Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Nonish91 skrev (27 minutter siden):

Skal ikke hun føde i november ? 😅 vitsen å kjøpe nesten sommerlig klær da? Er jo så kaldt i november. 

Blir søtt på bilder og det finnes genser/jakke man kan ha over og strømpebukser. Tenke seg til😛

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sunfl0wer skrev (13 minutter siden):

Blir søtt på bilder og det finnes genser/jakke man kan ha over og strømpebukser. Tenke seg til😛

Jeg var kun på ull jeg, sikkert bare jeg som e rar 😂 bruker man hjernen litt, så kan man også kjøpe litt større så man får brukt til sommeren da. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være at det er vanskeligere for Stina å være gravid enn hun trodde. Det betyr vel ikke at hun ikke glad for det. Hun kan ha opplevd at det er tøffere enn antatt og at hun er skuffa over seg selv fordi det er tungt? 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være meg som ikke er så mye ute og spiser, men er det vanlig å ha hunden sittende ved siden av seg og la den spise mat av en tallerken på bordet slik de gjorde nå da de var i Kragerø ?

Har aldri sett det før og synes det var veldig spesielt, hadde aldri gjort det med min hund hvertfall ....

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moppeguri skrev (56 minutter siden):

Det kan være meg som ikke er så mye ute og spiser, men er det vanlig å ha hunden sittende ved siden av seg og la den spise mat av en tallerken på bordet slik de gjorde nå da de var i Kragerø ?

Har aldri sett det før og synes det var veldig spesielt, hadde aldri gjort det med min hund hvertfall ....

Reagerte på det samme, har liten hund selv.. hadde aldri gjort det. Hunden hører hjemme på gulvet eller bakken i dette tilfellet, etter mitt syn. 

Endret av Lzzy
  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moppeguri skrev (53 minutter siden):

Det kan være meg som ikke er så mye ute og spiser, men er det vanlig å ha hunden sittende ved siden av seg og la den spise mat av en tallerken på bordet slik de gjorde nå da de var i Kragerø ?

Har aldri sett det før og synes det var veldig spesielt, hadde aldri gjort det med min hund hvertfall ....

Synes det er ganske kvalmende å la bikkja sitte ved bordet på en restaurant og sleike av tallerkenen... Bikkjer skal være på bakken og kan få noen biter på en papp-tallerken.

  • Liker 20
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moppeguri skrev (4 timer siden):

Det kan være meg som ikke er så mye ute og spiser, men er det vanlig å ha hunden sittende ved siden av seg og la den spise mat av en tallerken på bordet slik de gjorde nå da de var i Kragerø ?

Har aldri sett det før og synes det var veldig spesielt, hadde aldri gjort det med min hund hvertfall ....

Den det reagerte jeg på å. Tenker også at dette er en restaurant. Greit ting blir vasket men alikevel

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moppeguri skrev (5 timer siden):

Det kan være meg som ikke er så mye ute og spiser, men er det vanlig å ha hunden sittende ved siden av seg og la den spise mat av en tallerken på bordet slik de gjorde nå da de var i Kragerø ?

Har aldri sett det før og synes det var veldig spesielt, hadde aldri gjort det med min hund hvertfall ....

Høres ekkelt ut. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt kvalm av den poseringen av seg selv i speilet om morgenen🤮Man ser hun tenker:"Så flott og nydelig du er" 😳

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cornett skrev (34 minutter siden):

Blir helt kvalm av den poseringen av seg selv i speilet om morgenen🤮Man ser hun tenker:"Så flott og nydelig du er" 😳

Ja, fysj at man tenker noe hyggelig om seg selv. Burde heller man burde vært litt mer negativ til seg selv litt oftere jeg 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har nevnt vekten hennes??? Eller finner hun bare på for å snakke om hvor heldig hu er som ikke har fått vann i kroppen eller lagt på seg? 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er denne mannen hennes ,er han like smart som Stina han å?🌞Eller er det lyset på men ingen hjemme hos han å?🙈

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lew skrev (2 timer siden):

Hvordan er denne mannen hennes ,er han like smart som Stina han å?🌞Eller er det lyset på men ingen hjemme hos han å?🙈

100%

  • Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (5 timer siden):

100%

Har han noe problemer med øyene sine? Ser han har solbriller inne på gymet😎

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (1 minutt siden):

Har han noe problemer med øyene sine? Ser han har solbriller inne på gymet😎

Lys sensitivt sies det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye finere hun er med kjole som dekker frontpartiet 😊

 

  • Liker 12
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (12 timer siden):

Ja, fysj at man tenker noe hyggelig om seg selv. Burde heller man burde vært litt mer negativ til seg selv litt oftere jeg 

Det er fint å være fornøyd med seg selv, men ikke sånn bloggere holder på. Håper til og med du skjønner at det er forskjell her. Og når de i tillegg bruker masse filter...

Og hvor fornøyd er man med seg selv når de fikser på ting til det tyter? 

 

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moppeguri skrev (20 timer siden):

Det kan være meg som ikke er så mye ute og spiser, men er det vanlig å ha hunden sittende ved siden av seg og la den spise mat av en tallerken på bordet slik de gjorde nå da de var i Kragerø ?

Har aldri sett det før og synes det var veldig spesielt, hadde aldri gjort det med min hund hvertfall ....

Nei, aldri sett før. Det er uhygienisk og vemmelig for de rundt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Det blir jo ikke akkurat sånn at ungen blir klistret til meg 24/7» 

 

Okey Stina😂Okey😂

  • Liker 28
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir helt fascinert over hvor enormt mye hun shopper, hvor mye trenger en person egentlig 😅 Må jo bruke helt enorme summer ukentlig på alt hun handler. 

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...