Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Synes det er ganske dårlig gjort av Stina å holde på sånn her for følgerne sine. Eneste hun prater om er mat, kvalme, symptomer på en kanskje graviditet. Men om noen skriver til henne noe som handler om en mulig graviditet, da er det dårlig gjort å komme med sånne flaske forhåpninger. 

Hvis hun ikke ønsker at det skal være snakk om noe, så si heller «jeg gir beskjed når det er noe å gi beskjed om». Også får hun finne noe annet å snakke om.

Ikke misforstå meg, jeg ønsker virkelig at Stina skal få sitt høyt ønskede barn, men litt sånn små lei av å høre om «mulig symptomer på ditt eller datt» når vi som følger henne vet at hadde hun ikke vært gravid hadde hun fått vite dette på fredag og da hadde hun oppdatert oss med noe annet en synptomer på en mulig graviditet

• Liker 13
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Minnus skrev (5 minutter siden):

Synes det er ganske dårlig gjort av Stina å holde på sånn her for følgerne sine. Eneste hun prater om er mat, kvalme, symptomer på en kanskje graviditet. Men om noen skriver til henne noe som handler om en mulig graviditet, da er det dårlig gjort å komme med sånne flaske forhåpninger. 

Hvis hun ikke ønsker at det skal være snakk om noe, så si heller «jeg gir beskjed når det er noe å gi beskjed om». Også får hun finne noe annet å snakke om.

Ikke misforstå meg, jeg ønsker virkelig at Stina skal få sitt høyt ønskede barn, men litt sånn små lei av å høre om «mulig symptomer på ditt eller datt» når vi som følger henne vet at hadde hun ikke vært gravid hadde hun fått vite dette på fredag og da hadde hun oppdatert oss med noe annet en synptomer på en mulig graviditet

Det er det eneste hun bryr seg om så hun klarer nok ikke snakke om annet. Som en sa for ikke så lenge siden, sammenlignet med et annet par som går gjennom det samme så har hun et meget tomt liv

• Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ikke til denne influenseren annet enn at jeg kjenner folk som følger henne, men jeg har blitt andpusten fra helt tidlig i alle mine svangerskap. Det er akkurat som om jeg ikke får inn nok oksygen så fort jeg blir gravid, og det varer helt til graviditeten er over. Så akkurat det går faktisk an 😊

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (36 minutter siden):

og svarer på spørsmål fra en følger: SKAL JEG AMME?

MEN JEG ER IKKE GRAVID! 

• Liker 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (35 minutter siden):

Dette kommer til å bli noen veldig Lange 9 mnd🙈😅 fyllt med vondt  kvalm, æsj ditt og datt, kan og kan ikke spise..osv😅.. 

• Liker 18
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dojakitty skrev (31 minutter siden):

Martyr rollen spiller hun godt! Jeg er imponert 

Veldig få andre som har opplevd sånn, skjønner du vel...

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å guuud!!! Hun lever i en boble, hun klarer ikke sitte avslappet i sofaen engang, man ser hun sitter helt anstrengt og bratt rygg når hun snakker. Og alt med den kosten hennes!!! Hjelpes for et planlagt liv og slitsomt, med alt som må leses for å leve😳😳😳

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje rar, men for oss tok det 4 år før vi fikk barnet vi drømte så om og slet så innmari med å få og når jeg til slutt ble gravid og ikke mistet som jeg gjorde flere ganger før så tok jeg alle symptomer med et smil!!! For jeg var så sinnsykt takknemlig for å faktisk være gravid! Det betydde alt i verden for meg. Tenk at jeg endelig fikk oppleve det! Kan hun for faen ikke vinkle det den veien heller??? Hun har blitt gravid første runde med ivf, noe som ikke skjer med alle, kanskje litt takknemlighet kan være på sin plass? De har brukt bare 1,5 år på å komme dit, det er ikke lang tid kontra andre som sliter. Et svangerskap inneholder MYE plager for de fleste av oss, men tenk så forbanna heldige vi er som får lov å oppleve det mest magiske i hele verden - å få bli foreldre!! 😭❤️ … og ja jeg vet det er tøft med de plagene som følger med, jeg hadde hyperemesis så var ikke bare litt kvalm… dehydrert, sykehus osv. MEN jeg klaget ikke til en sjel, annet enn litt til samboer når jeg var sliten, for fyyyy faen så takknemlig jeg var for å få være gravid! Det er nemlig ikke alle som får oppleve det ❤️‍🩹

• Liker 6
  • Hjerte 19
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnus skrev (15 timer siden):

Samtidig har den "engelsktalende biten" blitt mere framtredende.....Åltså hva er greia med de bloggerne 😎

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbus skrev (9 minutter siden):

Samtidig har den "engelsktalende biten" blitt mere framtredende.....Åltså hva er greia med de bloggerne 😎

Kleint! 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J_1990 skrev (1 time siden):

Jeg er kanskje rar, men for oss tok det 4 år før vi fikk barnet vi drømte så om og slet så innmari med å få og når jeg til slutt ble gravid og ikke mistet som jeg gjorde flere ganger før så tok jeg alle symptomer med et smil!!! For jeg var så sinnsykt takknemlig for å faktisk være gravid! Det betydde alt i verden for meg. Tenk at jeg endelig fikk oppleve det! Kan hun for faen ikke vinkle det den veien heller??? Hun har blitt gravid første runde med ivf, noe som ikke skjer med alle, kanskje litt takknemlighet kan være på sin plass? De har brukt bare 1,5 år på å komme dit, det er ikke lang tid kontra andre som sliter. Et svangerskap inneholder MYE plager for de fleste av oss, men tenk så forbanna heldige vi er som får lov å oppleve det mest magiske i hele verden - å få bli foreldre!! 😭❤️ … og ja jeg vet det er tøft med de plagene som følger med, jeg hadde hyperemesis så var ikke bare litt kvalm… dehydrert, sykehus osv. MEN jeg klaget ikke til en sjel, annet enn litt til samboer når jeg var sliten, for fyyyy faen så takknemlig jeg var for å få være gravid! Det er nemlig ikke alle som får oppleve det ❤️‍🩹

Det er jo for å skape seg så følgerene hennes skal syns ekstra godt om henne. Skrive til henne hvor sterk og flott hun er som holder ut. Det er jo ikke måte på hvor ekstravagant den dama der er for de som elsker henne. Ingen over og ingen ved siden av. For å si det sånn. For de som er så dumme at de går på limpinnen. Hun har litt narsissistiske tendenser noen ganger. Elsker oppmerksomhet for å si det mildt. Som de fleste bloggere gjør. Du ser den attituden hennes hvis en følger skriver en mening eller retter på noe, selv på en høflig måte også. Den frekke og noe nedlatende måten hun svarer på. Jeg blir flau at voksne mennesker har en sånn attitude 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 7
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Labbus skrev (36 minutter siden):

Det gjør flere. Snakket med en som var artist på 90 tallet også, også hun drev sånn flere ganger når jeg snakket med henne. Hva er greie med det? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (3 minutter siden):

Det gjør flere. Snakket med en som var artist på 90 tallet også, også hun drev sånn flere ganger når jeg snakket med henne. Hva er greie med det? 

Haha, trodde du skrev autist 😂 noe det fort kunne vært. På med brillene 👵🏻 Men ja, du har helt rett, så utrolig flaut å høre og se på. Asså nå sa hun i går at hun har 150k NORSKE følgere! Snakk norsk da 🤷‍♀️😂

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva driver de to med? Så på snappen til han mannen hennes at han måtte brålufte, for Stina kastet opp av matlukten hans.

Trykker meg ikke inn på noen av dems jeg, med de kommer opp på utforsk. 
Har de gått ut med at hun er gravid, eller er det kun for klikk?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Lzzy skrev (40 minutter siden):

Haha, trodde du skrev autist 😂 noe det fort kunne vært. På med brillene 👵🏻 Men ja, du har helt rett, så utrolig flaut å høre og se på. Asså nå sa hun i går at hun har 150k NORSKE følgere! Snakk norsk da 🤷‍♀️😂

Ja, det kan være litt av hvert, men at det er noe der er det vel liten tvil om😄

Sa hun at hun har 150k norske følgere på engelsk også ?

Hva er greia?😂 Er det liksom kult eller noe?🤷🏼‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (3 minutter siden):

Ja, det kan være litt av hvert, men at det er noe der er det vel liten tvil om😄

Sa hun at hun har 150k norske følgere på engelsk også ?

Hva er greia?😂 Er det liksom kult eller noe?🤷🏼‍♀️

Nei, hun sa det på norsk. Men merkelig ting å drive å legge om til American i annenhver setning 😂 faen er det mulig! 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (57 minutter siden):

Det er jo for å skape seg så følgerene hennes skal syns ekstra godt om henne. Skrive til henne hvor sterk og flott hun er som holder ut. Det er jo ikke måte på hvor ekstravagant den dama der er for de som elsker henne. Ingen over og ingen ved siden av. For å si det sånn. For de som er så dumme at de går på limpinnen. Hun har litt narsissistiske tendenser noen ganger. Elsker oppmerksomhet for å si det mildt. Som de fleste bloggere gjør. Du ser den attituden hennes hvis en følger skriver en mening eller retter på noe, selv på en høflig måte også. Den frekke og noe nedlatende måten hun svarer på. Jeg blir flau at voksne mennesker har en sånn attitude 

Tror de som er bloggere/influensere har disse tendensene som en fellesnevner, og nettopp derfor har de dette som den svært krevende jobben som de påstår det er...lurer på hva de faller tilbake til,når denne floppen blir en sagablott. For den dagen kommer...de skal få problemer med å følge en vanlig hverdag med hus,jobb og familie 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (2 minutter siden):

Tror de som er bloggere/influensere har disse tendensene som en fellesnevner, og nettopp derfor har de dette som den svært krevende jobben som de påstår det er...lurer på hva de faller tilbake til,når denne floppen blir en sagablott. For den dagen kommer...de skal få problemer med å følge en vanlig hverdag med hus,jobb og familie 

Ja, da må de finne på noe annet. Kanskje de begynner med nettbutikk eller noe. Kanskje ikke den største drømmen da de elsker å vise seg selv mest mulig.

Men jeg håper en dag flertallet blir metta av sånt. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...