Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Pidla skrev (11 timer siden):

Er det sant, sa hun det? 😂

Mye mer sannsynlig at hun ble syk på flyet, da virus virvler rundt i resirkulert luft...

Ja hun sa det😂 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aragon skrev (2 timer siden):

Denne får jeg ikke helt til å bli relevant . Med tanke på alder og hvor lenge hun har vært influenser kan hun ikke ha vært lenge i vanlig jobb. Så hvis hun har jobbet med mye forskjellig kan hun ikke ha jobbet lenge med noe som helst . 

Nettopp. Du som svarte at hun har hatt mange jobber; hvilke da, og når da?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m00na skrev (7 timer siden):

Alle disse jobbene var sommerjobber/deltids/helgejobber fra 10.klasse til 3. videregående. Ikke ordentlige jobber man betaler husleia med. Altså bare tull.

Butikkjobb er da ordentlig jobb. Dessuten svarte jeg en person som sa hun ikke hadde overlevd 14 dager i en vanlig jobb, men det har hun jo. Så, jeg ser ikke relevansen din her. 

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil nok ikke sammenligne de jobbene jeg hadde som sommerjobb i tenårene med den 100 % stillingen jeg har nå.

Uansett, jeg tror følgerne vil få høre mye syting når babyen kommer - uavhengig om den objektivt sett er en såkalt grei baby, eller har kolikk. Sophie Elise er jo hennes forbilde, så blir nok litt mer deling av bilder enn hun kanskje gir uttrykk for nå. Hun kommer nok uansett til å utlevere babyens vaner og at hele kontoen blir baby baby baby. Dette vet jeg, for jeg har sett i stjernene.

  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må hun ha vært og googlet igjen, kynnere før uke 20? Sier hun dette ( så bare en snap på utforsk med teksten kynnere fra baby?) eller har jeg misforstått?

Og jeg vet svangerskap er ulike, jeg har 4 stykker bak meg men dette hyperfokuset kan ikke være særlig sunt for noen.

Jeg pleier ikke rante så mye over dette jeg ser på som ren underholdning men noen tar litt luven fra meg noen ganger må jeg innrømme.

 

 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikoletta skrev (2 timer siden):

Nå må hun ha vært og googlet igjen, kynnere før uke 20? Sier hun dette ( så bare en snap på utforsk med teksten kynnere fra baby?) eller har jeg misforstått?

Og jeg vet svangerskap er ulike, jeg har 4 stykker bak meg men dette hyperfokuset kan ikke være særlig sunt for noen.

Jeg pleier ikke rante så mye over dette jeg ser på som ren underholdning men noen tar litt luven fra meg noen ganger må jeg innrømme.

 

 

Man kan fint ha kynnere før uke 20, hvis det var det du mente? Men ja, hun har vel alt, og klager på alt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melus skrev (12 minutter siden):

Man kan fint ha kynnere før uke 20, hvis det var det du mente? Men ja, hun har vel alt, og klager på alt. 

Da må jeg bare beklage, jeg har ikke opplevd det med noen av mine 4 svangerskap at man får kynnere før man kjenner liv, men om det er vanlig så skal jeg legge bort min lette oppgitthet 🙂 Jeg var ikke klar over dette så da takker jeg for opplysningen 🙂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikoletta skrev (15 minutter siden):

Da må jeg bare beklage, jeg har ikke opplevd det med noen av mine 4 svangerskap at man får kynnere før man kjenner liv, men om det er vanlig så skal jeg legge bort min lette oppgitthet 🙂 Jeg var ikke klar over dette så da takker jeg for opplysningen 🙂

Selv hadde jeg kynnere fra uke 16 :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m00na skrev (20 timer siden):

Alle disse jobbene var sommerjobber/deltids/helgejobber fra 10.klasse til 3. videregående. Ikke ordentlige jobber man betaler husleia med. Altså bare tull.

Hu har tydeligvis gått på samme VGs som meg. Det som skurrer er jo hvis hu gikk kokkelinja  som hu tydeligvis gjorde siden hu var kokkelærling . Å sier hun fikk 5/6 på servitør eksamen ... hm man har ikke eksamen i servitør når man går kokk. Servitør er egen linje.  Flere ting som skurrer i følge det kokke greiene hennes. 🤦‍♀️

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veslemy2006 skrev (32 minutter siden):

Hu har tydeligvis gått på samme VGs som meg. Det som skurrer er jo hvis hu gikk kokkelinja  som hu tydeligvis gjorde siden hu var kokkelærling . Å sier hun fikk 5/6 på servitør eksamen ... hm man har ikke eksamen i servitør når man går kokk. Servitør er egen linje.  Flere ting som skurrer i følge det kokke greiene hennes. 🤦‍♀️

Og på eksamen gis det bare hele karakterer.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å ta vare på morkaken sin etter fødsel?🙈 hun vil ta vare på den og plante den sammen med et tre

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (12 minutter siden):

Hva er greia med å ta vare på morkaken sin etter fødsel?🙈 hun vil ta vare på den og plante den sammen med et tre

Mange som gjør det. Noen spiser den også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wenda skrev (13 minutter siden):

Mange som gjør det. Noen spiser den også. 

Dæven, en trend jeg (heldigvis?) har gått glipp av altså.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BlåSwix skrev (26 minutter siden):

Dæven, en trend jeg (heldigvis?) har gått glipp av altså.

Ja, det er kvalmt!

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikoletta skrev (På 24.6.2024 den 14.53):

Da må jeg bare beklage, jeg har ikke opplevd det med noen av mine 4 svangerskap at man får kynnere før man kjenner liv, men om det er vanlig så skal jeg legge bort min lette oppgitthet 🙂 Jeg var ikke klar over dette så da takker jeg for opplysningen 🙂

Gravid med nummer 3 selv, og har kjent kynnere siden uke 14-15. For førstegangsfødende er det nok mer normalt å kjenne de senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
Wenda skrev (3 timer siden):

Mange som gjør det. Noen spiser den også. 

Seriøst? Æsj 🤮 Glad den trenden ikke eksisterte da jeg fikk mine to barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...