Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nussepus skrev (9 minutter siden):

Hun vet jo at hun er gravid. Hele greia er patetisk. 

Har hun ikke vært hadde hun aldri hintet så mye om det heller🫣

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet
FruRosa skrev (1 time siden):

Har noen sagt at hun ikke fikk kritikk for å dele så tidlig sist?

FruRosa skrev (3 timer siden):

Hvem har kritisert at hun venter?

Det vi diskuterer er at hun påstår at hun ikke vil dele noe før etter ultralyd, men deler likevel.

Jeg skjønner overhode ikke hva du mener..  Du skriver " har fått kritikk. Har ikke fått kritikk"🙈 

Skrevet
Nussepus skrev (17 minutter siden):

Hun vet jo at hun er gravid. Hele greia er patetisk. 

Men så lenge hun ikke skriver det direkte så slipper hun dette styret som det ble sist. Att mange nettaviser skriver att hun er gravid. Utrolig att dere ikke skjønner

• Liker 8
Skrevet
elskersommer skrev (17 minutter siden):

Jeg skjønner overhode ikke hva du mener..  Du skriver " har fått kritikk. Har ikke fått kritikk"🙈 

Anbefaler deg å lese kommentaren min i sammenheng med det jeg siterte!

• Liker 2
Skrevet
elskersommer skrev (24 minutter siden):

Men så lenge hun ikke skriver det direkte så slipper hun dette styret som det ble sist. Att mange nettaviser skriver att hun er gravid. Utrolig att dere ikke skjønner

Utrolig at du ikke skjønner at hun lever av å være så kynisk og utspekulert. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har vært veldig for Stina, og vist forståelse for at en ivf-runde og ufrivilligbarnløshet er tungt, men det siste utbruddet på en følger tar kaka.

En følger nevner at en hcg-blodprøve viser om man er gravid og dersom man tar nr to så er det for å vise stigning, ergo man er pr definisjon gravid… Nå har tydeligvis Stina tatt sin prøve så sent på dagen at hun ikke fikk svar på eventuelt nivå før hun tok prøve to, men å reagere SÅ sterk på fakta er jo merkelig..

Jeg synes heller ikke det framsto som om den følgeren ville presse henne til å si noe, hun rett og slett poengterte hvordan en hcg-måling i blod FAKTISK funker. 

• Liker 20
  • Nyttig 1
Skrevet
MariaIsabel skrev (2 timer siden):

🤦🏻‍♀️ Du skriver du forstår det, og så viser du at du ikke har fått det med deg. 👍🏻

Hun ønsker ikke at media skal skrive at hun er gravid før det er mer sikkert at det går bra. Hun ønsker samtidig å dele alt med følgerene. Mellomløsningen er å dele en del, men ikke si klart at hun er gravid, eller i det hele tatt om hun har tatt hjemmetest (noe jeg tror hun har). Hun har aldri sagt hun ikke skal dele NOE, bare ikke resultatet før det er mer sikkert, pga media. 

At det skaper nysgjerrighet kan det godt hende hun anser som et ekstra pluss - og hvorfor skulle hun ikke det? Alle som driver med noe som helst innen sosiale medier, media, tv osv gjør jo det. Jeg er likevel ganske sikker på at det ikke er hovedgrunnen her, da grunnen hun oppgir er helt logisk og forståelig. 

🙏

Godt forklart , men er visst vanskelig å skjønne

• Liker 1
Skrevet (endret)
«H» skrev (49 minutter siden):

Jeg har vært veldig for Stina, og vist forståelse for at en ivf-runde og ufrivilligbarnløshet er tungt, men det siste utbruddet på en følger tar kaka.

En følger nevner at en hcg-blodprøve viser om man er gravid og dersom man tar nr to så er det for å vise stigning, ergo man er pr definisjon gravid… Nå har tydeligvis Stina tatt sin prøve så sent på dagen at hun ikke fikk svar på eventuelt nivå før hun tok prøve to, men å reagere SÅ sterk på fakta er jo merkelig..

Jeg synes heller ikke det framsto som om den følgeren ville presse henne til å si noe, hun rett og slett poengterte hvordan en hcg-måling i blod FAKTISK funker. 

Dette reagerer jeg og på. Har fulgt Stina en stund da våre historier er skremmende like. Jeg hadde exu bare en mnd før henne, prøvd like lenge å starta på ivf ett par mnd før henne. 

Da hun hadde satt inn embryo kommenterte jeg til henne at hun burde ta en graviditetstest før hun evt skulle ta blodprøve fordi jeg synes det er unødvendig å skulle bruke ressurser til det hvis graviditetstesten var negativ. Jeg er sykepleier å jobber på sykehus. Man tenker kanskje at det ikke krever så masse ressurser og penger, men det gjør det absolutt. Å i tillegg skal ta to blodprøver dersom testen er negativ på 16 dager etter innsett er helt sykt. 
jeg skrev det ikke slik til Stina men som et velmenende råd. Ikke for at hun skulle legge ut at hun var gravid eller si det til sine følgere men for og ikke bruke unødvendige ressurser. 
Pga denne kommentaren blokkerte hun meg, noe jeg ikke skjønner? 
har også reagert på hvor bastant hun er og hvor mye feil hun sier. For meg virker hun svært lite reflektert og uvitende? 

Har full forståelse av at man ikke må kunne alt men skal man ikke da være mer forsiktig med å komme med påstander? Virker ikke å være veldig kildekritisk heller. 

Endret av Hs1
  • Liker 11
  • Nyttig 10
Skrevet
«H» skrev (35 minutter siden):

Da vi var i samme karusellen fikk vi beskjed om at hcg prøve blir tatt uansett etter så og så mange dager . 

Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Utrolig å ta seg så nær av at en influenser gjør influenserjobben sin. Det er bare å avfølge om det går sånn innpå deg, altså.

• Liker 3
Skrevet
Orly skrev (1 minutt siden):

Da vi var i samme karusellen fikk vi beskjed om at hcg prøve blir tatt uansett etter så og så mange dager . 

Men dette er vell ikke standar hos fertilitetsklinikken Stina brukte. Hun har sagt flere ganger at hun skal be om hcg å ikke ta graviditetstest. Det er vell uansett standar å ta en graviditetstest i forkant av blodprøve eller? Vet ikke hvordan det fungerer på private klinikker. Men fertilitetsklinikken på sykehuset jeg brukte, har ikke som standar å ta blodprøve. Bare graviditetstest. 

• Liker 2
Skrevet
Hs1 skrev (7 minutter siden):

Dette reagerer jeg og på. Har fulgt Stina en stund da våre historier er skremmende like. Jeg hadde exu bare en mnd før henne, prøvd like lenge å starta på ivf ett par mnd før henne. 

Da hun hadde satt inn embryo kommenterte jeg til henne at hun burde ta en graviditetstest før hun evt skulle ta blodprøve fordi jeg synes det er unødvendig å skulle bruke ressurser til det hvis graviditetstesten var negativ. Jeg er sykepleier å jobber på sykehus. Man tenker kanskje at det ikke krever så masse ressurser og penger, men det gjør det absolutt. Å i tillegg skal ta to blodprøver dersom testen er negativ på 16 dager etter innsett er helt sykt. 
jeg skrev det ikke slik til Stina men som et velmenende råd. Ikke for at hun skulle legge ut at hun var gravid eller si det til sine følgere men for og ikke bruke unødvendige ressurser. 
har også reagert på hvor bastant hun er og hvor mye feil hun sier. For meg virker hun svært lite reflektert og uvitende? 

Har full forståelse av at man ikke må kunne alt men skal man ikke da være mer forsiktig med å komme med utsagn? Virker ikke å være veldig kildekritisk heller. 

Word 👏🏻 fra en søster til en annen! 

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Hs1 skrev (2 minutter siden):

Men dette er vell ikke standar hos fertilitetsklinikken Stina brukte. Hun har sagt flere ganger at hun skal be om hcg å ikke ta graviditetstest. Det er vell uansett standar å ta en graviditetstest i forkant av blodprøve eller? Vet ikke hvordan det fungerer på private klinikker. Men fertilitetsklinikken på sykehuset jeg brukte, har ikke som standar å ta blodprøve. Bare graviditetstest. 

Hvordan vet du st det ikke gjøres der hun går? Vi var ikke privat så det gjøres nok forskjellige 

Skrevet
«H» skrev (39 minutter siden):

Hun sier hun får flere ufine mld, hun prøver å være så nøytal med å fortelle ting for å nettopp Skåne seg selv. Og denne mld sa hun jo var ment som at «du vet jo du er gravid når du går å tar blodprøve nr 2» litt sånn for å presse henne for svar. Syntes det er sykt ufint samtidig som hun nok bare gjør som det er anbefalt? Å ja hva hvis hun er gravid å vil sjekke kan man bare respektere henne å droppe ufine kommentarer?? Som om man ønsker å «ta henne» på noe??! Blir helt matt jeg. La henne få ha en eventuell gravid nyhet litt ifred etter forrige gang. Syns hun forklarer deg veldig grundig ofte men til ingen nytte🥺

• Liker 6
Skrevet
Klink skrev (21 timer siden):

jo det tror jeg man gjør etter IVF. For å være helt sikker. 

Stemmer. Mange klinikker vil ha blodprøve på testdag uansett. 

Skrevet
Orly skrev (1 minutt siden):

Hvordan vet du st det ikke gjøres der hun går? Vi var ikke privat så det gjøres nok forskjellige 

Nei, jeg vet ikke det? Men utifra hva hun har sagt høres det ikke slik ut? Å iom at hun har tatt blodprøve på legevakta virker det ikke sånn? Hadde det vært praksis fra klinikken vill jeg anta at time til blodprøvetaking enten på sykehuset eller hos fastlege allerede hadde vært booket etter innsett? 
jeg stiller bare spørsmål ved det, er ikke meningen å påstå noe som helst. 

• Liker 2
Skrevet
Nussepus skrev (1 time siden):

Okei, hører du til den samme syklubben her inne som trakasserer Stine Knutsen?  Syns overhode ikke du har grunnlag for å si d du sier nå. 

• Liker 1
Skrevet
SinfulBby skrev (3 minutter siden):

Hun sier hun får flere ufine mld, hun prøver å være så nøytal med å fortelle ting for å nettopp Skåne seg selv. Og denne mld sa hun jo var ment som at «du vet jo du er gravid når du går å tar blodprøve nr 2» litt sånn for å presse henne for svar. Syntes det er sykt ufint samtidig som hun nok bare gjør som det er anbefalt? Å ja hva hvis hun er gravid å vil sjekke kan man bare respektere henne å droppe ufine kommentarer?? Som om man ønsker å «ta henne» på noe??! Blir helt matt jeg. La henne få ha en eventuell gravid nyhet litt ifred etter forrige gang. Syns hun forklarer deg veldig grundig ofte men til ingen nytte🥺

Dette og så ler jeg litt sv de som påstår de sender inn meldinger som ikke er kritiske og at de blir blokkert. Hun sier at  hun ikke ønsker kommentarer  om det eller det så kommer de kommentarenr likevel, totalt unødvendig 

• Liker 1
Skrevet
Hs1 skrev (16 minutter siden):

Har full forståelse av at man ikke må kunne alt men skal man ikke da være mer forsiktig med å komme med utsagn? Virker ikke å være veldig kildekritisk heller. 

Man gjør jo som klinikken sier og dropper vel ikke en blodprøve fordi noen synes det er dårlig ressursbruk. Men ja, enig i at hun hadde jo 100% ikke tatt blodprøve nr. 2 om hun ikke var gravid. 

• Liker 2
Skrevet

Altså. Ranter i vei over hvor lei hun er av spekulasjoner osv. Så la være å dele noe da?? Hun LEVER av klikk og nå om dagen av å dele hver minste detalj av prøvingen. Men ingen skal få mene noe? Hun legger opp til spekulasjoner, men nåde den som spekulerer. Det er altså så dumt 

• Liker 5
  • Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...