Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Blåttvann skrev (1 time siden):

Kjenner du henne privat? Har hørt hun ikke er "helt god", gamle videoer fra før hun forsto det sosiale gamet viser jo hvor ekstreme meninger hun har/har hatt.

Jeg kjenner henne ikke. Har også sett hvordan hun har oppført seg mot de som stiller spørsmål og hvor ufin hun kan være. 

Husker hun snakket om giftige venninner før også, men lurer på om hun var så mye bedre egentlig...

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nussepus skrev (1 time siden):

Undertrykk på 60 er jo helt normalt. 120/70 er jo bare et gjennomsnitt. Jeg har selv 90/50 og lever helt fint med det. 

Lavere enn 90/60 blir definert som Hypotensjon, såkalt unormalt lavt blodtrykk. Optimalt er mellom 90/60 til 120/80. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (28 minutter siden):

Lavere enn 90/60 blir definert som Hypotensjon, såkalt unormalt lavt blodtrykk. Optimalt er mellom 90/60 til 120/80. 

Har alltid bare fått skryt for blodtrykket mitt av fagpersonell. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (6 timer siden):

Hun kler seg vulgært, men verre at hun i fullt alvor tror og mener at de som et overvektige som barn dør innen de er 30. 

Nei nei, alltid skal dere på KG overdrive. Hun sa overvektige barn dør før de er 40 år. Rett skal være rett 😉

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (17 minutter siden):

Nei nei, alltid skal dere på KG overdrive. Hun sa overvektige barn dør før de er 40 år. Rett skal være rett 😉

Fortsatt en idiotisk kommentar som viser hvor lite smart hun er. Men selv dumme folk kan reprodusere seg. 

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (10 minutter siden):

Fortsatt en idiotisk kommentar som viser hvor lite smart hun er. Men selv dumme folk kan reprodusere seg. 

Selvfølgelig, og jeg var tulla bare med min kommentar 😉

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pidla skrev (3 timer siden):

Nei nei, alltid skal dere på KG overdrive. Hun sa overvektige barn dør før de er 40 år. Rett skal være rett 😉

30, 40 same same 🤓 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (2 timer siden):

30, 40 same same 🤓 

Vi sier det vi😁

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen shopping til babyen i Frankrike? Håper ikke det er fordi hun ikke kan kjøpe rosa babyting. 

 

Og ifm. nakkeskade. De brystene må tynge veldig og gi helsemessige utfordringer om hun allerede har skade i nakken. 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere giiiiii dere med det derre babygreiene🙃 Hun har aldri gitt utrykk for å være skuffet over at de får en gutt, men her inne blir det stadig nevnt at hun er så misfornøyd - patetisk. 

  • Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lanett skrev (18 minutter siden):

Ingen shopping til babyen i Frankrike? Håper ikke det er fordi hun ikke kan kjøpe rosa babyting. 

 

Og ifm. nakkeskade. De brystene må tynge veldig og gi helsemessige utfordringer om hun allerede har skade i nakken. 

Hun viste at hun kjøpte en bamse blant annet. Hun har også vist masse innkjøp av babyutstyr og klær. Så JO hun handler til babyen. Må man handle til babyen hele tiden når man handler til seg selv? 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lanett skrev (41 minutter siden):

Ingen shopping til babyen i Frankrike? Håper ikke det er fordi hun ikke kan kjøpe rosa babyting. 

 

Og ifm. nakkeskade. De brystene må tynge veldig og gi helsemessige utfordringer om hun allerede har skade i nakken. 

Hun har da handlet masse til han. Først klager dere over at hun shopper for mye, og nå shopper hun ikke nok?

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forundret over at hun ikke kjøper seg litt større bikinioverdeler🤔

  • Liker 20
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ca H i bhstørrelse og sliter en del med nakken pga de, så skjønner ikke hvordan  Stina med sine 🍈🍈 klarer det med tanke på at hun "nakkeskade", hun sier hun ikke kan løfte tungt, men har vanskelig for å tro på det pga 🍈🍈 veier en del. 

  • Liker 8
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kritiserer ikke at hun ikke handler til babyen, men tror situasjonen hadde vært annerledes om hun ventet jentebaby. Det er altså ikke shoppingen som er "problemet", heller hvorvidt hun stiller seg (trolig annerledes?) til å ha guttebaby. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne ikke dy meg.  Er jo litt morsomt da, med PK som jobber/lever for mye anime. Og Stina som er som snytt ut av den samme verdenen. Jeg mener ikke noe stygt med dette, synes bare det var litt morsomt. At begge liker anime-looken er jo åpenbart. 

7C68A2E8-C506-4D7A-A9C0-29AB5F702EDB.jpeg

Endret av Zenhouse
Rettet en bokstav
  • Liker 23
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Zenhouse skrev (13 minutter siden):

Jeg kunne ikke dy meg.  Er jo litt morsomt da, med PK som jobber/lever for mye anime. Og Stina som er som snytt ut av den samme verdenen. Jeg mener ikke noe stygt med dette, synes bare det var litt morsomt. At begge liker anime-looken er jo åpenbart. 

7C68A2E8-C506-4D7A-A9C0-29AB5F702EDB.jpeg

Hvem i alle dager går ut kledd i det der?? Ser jo ut som en prostituert 😬

  • Liker 21
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lanett skrev (2 timer siden):

Jeg kritiserer ikke at hun ikke handler til babyen, men tror situasjonen hadde vært annerledes om hun ventet jentebaby. Det er altså ikke shoppingen som er "problemet", heller hvorvidt hun stiller seg (trolig annerledes?) til å ha guttebaby. 

Men det er jo konstruert i hodene til folk her inne, hun har aldri sagt eller antydet noe annet enn at hun gleder seg til gutten deres kommer🤯

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ER det hun har på seg? Sitte på resturant i de tøydelene der? Noe så pinlig 

  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det antrekket er mer Sunny Beach enn Cannes🙄

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...