Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

esk skrev (På 24.6.2024 den 15.09):

Selv hadde jeg kynnere fra uke 16 :)

Jeg og, i alle mine 3 graviditeter 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lettkrenkelig frøken dette også?? Må ha blitt blokkert? Får ikke lagt hun til for å følge. Fordi jeg spurte om hvorfor hun velger å bruke så mye filter. Er det ikke bare å svare? Blokkerer hun virkelig alle som stiller litt kritiske spørsmål? Og nei. Jeg skrev det ikke i noe nedlatende frekk måte 🙈😅

  • Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spretteberta
hopeful skrev (11 minutter siden):

Lettkrenkelig frøken dette også?? Må ha blitt blokkert? Får ikke lagt hun til for å følge. Fordi jeg spurte om hvorfor hun velger å bruke så mye filter. Er det ikke bare å svare? Blokkerer hun virkelig alle som stiller litt kritiske spørsmål? Og nei. Jeg skrev det ikke i noe nedlatende frekk måte 🙈😅

Ja desverre er hun blant de lett krenkelige frøknene. Hun har aldri tålt kritiske spørsmål ei heller konstruktiv kritikk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte le i går altså!!!!! Hun prater jo hele tiden om at hun ikke orker kjøtt nå under graviditeten.....Samme gjorde hun i går, "jeg klarer ikke noen form for kjøtt - ikke fisk, ikke fugl, ikke okse osv, klarer hverken lukt eller smak/konsistens" I neste snap på festival kjøper hun seg kebabrull med kylling😂😂😂

  • Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowerina skrev (4 timer siden):

Jeg måtte le i går altså!!!!! Hun prater jo hele tiden om at hun ikke orker kjøtt nå under graviditeten.....Samme gjorde hun i går, "jeg klarer ikke noen form for kjøtt - ikke fisk, ikke fugl, ikke okse osv, klarer hverken lukt eller smak/konsistens" I neste snap på festival kjøper hun seg kebabrull med kylling😂😂😂

Hun burde nesten skrive ned løgnene og overdrivelsene sine for å ikke si feil 😂

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke hun tror disse øyenvippene ser naturlig ut 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heartgirl skrev (På 25.6.2024 den 23.24):

Seriøst? Æsj 🤮 Glad den trenden ikke eksisterte da jeg fikk mine to barn. 

Hvorfor det? Man mååå ikke følge trender selv om de eksisterer vet du 🙃

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (15 timer siden):

Håper ikke hun tror disse øyenvippene ser naturlig ut 🤦🏼‍♀️🤷🏼‍♀️

Har hun noen gang gitt utrykk for at hun mener det?🙄

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (22 timer siden):

Lettkrenkelig frøken dette også?? Må ha blitt blokkert? Får ikke lagt hun til for å følge. Fordi jeg spurte om hvorfor hun velger å bruke så mye filter. Er det ikke bare å svare? Blokkerer hun virkelig alle som stiller litt kritiske spørsmål? Og nei. Jeg skrev det ikke i noe nedlatende frekk måte 🙈😅

Ja hun tåler ingenting. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet litt i stolen i går da de kjørte hjem etter konserten. Det så ut som en utstillingsdukke kjørte bil, ikke PF🤪Hjelp

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 timer siden):

Har hun noen gang gitt utrykk for at hun mener det?🙄

Det vet jeg ikke !!! Som du ser skrev jeg at jeg håper ikke det 🤷🏼‍♀️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flowerina skrev (På 27.6.2024 den 11.53):

Jeg måtte le i går altså!!!!! Hun prater jo hele tiden om at hun ikke orker kjøtt nå under graviditeten.....Samme gjorde hun i går, "jeg klarer ikke noen form for kjøtt - ikke fisk, ikke fugl, ikke okse osv, klarer hverken lukt eller smak/konsistens" I neste snap på festival kjøper hun seg kebabrull med kylling😂😂😂

Jeg kunne fint sagt det og neste uke hatt lyst på kjøtt igjen i min graviditet. 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Basert på turen til barnas hus de hadde i dag så tror jeg dette blir et barn som får veldig "puter under armene" . Ikke at det nødvendigvis er noe galt med det i seg selv, men kan vel gjerne bli litt skjørt den dagen han må bli selvstendig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moppeguri skrev (22 minutter siden):

Basert på turen til barnas hus de hadde i dag så tror jeg dette blir et barn som får veldig "puter under armene" . Ikke at det nødvendigvis er noe galt med det i seg selv, men kan vel gjerne bli litt skjørt den dagen han må bli selvstendig

Og hva gir deg det inntrykket av at de kjøper basic baby utstyr? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunfl0wer skrev (4 minutter siden):

Og hva gir deg det inntrykket av at de kjøper basic baby utstyr? 

Samme tenkte jeg også. De har valgt utstyr de ville ha. Sånn økonomisk sett så har de valgt noe rimelig og noe i dyrere ende av skalaen. Ikke noe jeg anser som oppsiktsvekkende. 

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke at jeg innså noe av det som oppsiktsvekkende. Det var mer måten de utmaler forskjellige scenarioer på som veldig dramatiske. F.eks dette med at tenk om atte hvis man skulle glippe vognen i en nedoverbakke, som gir meg et inntrykk av at ungen vil bli veldig passet på, og da kanskje litt mye så den blir "pakket inn i bomull" . 

Men det klart andre kan ha andre meninger altså, dette er bare litt inntrykk 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Moppeguri skrev (8 minutter siden):

Det var ikke at jeg innså noe av det som oppsiktsvekkende. Det var mer måten de utmaler forskjellige scenarioer på som veldig dramatiske. F.eks dette med at tenk om atte hvis man skulle glippe vognen i en nedoverbakke, som gir meg et inntrykk av at ungen vil bli veldig passet på, og da kanskje litt mye så den blir "pakket inn i bomull" . 

Men det klart andre kan ha andre meninger altså, dette er bare litt inntrykk 

Dette ser jeg for meg ofte jeg også, og kjøpte inn reim for å ha rundt håndleddet. I tilfelle jeg skulle være uheldig. Skli på snø/is/løsgrus *grøss*. Kan si mye om innkjøp og de som par/individer. Men skal love deg at velsig mange opplever katastrofetanker som foreldre, noe som er helt vanlig, det handler om hvordan du takler de, og hvor mye plass de tar i livet som bestemmer om det er sykelig eller ikke. Mine får leke, sykle, klatre og jeg stopper de i lite, selv om jeg er redd for mye. Så skulle veldig gjerne hatt brems på vogna. Jeg er også hard på sikring av barna i bilen, fordi jeg skal slippe å tenke på "hva viss" om vi en dag havner i en ulykke hvor skadeomfanget kunne vært unngått hvis... jeg syr ikke puter under ermene på ungene fordi. Så passert på vognvalg, så er ikke det i hode mitt riktig å påstå. Men kan nok være mye annet som kan diskuteres ja.

Men de var ikke særlig redde for å vise pris på det de kjøper da. Ang at de ikke prater om økonomi.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moppeguri skrev (12 minutter siden):

Det var ikke at jeg innså noe av det som oppsiktsvekkende. Det var mer måten de utmaler forskjellige scenarioer på som veldig dramatiske. F.eks dette med at tenk om atte hvis man skulle glippe vognen i en nedoverbakke, som gir meg et inntrykk av at ungen vil bli veldig passet på, og da kanskje litt mye så den blir "pakket inn i bomull" . 

Men det klart andre kan ha andre meninger altså, dette er bare litt inntrykk 

Det er deres første unge. Da ser man ofte for seg alt mulig som kan gå galt, det kan være innmari skummelt å plutselig skulle ha ansvar for et lite menneske. Forstår ikke helt at du ikke forstår dette. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moppeguri skrev (10 minutter siden):

Det var ikke at jeg innså noe av det som oppsiktsvekkende. Det var mer måten de utmaler forskjellige scenarioer på som veldig dramatiske. F.eks dette med at tenk om atte hvis man skulle glippe vognen i en nedoverbakke, som gir meg et inntrykk av at ungen vil bli veldig passet på, og da kanskje litt mye så den blir "pakket inn i bomull" . 

Men det klart andre kan ha andre meninger altså, dette er bare litt inntrykk 

Jeg tror de fleste førstegangs foreldre er litt ekstra på tuppa og dramatiske uten at ungen blir pakket inn i bobleplast på sikt. Ingen av de har vel særlig kjennskap til babyer og barn. Og de vil lære så fort barnet er født…
 

må ikke glemme at forskjellen på Stina /pf og mannen i gata, er at Stina tjener penger på dramatiske utsagn i form av klikk. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moppeguri skrev (18 minutter siden):

Det var ikke at jeg innså noe av det som oppsiktsvekkende. Det var mer måten de utmaler forskjellige scenarioer på som veldig dramatiske. F.eks dette med at tenk om atte hvis man skulle glippe vognen i en nedoverbakke, som gir meg et inntrykk av at ungen vil bli veldig passet på, og da kanskje litt mye så den blir "pakket inn i bomull" . 

Men det klart andre kan ha andre meninger altså, dette er bare litt inntrykk 

Det å være redd for å miste taket på vognen i en nedoverbakke er da en helt vanlig tanke å ha og veldig bra å ha i bakhodet at det KAN skje. Det var jeg redd for ofte når jeg trillet mitt barn,spesielt på vinteren. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...