Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Lillemy_87 skrev (På 9.7.2024 den 11.47):

Kanskje påtide å klippe klørne til hunden🤔🫣

Screenshot_20240709_114610_Snapchat.jpg

Enig. Men én ting jeg synes er rart med dette bildet, er at hun får lov til å være oppå bordet.

Endret av GuuriMalla
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GuuriMalla skrev (8 timer siden):

Enig. Men én ting jeg synes er rart med dette bildet, er at hun får lov til å være oppå bordet.

Er ikke det bare sminkebordet? Det må vel være greit, eller? Nå er jeg bare vant med katter da, og jeg hadde hvertfall ikke reagert på en katt som liker å være på høye overflater hvor jeg ofte er.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (12 timer siden):

Eh, misforstå med vilje eller? Beklager hvis du tok det som kritikk av egne barn 🙄 Selvfølgelig mener ingen at de skal lære en baby å spille sjakk 😂 poenget er at det ikke finnes "IQ-leker" til barn (som det kanskje gjøre for hunder?), så litt vittig at Stina mener hun skal kjøpe det når det bare er vanlige leker.

Tok det selvfølgelig ikke som kritikk på eget barn, synes bare det er interessant hvor mye tull man skal henge seg opp i. Kommentaren min var ment som humor. Spørsmålet er vel heller om dere misforstår Stina med vilje. De lekene hun viste fram, altså leker med ulike former, farger og «konsistens» er det som kan fremme «iq» hos et nyfødt barn, og det er vel et nyfødt barn Stina snakker om, regner ikke med at hun skal kjøpe disse lekene til sønnen sin når han er 11. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvea skrev (17 timer siden):

Ja, de «girlsa» som hun så fint sier selv, er jeg trygg på at vi får se nok av selv med nye bikinier. 
 

og hun merker såå godt at billige solbriller ikke er like gode til øynene som de dyre Gucci brillene hun knakk. Jeg har hørt at billige solbriller har minst like god uv-beskyttelse som dyre designerbriller. Det er jo faktisk logoen som koster mest… 

Får håpe hun husker å pakke med seg antibac i veska nå da siden hun må bruke rekkverk for å komme seg opp trapper. Hun glemte det på turen til Kroatia fordi hun var så «sykt spontan». Var jo ikke måte på hvor spontan hun syntes hun var selv.
 

 

Er ikke så lenge siden tror jeg, hun skulle ut å reise og sa dette, "De som følger meg får se meg i bikini " 

Altså, hvor selvgod kan man bli? Jeg syns faktisk sånne temaer er viktig og ta opp da jeg mener denne bloggerindustrien fordummer samfunnet.  Å rette kritikk om bloggere , eller bad influensere er ikke for å være teit eller smålig, men vi belyser noe vi mene har blitt en ukultur. Jeg syns såklart noen kritikk er unødvendig.  Men det er mye kritikkverdig blant bloggere. Det er jo ikke til å legge under en stol at noen av dem har narsissistiske tendenser. 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (33 minutter siden):

Er ikke så lenge siden tror jeg, hun skulle ut å reise og sa dette, "De som følger meg får se meg i bikini " 

Altså, hvor selvgod kan man bli? Jeg syns faktisk sånne temaer er viktig og ta opp da jeg mener denne bloggerindustrien fordummer samfunnet.  Å rette kritikk om bloggere , eller bad influensere er ikke for å være teit eller smålig, men vi belyser noe vi mene har blitt en ukultur. Jeg syns såklart noen kritikk er unødvendig.  Men det er mye kritikkverdig blant bloggere. Det er jo ikke til å legge under en stol at noen av dem har narsissistiske tendenser. 

Mulig jeg er gammeldags og prippen, men er du passert enn viss alder, gravid og Samboer så mener jeg at klesstilen burde vært litt anderledes.  Hadde ikke likt at dama mi sprada rundt og ikke overlatt noe til fantasien for å si det sånn. Men men...do what u want..stakkars de som vokser opp og blir påvirket og tror dette er sånn virkeligheten er Og bør være

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (2 minutter siden):

Mulig jeg er gammeldags og prippen, men er du passert enn viss alder, gravid og Samboer så mener jeg at klesstilen burde vært litt anderledes.  Hadde ikke likt at dama mi sprada rundt og ikke overlatt noe til fantasien for å si det sånn. Men men...do what u want..stakkars de som vokser opp og blir påvirket og tror dette er sånn virkeligheten er Og bør være

Min samboer hadde blitt sur hvis jeg drev og sprada sånn selv med puppene på utstilling.  Hadde jeg tatt bilder av meg selv i ett sett slik som stina holder på så hadde han gått tror jeg. Jeg er veldig for at man er et individ i et forhold, og man må få gå kledd som man vil. Men det det får være grenser. Så enig med deg der. Ikke gammeldags, men det handler om respekt for hverandre. Å hele tiden fiske etter komplimenter er utrolig usjarmerende.

  • Liker 10
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tinkerbellee skrev (1 time siden):

Tok det selvfølgelig ikke som kritikk på eget barn, synes bare det er interessant hvor mye tull man skal henge seg opp i. Kommentaren min var ment som humor. Spørsmålet er vel heller om dere misforstår Stina med vilje. De lekene hun viste fram, altså leker med ulike former, farger og «konsistens» er det som kan fremme «iq» hos et nyfødt barn, og det er vel et nyfødt barn Stina snakker om, regner ikke med at hun skal kjøpe disse lekene til sønnen sin når han er 11. 

Rangler, tyggeleker og lignende (som var det Stina viste frem) har ingenting med IQ å gjøre. Det er helt vanlige leker som fremmer normal utvikling, nysgjerrighet hos babyer blant annet ved å stimulere øye-hånd-koordinasjon. Bare det at hun velger å prate om helt vanlige babyleker som noe prestasjonsfremmende for IQ er jo det man ler av. Ønsker man å fasilitere høy intelligens hos barn gjennom «IQ-ting» så kan det være greit å vente til barnet er ferdig med knitrebøker og babygym tenker jeg. La barn være barn og ikke stresse med at de skal ha høy IQ før de i det hele tatt er ute av livmoren osv

  • Liker 9
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (På 10.7.2024 den 11.18):

IMG_3195.thumb.jpeg.bab1bdd73e90d25ff3cff806353b27fd.jpeg
Mye man kan si om Stina og underholdningsverdien av det hun legger ut varierer stort, men akkurat denne snappen fra i går måtte jeg se flere ganger for å sjekke om jeg hørte riktig. Hun sier «det er så mye koselig bamser og leker og litt sånn morsomt som han kan holde på med bare sånn for å lissom bruke hue. kommer sikker til kjøpe masse IQ-ting te’n» og dette sier hun i fullt alvor mens hun tar på helt vanlige rangler og tyggeleker for nyfødte - det er altså ikke rubikskuber eller sjakkbrett. Synes bare hele seansen ble tragikomisk når man vet at Stina er hellig overbevist om at hun har usedvanlig høy iq og anser seg selv om veldig smart - er det kanskje disse «IQ-tingene» hun bruker som referansepunkt og har testet seg opp mot(?)

Påstår hun det? Har aldri sett noe bevis på det. Flink til å skjule det da 🤪

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (57 minutter siden):

Påstår hun det? Har aldri sett noe bevis på det. Flink til å skjule det da 🤪

Ja det er ikke så fryktelig lenge siden heller. Følgerene hennes måtte jo lure på hun som er over gjennomsnittet smart/intelligent kan være så klønete. Hun har nevnt det flere ganger tidligere også. Over gjennomsnittet.  Synd folk følger bloggere egentlig.  Wannabes omtrent alle sammen. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (På 10.7.2024 den 17.57):

Er spent på hvordan hun takler det å faktisk skal ha en baby som krever noe av henne 24/7. Alt er jo slitsomt og mye syt og bæp med å være gravid , hverdagen blir jo ikke akkurat mindre styr med baby .. Hvertfall ikke om du liker å syte istedenfor å glede deg over ting …

Er også veldig spent på hvordan hun vil takle f.eks. å være forkjølet, sove dårlig, og alle de "småtingene" som setter henne helt ut når hun har baby som må prioriteres først. Hun virker så hjelpeløs og skjør, hvordan kan hun klare nattevåk når hun blir forkjølet? Eller å være tilstede for baby med kolikk/ uro når hun har vondt i hodet? Hun krisemaksimerer alt, og blåser det opp til en stor greie. Ser for meg at det vil bli en wake up- call for henne...

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viola712 skrev (1 time siden):

Er også veldig spent på hvordan hun vil takle f.eks. å være forkjølet, sove dårlig, og alle de "småtingene" som setter henne helt ut når hun har baby som må prioriteres først. Hun virker så hjelpeløs og skjør, hvordan kan hun klare nattevåk når hun blir forkjølet? Eller å være tilstede for baby med kolikk/ uro når hun har vondt i hodet? Hun krisemaksimerer alt, og blåser det opp til en stor greie. Ser for meg at det vil bli en wake up- call for henne...

Det blir nok Pefeddik som trår til. 
Virker som han gjør alt for henne allerede

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blålilla skrev (1 time siden):

Det blir nok Pefeddik som trår til. 
Virker som han gjør alt for henne allerede

Fysj så grusomt med en mann som faktisk stiller opp for familien sin..🙃

  • Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (20 timer siden):

Rangler, tyggeleker og lignende (som var det Stina viste frem) har ingenting med IQ å gjøre. Det er helt vanlige leker som fremmer normal utvikling, nysgjerrighet hos babyer blant annet ved å stimulere øye-hånd-koordinasjon. Bare det at hun velger å prate om helt vanlige babyleker som noe prestasjonsfremmende for IQ er jo det man ler av. Ønsker man å fasilitere høy intelligens hos barn gjennom «IQ-ting» så kan det være greit å vente til barnet er ferdig med knitrebøker og babygym tenker jeg. La barn være barn og ikke stresse med at de skal ha høy IQ før de i det hele tatt er ute av livmoren osv

IQ handler om arv også. Men heldigvis har Stina kjempehøy IQ da…

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AntiBullshit skrev (20 timer siden):

Rangler, tyggeleker og lignende (som var det Stina viste frem) har ingenting med IQ å gjøre. Det er helt vanlige leker som fremmer normal utvikling, nysgjerrighet hos babyer blant annet ved å stimulere øye-hånd-koordinasjon. Bare det at hun velger å prate om helt vanlige babyleker som noe prestasjonsfremmende for IQ er jo det man ler av. Ønsker man å fasilitere høy intelligens hos barn gjennom «IQ-ting» så kan det være greit å vente til barnet er ferdig med knitrebøker og babygym tenker jeg. La barn være barn og ikke stresse med at de skal ha høy IQ før de i det hele tatt er ute av livmoren osv

Også det faktum at hun snakker om det som om det var en hund hun handlet til. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isola2 skrev (6 minutter siden):

IQ handler om arv også. Men heldigvis har Stina kjempehøy IQ da…

Ja ikke sant, og når hun sier hun er usikker på om hun klarer å montere gravidbelte i bilen, ja så vet jeg ikke helt jeg...

  • Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når i all verden ble rangler og biteleker IQ-leker? Det må ha vært omtrent samtidig med at Stina ble medlem av MENSA det da. 😅

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herlighet, snakker dere om dette enda?😂

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hive inn noe nytt å snakke om jeg da. Versace tote bag som stelleveske?? 16k for å innse at det funker ikke. Bra clickbait da.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (8 timer siden):

Herlighet, snakker dere om dette enda?😂

Ja det er så saklig debatt miljø her inne.  Snakker jo om bedriften Stina Bakken og ikke personen (ironi altså) 🥸

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KaraThrace skrev (31 minutter siden):

Kan hive inn noe nytt å snakke om jeg da. Versace tote bag som stelleveske?? 16k for å innse at det funker ikke. Bra clickbait da.

Jeg leste en artikkel engang for ikke så lenge siden….  Hvor UTROLIG Harry det er å flashe D&G,Versace,Louis Vuitton merker. Hun har åpenbart ikke fått det med seg. Men kanskje hun liker det? 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...