Nussepus Skrevet 12. mars 2024 #2281 Del Skrevet 12. mars 2024 Orly skrev (Akkurat nå): Prøven kan ha vært uklar og derfor må ny tas Nå lager du suppe på spiker. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mars 2024 #2282 Del Skrevet 12. mars 2024 elskersommer skrev (1 time siden): Det som er skrevet på de 2-3 siste sidene bevitner att ingen her sitter på den endelige fasiten om hva som er rett eller galt når det kommer til prøverør. Det virker som at det blir gjort på forskjellige måter. Nettop , åpenbart store forskjeller og det også hos de som ikke er privat. Derfor kan man droppe ugreie kommentarer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mars 2024 #2283 Del Skrevet 12. mars 2024 Orly skrev (1 minutt siden): Prøven kan ha vært uklar og derfor må ny tas Hun forklarer det ikke med det, bare «at det har vi vært klare på fra start at vi skal ta hcg blodprøve!!» Forklarer ikke hvorfor hun tar to 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mars 2024 #2284 Del Skrevet 12. mars 2024 Nussepus skrev (Akkurat nå): Nå lager du suppe på spiker. Nei , virkelig ikke. Er en grunn til at jeg skriver det, jeg synser ikke bare som enkelte andre i tråden gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. mars 2024 #2285 Del Skrevet 12. mars 2024 Orly skrev (Akkurat nå): Nei , virkelig ikke. Er en grunn til at jeg skriver det, jeg synser ikke bare som enkelte andre i tråden gjør Så hvis prøve nr 2 er uklar så skal hun ta prøve nr 3 osv. det er ikke mest vanlig å få uklare blodprøver altså. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mars 2024 #2286 Del Skrevet 12. mars 2024 (endret) elskersommer skrev (1 time siden): Det som er skrevet på de 2-3 siste sidene bevitner att ingen her sitter på den endelige fasiten om hva som er rett eller galt når det kommer til prøverør. Det virker som at det blir gjort på forskjellige måter. Det blir ikke gjort SÅÅ forskjellig. Og ut fra det hun har forklart - som er omtrent alt- kjører hun normalt forløp som de fleste har første uttaket sitt. Endret 12. mars 2024 av Klink 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mars 2024 #2287 Del Skrevet 12. mars 2024 Nussepus skrev (Akkurat nå): Så hvis prøve nr 2 er uklar så skal hun ta prøve nr 3 osv. det er ikke mest vanlig å få uklare blodprøver altså. Likevel opplever noen sv oss uklare prøver altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. mars 2024 #2288 Del Skrevet 12. mars 2024 Orly skrev (1 minutt siden): Likevel opplever noen sv oss uklare prøver altså Og noen miste i uke 24 selv om HCG øker fint og alt ser bra ut. Dette blir for dumt. Hadde prøven vært uklar så hadde hun nok brukt 3 dager på å forklare det. Det er rett og slett bare å tisse på en pinne så får du svaret. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mars 2024 #2289 Del Skrevet 12. mars 2024 Jeg håper virkelig hun er gravid da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mars 2024 #2290 Del Skrevet 12. mars 2024 Nussepus skrev (Akkurat nå): Og noen miste i uke 24 selv om HCG øker fint og alt ser bra ut. Dette blir for dumt. Hadde prøven vært uklar så hadde hun nok brukt 3 dager på å forklare det. Det er rett og slett bare å tisse på en pinne så får du svaret. Nei det du sier blir for dumt, ikke alle opplever det rett frem . Og zet er helt pyton når det blir sånn , og ja jeg fikk positiv på de første to testene så negativ , hcg uklar men neste prøve positiv. Håper virkelig Stina er gravid og det går bra med svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 12. mars 2024 #2291 Del Skrevet 12. mars 2024 Orly skrev (2 minutter siden): Jeg håper virkelig hun er gravid da:) Det er vel ikke sånn at ingen håper det her inne, håper jeg 😇 er vel heller mer måten ting blir gjort på og framstilt og tynet og at man får kjeft for å mene godt, som det reageres på. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melody80s Skrevet 12. mars 2024 #2292 Del Skrevet 12. mars 2024 Det her er på nivå med de som går inn på Facebook for å tagge seg på sykehus eller legevakt, men hvis noen spør hva som skjer svarer de «det er privat» eller «jeg har sendt deg dm» 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 12. mars 2024 #2293 Del Skrevet 12. mars 2024 Lzzy skrev (39 minutter siden): Det er vel ikke sånn at ingen håper det her inne, håper jeg 😇 er vel heller mer måten ting blir gjort på og framstilt og tynet og at man får kjeft for å mene godt, som det reageres på. Har heller ikke sagt at ingen her inne håper det altså. jeg skrev bare jeg håper hun er det jeg, så slipper hun flere forsøk i denne runden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lzzy Skrevet 12. mars 2024 #2294 Del Skrevet 12. mars 2024 Orly skrev (1 minutt siden): Har heller ikke sagt at ingen her inne håper det altså. jeg skrev bare jeg håper hun er det jeg, så slipper hun flere forsøk i denne runden Tenker alle ønsker hun det beste med baby og full pakke, trenger bare ikke å være så dramatisk og lage store overskrifter når hun selv ikke ønsker oppmerksomhet rundt det. For det er jo faktisk kun hun selv som legger opp til det. Da blir det fjernt å klage etterpå, som de fleste påpeker her. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 12. mars 2024 #2295 Del Skrevet 12. mars 2024 Klink skrev (56 minutter siden): Ref snap: du holder det jo ikke privat for du forteller jo alt som skjer! Alle som kan noe om IVF skjønner at du er gravid! Og du legger opp til det selv. Vel vitende! Hun kunne holdt seg til rydding (for var jo sykt rotete blitt...) og visning av utetermometeret, og ikke lagt ut store bokstaver med GRAVID-ditten og datten på annenhver snap, for så å ha "the audacity" til å bli sur på spekulasjoner! Come on! 17 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klink Skrevet 12. mars 2024 #2296 Del Skrevet 12. mars 2024 Pidla skrev (11 minutter siden): Hun kunne holdt seg til rydding (for var jo sykt rotete blitt...) og visning av utetermometeret, og ikke lagt ut store bokstaver med GRAVID-ditten og datten på annenhver snap, for så å ha "the audacity" til å bli sur på spekulasjoner! Come on! Helt enig! Og hvordan i alle dager blir det så rotete? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dojakitty Skrevet 12. mars 2024 #2297 Del Skrevet 12. mars 2024 melody80s skrev (49 minutter siden): Det her er på nivå med de som går inn på Facebook for å tagge seg på sykehus eller legevakt, men hvis noen spør hva som skjer svarer de «det er privat» eller «jeg har sendt deg dm» Haha ja!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 12. mars 2024 #2298 Del Skrevet 12. mars 2024 Klink skrev (30 minutter siden): Helt enig! Og hvordan i alle dager blir det så rotete? Hun har vært gjennom IVF og mye smerter tross alt.. Altså, de er 2 voksne mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 12. mars 2024 #2299 Del Skrevet 12. mars 2024 Pidla skrev (35 minutter siden): Hun kunne holdt seg til rydding (for var jo sykt rotete blitt...) og visning av utetermometeret, og ikke lagt ut store bokstaver med GRAVID-ditten og datten på annenhver snap, for så å ha "the audacity" til å bli sur på spekulasjoner! Come on! Ja, hun melker virkelig dette for alt det er verdt. Jeg kan ingenting om IVF, men det trenger man ikke for å forstå hva det er som skjer. Jeg liker å følge henne da hun har et variert innhold. Nei, det ble feil, hadde et variert innhold. Det er nesten litt flaut å se på; "ønsker ikke spekulasjoner rubdt dette nå, men forresten, siden dere likevel spekulerer så skal jeg melke dere med enda mer. Vær så god". 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pidla Skrevet 12. mars 2024 #2300 Del Skrevet 12. mars 2024 Jolanda skrev (1 minutt siden): Hun har vært gjennom IVF og mye smerter tross alt.. Altså, de er 2 voksne mennesker. Og den som ikke gikk på hormoner fikk sikkert ikke lov å rydde i garnet! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå