Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Labbus skrev (20 minutter siden):

HUFFA..... Så vanskelig er det ikke,da hadde hun ikke reist som hun gjør .Litt av en bomullsdott,blir spennende når mammarollen tar tak .Som vi sier her hvor jeg kommer i fra" PJUSKETE" men vil som oftest gå bra .Så mye syting men sminken på plass omtrent hver dag,hadde selv mere enn nok med den daglige dusjen . Føler de bor på en institusjon så håper for barnet sin del at det sosiale blir mere inkluderende på alle måter 🙏☺️

Blir et hardt slag i trynet dag 3-4 etter fødsel når barseltårene kommer,sammen med melkespreng,blødende nipler,smerter i underliv og etterrier 😂 

Endret av Dojakitty
  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

CMHuser skrev (4 timer siden):

De har samme kjøkken 😊

NOPE ☺️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (10 minutter siden):

Blir et hardt slag i trynet dag 3-4 etter fødsel når barseltårene kommer,sammen med melkespreng,blødende nipler,smerter i underliv og etterrier 😂 

Huff....Ikke nevn det 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (5 timer siden):

Blir et hardt slag i trynet dag 3-4 etter fødsel når barseltårene kommer,sammen med melkespreng,blødende nipler,smerter i underliv og etterrier 😂 

Hun trenger ikke nødvendigvis få alt da. Jeg hadde ikke alt det der. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (33 minutter siden):

Hun trenger ikke nødvendigvis få alt da. Jeg hadde ikke alt det der. 

Nei okei, jeg hadde 😂 og sikkert MANGE andre siden det er ganske normale ting å forvente å få etter en fødsel 🤣

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (33 minutter siden):

Nei okei, jeg hadde 😂 og sikkert MANGE andre siden det er ganske normale ting å forvente å få etter en fødsel 🤣

Tror dette er omtrent like vanlig som uvanlig. Jeg hadde aldri barseltårer med noen av mine barn, blødende nipler (ammet i 2 år), ei heller etterrier eller smerter i underlivet. Var relativt frisk jeg! 
 

Men at det blir et slag i trynet er jeg helt enig i, og mest tror jeg hun vil bli overrasket over å få mindre egentid. Hun er vant til å sulle rundt med sitt, og med en baby, og etterhvert et barn, vil nok egentiden reduseres betraktlig. P

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pinkpashion skrev (18 minutter siden):

Tror dette er omtrent like vanlig som uvanlig. Jeg hadde aldri barseltårer med noen av mine barn, blødende nipler (ammet i 2 år), ei heller etterrier eller smerter i underlivet. Var relativt frisk jeg! 
 

Men at det blir et slag i trynet er jeg helt enig i, og mest tror jeg hun vil bli overrasket over å få mindre egentid. Hun er vant til å sulle rundt med sitt, og med en baby, og etterhvert et barn, vil nok egentiden reduseres betraktlig. P

Det livet hun lever nå, blir snudd opp ned. Det er ingenting av det hun gjør nå som hun kan gjøre på samme måte igjen. Og sånn er det for de aller fleste som får første barn,jeg bare tror ikke hun er rustet til å takle det. 

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men sånn helt ærlig. Er det vanlig å være så JÆVLA pirkete på alt man skal være forsiktig med? 
Klor?? Kan hun ikke vaske med klor?! 
Sånn som hun holder på er det jo ikke mer enn et mirakel at barna mine ble født levende og har holdt seg i live i mange år! 

Herregud altså!!

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil tråd 

Endret av Zenhouse
Feil tråd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (13 timer siden):

Hun trenger ikke nødvendigvis få alt da. Jeg hadde ikke alt det der. 

Sikkert ikke, men hu kommer nok til å søke opp alt mulig rart etter fødsel også nevne for oss at hun har 😂

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinkpashion skrev (13 timer siden):

Tror dette er omtrent like vanlig som uvanlig. Jeg hadde aldri barseltårer med noen av mine barn, blødende nipler (ammet i 2 år), ei heller etterrier eller smerter i underlivet. Var relativt frisk jeg! 
 

Men at det blir et slag i trynet er jeg helt enig i, og mest tror jeg hun vil bli overrasket over å få mindre egentid. Hun er vant til å sulle rundt med sitt, og med en baby, og etterhvert et barn, vil nok egentiden reduseres betraktlig. P

Slag i trynet er helt riktig… Hvordan skal hun få tid til å bruke uker på å julepynte huset? Høstpynte huset? Timesvis med sorteringsarbeid av garn osv….. Bare å lage sin frukost kan hun etterhvert glemme. For å ikke nevne sminke, hår, negler. Slike mennesker har godt av å få noe annet å bruke tiden sin på. De trenger noe viktigere og må drive med.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (4 minutter siden):

Slag i trynet er helt riktig… Hvordan skal hun få tid til å bruke uker på å julepynte huset? Høstpynte huset? Timesvis med sorteringsarbeid av garn osv….. Bare å lage sin frukost kan hun etterhvert glemme. For å ikke nevne sminke, hår, negler. Slike mennesker har godt av å få noe annet å bruke tiden sin på. De trenger noe viktigere og må drive med.

På tide å lære opp Per Fredrik å lage frokost smoothie 😆

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbus skrev (20 timer siden):

NOPE ☺️

Jo, du hører jo Stina prate i bakgrunnen når han lager mat, og stedet hans er lydisolert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zooli skrev (57 minutter siden):

Slag i trynet er helt riktig… Hvordan skal hun få tid til å bruke uker på å julepynte huset? Høstpynte huset? Timesvis med sorteringsarbeid av garn osv….. Bare å lage sin frukost kan hun etterhvert glemme. For å ikke nevne sminke, hår, negler. Slike mennesker har godt av å få noe annet å bruke tiden sin på. De trenger noe viktigere og må drive med.

Man kan fint gjøre alt dette med barn i hus, spesielt når man er to hjemme😅

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig noen som syns det er fint med 12 tusen blomster på terrassen? Det ser bare veldig rotete ut. 

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (På 23.7.2024 den 2.00):

Blir et hardt slag i trynet dag 3-4 etter fødsel når barseltårene kommer,sammen med melkespreng,blødende nipler,smerter i underliv og etterrier 😂 

Å det er da en fasit på att dette er noe alle opplever? Har født to stk og ja.. melkespreng hadde jeg.. Blødende nipler.. Nei. Smerter i underlivet og etterrier.. kanskje noe men overhode ikke plagsomt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

elskersommer skrev (56 minutter siden):

Å det er da en fasit på att dette er noe alle opplever? Har født to stk og ja.. melkespreng hadde jeg.. Blødende nipler.. Nei. Smerter i underlivet og etterrier.. kanskje noe men overhode ikke plagsomt

Så utrolig nydelig for deg!

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whitesnake69 skrev (3 timer siden):

Er det virkelig noen som syns det er fint med 12 tusen blomster på terrassen? Det ser bare veldig rotete ut. 

Ser ikke ut i måneskinn. 

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (7 timer siden):

Man kan fint gjøre alt dette med barn i hus, spesielt når man er to hjemme😅

Både enig og uenig. Man kan fint ha et ryddig og velorganisert hus til trass for barn i hus. Det har jeg selv alltid hatt. Men vi «vanlige» folk er vandt til å forholde oss til forpliktelser. Stå opp tidlig, gå på jobb etc. Hjemme hos Bakken laller de rundt hele dagen. Står opp kl 1200 fordi man er såååå sliten, (av ikke noe!). Organiserer på loftet en hel dag. Sånne ting som vi andre må drive på med ETTER en hel arbeidsdag. Hvordan skal hun orke alt? Som er så sliten hele tiden. Det er mer det jeg tenker blir et slag i trynet. At hun faktisk må prioritere noe viktigere først. Men du har rett i at de er 2 personer, (som laller rundt hele dagen). Det underletter selvsagt. Da kan man enklere dra å fikse vipper når det passer.

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (9 timer siden):

Jo, du hører jo Stina prate i bakgrunnen når han lager mat, og stedet hans er lydisolert.

Studioet hans er lydisolert, ikke kjøkkenet hans. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...