Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Guuud som hu klager på alt, trodde hu sku være forsiktig med å velge restaurant🥹 trodde hu va god på å velge restaurant utifra hvordan restauranten ser ut

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lurer på hvordan det er å være venninne på ferie med Stina. Må være utrolig slitsomt athun skal sitte og gå rundt og snakke i mobilen hele tida. 

  • Liker 17
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (59 minutter siden):

Lurer på hvordan det er å være venninne på ferie med Stina. Må være utrolig slitsomt athun skal sitte og gå rundt og snakke i mobilen hele tida. 

Nå skal jo hun ene bli snapchat-kjendis selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (4 timer siden):

Lurer på hvordan det er å være venninne på ferie med Stina. Må være utrolig slitsomt athun skal sitte og gå rundt og snakke i mobilen hele tida. 

Veldig glad jeg ikke har venninner som er influencere , alt må filmes og det må være utrolig kjedelig for de andre rundt.

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (34 minutter siden):

Veldig glad jeg ikke har venninner som er influencere , alt må filmes og det må være utrolig kjedelig for de andre rundt.

Hadde orket. Hadde bedt dem ikke filme eller ta bilder av meg isåfall.  Men uansett kjedelig når noen skal dokumentere alt da. Da er de ikke helt med i nuet.

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lanett skrev (18 timer siden):

Jeg kritiserer ikke at hun ikke handler til babyen, men tror situasjonen hadde vært annerledes om hun ventet jentebaby. Det er altså ikke shoppingen som er "problemet", heller hvorvidt hun stiller seg (trolig annerledes?) til å ha guttebaby. 

Det syntes jeg er drøyt å spekulere i. Og syntes strengt tatt du drar den langt nå. Det finnes andre ting du kan kritisere henne for, men dette er bare tull.

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun var jo veldig tydelig på at hun ønsket seg jente.

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jolanda skrev (55 minutter siden):

Hun var jo veldig tydelig på at hun ønsket seg jente.

Ja,men så ble hun mer og mer åpen på tanken på gutt også. Hun har ikke virket noe skuffet siden de fikk vite at det var en gutt! Er lov å ombestemme seg eller venne seg til tanken om at det ble ett annet kjønn. Og er ikke uvanlig at kvinner ofte ønsker seg jente. 

  • Liker 15
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (8 timer siden):

Lurer på hvordan det er å være venninne på ferie med Stina. Må være utrolig slitsomt athun skal sitte og gå rundt og snakke i mobilen hele tida. 

Se venninna som er med henne sin snap så får du hennes pov. Tror hun er lei😆

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (6 minutter siden):

Og tror Stina at sukkerfritt er sunt? 

Hun er selverklært kostholdsekspert. 


De beachoutfiten er virkelig noe av det verste jeg har sett. Altså….. hva i huleste går igjennom hode ditt når du står foran speilet i den??

Beklager å være så brutalt ærlig. 

 

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydenkupp skrev (9 timer siden):

Lurer på hvordan det er å være venninne på ferie med Stina. Må være utrolig slitsomt athun skal sitte og gå rundt og snakke i mobilen hele tida. 

Synes det verre med de influencere som har familie og barn. At de skal dokumentere absolutt alt de gjør. Foreløpig er jo Stina alene men spent på hva hun gjør når barnet kommer

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zooli skrev (14 minutter siden):

Hun er selverklært kostholdsekspert. 


De beachoutfiten er virkelig noe av det verste jeg har sett. Altså….. hva i huleste går igjennom hode ditt når du står foran speilet i den??

Beklager å være så brutalt ærlig. 

 

Jeg er helt enig med deg i at det hun hadde på i går var ikke mye pent 🙈

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

panzerpølsa skrev (20 timer siden):

Hvem i alle dager går ut kledd i det der?? Ser jo ut som en prostituert 😬

Ja, rett og slett....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (40 minutter siden):

Ja, rett og slett....

Hun har i alle fall dårlige venner som ikke gir ett lite hint om at det der så helt forferdelig tacky ut. Hadde aldri latt noen av mine venner gå ut sånn, er jo fryktelig flaut 😬

  • Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er hvertfall mye mer aktiv og på. Faktisk litt mindre negativ også. Føler nesten hun er en annen person enn hva jeg hat sett tidligere 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En annen ting jeg oppriktig lurer på,er hvorfor det alltid må kommenteres at det som spises er sukkerfritt?🤷🏻‍♀️

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å være på en evig lang oktoberfest...den ene kjolen er jo mer et kostyme enn noe annet... 🙈 Lurer på om denne venninnen føler at hun faktisk er på ferie, eller er mer som en personlig assistent 😊  Blir vel en vane når man henger med influencere, men man går jo glipp av mye når alt skal gjennom kamera mens det skjer. 

  • Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (2 timer siden):

En annen ting jeg oppriktig lurer på,er hvorfor det alltid må kommenteres at det som spises er sukkerfritt?🤷🏻‍♀️

Så hun kan få skryt over hvor flink og sunn hun er 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter at noen kommenterte forskjellen på henne og LisaBorg så må jeg si wow. For en forskjell på de to ja! 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...