Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Pidla skrev (17 minutter siden):

Sier hun at hun er over snittet smart? Og at det liksom skinner så tydelig frem? Heller det motsatte...

Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på det med graviditeten, og følger henne nå på grunn av det. Men får vondt av hvert trykk når jeg vet hun tjener penger på meg.

Det blir tynet for alt det er verdt. Hun sier det jo mer eller mindre indirekte, at hun er gravid… iallefall sånn jeg oppfatter det. Selvom hun for all del ikke ønsker at noen skriver det til henne på snap 🙄 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pidla skrev (38 minutter siden):

Sier hun at hun er over snittet smart? Og at det liksom skinner så tydelig frem? Heller det motsatte...

Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på det med graviditeten, og følger henne nå på grunn av det. Men får vondt av hvert trykk når jeg vet hun tjener penger på meg.

Ja det har hun faktisk sagt. Ikke bare en gang. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (17 minutter siden):

Det blir tynet for alt det er verdt. Hun sier det jo mer eller mindre indirekte, at hun er gravid… iallefall sånn jeg oppfatter det. Selvom hun for all del ikke ønsker at noen skriver det til henne på snap 🙄 

Alt man kan gjøre business av.

Nå syns sikkert "Stinas venner" vi er fæle her. Men jeg står for det jeg sier.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (15 minutter siden):

Alt man kan gjøre business av.

Nå syns sikkert "Stinas venner" vi er fæle her. Men jeg står for det jeg sier.

Sjæl 😇 må være lov det!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymPrøver96 skrev (10 minutter siden):

«Gleder meg til å spise salami (for gravide)» 🫥

Herregud 🙈..men indisk kan hun putte i seg😅

Endret av Tippsi
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tippsi skrev (6 minutter siden):

Herregud 🙈..men indisk kan hun putte i seg😅

Men er da ingenting galt med indisk? 
Salami er frarådet gravide å spise? 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (1 time siden):

Ja helt enig..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymPrøver96 skrev (25 minutter siden):

«Gleder meg til å spise salami (for gravide)» 🫥

Men ingen spekulasjoner!!

😂

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (33 minutter siden):

Men er da ingenting galt med indisk? 
Salami er frarådet gravide å spise? 

Hun spiser da ikke salami til vanlig? Det er rundstykke med ost i airfryer, med appelsin. Innimellom kokt skinke på frokosten. Plutselig craver hun salami, og da er det viktig at det er den ferske for gravide vettuuuu

Apekatten skrev (23 minutter siden):

Men ingen spekulasjoner!!

😂

Nei herregud, spekulerer da ikke 🤐 Flaks at parmesan på champagne pastaen var fra ku, og ikke geit! Spiller ingen rolle om den var pasteurisert eller ikke 🙂

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymPrøver96 skrev (13 minutter siden):

Hun spiser da ikke salami til vanlig? Det er rundstykke med ost i airfryer, med appelsin. Innimellom kokt skinke på frokosten. Plutselig craver hun salami, og da er det viktig at det er den ferske for gravide vettuuuu

Nei herregud, spekulerer da ikke 🤐 Flaks at parmesan på champagne pastaen var fra ku, og ikke geit! Spiller ingen rolle om den var pasteurisert eller ikke 🙂

Skjønner tenkte ikke på at hun aldri spiser det til vanlig😂

Og at alkoholen var kokt ut i sausen 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lzzy skrev (2 timer siden):

Ja helt enig. Hun vet godt om hun er gravid eller ikke nå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NiceOrNothing skrev (10 timer siden):

Kjenner faktisk to som «fikk det til» etter å slutte å hyper -fokusere . Det å gå å kjenne gravid -symptom er som et innbilt svangerskap . Kjenner flere ( flotte ) mennesker med autisme , så ingenting galt med de. Men den intense hyper -fokuseringen er ikke godt for noe, heller ikke i en graviditets-prosess . 

Det var nok helt tilfeldig. Å være opptatt (til og med besatt) av å bli gravid, gjør ikke at man ikke blir gravid - det er en myte. 

Man begynner gjerne ikke å stresse med det før det allerede har gått en del tid uten at man har klart det. Det er mange som har sluttet å stresse, og som likevel ikke blir gravide. Jeg ble gravid den måneden jeg var mest besatt. 

Selvsagt vil det også være noen som tilfeldig blir gravide kort tid etter at de ga opp, eller imens de tar en pause fra aktiv prøving - det betyr ikke at det var derfor det gikk. 

Dette er like dumt som tipset om å drikke seg full for å bli gravid (fordi mange blir gravide på fylla 🫠) ... 

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (14 timer siden):

Jeg tenkte da hun la ut selfie med brystene i monitor at dette gjøres for å få kommentarer på hvor store de der og at hun må være gravid. Jeg må være synsk 

👌😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (11 timer siden):

Derfor orket jeg ikke se alt hun deler men noe av det. Det jeg synes er mest interessant er og følge reisen hennes til og bli gravid og strikkingen. Jeg liker godt og strikke selv og tegner mine egne mønster på gensere jeg strikker.

Ønsker det beste ang svangerskap. Må gjenta meg selv heller når hun brukte TRE timer på pakking av koffert.... Gi meg 15 min,om alt jeg trenger er nyvasket selvfølgelig . Tre timer er mere som umulig altså 😂 vel vel,alt er mulig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pidla skrev (5 timer siden):

Hverken hun elle SE kan norges kartet overhodet..... Om det er over snittet smart så sitter ihvertfall jeg her som en Petter Smart 😎

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (2 timer siden):

Skjønner tenkte ikke på at hun aldri spiser det til vanlig😂

Og at alkoholen var kokt ut i sausen 😂

Hun har ihvertfall en greie med at hun syter om så mangt. Sagt det før,ikke bra med altfor mye fritid hver dag... Å JOOOO,jeg vet hun er blogger ,men hun som er så glad i besøk/selskap av familie.....Var vel et par runder i desember,så ingen trår ned deres dørstokker 😃 Flink med haven så blir fint for henne når våren etterhver kommer fram

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Labbus skrev (10 timer siden):

Hverken hun elle SE kan norges kartet overhodet..... Om det er over snittet smart så sitter ihvertfall jeg her som en Petter Smart 😎

Har aldri hørt hun er over snitter smart .. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun vil ikke slutte på støttemedisiner heller og hadde spurt om å få fortsette med de, og det har klinikken sagt ja til. Det betyr at hun er gravid nå. Hvis ikke hadde det ikke vært noe poeng å fortsette å ta de! 

Endret av Klink
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...