Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Sannhetsøkende skrev (2 timer siden):

Og enkelte kvinner elsker å flashe med den. Du vet jo at menn reagerer på bryster?

Jøss. Så du mener helt seriøst at kvinner skal kle seg passende slik at menn ikke blir opphisset?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Birdo skrev (28 minutter siden):

Jøss. Så du mener helt seriøst at kvinner skal kle seg passende slik at menn ikke blir opphisset?

Det er DINE ord. 

Men man trenger ikke å flashe med pættene hele forbanna tiden. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (2 timer siden):

Så nå må vi dekke oss til fordi menn reagerer på bryster?

Jeg tenker ikke engang over utringningen hennes når jeg ser på snap. Det er faktisk bare pupper.

Igjen, DINE ord. 

Det er ikke bare pupper for stina. De oversized puppene hennes er alt for henne. Følgere får de pressa opp i trynet omtrent hver eneste dag. At du ikke har lagt merke til dem betyr ikke at alle andre ikke har det. Og du, din kjære Stina vurderer folk selv. Tror du ville fått sjokk hvis du hørte henne snakke på privaten. Selger man seg til offentligheten som bloggere gjør så må de tåle og bli vurdert selv. 

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk blir "ikke" krenket av utrigning,men man diskuterer en annen kvinnes bryster på tredje siden nå😂 Er det fordi de er opererte som er problemet? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (8 minutter siden):

Folk blir "ikke" krenket av utrigning,men man diskuterer en annen kvinnes bryster på tredje siden nå😂 Er det fordi de er opererte som er problemet? 

Det er vel heller det at Stina og andre med henne åpenbart bruker puppene for å fiske etter andres oppmerksomhet, men gir man henne denne oppmerksomheten så høvles man ned av diverse moralske voktere som paradoksalt nok både mener at man overseksualiserer pupper dersom man legger merke til dem (og ved å påpeke at de alltid er på utstilling så kriminaliserer man seg selv), og at puppene er en nøytral kroppsdel på lik linje med albuer, ankler og knær (noe som også brukes som argumentet for at det bare er kåte griser og mansjovisinster som legger merke til dem)

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (4 minutter siden):

Det er vel heller det at Stina og andre med henne åpenbart bruker puppene for å fiske etter andres oppmerksomhet, men gir man henne denne oppmerksomheten så høvles man ned av diverse moralske voktere som paradoksalt nok både mener at man overseksualiserer pupper dersom man legger merke til dem (og ved å påpeke at de alltid er på utstilling så kriminaliserer man seg selv), og at puppene er en nøytral kroppsdel på lik linje med albuer, ankler og knær (noe som også brukes som argumentet for at det bare er kåte griser og mansjovisinster som legger merke til dem)

Synes bare det er komisk at man i 2024 fortsatt har slike diskusjoner og at man side opp og side ned diskuterer en annen persons kroppsdeler,men allikavel påstår at man ikke blir krenka😛 Hadde hun ikke vært ung og pen med opererte bryster så hadde folk ikke brydd seg like hardt. Men be henne kjøpe seg en birkini og høyhalsede gensere så alle blir fornøyde🙂 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunfl0wer skrev (33 minutter siden):

Synes bare det er komisk at man i 2024 fortsatt har slike diskusjoner og at man side opp og side ned diskuterer en annen persons kroppsdeler,men allikavel påstår at man ikke blir krenka😛 Hadde hun ikke vært ung og pen med opererte bryster så hadde folk ikke brydd seg like hardt. Men be henne kjøpe seg en birkini og høyhalsede gensere så alle blir fornøyde🙂 

Hun er da ikke så ung eller spesielt pen lenger. Hun ser ut som en oppblåst plastdukke. Før hun opererte seg, puttet inn Botox, filler og øyenvipper var hun en helt normalt utseende ung kvinne. Til hun selv valgte å gjøre om på det. Og det hun har å slå i bordet med i livet er store kjøpte pupper og snakke i tlf. Merkelig at man kan gå rundt i livet og ikke føle seg veldig nyttig i samfunnet. Eller forresten, litt usikker på om hun greier å se selv at det hun fyller dagene med er helt unyttig for samfunnet. 

Endret av Nussepus
La til tekst
  • Liker 13
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Synes bare det er komisk at man i 2024 fortsatt har slike diskusjoner og at man side opp og side ned diskuterer en annen persons kroppsdeler,men allikavel påstår at man ikke blir krenka😛 Hadde hun ikke vært ung og pen med opererte bryster så hadde folk ikke brydd seg like hardt. Men be henne kjøpe seg en birkini og høyhalsede gensere så alle blir fornøyde🙂 

Kan det være sjalusi og usikkerhet som gjør at det engasjerer andre så voldsomt? 

Syns hun ser kjempefin ut jeg. Har aldri tenkt over at hun har mye utrigning på kanalene sine, er det noe man faktisk bryr seg om i 2024 undres jeg også på. :fnise:

Og til de som sier hun er unyttig i samfunnet... Jeg tipper hun betaler mere i skatt en de aller fleste av oss (kanskje mer en oss til sammen tilogmed) dermed bidrar hun jo til samfunnet.. :blomst:

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (1 time siden):

Synes bare det er komisk at man i 2024 fortsatt har slike diskusjoner og at man side opp og side ned diskuterer en annen persons kroppsdeler,men allikavel påstår at man ikke blir krenka😛 Hadde hun ikke vært ung og pen med opererte bryster så hadde folk ikke brydd seg like hardt. Men be henne kjøpe seg en birkini og høyhalsede gensere så alle blir fornøyde🙂 

Det kommer alltid til å engasjere mennesker hvordan såkalte influensere presenterer seg selv.  Også dem vurderer andre.  Det handler hverken om å være sjalu eller krenket. Det er bare så forbanna tragisk at voksne damer skal måtte fremme verdier som kun handler om dem og det å fiske etter komplimenter hver eneste dag. Svært få syns veldig innbilske mennesker er sjarmerende. Det er mange flotte unge kvinner som er langt mer classy enn disse.  Ikke er de så unge lenger heller, men voksne kvinner som enda ikke har lagt vekk fjortiss stadiet. 

Slikt bare fordummer et samfunn. Håper generasjon som vokser opp nå blir lei hele me and SoMe,  me me me, look at me samfunnet at det en vakker dag forsvinner.  

Roe skrev (8 minutter siden):

Kan det være sjalusi og usikkerhet som gjør at det engasjerer andre så voldsomt? 

Syns hun ser kjempefin ut jeg. Har aldri tenkt over at hun har mye utrigning på kanalene sine, er det noe man faktisk bryr seg om i 2024 undres jeg også på. :fnise:

Og til de som sier hun er unyttig i samfunnet... Jeg tipper hun betaler mere i skatt en de aller fleste av oss (kanskje mer en oss til sammen tilogmed) dermed bidrar hun jo til samfunnet.. :blomst:

Kan snakke for min egen del nå. Ikke sjalu og ikke usikker. Jeg syns ikke hun er den flotteste dama heller. Ei heller Sophie Elise. To voksne damer som står og beundrer seg selv til de grader foran en hel bråte med følgere. Det er flaut å se voksne tro stina er venninna deres og at hun er såååå kul og grei. Dere kjenner ikke henne personlig.  

  • Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (2 minutter siden):

Det kommer alltid til å engasjere mennesker hvordan såkalte influensere presenterer seg selv.  Også dem vurderer andre.  Det handler hverken om å være sjalu eller krenket. Det er bare så forbanna tragisk at voksne damer skal måtte fremme verdier som kun handler om dem og det å fiske etter komplimenter hver eneste dag. Svært få syns veldig innbilske mennesker er sjarmerende. Det er mange flotte unge kvinner som er langt mer classy enn disse.  Ikke er de så unge lenger heller, men voksne kvinner som enda ikke har lagt vekk fjortiss stadiet. 

Slikt bare fordummer et samfunn. Håper generasjon som vokser opp nå blir lei hele me and SoMe,  me me me, look at me samfunnet at det en vakker dag forsvinner.  

Kan snakke for min egen del nå. Ikke sjalu og ikke usikker. Jeg syns ikke hun er den flotteste dama heller. Ei heller Sophie Elise. To voksne damer som står og beundrer seg selv til de grader foran en hel bråte med følgere. Det er flaut å se voksne tro stina er venninna deres og at hun er såååå kul og grei. Dere kjenner ikke henne personlig.  

Tror på ingen måte Stina Bakken er noen venninne av meg, ser hu en gang iblant på snapchat sin "utforsk" greie.

Det høres veldig ut som misunnelse altså. Hvem søren bryr seg om pupper i dagens samfunn, la folk kle seg og fronte hva de vil selv i sine egne kanaler.

Så får man heller la være å følge med om man synes det er så tragisk. :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roe skrev (30 minutter siden):

Tror på ingen måte Stina Bakken er noen venninne av meg, ser hu en gang iblant på snapchat sin "utforsk" greie.

Det høres veldig ut som misunnelse altså. Hvem søren bryr seg om pupper i dagens samfunn, la folk kle seg og fronte hva de vil selv i sine egne kanaler.

Så får man heller la være å følge med om man synes det er så tragisk. :fnise:

Jeg følger henne ikke lenger. Klarte å trykke på følgerknappen ved et uhell ,så derfor jeg fulgte henne. Så det:trøst:

Alle bryr seg om hvordan andre ter seg. Det gjør du også det, men her later du som du liksom er så tolerant og ikke bryr deg om noe som helst. 

Og hvis ingen bryr seg om pupper, hvorfor skal enkelte da fylle dem til randen? Også klager de på nakke og ryggproblemer i tillegg.  

Nei, sjalukortet er utspilt. Vi er lei av hva slags folk som blir fremmet og er med på å gjøre folk enda dummere. 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (3 timer siden):

Det kommer alltid til å engasjere mennesker hvordan såkalte influensere presenterer seg selv.  Også dem vurderer andre.  Det handler hverken om å være sjalu eller krenket. Det er bare så forbanna tragisk at voksne damer skal måtte fremme verdier som kun handler om dem og det å fiske etter komplimenter hver eneste dag. Svært få syns veldig innbilske mennesker er sjarmerende. Det er mange flotte unge kvinner som er langt mer classy enn disse.  Ikke er de så unge lenger heller, men voksne kvinner som enda ikke har lagt vekk fjortiss stadiet. 

Slikt bare fordummer et samfunn. Håper generasjon som vokser opp nå blir lei hele me and SoMe,  me me me, look at me samfunnet at det en vakker dag forsvinner.  

Kan snakke for min egen del nå. Ikke sjalu og ikke usikker. Jeg syns ikke hun er den flotteste dama heller. Ei heller Sophie Elise. To voksne damer som står og beundrer seg selv til de grader foran en hel bråte med følgere. Det er flaut å se voksne tro stina er venninna deres og at hun er såååå kul og grei. Dere kjenner ikke henne personlig.  

Så fordi man ikke er enig i ALL kritikk hun får her inne og ikke blir krenka av utrigning så ser man på henne som en venninne? Altså,det er det siste jeg tror hun er😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (4 timer siden):

Det kommer alltid til å engasjere mennesker hvordan såkalte influensere presenterer seg selv.  Også dem vurderer andre.  Det handler hverken om å være sjalu eller krenket. Det er bare så forbanna tragisk at voksne damer skal måtte fremme verdier som kun handler om dem og det å fiske etter komplimenter hver eneste dag. Svært få syns veldig innbilske mennesker er sjarmerende. Det er mange flotte unge kvinner som er langt mer classy enn disse.  Ikke er de så unge lenger heller, men voksne kvinner som enda ikke har lagt vekk fjortiss stadiet. 

Slikt bare fordummer et samfunn. Håper generasjon som vokser opp nå blir lei hele me and SoMe,  me me me, look at me samfunnet at det en vakker dag forsvinner.  

Kan snakke for min egen del nå. Ikke sjalu og ikke usikker. Jeg syns ikke hun er den flotteste dama heller. Ei heller Sophie Elise. To voksne damer som står og beundrer seg selv til de grader foran en hel bråte med følgere. Det er flaut å se voksne tro stina er venninna deres og at hun er såååå kul og grei. Dere kjenner ikke henne personlig.  

Akkurat! Ikke misunnelig, men så J... lei denne forkastelige og lite bærekraftige kulturen som fremmer usikkerhet rundt egen kropp for naturlig er tydeligvis ikke godt nok, og som oppfordrer til å fly flere ganger i året og kjøpe både dyr og billig dritt man egentlig ikke har bruk for. Og, hvis Stina skal følge sitt forbilde Sophie Elise, overeksponering av eget barn i sosiale medier.

Hun har jo tydeligvis over 150 000 som digger henne, så fint med noen få kritiske stemmer. Uten at man behøves å oppfattes som sur, misunnelig og moraliserende Karen.

Endret av Pidla
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pidla skrev (2 timer siden):

Akkurat! Ikke misunnelig, men så J... lei denne forkastelige og lite bærekraftige kulturen som fremmer usikkerhet rundt egen kropp for naturlig er tydeligvis ikke godt nok, og som oppfordrer til å fly flere ganger i året og kjøpe både dyr og billig dritt man egentlig ikke har bruk for. Og, hvis Stina skal følge sitt forbilde Sophie Elise, overeksponering av eget barn i sosiale medier.

Hun har jo tydeligvis over 150 000 som digger henne, så fint med noen få kritiske stemmer. Uten at man behøves å oppfattes som sur, misunnelig og moraliserende Karen.

Joda fint med kritiske stemmer, men når kritikken hovedsakelig handler om pupper, hvordan ho skjærer appelsiner og spekulasjoner om den er på spekteret så blir dere fort sett på som «sur, misunnelig og moraliserende Karen»

altså jeg er enig i at Stina formulerer seg veldig rart innimellom, men her skal alt vris og tolkes i negativ forstand. 

  • Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (24 minutter siden):

Joda fint med kritiske stemmer, men når kritikken hovedsakelig handler om pupper, hvordan ho skjærer appelsiner og spekulasjoner om den er på spekteret så blir dere fort sett på som «sur, misunnelig og moraliserende Karen»

altså jeg er enig i at Stina formulerer seg veldig rart innimellom, men her skal alt vris og tolkes i negativ forstand. 

Dette! Kritikken er helt på jordet.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kler seg vulgært, men verre at hun i fullt alvor tror og mener at de som et overvektige som barn dør innen de er 30. 

Endret av Motelvibes
  • Liker 16
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sunfl0wer skrev (5 timer siden):

Så fordi man ikke er enig i ALL kritikk hun får her inne og ikke blir krenka av utrigning så ser man på henne som en venninne? Altså,det er det siste jeg tror hun er😂

Kan du se, du reagerer på generalisering selv, men kommer selv med det til de som kritiserer. 

Du bør skjønne såpass at det gjelder ikke bare stina, men hele bloggermiljø, spesielt de som konstant skal vise seg og operer seg og bruker filter lag på lag.  De ser nesten ut som et spøkelse. 

For en stund tilbake så sjekket jeg snappene til Stina og SE. Måten de filmer ,tar bilder av seg selv på,  og måten de SER på seg selv er kvalmende og en grunn til at jeg ikke gidder å se på. To voksne damer. De er ikke ungjenter lenger.  

Mennesker vurderer. Og min vurdering er at jeg ble kvalm av måten de fremstilte seg på.  

Rart de ikke har laget en klone av seg selv enda som de kan ha sex med. 

Pidla skrev (5 timer siden):

Akkurat! Ikke misunnelig, men så J... lei denne forkastelige og lite bærekraftige kulturen som fremmer usikkerhet rundt egen kropp for naturlig er tydeligvis ikke godt nok, og som oppfordrer til å fly flere ganger i året og kjøpe både dyr og billig dritt man egentlig ikke har bruk for. Og, hvis Stina skal følge sitt forbilde Sophie Elise, overeksponering av eget barn i sosiale medier.

Hun har jo tydeligvis over 150 000 som digger henne, så fint med noen få kritiske stemmer. Uten at man behøves å oppfattes som sur, misunnelig og moraliserende Karen.

Dette.  Det er faktisk ille når spesielt voksne mennesker skal følge kvinner og menn som har hodet sitt oppi sitt egen ræv konstant. Det er fordummende. Jeg vet at ingen tid har vært perfekt, men den tiden vi lever i nå fremmer narsissisme.  Det burde blitt tatt flere grep. Vi skulle blitt lært mer om verdier på skolen. 

Og nei, sjalu og usikker på Stina? Hell no! Har sett penere damer som ikke holder på sånn. 

Og det å flashe med pupper som er fylt til randen, det er jo de som er usikre. De skriker etter mer oppmerksomhet.  Hva er vitsen?

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (13 timer siden):

Igjen, DINE ord. 

Det er ikke bare pupper for stina. De oversized puppene hennes er alt for henne. Følgere får de pressa opp i trynet omtrent hver eneste dag. At du ikke har lagt merke til dem betyr ikke at alle andre ikke har det. Og du, din kjære Stina vurderer folk selv. Tror du ville fått sjokk hvis du hørte henne snakke på privaten. Selger man seg til offentligheten som bloggere gjør så må de tåle og bli vurdert selv. 

Kjenner du henne privat? Har hørt hun ikke er "helt god", gamle videoer fra før hun forsto det sosiale gamet viser jo hvor ekstreme meninger hun har/har hatt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (På 2.5.2024 den 15.24):

En frisk ung kropp kan leve veldig bra med et diastolisk trykk på 60. Og til og med mindre. Slutt å sykeliggjøre en normaltilstand. Å være gravid er både vanlig/naturlig/normalt for en kvinne. Plager i graviditet er vanlig/naturlig/normalt for en kvinne. Stina har ikke et høyrisikosvangerskap, ut fra det hun selv har meddelt. Hun går til egen lege for kontroll, og hun følges opp av jordmor. At hun HOLDER på å besvime er HELT normalt når man ikke har spist eller drukket med et ikke patologisk lavt blodtrykk. Om et normalt undertrykk er 80 eller 60, spiller ingen rolle, så lenge det ikke er relatert til sykdom. I graviditet er man mer bekymret over et høyt undertrykk= over 90 diastolisk enn et lavt. Men det regner jeg med vi får høre mer om etterhvert som tiden går. 

Nei, en frisk kropp lever ikke nødvendigvis bra med et undertrykk på 60. Faren for flere besvimelser er tilstede. Jeg hadde selv undertrykk på 65 og var grisesvimmel! Klarte ikke ta vare på ungen min og måtte ligge på sofaen! Man har jo ikke grenser for lavt og høyt BT uten grunn…. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christin91 skrev (1 time siden):

Nei, en frisk kropp lever ikke nødvendigvis bra med et undertrykk på 60. Faren for flere besvimelser er tilstede. Jeg hadde selv undertrykk på 65 og var grisesvimmel! Klarte ikke ta vare på ungen min og måtte ligge på sofaen! Man har jo ikke grenser for lavt og høyt BT uten grunn…. 

Undertrykk på 60 er jo helt normalt. 120/70 er jo bare et gjennomsnitt. Jeg har selv 90/50 og lever helt fint med det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...