Labbus Skrevet 2. juni 2024 #3961 Del Skrevet 2. juni 2024 Lillemy_87 skrev (På 1.6.2024 den 20.26): Hun er så opptatt av at hagen skal se pen ut, men å fjerne ugress og mose ved inngangsporten og garasjen det gidder hun ikke. Akkurat dette nevnte hun i en snap her om dagen . Hun poengterte at ikke alle områder var like velstelte ,men det brydde hun seg ikke om 😁 Tydelig at hun får med seg det hun vil i dette forumet. ; 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 2. juni 2024 #3962 Del Skrevet 2. juni 2024 Lillemy_87 skrev (På 1.6.2024 den 20.26): Hun er så opptatt av at hagen skal se pen ut, men å fjerne ugress og mose ved inngangsporten og garasjen det gidder hun ikke. Men hun har en vakker hage ihvertfall 👍 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labbus Skrevet 2. juni 2024 #3963 Del Skrevet 2. juni 2024 Klink skrev (12 timer siden): Dersom det med kjolen ble skrevet på en fin måte så var da det en merkelig måte å svare på? Høres ikke sannsynlig ut. Hvorfor skulle hun blokkere noen som kun skrev noe fint det er jo det hun lever av. Så sikker på det ikke ligger noe mer bak? Forundrer meg at noen gidder sende meldinger om klær og diverse dill til en person man ikke kjenner. Min nabo har fulgt henne over flere år . Som andre følgere på snap så har hun skrevet til henne spesielt fordi de har strikking felles. Stina har bestandig svart tilbake,så min nabo ble veldig paff av hennes svar ....Forstått det slik at hun vil ha kun skryt,ingen kritikk . Å jada,min nabo har både familie og venner 😊 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 2. juni 2024 #3964 Del Skrevet 2. juni 2024 Det er mye jeg og meg… «når jeg skal gifte meg». Reagerer alltid på folk som snakker sånn i et forhold, det gjelder generelt. Det er ikke oss eller vi, men jeg! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse83 Skrevet 3. juni 2024 #3965 Del Skrevet 3. juni 2024 Hun begrunner at hun ikke vil si navnet, fordi det er så mange navntyver der ute. Men er vel like mange navntyver etter barnet er født? Skjønner at man ikke vil dele navnet før etter barnet er født. Men og si at det er fordi noen kan stjele det, blir litt rart for meg😬 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 3. juni 2024 #3966 Del Skrevet 3. juni 2024 vimse83 skrev (12 minutter siden): Hun begrunner at hun ikke vil si navnet, fordi det er så mange navntyver der ute. Men er vel like mange navntyver etter barnet er født? Skjønner at man ikke vil dele navnet før etter barnet er født. Men og si at det er fordi noen kan stjele det, blir litt rart for meg😬 Disse some folka tror de er legender og alle tar etter de...skjønner virkelig ikke at de kan være så virkrlighetsfjerne 15 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunfl0wer Skrevet 3. juni 2024 #3967 Del Skrevet 3. juni 2024 Anneisabell skrev (38 minutter siden): Disse some folka tror de er legender og alle tar etter de...skjønner virkelig ikke at de kan være så virkrlighetsfjerne Er da ikke uvanlig å holde navn hemmelig i tilfelle flere velger samme navn. Dette gjelder også helt "normale" mennesker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 3. juni 2024 #3968 Del Skrevet 3. juni 2024 vimse83 skrev (3 timer siden): Hun begrunner at hun ikke vil si navnet, fordi det er så mange navntyver der ute. Men er vel like mange navntyver etter barnet er født? Skjønner at man ikke vil dele navnet før etter barnet er født. Men og si at det er fordi noen kan stjele det, blir litt rart for meg😬 Igjen,oppmerksomhetsbehov. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayaal Skrevet 3. juni 2024 #3969 Del Skrevet 3. juni 2024 Jeg får hetetokt av å se henne i den tjukke genseren når det er 18++ grader ute🥵 men fin er den! Det skal hun ha. Nå snakkes det om sukker, sukkeravhengighet og ADHD pratingen sin igjen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaiturid Skrevet 3. juni 2024 #3970 Del Skrevet 3. juni 2024 Mayaal skrev (11 minutter siden): Jeg får hetetokt av å se henne i den tjukke genseren når det er 18++ grader ute🥵 men fin er den! Det skal hun ha. Nå snakkes det om sukker, sukkeravhengighet og ADHD pratingen sin igjen. Slutt å se, så får du en hetetokt mindre 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
introvert_ Skrevet 3. juni 2024 #3971 Del Skrevet 3. juni 2024 Gruer meg til å se hvor mye clickbait det blir ut av barnet her. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 4. juni 2024 #3972 Del Skrevet 4. juni 2024 Kaisamaia skrev (På 14.5.2024 den 13.46): Bare sånn i tilfelle du leser her, Stina, kan du ikke kjøpe deg nytt skjærebrett? Det skjærer (😝) i øynene hver gang jeg ser det gulhvite skjærebrettet. 😂 Alt annet er jo så flott, så kom igjen. ❤️ Tør ikke kommentere på snappen, for kan jo bli blokka. 🤷♀️😆 Nå er det kaaanskje snart nytt skjærebrett på vei. 😍🥳 Det blir bra. 😂❤️ 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isola2 Skrevet 4. juni 2024 #3973 Del Skrevet 4. juni 2024 Kaisamaia skrev (12 timer siden): Nå er det kaaanskje snart nytt skjærebrett på vei. 😍🥳 Det blir bra. 😂❤️ Var det ikke steintungt….kan ikke ha noe Pefedik må løfte for henne hver gang 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FaizaHarBaiza Skrevet 4. juni 2024 #3974 Del Skrevet 4. juni 2024 Jeg stusser stadig over ting som blir sagt av Stina. Og av alle påstander hun til stadighet kommer med, er det dette jeg henger meg opp i.. Er det virkelig lang venteliste på kjøp av vogn, som hun forteller? Jeg har forståelse for venteliste på de nyeste modellene, hos enkelte forhandlere. Hun gir inntrykk av at dette er standard prosedyre for vognkjøp. Jeg kjøpte vogn(er) sist for ca 3 år siden. Både populære og mindre populære modeller, men dette med venteliste har jeg dog aldri opplevd. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 4. juni 2024 #3975 Del Skrevet 4. juni 2024 Isola2 skrev (2 timer siden): Var det ikke steintungt….kan ikke ha noe Pefedik må løfte for henne hver gang Jeg får helt hetta hver gang hun skal si navnet hans. Klarer hun virkelig ikke å uttale navnet til samboeren sin riktig? PeRRRRR FRRRRedRRRRik god damn it! 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 4. juni 2024 #3976 Del Skrevet 4. juni 2024 Isola2 skrev (4 timer siden): Var det ikke steintungt….kan ikke ha noe Pefedik må løfte for henne hver gang Jo, turte ikke si det her, men det viste seg dessverre at alle trefjølene man får kjøpt i butikk er aaalt for tunge og at alle nettbutikker dessverre ikke fungerer for tiden. 😆 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 4. juni 2024 #3977 Del Skrevet 4. juni 2024 FaizaHarBaiza skrev (3 timer siden): Jeg stusser stadig over ting som blir sagt av Stina. Og av alle påstander hun til stadighet kommer med, er det dette jeg henger meg opp i.. Er det virkelig lang venteliste på kjøp av vogn, som hun forteller? Jeg har forståelse for venteliste på de nyeste modellene, hos enkelte forhandlere. Hun gir inntrykk av at dette er standard prosedyre for vognkjøp. Jeg kjøpte vogn(er) sist for ca 3 år siden. Både populære og mindre populære modeller, men dette med venteliste har jeg dog aldri opplevd. Tror hun har sagt at det kan være venteliste. 🤷♀️❤️ Men skjønner hva du mener. Sikkert mange som er uenig med meg, men jeg mener at med så mange vogner som finnes nå, så er det godt gjort om man bommer heeelt... Men nå er jo barnevogn en egen interesse for noen også, og da er det fort gjort å finne noe feil/sammenligne (for) mye. De folka som er veldig interessert i vogn, bytter uansett en del for å finne den optimale vogna. 🤷♀️😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Curlyme Skrevet 4. juni 2024 #3978 Del Skrevet 4. juni 2024 Når får hun vite kjønnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 5. juni 2024 #3979 Del Skrevet 5. juni 2024 vimse83 skrev (På 3.6.2024 den 8.59): Hun begrunner at hun ikke vil si navnet, fordi det er så mange navntyver der ute. Men er vel like mange navntyver etter barnet er født? Skjønner at man ikke vil dele navnet før etter barnet er født. Men og si at det er fordi noen kan stjele det, blir litt rart for meg😬 Det er da helt vanlig å vente med å dele navnet til barnet er født, nettopp av den grunnen - også for vanlig folk? Jeg er gravid nå, og vi hadde bestemt navn lenge før unnfangelse, men venter til fødsel med å dele til andre enn de aller nærmeste, i tilfelle noen andre "stjeler" navnet. Om noen tar det samme navnet etter at ungen er født, så blir det ikke helt det samme. Da er det fortsatt barnet vårt som fikk det "først". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaisamaia Skrevet 5. juni 2024 #3980 Del Skrevet 5. juni 2024 Curlyme skrev (36 minutter siden): Når får hun vite kjønnet? Tror hun har sagt at ordinær ultralyd er 12. juni. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå