Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Katinkalille skrev (2 timer siden):

En annen ting jeg oppriktig lurer på,er hvorfor det alltid må kommenteres at det som spises er sukkerfritt?🤷🏻‍♀️

Det kan jo være hun får veldig mange kommentarer på det hvis ikke, siden hun har sagt hun lever sukkerfritt. (Som hun forøvrig ikke gjør)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tradegy skrev (2 timer siden):

Snakk om å være på en evig lang oktoberfest...den ene kjolen er jo mer et kostyme enn noe annet... 🙈 Lurer på om denne venninnen føler at hun faktisk er på ferie, eller er mer som en personlig assistent 😊  Blir vel en vane når man henger med influencere, men man går jo glipp av mye når alt skal gjennom kamera mens det skjer. 

I og med at Stina tagger venninnen med hennes nye (?) snapnavn hver gang hun nevnes, så vil jeg tro hun syns det er veldig stas og spennende. Kanskje hun øyner muligheten til å leve et slaraffenliv som influenser hun også?

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (3 minutter siden):

Det kan jo være hun får veldig mange kommentarer på det hvis ikke, siden hun har sagt hun lever sukkerfritt. (Som hun forøvrig ikke gjør)

Veldig merkelig. Sukkerfritt betyr ofte ultraprossesert og det er jo ikke akkurat noe å skryte av. 

  • Liker 14
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (5 minutter siden):

Veldig merkelig. Sukkerfritt betyr ofte ultraprossesert og det er jo ikke akkurat noe å skryte av. 

Uenig, heller sukkerfritt enn sukker. Hvertfall hvis det er snakk om raffinert sukker tilsatt til mat. Men synes det er merkelig at det skal spesifiseres at det er sukkerfritt hver gang ja. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugresset skrev (På 2.7.2024 den 17.17):

Ok, jeg har aldri gått gravid så da bør jeg vel ikke uttale meg heller. 

Hun sier hun er tung i pusten og hadde jeg vært det etter 13 dager hadde jeg tatt en tur til legen. Fordi jeg kjenner kroppen min og jeg vet om den sier ifra når det er noe galt. Heldigvis var det ikke noe galt nå med Stina, hun måtte la det gå sin gang. Og bra er jo det :)

Da er hun en erfaring rikere om hun skulle bli så forkjølet flere ganger. Første gangs gravid så naturlig med litt bekymring 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (På 2.7.2024 den 23.56):

Jeg har slitt med avhengighet av vanlig otrivin,så jo man kan absolutt bli avhengig. Men ja,å ikke ville bruke det under graviditeten er litt hysteri og man blir heller så klart ikke avhengig av det sekundet man sprayer nesen med det. 

Bruker saltvann pga bihulene. Har også en salve som heter camferatum,smører litt rett under neseborene å det fjerner innimellom også hodepinen som medfølger bihulebetennelse. MEN da skal det sies at jeg ikke har noen som helst anelse om den salven kan brukes av gravide 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt hvordan hun blir kvarm og syk så fort ferien er slutt, og sutringen er virkelig tilbake for fullt. Og hvis dette er dagen fra helvete har hun jammen ikke møtt mye motstand.. 

  • Liker 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (På 3.7.2024 den 15.30):

Tutorials for å bruke nesespray??🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 Den derre IQ'en hennes er nok kjøpt på Wish 😆😆😆

Må bare le ... 😅😅😅

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklarte hun ikke ranet samme dagen det skjedde? Står det ikke i Nettavisen også? Også nå maser hun om det igjen?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (42 minutter siden):

Forklarte hun ikke ranet samme dagen det skjedde? Står det ikke i Nettavisen også? Også nå maser hun om det igjen?

Ja.. Hun har til og med en egen rant om alt som har gått galt, som hun har fortalt om live i løpet av dagen i dag. Alt gjentas til det kjedsommelige. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fenomen skrev (1 time siden):

Morsomt hvordan hun blir kvarm og syk så fort ferien er slutt, og sutringen er virkelig tilbake for fullt. Og hvis dette er dagen fra helvete har hun jammen ikke møtt mye motstand.. 

Jeg kan love deg at jeg har møtt myyye motgang i livet, men hadde fortsatt vært drittlei etter så mye styr for å reise hjem💩 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tinkerbellee skrev (På 10.7.2024 den 13.11):

For du tenker en nyfødt har bruk for sjakkbrett og rubikskube? Er jo slike type leker hun viser som stimulerer utvikling hos babyer, ikke sjakkbrett.

Blir helt matt .....Babyer utvikler seg med kjærlighet,stimuli med alskensk lekematter/tv what ever er overhodet ikke nødvendig . Bare se se hva skjermtid gjør med enkelte barn,DE KJEDER SEG FORDI FORELDRENE HAR KJØPT SEG TID ...Så klager foreldrene på at ungene er så masete!!!! Ja,fordi de er vant med flimrete skjermer omtrent i fra fødsel. Født 4 barn,de "oppholdt seg på gulvet" men uansett masse kos og kjærlighet . Selvfølgelig kommer tannproblemer/økedager osv. Men babyer MÅ ikke ha stimuli av skjerm 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (46 minutter siden):

Jeg kan love deg at jeg har møtt myyye motgang i livet, men hadde fortsatt vært drittlei etter så mye styr for å reise hjem💩 

Så mye styr? Kø midt i fellesferien er helt normalt. Det samme med 45 min. for å få bagasjen. Bilen kan jeg være enig i at hadde vært irriterende.. Men uansett. Man kan ikke si at ALT har gått til helvete. Men hun klager jo på absolutt alt hele tiden uansett, så det er ikke annet å forvente. 

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fenomen skrev (2 minutter siden):

Så mye styr? Kø midt i fellesferien er helt normalt. Det samme med 45 min. for å få bagasjen. Bilen kan jeg være enig i at hadde vært irriterende.. Men uansett. Man kan ikke si at ALT har gått til helvete. Men hun klager jo på absolutt alt hele tiden uansett, så det er ikke annet å forvente. 

Jeg hadde blitt rimelig grinete om jeg måtte stått i en time på rullebanen innestengt i flyet🙃

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (På 12.7.2024 den 19.39):

Ja jeg hadde heller aldri brukt så mye penger på en stelleveske uansett hvor god råd jeg hadde hatt, men har man råd så står man jo fritt til å velge helt selv hvor mye man ønsker å bruke

Har aldri hatt en stelleveske til mine 4 barn på 90 tallet .....Utrolig at de har vokst til med jobb/familie å ikke minst masse kjærlighet for sin familie og venner 😃

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (På 13.7.2024 den 7.53):

Er det pinlig å gå med utrigning? Er hun den eneste i verden som gjør det? Morsomt at folk blir så krenka for noe så lite😛

Blir ikke krenka for hun har fine pupper,men skjønner ikke hvorfor de skal tyte ut alle veier ☺️ så fin når hun har topper som går rett over "bubsa" 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (1 time siden):

Jeg hadde blitt rimelig grinete om jeg måtte stått i en time på rullebanen innestengt i flyet🙃

Vi sto 4 timer på Wærnes pga snøstorm samt ising .Fullt fly på vei til Kanariøyene,men ingen sure miner .Ble servert både mat og drikke å strekte på bena to ganger i timen ,Gikk veldig bra  😁👌

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og de vippene!!!!! Så stygt🫣Ser ut som flaksende vinger🤣

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seansen på flyet... 

Snakk om å være Ruth Berit (64) på tur :ler: Hun høres ut som ei som er desperat fordi hun ikke har fått "Irish'n" sin de siste fire timene :knegg:

At man er mindre robust for stress og litt sliten dersom man engster seg for å fly. Dèt er helt okay. Men å knagge alt på stakkarslighet fordi man er gravid.... Sorry mac, men akkurat venting i fellesferien, dèt må man faktisk tåle 🙈🙈

  • Liker 9
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (1 time siden):

Seansen på flyet... 

Snakk om å være Ruth Berit (64) på tur :ler: Hun høres ut som ei som er desperat fordi hun ikke har fått "Irish'n" sin de siste fire timene :knegg:

At man er mindre robust for stress og litt sliten dersom man engster seg for å fly. Dèt er helt okay. Men å knagge alt på stakkarslighet fordi man er gravid.... Sorry mac, men akkurat venting i fellesferien, dèt må man faktisk tåle 🙈🙈

Ja og hvorfor dra på ferie i hytt og pine når hun ellers er så nervøs med mat etc. de fleste drar ikke på 3-4 ferier til utlandet og 2 av de uten partner som gravid🙈 

midt i fellesferien med masse folk kan man fort bli syk også, så ja hvem har skyld i dette bortsett fra hun selv. 

 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...