Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

tøflusen skrev (6 timer siden):

Så har man Lisa Borg som nettopp har testet positivt etter ivf nr 2. Hele dama er et eneste stort smil! Hun stråler og det smitter! Og igjen, her burde frøken Sutregurine lært MYE! 

Helt enig! Stina gjør det positive om til det negative og klager over alt!!! Foreldrene hennes må ha skjermet henne for mye tror jeg siden hun ikke tåler noe som helst.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wenda skrev (1 time siden):

Jeg har aldri fått barn, men av det jeg har sett rundt meg så er det ganske store forskjeller på graviditeter. Noen er sjukt kvalme og nesten sengeliggende fra dag en, mens andre lever som normalt gjennom hele svangerskapet. Så syns det er dårlig gjort og komme med mobbende kallenavn osv fordi hun ikke har det som alle andre som har blitt gravide

Jeg er vel neppe den første som har kalt henne for sutrete. Poenget her var at det må da gå an å vise litt takknemlighet for at hun faktisk får gå gravid! Det har vært klaging fra dag én!

  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (3 timer siden):

Jeg har aldri fått barn, men av det jeg har sett rundt meg så er det ganske store forskjeller på graviditeter. Noen er sjukt kvalme og nesten sengeliggende fra dag en, mens andre lever som normalt gjennom hele svangerskapet. Så syns det er dårlig gjort og komme med mobbende kallenavn osv fordi hun ikke har det som alle andre som har blitt gravide

Helt enig! Selv var jeg av de som hadde et veldig tøft svangerskap og selv om man har vært gjennom mange år med prøving og til slutt blir gravid så må det være lov å klage!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (2 minutter siden):

Helt enig! Selv var jeg av de som hadde et veldig tøft svangerskap og selv om man har vært gjennom mange år med prøving og til slutt blir gravid så må det være lov å klage!

Det er lov til å klage, men hver eneste dag i 6 måneder?

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartgirl
introvert_ skrev (22 minutter siden):

Det er lov til å klage, men hver eneste dag i 6 måneder?

Det skal bli et langt svangerskap for følgerne hennes hvis hun skal klage slik i 6 måneder 🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Borg har også akkurat fått positiv test. Vent noen måneder til før dere sammeligner dem 😅

Endret av Hammerhai
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hammerhai skrev (15 minutter siden):

Lisa Borg har også akkurat fått positiv test. Vent noen måneder til før dere sammeligner dem 😅

Stina har seriøst klagd fra dag 1 på alt

  • Liker 16
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

introvert_ skrev (45 minutter siden):

Det er lov til å klage, men hver eneste dag i 6 måneder?

Ja om hun ønsker det så er selvsagt det lov

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (28 minutter siden):

Det skal bli et langt svangerskap for følgerne hennes hvis hun skal klage slik i 6 måneder 🙊

Synes allerede det har vært et langt svangerskap… har avfulgt og det føltes overraskende godt ut. 

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lzzy skrev (41 minutter siden):

Hva er greia med sminke video når hun bruker filter på alt 🙄🤷‍♀️

Har jeg også undret meg på 😅 synes det kan være kjekt med sminkevideo iblant, for å få tips og triks jeg kan ta med meg selv. Men det er jo ikke mulig å ta med seg tips fra hun. Så fremt jeg ikke bruker filter selv da. Men da stemmer jo ingenting 🤷‍♀️😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 time siden):

Ja om hun ønsker det så er selvsagt det lov

Ja men veeeldig lite sjarmerende . Og det er frivillig å være gravid ! Det er ingen tvang eller sykdom eller noe man må . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (1 time siden):

Har jeg også undret meg på 😅 synes det kan være kjekt med sminkevideo iblant, for å få tips og triks jeg kan ta med meg selv. Men det er jo ikke mulig å ta med seg tips fra hun. Så fremt jeg ikke bruker filter selv da. Men da stemmer jo ingenting 🤷‍♀️😅

Det er faktisk veldig sant! 

Det blir litt som å vise at man baker en kake, og så tar man til slutt i skjul frem en kjøpt pascal-kake. Resultatet vil jo aldri bli slik for de som prøver samme oppskrift da!

Jeg ble oppriktig lettet da jeg så bildene fra "Rød løper" da hun ble filmet uten filter. Hadde ikke trodd det, men jeg har nok underbevisst og litt bevisst gått og erget meg over egen hud. Det er jo mulig å ha slik hud som henne og andre influensere, har jeg tenkt, så hva må jeg gjøre for å få slik hud? Så det var godt å se at det bare var juks og fanteri!!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

JojoMoyes skrev (1 time siden):

Ja men veeeldig lite sjarmerende . Og det er frivillig å være gravid ! Det er ingen tvang eller sykdom eller noe man må . 

Det er også frivillig å følge hun, ikke noe man må

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (Akkurat nå):

Det er også frivillig å følge hun, ikke noe man må

Det er sant ,og  jeg følger ikke ! Pga stort sett negativt innhold eller utseende osv . Får opp på utforsk og ser innom litt her og litt der . 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (13 minutter siden):

Det er sant ,og  jeg følger ikke ! Pga stort sett negativt innhold eller utseende osv . Får opp på utforsk og ser innom litt her og litt der . 

Men likevel så må du være i tråden og klage om hvordan hun er 🤷‍♀️😂

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (3 timer siden):

Hva er greia med sminke video når hun bruker filter på alt 🙄🤷‍♀️

Lurte også på det. Klarer heller ikke alltid og se forskjell på om hun har sminke eller ikke pga filtere gjør noe med huden. 😅 Men mann ser godt og øyene skinner. På bilder uten redigering ser det ut som øyene er mørkeblå. Mens på snapp ser det ut som hun har krystaller i øynene eller noe🙈😂

men mannen også bruker jo filter ser det ut som. Han blir vertfall mye mørkere i ansikte😆 Synes jaffal at bildene blir til tider forskjellige men jaja🙄 Men nok mildere bruk av filter da. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...