere de for mye, men at de velger å ha to stoler skjønner jeg godt. Hadde jeg hatt et relativt stort hus, så hadde jeg villet ha to stoler selv. Stolene varer ut livet, eller man kan selge de senere. Upraktisk å flytte en stol fram og tilbake flere ganger om dagen. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (10 timer siden):

Kjøpte de seriøst 2 Tripp trapp stoler fra Stokke? Hvor er studioet hans? Er det ikke hjemme? 😂

Skjønner dem godt jeg. Har du prøvd å bære med deg en tripptrapp stol eller? Det er irriterende tungvint og spesielt om man skal bære barnet i tillegg. Og alle jeg kjenner som bor i et litt større hus har eller skulle ønske de hadde minst 2 slike stoler

Zenhouse skrev (8 timer siden):

Ja tenker også det er mest psykisk da. At når hun først «sprekker» på sjokolade og snop så stopper hun ikke. Men ikke en fysisk avhengighet av sukker. Hun får jo sukker i seg i bøtter og spann. 

Det er nok mest sannsynlig psykisk, men det føles absolutt fysisk ut. Jeg sliter med det samme som Stina antar jeg. 
Jeg kan ikke ha godteri i huset for da klarer jeg ikke styre meg. Når jeg åpner en sjokolade eller noe så kan jeg aldri bare ta en bit, men sluker alt der og da.
Det er helt grusomt og jeg for meg føles det ut som abstinenser når jeg vet det er godteri hjemme. Men når det kommer til frukt og annet som inneholder fruktsukker osv så får jeg ikke samme problemet. 
Veldig merkelig, men sånn er det for meg og jeg får inntrykk av at det er det samme for henne

Jeg får iallfall en mye mer behagelig hverdag ved å bare kutte ut alt av mat uten tilsatt sukker

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (3 timer siden):

Skjønner dem godt jeg. Har du prøvd å bære med deg en tripptrapp stol eller? Det er irriterende tungvint og spesielt om man skal bære barnet i tillegg. Og alle jeg kjenner som bor i et litt større hus har eller skulle ønske de hadde minst 2 slike stoler

Det er nok mest sannsynlig psykisk, men det føles absolutt fysisk ut. Jeg sliter med det samme som Stina antar jeg. 
Jeg kan ikke ha godteri i huset for da klarer jeg ikke styre meg. Når jeg åpner en sjokolade eller noe så kan jeg aldri bare ta en bit, men sluker alt der og da.
Det er helt grusomt og jeg for meg føles det ut som abstinenser når jeg vet det er godteri hjemme. Men når det kommer til frukt og annet som inneholder fruktsukker osv så får jeg ikke samme problemet. 
Veldig merkelig, men sånn er det for meg og jeg får inntrykk av at det er det samme for henne

Jeg får iallfall en mye mer behagelig hverdag ved å bare kutte ut alt av mat uten tilsatt sukker

Tripp trapp stol skal jo være ved borde, idiotisk å putte en nyfødt i sånn stol. Veit er med innlegg, men veldig behagelig for en nyfødt baby å ligge oppi den. Ikke brukte vi vippestol heller før babyen fylte 4-5 måneder, men ja hørt om en god tykk leke teppe eller en god behagelig pledd en nyfødt kan ligge på. Dessverre så er ikke hjernen på plass. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (6 minutter siden):

Tripp trapp stol skal jo være ved borde, idiotisk å putte en nyfødt i sånn stol. Veit er med innlegg, men veldig behagelig for en nyfødt baby å ligge oppi den. Ikke brukte vi vippestol heller før babyen fylte 4-5 måneder, men ja hørt om en god tykk leke teppe eller en god behagelig pledd en nyfødt kan ligge på. Dessverre så er ikke hjernen på plass. 

Sier du,som fortsetter å kverulere om antall stoler folk velger å kjøpe..?

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...