Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

TulleJenny skrev (22 minutter siden):

Jeg blir helt fascinert over hvor enormt mye hun shopper, hvor mye trenger en person egentlig 😅 Må jo bruke helt enorme summer ukentlig på alt hun handler. 

Jeg syns det hele er litt pussig. Enkelte ting hun kjøper er ganske så dyrt, mens det aller meste skal hun ha billigst mulig. F.eks garn, hun strikker konsekvent kun med billiggarn og det bestilles myye garn. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dojakitty skrev (27 minutter siden):

«Det blir jo ikke akkurat sånn at ungen blir klistret til meg 24/7» 

 

Okey Stina😂Okey😂

Jeg har ikke sett på henne på lenge…😅 Meen når mann vokser og det nærmer seg fødsel går den virkelige verden opp. Da blir hun sikkert stresset.. Sjeldent jeg ser mennesker med barn med sånne holdninger og det enorme behove for at alt skal være perfekt. Tenker da alt fra vipper, håret og ja 😜 Nå har ikke jeg sett henne som mor da det er første barnet. Men håper vertfall hun priotere ungen sin fremfor andre ting. Setter den først som er det normale.

Orket ikke og hørre snappene mer fra noen av dem. Føler de lever i en helt annen verden. Og hadde heller aldri stolt på det dem legger ut ang, foreldrerollen. Alt blir jo finere på somo😜 fikk vertfall sterkt inntrykk av begge to var ekstremt selvopptatte.. Alt fra disse rutinene som for meg virker veldig tvangsbelagt.. Itillegg til ekstreme kjøpebehov hos henne… Og uff🙄
 

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (36 minutter siden):

«Det blir jo ikke akkurat sånn at ungen blir klistret til meg 24/7» 

 

Okey Stina😂Okey😂

😂😂😂😂 joda, det blir jo den, med mindre hu vil gjøre som sophie.😂

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nonish91 skrev (4 minutter siden):

😂😂😂😂 joda, det blir jo den, med mindre hu vil gjøre som sophie.😂

Var ikke Sophie sånn veldig moden iforhold til hvordan hun skulle takle babylivet? Så ble det vell litt hardere kanskje og mye barnevakt.

Men Stina begynner jo da allerede med at baby ikke skal henge på henne 24/7.

men jeg kan ta feil.👌🏽

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke alle babyer like heller da. Min første var sove spisebaby, lå i vugge/seng osv. Andre sov i vogn, egen seng. Så kom tredje. Fullstendig klistermerkebaby. Samsov fra fødsel til treårsalder, ammet til 2,5år. Fortsatt Fullstendig mammadalt.

Så om Stina har rett i uttalelsen kan vel ingen vite enda. Å det er hennes første barn.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måten hun starter morgenen på med mage toucher,trutemunnen og poseringen blir litt væl (i’m feeling myself).
Stina har overforbruk av penger på pjus og rør mens PF har overforbruk på sushi og denne gen-drikken sin osv. er som hele fyren går på repeat! 
løpe,sushi og hva er det med disse trutmunn bildene hans også😂jeg blir redd.

 

  • Liker 19
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun sier hun ikke spiser sukker, men peanøttsmør som hun bruker til smoothiebowl inneholder vel ganske så mye sukker?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alir12345 skrev (2 minutter siden):

Hun sier hun ikke spiser sukker, men peanøttsmør som hun bruker til smoothiebowl inneholder vel ganske så mye sukker?

Bare hvis du kjøper de med sukker. Vet ikke hvilket hun bruker.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alir12345 skrev (2 minutter siden):

Hun sier hun ikke spiser sukker, men peanøttsmør som hun bruker til smoothiebowl inneholder vel ganske så mye sukker?

Jeg vet ikke hvilket merke hun bruker, men det finnes mange varianter på butikken som er både uten sukker og salt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke se for meg et så selvopptatt og sært par, med et barn altså! 🙉  Virker ikke helt i vater med alt de driver med....

  • Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alir12345 skrev (4 timer siden):

Hun sier hun ikke spiser sukker, men peanøttsmør som hun bruker til smoothiebowl inneholder vel ganske så mye sukker?

Hun spiser ikke tilsatt sukker og tror det er det samme som å spise sukkerfritt. Dama er blåst

  • Liker 18
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært borti ei så pr kåt dame. Vg er på besøk, vi ble nesten rana,hu Er gravid,hun har abortert. Virker som hun ringer og ber om at de kommer. Så intresang er hun ikke. Det er litt meget !

  • Liker 14
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vg reportasje incoming 😂 så sykt kleint når de poserer i tidenes ALLER MEST BRUKTE posering i gravidoppslag 💀 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med å ha hver sitt kjøkken og spise hver sin middag (de lager som oftest helt ulike ting) og vaske sine klær hver for seg etc. de er så sære

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SigridElise skrev (10 minutter siden):

Hva er greia med å ha hver sitt kjøkken og spise hver sin middag (de lager som oftest helt ulike ting) og vaske sine klær hver for seg etc. de er så sære

De har samme kjøkken 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CMHuser skrev (3 minutter siden):

De har samme kjøkken 😊

De har faktisk ikke det

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dojakitty skrev (34 minutter siden):

De har faktisk ikke det

Tror PF har sagt at han bruker å lage laksen på et annet kjøkken fordi Stina ikke takler lukten av laks. Men utenom det tror jeg de bruker samme kjøkken. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (På 19.7.2024 den 23.59):

Blir søtt på bilder og det finnes genser/jakke man kan ha over og strømpebukser. Tenke seg til😛

Blir "søtt" på bilder .... 😁 Æ dør

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbus skrev (9 minutter siden):

Blir "søtt" på bilder .... 😁 Æ dør

For det er jo bare Stina i hele verden som kjøper klær til barna sine som de synes er søte... Og det er heller ingen andre som tar bilder av babyene sine såklart... 🫠

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (På 20.7.2024 den 7.20):

Det kan være at det er vanskeligere for Stina å være gravid enn hun trodde. Det betyr vel ikke at hun ikke glad for det. Hun kan ha opplevd at det er tøffere enn antatt og at hun er skuffa over seg selv fordi det er tungt? 

HUFFA..... Så vanskelig er det ikke,da hadde hun ikke reist som hun gjør .Litt av en bomullsdott,blir spennende når mammarollen tar tak .Som vi sier her hvor jeg kommer i fra" PJUSKETE" men vil som oftest gå bra .Så mye syting men sminken på plass omtrent hver dag,hadde selv mere enn nok med den daglige dusjen . Føler de bor på en institusjon så håper for barnet sin del at det sosiale blir mere inkluderende på alle måter 🙏☺️

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...