Gå til innhold

Stina Bakken


Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Orly skrev (20 minutter siden):

Når man spiser ute i bikini som definitivt burde vært større så synes jeg det kan kritiseres ja. Er man ute å spiser så kler man på seg er min mening , også når man er i syden. Det der bare vulgært ut å sitte i den bikinien der å spise

Det er jeg helt enig i, at skal spise/shoppe/se i sentrum osv., så kler man på seg av respekt 👍 men må vel være innafor å ha på en slik bikini på stranda? 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Får fnatt av det lange håret hun drar seg i hvert 3 sekund.

Merkelig at hun ikke synes det er praktisk å ta det opp i en topp når det er 28 grader.

Hun kan vel heller ikke bade med extensions?

Endret av Tough cookie
  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelig å se det ekstreme filterbruket om en ser reportasjen fra rød løper. Ikke fult så glatt og dukketeater i fjeset der 

  • Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hopeful skrev (2 timer siden):

Tydelig å se det ekstreme filterbruket om en ser reportasjen fra rød løper. Ikke fult så glatt og dukketeater i fjeset der 

Hun så faktisk menneskelig ut, ja.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt&Komplisert skrev (13 timer siden):

Den skjønner jeg og er enig i at det blir mye pupp👍 Bare tenkte på brukeren som skrev at hun burde ha på større bikini, bikinier skal ikke være stor og baggy på en måte. Og ting vil vises når man bare har bikini på 😬

Det er STOR forskjell på en stor og baggy bikini, og en som passer størrelsen på "girlsa". De hun viser fram er både feil størrelse og feil fasong.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble overrasket da jeg så intervjuet - ikke fordi hun var så annerledes, men fordi det ble så overdrevet her inne😅 Burde jo egt regnet med det da. Altså, alle blir litt annerledes fra selfiekamera som man filmer selv og en annen sitt kamera - men hun var da seg selv lik allikevel. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Birdo skrev (1 time siden):

Ble overrasket da jeg så intervjuet - ikke fordi hun var så annerledes, men fordi det ble så overdrevet her inne😅 Burde jo egt regnet med det da. Altså, alle blir litt annerledes fra selfiekamera som man filmer selv og en annen sitt kamera - men hun var da seg selv lik allikevel. 

Tja, jeg får ikke så glatt hud av å filme med selfiekamera. Men det er kult at noen får det til!

Skjermbilde 2024-06-19 111535.png

448119430_972990844311209_3959884887631746123_n.jpg

  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo litt godt å se at hun faktisk er menneskelig hun også. Man blir jo litt "skadet" av å sammenligne seg selv med noe som er helt unaturlig. Jeg må innrømme at jeg selv blir påvirket av det. Selv om det er litt flaut å si det. For jeg VET jo at det ikke stemmer med virkeligheten.

Men litt deilig å se at jeg faktisk har finere hud enn Stina 😅

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, hudorm1 said:

Tja, jeg får ikke så glatt hud av å filme med selfiekamera. Men det er kult at noen får det til!

Skjermbilde 2024-06-19 111535.png

448119430_972990844311209_3959884887631746123_n.jpg

Har du prøvd å skru på selfie funksjonen i snapchat da? Der kan du smoothe ut huden, velge hvitere tenner, lengre øyevipper etc. Dette skrev jeg om tilbake i mars :)
 

  

On 3/19/2024 at 1:24 PM, anon01 said:

Selvfølgelig gjør hun det! Du ser jo att øynene er blankere, når hun blunker er det ekstra vipper på øyelokket hennes, tennene er hvitere og huden er blendet ut!

Funksjonen hun bruker kommer opp når du er i selfie-modus på snapchat. Den heter Selfie innstillinger. Der kan du selv teste ut.... 

Dette bruker de aller fleste influencere, og det er griseflaut synes jeg, for det er så ekstremt synlig.... Man blir tilslutt blind på hvordan folk EGENTLIG ser ut. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (23 minutter siden):

Har du prøvd å skru på selfie funksjonen i snapchat da? Der kan du smoothe ut huden, velge hvitere tenner, lengre øyevipper etc. Dette skrev jeg om tilbake i mars :)
 

  

 

Ja, det er jo da et filter. Fake, uekte, uautentisk etc.
Dette er jo hun 100% klar over. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (2 timer siden):

Tja, jeg får ikke så glatt hud av å filme med selfiekamera. Men det er kult at noen får det til!

Skjermbilde 2024-06-19 111535.png

448119430_972990844311209_3959884887631746123_n.jpg

Men litt kult at hun faktisk stiller opp på slike intervju, og da beviser at hun hverken har barbiehud, eller klarer å sminke på seg slik barbiehud da. Men det er synn, for jeg også kjenner absolutt på det, at jeg blir påvirket. En ting er å bruke det litt, for å pynte litt på sannheten, men så ekstremt. Det er bare tragisk 🙈

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (2 timer siden):

Tja, jeg får ikke så glatt hud av å filme med selfiekamera. Men det er kult at noen får det til!

Skjermbilde 2024-06-19 111535.png

448119430_972990844311209_3959884887631746123_n.jpg

Oi, følte det kom veldig godt frem på det første bildet her at foundationen hennes er en del hakk for mørk egentlig 🙈

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (4 timer siden):

Det er STOR forskjell på en stor og baggy bikini, og en som passer størrelsen på "girlsa". De hun viser fram er både feil størrelse og feil fasong.

Finnes det en bikini som vil gjøre de puppene mindre vulgære da, uten å lage et stygt skille opp under halsen? 🤭 de er jo huuuge

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hudorm1 skrev (2 timer siden):

Tja, jeg får ikke så glatt hud av å filme med selfiekamera. Men det er kult at noen får det til!

Skjermbilde 2024-06-19 111535.png

448119430_972990844311209_3959884887631746123_n.jpg

Med ringlight blir man glattere jo. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (2 minutter siden):

Med ringlight blir man glattere jo. 

Det har hun ikke på bildet jeg viser til. De to bildene jeg viser til har faktisk samme lyssetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hudorm1 skrev (10 minutter siden):

Det har hun ikke på bildet jeg viser til. De to bildene jeg viser til har faktisk samme lyssetting.

Hun har alltid ringlight, det ser man. Hun har sånn håndholdt til tlf også. 

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Birdo skrev (4 minutter siden):

Hun har alltid ringlight, det ser man. Hun har sånn håndholdt til tlf også. 

Ok.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruken av filter er rett og slett pinlig. 

Det blir også svært synlig når hun filmer mannen sin med sitt kamera, eller når han filmer henne. 

Så han hadde skrevet på en video at de filmet med Stina sin telefon, så han så litt annerledes ut. 

Ansiktet ble mye smalere i tilegg til filterhuden. 

  • Liker 11
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hu legger heller ikke skjul på at hu bruker filter og mye sminke heller da. Hu har jo sagt at hu syns hu blir finere da og det må jo være helt fair det. Man har alle forskjellig syn på hva man selv syns er pent

Jeg bodde i Sandefjord i mange år og så henne stadig ute. Syns hun er en vakker jente i virkeligheten også

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ikke Stina lov til å dele hvor mye hun tjener på snapchat,når andre influensere gjør det? Flere deler jo hva de får betalt pr.klikk på en annonse også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...