Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Veldig sjarmerende at en gjeng med folk sitter å shamer en kvinne for klærne hun bruker🫶🏻

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KjerstiT skrev (37 minutter siden):

Håper noen forteller henne at hun bør kjøpe bikinioverdel som er passelig til "girlsa", de hun går med er minst 2 størrelse for små. Tett og slett vulgært. 

Det er de nye bikiniene hennes det der, liker det lite og flashy vettu 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 minutt siden):

Veldig sjarmerende at en gjeng med folk sitter å shamer en kvinne for klærne hun bruker🫶🏻

Er det mulig å dra «shame»kortet for forbanna alt??

Virkelig ikke lov å si hvor harry og vulgær man synes hun er, uten at det er å shame noen? Det er det forumet er til, like mye som du syns det motsatte! 

  • Liker 21
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (6 minutter siden):

Er det mulig å dra «shame»kortet for forbanna alt??

Virkelig ikke lov å si hvor harry og vulgær man synes hun er, uten at det er å shame noen? Det er det forumet er til, like mye som du syns det motsatte! 

Åja, så KG er til for at folk skal snakke om privatpersoner? Trodde det var for å diskutere bedrifter jeg. Eller mener du at det er konstruktiv kritikk av bedriftssiden til Stina at du m/fl syns at det hun er komfortabel i er Harry og vulgært?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Veldig sjarmerende at en gjeng med folk sitter å shamer en kvinne for klærne hun bruker🫶🏻

Men jentene spretter faktisk straks ut av klærene/bikiniene hun går i. Flott og fint med en gravid kropp med former, men hun kan være like flott med et bittelitt større tøystykke.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (1 time siden):

Åja, så KG er til for at folk skal snakke om privatpersoner? Trodde det var for å diskutere bedrifter jeg. Eller mener du at det er konstruktiv kritikk av bedriftssiden til Stina at du m/fl syns at det hun er komfortabel i er Harry og vulgært?

Det er dette som er problemet med influensere. As’et er privatpersonen Stina som blander både personlig og business i ei eneste stor smørje. Når diskuterer man hva? Dette gjelder forsåvidt alt av influensere!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (55 minutter siden):

Åja, så KG er til for at folk skal snakke om privatpersoner? Trodde det var for å diskutere bedrifter jeg. Eller mener du at det er konstruktiv kritikk av bedriftssiden til Stina at du m/fl syns at det hun er komfortabel i er Harry og vulgært?

Den er vrien altså. Stina ER jo selve produktet hun leverer på bedriftskontoen sin. Jeg selv velger å ikke se på når hun er på tur slik som nå, jeg føler det er litt påtrengende og ikke noe for meg å se henne i  en for liten bikini på så nært hold. Ikke interressant, og ikke et bra innhold for meg da. Synes likevel  det er unødvendig og å komme med gjentagende  kommentarer om at hun er harry og vulgær.  Hun liker stilen sin og PK liker den. Er ikke mer å si enn det. Jeg kommer heller tilbake  når hun steller med hage og blomster og er litt mer påkledd. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (9 minutter siden):

Det er dette som er problemet med influensere. As’et er privatpersonen Stina som blander både personlig og business i ei eneste stor smørje. Når diskuterer man hva? Dette gjelder forsåvidt alt av influensere!

Stinablogg AS er jo en bedrift, det er det hun lever av.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (58 minutter siden):

Det er dette som er problemet med influensere. As’et er privatpersonen Stina som blander både personlig og business i ei eneste stor smørje. Når diskuterer man hva? Dette gjelder forsåvidt alt av influensere!

 

Zenhouse skrev (57 minutter siden):

Den er vrien altså. Stina ER jo selve produktet hun leverer på bedriftskontoen sin. Jeg selv velger å ikke se på når hun er på tur slik som nå, jeg føler det er litt påtrengende og ikke noe for meg å se henne i  en for liten bikini på så nært hold. Ikke interressant, og ikke et bra innhold for meg da. Synes likevel  det er unødvendig og å komme med gjentagende  kommentarer om at hun er harry og vulgær.  Hun liker stilen sin og PK liker den. Er ikke mer å si enn det. Jeg kommer heller tilbake  når hun steller med hage og blomster og er litt mer påkledd. 

Kropp og kallenavn som «Harry, vulgær osv» er personlig - uansett hvordan folk velger å vri på det. Heller folk som kler seg som de selv vil, enn folk som sitter på et anonymt forum å snakker dritt opp kroppen til folk og hvordan de velger å kle seg🫶🏻

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (5 timer siden):

Er det pinlig å gå med utrigning? Er hun den eneste i verden som gjør det? Morsomt at folk blir så krenka for noe så lite😛

Jeg tenker sånn om alle damer som legger inn oversized silikon og viser den i some når anledning byr seg.  Vi mennesker vurderer. Det er helt normalt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (På 9.7.2024 den 7.12):

Ja! Jeg selv syns det var så lett å la hverdagen være tilnærmet uendret etter babyen kom! Eller..........

Nei, hverdagen min er ikke uendret etter barn men jeg klarer fortsatt å gjøre annet enn å kun stirre på babyen hele døgnet. Hunden får mental trening i hagen når babyen sover og jeg eller pappan lufter hunden. Hundens hverdag er ikke så forandret selvom min er det, der viktigste er at den ikke føler seg oversett og ikke får brukt energi. Og et punktum hadde holdt, eller?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«H» skrev (18 minutter siden):

Nei, hverdagen min er ikke uendret etter barn men jeg klarer fortsatt å gjøre annet enn å kun stirre på babyen hele døgnet. Hunden får mental trening i hagen når babyen sover og jeg eller pappan lufter hunden. Hundens hverdag er ikke så forandret selvom min er det, der viktigste er at den ikke føler seg oversett og ikke får brukt energi. Og et punktum hadde holdt, eller?

Men da hadde jo ikke poenget hens kommer tydelig nok frem🙃😅😅

 

Forøvrig enig med deg - det er ikke så vanskelig å opprettholde hundens hverdag selv med nyfødt i hus. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (6 timer siden):

Du er ikke alene om det. Det er harry, vulgært, umoderne, selvopptatt, og hun seksualiserer seg selv som gravid.

Njaa er vell heller du som seksualiserer henne 🤷🏼‍♀️

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hammerhai skrev (8 minutter siden):

Njaa er vell heller du som seksualiserer henne 🤷🏼‍♀️

Noen spiller mer på sex enn andre.  Sånt er åpenbart. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (1 time siden):

Noen spiller mer på sex enn andre.  Sånt er åpenbart. 

Teknisk sett så er kvinnelig bryster til for å amme, at samfunnet seksualiserer de er jo et samfunnsproblem om noe. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katinkalille skrev (17 timer siden):

Og den eneste rundt middagsbordet som sitter med "girlsa" på utstilling er..... Stinaaa😂

Den kjolen det var helt grei utringing på altså 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (46 minutter siden):

Teknisk sett så er kvinnelig bryster til for å amme, at samfunnet seksualiserer de er jo et samfunnsproblem om noe. 

Dette stemmer ikke. Bryster er sekundære kjønnskarakteristika og er dermed ikke noe samfunnet har bestemt at skal være en kjønnsmarkør. Pupper signaliserer kjønnsmoden kvinne og har derfor en seksuell konnotajson all den tid vi er sosiale og seksuelle vesner som bevisst og ubevisst leter etter potensielle maker og konkurrenter. Dersom pupper «bare» var en praktisk kroppsdel på lik linje med en albu eller et kne så hadde nok ikke kvinner betalt i dyre dommer for å få lagt inn høyst ubrukelige brystimplantater med alle de bivirkningene og komplikasjonene det medfølger - slike inngrep gjøres ene og alene i håp om å øke sin sosiale valuta. At kropp er en sosial valuta kan man gjerne si er en samfunnsgreie, men samfunn og biologi eksisterer ikke i hvert sine vakuum og det blir derfor veldig kunstig å fremstille pupper som «bare» praktisk kroppsdel eller «bare» en sosial, seksuell konstruksjon fra samfunnet - det ene henger gjerne sammen med det andre.

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 timer siden):

Teknisk sett så er kvinnelig bryster til for å amme, at samfunnet seksualiserer de er jo et samfunnsproblem om noe. 

Og enkelte kvinner elsker å flashe med den. Du vet jo at menn reagerer på bryster?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ane Rikke skrev (11 timer siden):

Du får glede deg med at du har vært med på å betale de.

Ja det bryr meg egentlig veldig lite 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (55 minutter siden):

Og enkelte kvinner elsker å flashe med den. Du vet jo at menn reagerer på bryster?

Så nå må vi dekke oss til fordi menn reagerer på bryster?

Jeg tenker ikke engang over utringningen hennes når jeg ser på snap. Det er faktisk bare pupper.

Endret av Hammerhai
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...