Wenda Skrevet 15. mars 2024 #2381 Skrevet 15. mars 2024 Tippsi skrev (2 timer siden): Var no tidlig å få cravings nå allerede... er så drama queen 🙈...veldig spesielt... Jeg fikk mega cravings når jeg ble gravid. Sleit med uregelmessig menstruasjon så cravings var det som gjorde at jeg mistenkte graviditet. Nå ønsket ikke jeg beholde så var glad jeg fikk cravings slik at jeg fikk kommet meg til lege og ordnet time for abort. Var da heeelt i starten av graviditeten 1
Tjoheiii Skrevet 15. mars 2024 #2382 Skrevet 15. mars 2024 Jeg har hoppa over et kapittel, er hun gravid igjen?🥰
AnonymPrøver96 Skrevet 15. mars 2024 #2383 Skrevet 15. mars 2024 Tjoheiii skrev (6 minutter siden): Jeg har hoppa over et kapittel, er hun gravid igjen?🥰 Nei, men ja men nei. Ho har ikke bekrefta, men ååå så stakkarslig og kvalm og sliten ho er. "Tell someone you're pregnant, but don't say you're pregnant" 9 5
Tjoheiii Skrevet 15. mars 2024 #2384 Skrevet 15. mars 2024 AnonymPrøver96 skrev (4 minutter siden): Nei, men ja men nei. Ho har ikke bekrefta, men ååå så stakkarslig og kvalm og sliten ho er. "Tell someone you're pregnant, but don't say you're pregnant" Haha, jeg ble veldig forvirra har fått med meg at hun går på IVF, tenkte hun bare tok forhåndsregler og ikke spiste myk ost osv., men man blir vel ikke kvalm av IVF, eller?😅
Anneisabell Skrevet 15. mars 2024 #2385 Skrevet 15. mars 2024 Tjoheiii skrev (26 minutter siden): Haha, jeg ble veldig forvirra har fått med meg at hun går på IVF, tenkte hun bare tok forhåndsregler og ikke spiste myk ost osv., men man blir vel ikke kvalm av IVF, eller?😅 Jo hun har fått alle de bivirkninger det er mulig å få pluss litt til...og hun har vell lykkes, så kvalm og trøtt pluss pluss pluss hun er nå 5
Tjoheiii Skrevet 15. mars 2024 #2386 Skrevet 15. mars 2024 Anneisabell skrev (3 minutter siden): Jo hun har fått alle de bivirkninger det er mulig å få pluss litt til...og hun har vell lykkes, så kvalm og trøtt pluss pluss pluss hun er nå Håper for hennes del at hun er gravid da🥰 3 1
esk Skrevet 15. mars 2024 #2387 Skrevet 15. mars 2024 FruRosa skrev (3 timer siden): Når hun er så dårlig at hun brekker seg av tannkrem og ikke klarer å spise, syns jeg det er rart hun takler å fylle bensin og legge nye vipper med tanke på luktene. Hvorfor det? Har du vært gravid? Selv reagerte jeg veldig sterkt på lukten av potetgull og såpe, men bensin var den nydeligste lukten jeg kunne tenke meg. Man trenger ikke å reagere på alle lukter. For mange er det bare enkelte lukter som skiller seg negativt ut. 4 4
Minnus Skrevet 15. mars 2024 #2388 Skrevet 15. mars 2024 Tjoheiii skrev (47 minutter siden): Jeg har hoppa over et kapittel, er hun gravid igjen?🥰 Ja hun er gravid, ikke noe å lure på. 2
Abrahima Skrevet 15. mars 2024 #2389 Skrevet 15. mars 2024 Ref Stina sitt frekke svar mot kommentaren om sukker i smoothie. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/inneholder-like-mye-sukker-som-en-brus/9615377/ 5 6
Minnus Skrevet 15. mars 2024 #2390 Skrevet 15. mars 2024 Abrahima skrev (42 minutter siden): Ref Stina sitt frekke svar mot kommentaren om sukker i smoothie. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/inneholder-like-mye-sukker-som-en-brus/9615377/ Se der ja, noen burde lese seg litt opp før man himler med øynene og er så spydig mot en stakkar som prøver å gi beskjed. 17
FruRosa Skrevet 15. mars 2024 #2391 Skrevet 15. mars 2024 Minnus skrev (4 minutter siden): Se der ja, noen burde lese seg litt opp før man himler med øynene og er så spydig mot en stakkar som prøver å gi beskjed. Hun himler med øynene og ber vedkommende lese seg opp. Og så er det hun selv som bør sette seg inn i ting. 17 1
Minnus Skrevet 15. mars 2024 #2392 Skrevet 15. mars 2024 FruRosa skrev (10 minutter siden): Hun himler med øynene og ber vedkommende lese seg opp. Og så er det hun selv som bør sette seg inn i ting. Var det jeg mente 5
FruRosa Skrevet 15. mars 2024 #2393 Skrevet 15. mars 2024 Minnus skrev (6 minutter siden): Var det jeg mente Jeg vet. Jeg bare bekreftet det du skrev 🙂
Pidla Skrevet 15. mars 2024 #2394 Skrevet 15. mars 2024 (endret) Abrahima skrev (1 time siden): Ref Stina sitt frekke svar mot kommentaren om sukker i smoothie. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/inneholder-like-mye-sukker-som-en-brus/9615377/ Og hun var jo ikke bare litt besserwisser engang! Hva med å være litt ydmyk? Kanskje en grunn til at så mange kommenterer dette til henne, så gjør litt research før du henger ut andre liksom 🙈 (hun snakker også om fiber: 2 % fiber er ikke veldig mye...) Syns det er helt greit å drikke smoothie, men ikke begynn å snakke om forskjellen på naturlig sukker og tilsatt sukker som om du var professor i ernæring når du kun har fullført videregående... Frekk og ubehagelig! (Hvorfor følger jeg 😆) Endret 15. mars 2024 av Pidla 23
AntiBullshit Skrevet 15. mars 2024 #2395 Skrevet 15. mars 2024 Må nesten bare begynne med å understreke at jeg overhode ikke legger meg borti hva Stina velger å spise, omså det er sukkerfritt eller ei. Men når hun påstår at sukker i fra smoothie er noe helt annet enn «tilsatt sukker» og at smoothie har så mye fiber da må jeg nesten lure på hva hun egentlig lærte da hun gikk i kokkelære/restaurant og matfag. For kroppen og blodsukkeret vil ikke skille på sukker fra en smoothie og sukker fra smågodt, og den smoothien hun har kjøpt fra bama har da vitterlig ingenting fiber. Skal hun ha fiber må hun nesten spise frukten, ikke drikke den 18 2
Cornett Skrevet 15. mars 2024 #2396 Skrevet 15. mars 2024 FruRosa skrev (10 timer siden): Om noen lurer er hun kvalm (i dag også). At hun orker å ta på full festsminke og dra på vippetime når hun er sååååå dårlig imponerer meg. Jeg ville prioritert å få i meg noe mat. Tenkte det samme 😳Full glam og vippetime, men Sååå kvalm🥴Hvis hun er Sååå kvalm hadde hun ikke orket dette! Hun kan tro hun lurer mange, men er faktisk andre enn hun som også har vært kvalm og gravid! Allerede fått cravings også👏Hun tar den helt ut nå, for en "prinsesse". Men blir sinna om noen spør om hun er gravid!!! 14 2
Cornett Skrevet 15. mars 2024 #2397 Skrevet 15. mars 2024 Håper hun leser her ang. Smoothie🤣🤣🤣🤣Besserwisser😠 11
delias Skrevet 15. mars 2024 #2398 Skrevet 15. mars 2024 Flere her inne må lære seg at cravings ikke trenger å ha noe med svangerskap å gjøre. Det er da helt normalt å ha lyst på visse ting til tilfeldige tider🫠 I tillegg så kan hun fint være ekstra trøtt og uten energi uten å være gravid. Noen er det i veldig tidlig svangerskap (slik som jeg var), ellers kan det være fordi IVF virkelig surrer med kroppen din og får ettereffekt. Tenker ikke dere her på noe eller?? 3 1
Lzzy Skrevet 16. mars 2024 #2399 Skrevet 16. mars 2024 AntiBullshit skrev (3 timer siden): Må nesten bare begynne med å understreke at jeg overhode ikke legger meg borti hva Stina velger å spise, omså det er sukkerfritt eller ei. Men når hun påstår at sukker i fra smoothie er noe helt annet enn «tilsatt sukker» og at smoothie har så mye fiber da må jeg nesten lure på hva hun egentlig lærte da hun gikk i kokkelære/restaurant og matfag. For kroppen og blodsukkeret vil ikke skille på sukker fra en smoothie og sukker fra smågodt, og den smoothien hun har kjøpt fra bama har da vitterlig ingenting fiber. Skal hun ha fiber må hun nesten spise frukten, ikke drikke den Så sant! Greit å lese seg litt opp om ting før man uttaler seg, iallefall når man har over 100k følgere 😅 Blodsukkeret klarer ikke å tenke selv, på en måte.. sukker er sukker. Det er andre næringsstoffer i det man får i seg som utgjør forskjellen som du sier. Det er litt flaut på hennes vegne, apropos den «mensa-diskusjonen» som ble nevnt her lenger oppe i tråden… 6
Granneman82 Skrevet 16. mars 2024 #2400 Skrevet 16. mars 2024 Cornett skrev (6 timer siden): Tenkte det samme 😳Full glam og vippetime, men Sååå kvalm🥴Hvis hun er Sååå kvalm hadde hun ikke orket dette! Hun kan tro hun lurer mange, men er faktisk andre enn hun som også har vært kvalm og gravid! Allerede fått cravings også👏Hun tar den helt ut nå, for en "prinsesse". Men blir sinna om noen spør om hun er gravid!!! 100% enig! Jeg var sinnssykt kvalm og dårlig døgnet rundt i 3 måneder, og klarte såvidt å bevege meg mellom senga og do........ Stina må slutte å overdrive 😵💫😵💫 10
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå