Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Hun tok Otrivin i går kveld, etter mye info fra følgere.  Måtte dog se mange tutorials for å lære hvordan hun skulle gjøre det.

Endret av FruRosa
Tastefeil
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (40 minutter siden):

Hun tok Otrivin i går kveld, etter mye info fra følgere.  Måtte dog se mange turtorials for å lære hvordan hun skulle gjøre det.

Hahahahahaha 🤣

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Hun tok Otrivin i går kveld, etter mye info fra følgere.  Måtte dog se mange turtorials for å lære hvordan hun skulle gjøre det.

Tutorials for å bruke nesespray??🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 Den derre IQ'en hennes er nok kjøpt på Wish 😆😆😆

  • Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Granneman82 skrev (2 minutter siden):

Tutorials for å bruke nesespray??🤣🤣🤣😂😂😂😂😂 Den derre IQ'en hennes er nok kjøpt på Wish 😆😆😆

Hun er ikke den skarpeste kniven😅.. skulle ikke tro hun var over 30 , men hvis dagen tilbringes ved sminkebordet , appelsiner og gulost...tja da blir det vell sånn🙈

  • Liker 14
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippsi skrev (3 timer siden):

Hun er ikke den skarpeste kniven😅.. skulle ikke tro hun var over 30 , men hvis dagen tilbringes ved sminkebordet , appelsiner og gulost...tja da blir det vell sånn🙈

🤭🤭🤭🤣🤣

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

FruRosa skrev (19 timer siden):

Hun tok Otrivin i går kveld, etter mye info fra følgere.  Måtte dog se mange tutorials for å lære hvordan hun skulle gjøre det.

Hahaahahaha du kødder?????😂😂

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayaal skrev (1 time siden):

Hahaahahaha du kødder?????😂😂

Nope!

Hun fortalte dette i fullt alvor.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker aldri nesespray selv. Mange som blir lettere avhenger av det faktisk, og stort sett blir nesa bedre med tiden til hjelp. 

Men det er vel den evige maset når hun ikke er helt i form man blir lei. Hun skaper seg jo en del. Hun er blogger og de må skape litt drama for å holde "spenningen" oppe. 

De fleste av oss får normalt sett fnatt av folk som skaper seg ellers også,  bare så det er sagt. Er slitsomt når noen skal ha en skikkelig samtaleemne om seg selv og hvor elendig de føler seg av litt snue f eks.

Og hver dag få alt til å handle om seg selv er ikke sunt, hverken for den som kun snakker om seg selv, eller for de som hører på. Håper en dag neste generasjon blir lei sånt og skape noe bedre enn meg meg meg kultur.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (8 minutter siden):

Jeg bruker aldri nesespray selv. Mange som blir lettere avhenger av det faktisk, og stort sett blir nesa bedre med tiden til hjelp. 

Men det er vel den evige maset når hun ikke er helt i form man blir lei. Hun skaper seg jo en del. Hun er blogger og de må skape litt drama for å holde "spenningen" oppe. 

De fleste av oss får normalt sett fnatt av folk som skaper seg ellers også,  bare så det er sagt. Er slitsomt når noen skal ha en skikkelig samtaleemne om seg selv og hvor elendig de føler seg av litt snue f eks.

Og hver dag få alt til å handle om seg selv er ikke sunt, hverken for den som kun snakker om seg selv, eller for de som hører på. Håper en dag neste generasjon blir lei sånt og skape noe bedre enn meg meg meg kultur.

De fleste som følger med på denne dama kan si seg enig i at dette hun driver med er overhodet ikke sunt. Å konstant være såpass langt oppi sitt eget rompehull er nok det mest usunne man kan drive med

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har man Lisa Borg som nettopp har testet positivt etter ivf nr 2. Hele dama er et eneste stort smil! Hun stråler og det smitter! Og igjen, her burde frøken Sutregurine lært MYE! 

  • Liker 13
  • Hjerte 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tøflusen skrev (7 minutter siden):

Så har man Lisa Borg som nettopp har testet positivt etter ivf nr 2. Hele dama er et eneste stort smil! Hun stråler og det smitter! Og igjen, her burde frøken Sutregurine lært MYE! 

100% !!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

De fleste som følger med på denne dama kan si seg enig i at dette hun driver med er overhodet ikke sunt. Å konstant være såpass langt oppi sitt eget rompehull er nok det mest usunne man kan drive med

Du får sagt det 😂😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (1 time siden):

De fleste som følger med på denne dama kan si seg enig i at dette hun driver med er overhodet ikke sunt. Å konstant være såpass langt oppi sitt eget rompehull er nok det mest usunne man kan drive med

Håper flere slutter å følge dem også. For denne kulturen skaper narsissisme. Det trenger ikke denne verden flere av for å si det sånn.

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 minutter siden):

Hun er god. Nå bruker vi tid på å diskutere nesespray 😁

Ja tenk om det var bevisst at hun gjorde det for at folk skal snakke om henne og holde seg selv relevant. Dessverre tviler jeg STERKT på det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

tøflusen skrev (4 timer siden):

Så har man Lisa Borg som nettopp har testet positivt etter ivf nr 2. Hele dama er et eneste stort smil! Hun stråler og det smitter! Og igjen, her burde frøken Sutregurine lært MYE! 

Jeg har aldri fått barn, men av det jeg har sett rundt meg så er det ganske store forskjeller på graviditeter. Noen er sjukt kvalme og nesten sengeliggende fra dag en, mens andre lever som normalt gjennom hele svangerskapet. Så syns det er dårlig gjort og komme med mobbende kallenavn osv fordi hun ikke har det som alle andre som har blitt gravide

  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (3 timer siden):

Hun er god. Nå bruker vi tid på å diskutere nesespray 😁

Hun bevist gjør mange ting så enkelte skal klikke seg gjennom og hun smile når bankkonto ser.

 

Influensene kommer til å fortsette så lenge folk klikker og ser. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (22 minutter siden):

Jeg har aldri fått barn, men av det jeg har sett rundt meg så er det ganske store forskjeller på graviditeter. Noen er sjukt kvalme og nesten sengeliggende fra dag en, mens andre lever som normalt gjennom hele svangerskapet. Så syns det er dårlig gjort og komme med mobbende kallenavn osv fordi hun ikke har det som alle andre som har blitt gravide

Signerer denne. Har vært gravid flere ganger selv. Første graviditeten måtte jeg på ultralyd for å virkelig forstå at jeg var gravid. Hadde energi og følte meg stort sett i form hele graviditeten. Bortsett fra enkelt dager og at det ble tungt på slutten. 

En annen graviditet var jeg kvalm med energi på bunn gjennom hele graviditeten. Jeg var negativ og alt var bare tungt og rart. Humøret var opp og ned som en jojo. 
 

Den ene var jeg i jobb nesten fram til permisjon, og en sykmeldt  hele svangerskapet. 

Endret av Klink
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (25 minutter siden):

Jeg har aldri fått barn, men av det jeg har sett rundt meg så er det ganske store forskjeller på graviditeter. Noen er sjukt kvalme og nesten sengeliggende fra dag en, mens andre lever som normalt gjennom hele svangerskapet. Så syns det er dårlig gjort og komme med mobbende kallenavn osv fordi hun ikke har det som alle andre som har blitt gravide

Det er jo nettopp det!! Hun har det som ALLE ANDRE! Men ikke alle skjønner det 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...