Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Wenda skrev (8 timer siden):

Men likevel så må du være i tråden og klage om hvordan hun er 🤷‍♀️😂

Så hvorfor er du i denne tråden da?

Det er viktig å være kritisk til usunne "forbilder".

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stina har en ufattelig sær personlighet generelt. Alt fra hva hun «kan» og ikke kan spise (les: vil) til hva PF får lov til (han la feil julepynt i feil rom e.l) 

Hun virker veldig bortskjemt og arrogant. Og nå tåler hun enda mindre, siden hun er gravid (stakkars?) 

Som noen sa, hun må ha et utrolig skjermet liv, for mer persilleblad har jeg aldri opplevd. Men hun hadde jo tendenser lenge før hun ble gravid.

  • Liker 21
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pidla skrev (32 minutter siden):

Så hvorfor er du i denne tråden da?

Det er viktig å være kritisk til usunne "forbilder".

Jeg følger henne i det minste. Og jeg er både kritisk til mye av det hun gjør, men også «forsvarer» henne i en del andre ting. Man kan fint gjøre begge deler. 
Flere i denne tråden bikker over til å bli fjortiser som mobber og det er ikke greit syns jeg. Mange av de som gjør det unnskylder seg alltid med at «det må være lov å være kritisk» som blir helt idiotisk

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (5 minutter siden):

Jeg følger henne i det minste. Og jeg er både kritisk til mye av det hun gjør, men også «forsvarer» henne i en del andre ting. Man kan fint gjøre begge deler. 
Flere i denne tråden bikker over til å bli fjortiser som mobber og det er ikke greit syns jeg. Mange av de som gjør det unnskylder seg alltid med at «det må være lov å være kritisk» som blir helt idiotisk

Enig i dette..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er veldig rart at folk går i strupen på de som påpeker ÅPENBARE usunnheter ang dette paret. 
Hva er motivasjonen bak det? Hvorfor skal de som påpeker/kritiserer folk som er usunne forbilder tas og skjelt ut for å påpeke det åpenlyse? 
 

Det ER usunt å fremme usunne spise/matvaner. 
Det ER usunt å hele tiden være innenfor husets 4 vegger. 
Det ER usunt å kun fokusere på seg selv og sitt 90% av våkentid. 
 

MYE av det som sies og gjøres der i huset er usunt. Og å poengtere det er faktisk HELT på sin plass og ganske viktig! 
 

  • Liker 9
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (15 timer siden):

Lisa Borg har også akkurat fått positiv test. Vent noen måneder til før dere sammeligner dem 😅

Stina klaget leeeenge før hun fikk positiv test, pga IVF.

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (6 minutter siden):

Stuna klaget leeeenge før hun fikk positiv test, pga IVF.

Lisa har jeg hørt nevne (ikke klage) vondt i hodet en gang pga ivf, Men også det tok hun med et smil, og "gjemte" det bort og grep dagen. 

Og igjen forstår jeg virkelig ikke hva slags influenser Stina er. Det finnes ingenting inspirerende der. Den tiden jeg fulgte henne plukket jeg ikke opp en eneste ting, og så ekstremt mye klaging, så ble fort avfølg fra meg. Jeg vil ikke si mer om hva jeg tenker for det blir bare moderert bort.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (50 minutter siden):

Jeg syns det er veldig rart at folk går i strupen på de som påpeker ÅPENBARE usunnheter ang dette paret. 
Hva er motivasjonen bak det? Hvorfor skal de som påpeker/kritiserer folk som er usunne forbilder tas og skjelt ut for å påpeke det åpenlyse? 
 

Det ER usunt å fremme usunne spise/matvaner. 
Det ER usunt å hele tiden være innenfor husets 4 vegger. 
Det ER usunt å kun fokusere på seg selv og sitt 90% av våkentid. 
 

MYE av det som sies og gjøres der i huset er usunt. Og å poengtere det er faktisk HELT på sin plass og ganske viktig! 
 

Ærlig talt, det er vel ingen her som har gått i strupen på noen her. Det er vel heller ingen som skal "tas" eller har blitt skjelt ut? Dette er et diskusjonsforum, ikke et ekkokammer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

snurk skrev (14 minutter siden):

Ærlig talt, det er vel ingen her som har gått i strupen på noen her. Det er vel heller ingen som skal "tas" eller har blitt skjelt ut? Dette er et diskusjonsforum, ikke et ekkokammer.

Joda om du ser etter så blir folk kritisert for å komme med fakta ang akkurat dette! Er ikke noe nytt. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (13 timer siden):

Men likevel så må du være i tråden og klage om hvordan hun er 🤷‍♀️😂

Ja for dette er et frivillig diskusjonsforum 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️Her må man vel ikke bare skryte /rose , synes det er viktig å påpeke alt dette usunne som foregår på nett og dette paret er jo ikke akkurat Sunt for noen unge mennesker å følge /bli påvirket  av .Jeg er veldig glad jeg ikke har barn /ungdom som ser sånt som dette på nett . Du kan jo bare bla forbi mine kommentarer også vettu ! Helt frivillig å lese de 🤩God helg 😊

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (2 timer siden):

Jeg syns det er veldig rart at folk går i strupen på de som påpeker ÅPENBARE usunnheter ang dette paret. 
Hva er motivasjonen bak det? Hvorfor skal de som påpeker/kritiserer folk som er usunne forbilder tas og skjelt ut for å påpeke det åpenlyse? 
 

Det ER usunt å fremme usunne spise/matvaner. 
Det ER usunt å hele tiden være innenfor husets 4 vegger. 
Det ER usunt å kun fokusere på seg selv og sitt 90% av våkentid. 
 

MYE av det som sies og gjøres der i huset er usunt. Og å poengtere det er faktisk HELT på sin plass og ganske viktig! 
 

De har nok en følelse av å være venninna til Stina

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (42 minutter siden):

De har nok en følelse av å være venninna til Stina

For en merkelig generalisering . Nei hadde jeg tenkt at en influencer var venninna min, så hadde jeg blitt skremt av meg selv.

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

introvert_ skrev (1 time siden):

De har nok en følelse av å være venninna til Stina

Tåpelig hersketeknikk.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (44 minutter siden):

For en merkelig generalisering . Nei hadde jeg tenkt at en influencer var venninna min, så hadde jeg blitt skremt av meg selv.

Hvorfor ellers skal noen sitte på inn- og utpust å forsvare skumle utsagn fra noen med mange tusen følgere?

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (29 minutter siden):

Tåpelig hersketeknikk.

Det var ikke meningen å bruke hersketeknikk. Jeg prøver å finne en forklaring på hvorfor noen forsvarer henne, på både oppførsel mot følgere og usanne/drøye utsagn.
Men når jeg tenker meg om så spiller det ingen rolle for meg da jeg har avfulgt. Har blitt en vane å komme inn hit, burde slutte med det 🙈

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

introvert_ skrev (54 minutter siden):

Hvorfor ellers skal noen sitte på inn- og utpust å forsvare skumle utsagn fra noen med mange tusen følgere?

Fordi jeg ikke synes man trenger å kritisere alt  ,,ikke har jeg forsvart pp inn og utpust heller. Du vet det finnes noen av oss som synes kritikken går for langt selv uten å føle at man er venninne. Sånne utsagn fordummer tråden 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til lite innehold på den dama der. Går i frokost, terrassen og dagens "outfit"  Nesten verre enn fru Knutsen og det sier jo litt.. Har avfulgt for neimen om jeg ska bidra til at hun tjener penger. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (45 minutter siden):

Fordi jeg ikke synes man trenger å kritisere alt  ,,ikke har jeg forsvart pp inn og utpust heller. Du vet det finnes noen av oss som synes kritikken går for langt selv uten å føle at man er venninne. Sånne utsagn fordummer tråden 

Oh the irony… nei, ikke alt trengs å bli kritisert 🤪 

Det ble diskutert for ikke lenge siden det at influencere henviser seg til oss på en slik måte at vi føler vi er «venner». «det er så koselig å prate med dere», for eksempel. Men ja, beklager for å ha fordummet en så sofistikert tråd 🙈

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En teit ting å reagere på, men gud så urenslig den stekeovnen såg ut inni 😅 Alt skal liksom se så rent og pent ut på snap, men virker som om de egentlig er veldig rotete av seg.

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...