Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Labbus skrev (15 timer siden):

Blir ikke krenka for hun har fine pupper,men skjønner ikke hvorfor de skal tyte ut alle veier ☺️ så fin når hun har topper som går rett over "bubsa" 

Syns du?
Jeg synes de ser sprengte og alt for store ut (har melkeproduksjonen startet allerede?) men det syntes jeg før hun ble gravid også. De passer ikke til den ellers smale  kroppen hennes 

  • Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Badgald0pest2 skrev (1 time siden):

Syns du?
Jeg synes de ser sprengte og alt for store ut (har melkeproduksjonen startet allerede?) men det syntes jeg før hun ble gravid også. De passer ikke til den ellers smale  kroppen hennes 

Enig her. Falske svære pupper er ikke pent. Burde hatt mye mindre. Men oppmerksomhet er viktig kanskje. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Badgald0pest2 skrev (1 time siden):

Syns du?
Jeg synes de ser sprengte og alt for store ut (har melkeproduksjonen startet allerede?) men det syntes jeg før hun ble gravid også. De passer ikke til den ellers smale  kroppen hennes 

Har nok gått til noen som kun bryr seg om penger. Synes de alltid har sett aalt for store ut. Glad min kirurg nektet meg mer enn det som hadde passet på kroppen min😆

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (18 timer siden):

Jeg hadde blitt rimelig grinete om jeg måtte stått i en time på rullebanen innestengt i flyet🙃

Hvorfor det? Bortkastet å bruke energi på noe man ikke rår over. Etter en fin ferie i flotte Cannes burde hun heller fokusert på det. Surver om alt hun der. 

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (48 minutter siden):

Hvorfor det? Bortkastet å bruke energi på noe man ikke rår over. Etter en fin ferie i flotte Cannes burde hun heller fokusert på det. Surver om alt hun der. 

Mange blir jo litt «on edge» av å reise. Uansett hvor bortkastet det er å ergre seg over det så ser jeg ikke noe problem med å si det heller. Og når hun er gravid i tillegg så var det nok veldig ubehagelig. Det er helt greit.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (20 timer siden):

Jeg hadde blitt rimelig grinete om jeg måtte stått i en time på rullebanen innestengt i flyet🙃

Vi gjorde det for noen dager siden. 
Mangel på flygeledere i Europa. Sto 1,5 time på rullebanen og ventet på slot

 

Også helt vanlig i juli. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er vanskelig for mennesker som Stina å akseptere at verden ikke dreier seg om dem. Så når de opplever der i praksis, som det å måtte stå i kø hvor du ikke blir prioritert først, så kortslutter det litt 

  • Liker 24
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (1 time siden):

Mange blir jo litt «on edge» av å reise. Uansett hvor bortkastet det er å ergre seg over det så ser jeg ikke noe problem med å si det heller. Og når hun er gravid i tillegg så var det nok veldig ubehagelig. Det er helt greit.

Nei, det er ikke noe problem, men unødvendig. Mulig all denne klagingen fra henne har nådd toppen for meg…. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 time siden):

Nei, det er ikke noe problem, men unødvendig. Mulig all denne klagingen fra henne har nådd toppen for meg…. 

Jeg vet om mer som er unødvendig 🙊 Og det er å klage over bagateller her.

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kittkatt skrev (10 timer siden):

Jeg vet om mer som er unødvendig 🙊 Og det er å klage over bagateller her.

Hvis meningen min oppfattes som unødvendig, hvorfor gidder du å svare? Jeg synes Stina har en del bra innhold i forhold til mange andre, men som nevnt er hun også ei surve som klager mye. Hun er muligens for privilegert….

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (24 minutter siden):

Hvis meningen min oppfattes som unødvendig, hvorfor gidder du å svare? Jeg synes Stina har en del bra innhold i forhold til mange andre, men som nevnt er hun også ei surve som klager mye. Hun er muligens for privilegert….

Det siste er ikke muligens. Hun er GARANTERT for priviligert. 

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sååå ønsket meg å se Stina uten de megavippene. Less is more🫶

  • Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnneSusanne said:

Jeg hadde sååå ønsket meg å se Stina uten de megavippene. Less is more🫶

Tenkte akkurat det samme.. Altså hun har en nydelig, bugnende hage. Strikker gensere som en racer.

Men det etterlatte inntrykket er plastic fantastic. Dum og deilig. Hun fordummer seg selv. 

Dersom hun følger i Sophie Elise sine fotspor, så blir det neppe bedre etter fødsel. 

Selv om jeg håper jeg tar feil 🤞❤️ 

Endret av Tradegy
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med de fem-seks selfiene hver morgen 🙄 EN hadde vel holdt.. merkelig ting hun driver med der! 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Lzzy said:

Hva er greia med de fem-seks selfiene hver morgen 🙄 EN hadde vel holdt.. merkelig ting hun driver med der! 

Litt ekstra penger i kassa🥴 og et sterkt behov for å vise seg fram.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie1988 skrev (53 minutter siden):

Litt ekstra penger i kassa🥴 og et sterkt behov for å vise seg fram.

Ja, det var forsåvidt et retorisk spørsmål 😇 svaret gir seg selv. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I dag syns jeg snapstoryen var litt på kanten med tanke på hvordan hun snakker om graviditeten. «Gi meg litt pause», «alt handler om magen», «jeg får ikke på meg bukser og har ikke gjort det på lenge»…. Hun sa at hun gledet seg til barnet kommer også, men synes nesten ikke det veier opp for det andre.. Dette er sikkert en brannfakkel, men jeg tror at graviditet kan oppleves annerledes når kroppen ikke vil være gravid, men blir tvunget til å være det.. Ikke noe hat, men rent medisinsk. Litt på samme måte som at mennesker som transplanterer, at kroppen støter fra seg det nye organet. Kanskje dårlig sammenligning, men de som vil forstå det, forstår det. Beklager om noen blir støtt. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marsipan123 skrev (28 minutter siden):

I dag syns jeg snapstoryen var litt på kanten med tanke på hvordan hun snakker om graviditeten. «Gi meg litt pause», «alt handler om magen», «jeg får ikke på meg bukser og har ikke gjort det på lenge»…. Hun sa at hun gledet seg til barnet kommer også, men synes nesten ikke det veier opp for det andre.. Dette er sikkert en brannfakkel, men jeg tror at graviditet kan oppleves annerledes når kroppen ikke vil være gravid, men blir tvunget til å være det.. Ikke noe hat, men rent medisinsk. Litt på samme måte som at mennesker som transplanterer, at kroppen støter fra seg det nye organet. Kanskje dårlig sammenligning, men de som vil forstå det, forstår det. Beklager om noen blir støtt. 

At man ikke får på seg bukser, føler seg sliten og ikke helt i form gjelder da de fleste, det er bare Stina som alltid må klage. Jeg hadde faktisk trodd hun skulle være mye mer ydmyk og takknemlig! 

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (2 minutter siden):

At man ikke får på seg bukser, føler seg sliten og ikke helt i form gjelder da de fleste, det er bare Stina som alltid må klage. Jeg hadde faktisk trodd hun skulle være mye mer ydmyk og takknemlig! 

Enig. Synes det er litt rart. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke hun føde i november ? 😅 vitsen å kjøpe nesten sommerlig klær da? Er jo så kaldt i november. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...