Gå til innhold

Stina Bakken

Gjest TomineB

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pidla skrev (12 minutter siden):

Infeksjonsfare fra ivf.

Skjønner, men trodde den faren var over etter noen dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (4 timer siden):

Skjønner, men trodde den faren var over etter noen dager. 

Man skal unngå å bl.a bade i 2 uker etter innsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte da hun la ut selfie med brystene i monitor at dette gjøres for å få kommentarer på hvor store de der og at hun må være gravid. Jeg må være synsk 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (7 minutter siden):

Jeg tenkte da hun la ut selfie med brystene i monitor at dette gjøres for å få kommentarer på hvor store de der og at hun må være gravid. Jeg må være synsk 

Men hvis man spekulerer i om hun er gravid, nei da blir man blokkert. Nåde den som mistenker at hun er gravid!! Girlsa🤓

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (1 time siden):

Jeg også 😂 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merkelig opplegg,  no hadde hun ikke matlyst, i går kveld var det ikke måte på hvor godt alt smakte og måtte ha 2 porsjoner middag🤔😅.. no var alt blææ... snakk om sutring... men slapp av hun er snart hjemme til gulost og appelsin...vi får sikkert høre hvor godt det endelig er med "norsk" mat😅🤣

Endret av Tippsi
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apekatten skrev (1 time siden):

Men hvis man spekulerer i om hun er gravid, nei da blir man blokkert. Nåde den som mistenker at hun er gravid!! Girlsa🤓

Syns det er så utrolig merkelig opplegg. Hun ønsker ikke spekulering men det eneste hun snakker om er hint om graviditetsymptom… 

Får litt «usikker jente på ungsomskolen som må hinte om at gutten hun liker sendte sms til henne men vil ikke si det så telefonen legges åpen på bordet og de som leser får passet påskrevet» opplegg. 

Jeg har null problem med å forstå at dette er stort for henne og at hun ønsker graviditetsymptom mer enn noe annet og på et punkt inni seg ønsker hun disse kommentarene fordi det bekrefter hennes ønske og håp. Men da blir det så feil når hun ikke kan stå for det. 
Om hun ikke ønsker spekulering så er det enkelt å ikke snakke om det heller. Men det gjør hun jo konstant og det er helt greit men ikke kom med pekefingeren når folk reagerer på det hun sier. 

• Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (17 minutter siden):

Syns det er så utrolig merkelig opplegg. Hun ønsker ikke spekulering men det eneste hun snakker om er hint om graviditetsymptom… 

Får litt «usikker jente på ungsomskolen som må hinte om at gutten hun liker sendte sms til henne men vil ikke si det så telefonen legges åpen på bordet og de som leser får passet påskrevet» opplegg. 

Jeg har null problem med å forstå at dette er stort for henne og at hun ønsker graviditetsymptom mer enn noe annet og på et punkt inni seg ønsker hun disse kommentarene fordi det bekrefter hennes ønske og håp. Men da blir det så feil når hun ikke kan stå for det. 
Om hun ikke ønsker spekulering så er det enkelt å ikke snakke om det heller. Men det gjør hun jo konstant og det er helt greit men ikke kom med pekefingeren når folk reagerer på det hun sier. 

Enig. Hun hadde nok dessverre ikke unngått spekulasjoner uansett så lenge hun har delt det hun har delt. 
Og hun vet nok utmerket hva hun driver med nå også så folk skal klikke seg inn på storyen hennes. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klink skrev (35 minutter siden):

Enig. Hun hadde nok dessverre ikke unngått spekulasjoner uansett så lenge hun har delt det hun har delt. 
Og hun vet nok utmerket hva hun driver med nå også så folk skal klikke seg inn på storyen hennes. 

Liker Stina bakken veldig godt som person, men føler det siste året har vært som en eneste lang ensporet besettelse . Skjønner ønsket om barn er alt som opptar henne for tiden , men dette «hvis jeg er gravid « pratet har nådd ett nytt nivå . Får nesten litt autisme -vibber av henne . Ikke noe galt i å være autist , men kanalen hennes har blitt veldig repeterende og ensporet . Dette blir vel som å banne i kjerka, men jeg tror hun hadde hatt større sjans for å lykkes , om hun hadde senket skuldrene litt ❤️

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
NiceOrNothing skrev (15 minutter siden):

Liker Stina bakken veldig godt som person, men føler det siste året har vært som en eneste lang ensporet besettelse . Skjønner ønsket om barn er alt som opptar henne for tiden , men dette «hvis jeg er gravid « pratet har nådd ett nytt nivå . Får nesten litt autisme -vibber av henne . Ikke noe galt i å være autist , men kanalen hennes har blitt veldig repeterende og ensporet . Dette blir vel som å banne i kjerka, men jeg tror hun hadde hatt større sjans for å lykkes , om hun hadde senket skuldrene litt ❤️

Derfor orket jeg ikke se alt hun deler men noe av det. Det jeg synes er mest interessant er og følge reisen hennes til og bli gravid og strikkingen. Jeg liker godt og strikke selv og tegner mine egne mønster på gensere jeg strikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heartgirl skrev (1 minutt siden):

Derfor orket jeg ikke se alt hun deler men noe av det. Det jeg synes er mest interessant er og følge reisen hennes til og bli gravid og strikkingen. Jeg liker godt og strikke selv og tegner mine egne mønster på gensere jeg strikker.

Fulgte henne fast før . Men falt av lasset i Jan . Hadde faktisk ikke fått med meg at hun mistet engang 🙈. Fint menneske , men føler hun har havnet i en besettelse nå, som er både trist & kjedelig å se på🥲

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (1 time siden):

Nei man lykkes ikke mer fordi man senker skuldrene , kunne ønske folk slutter å si det. Og flere av dere som skriver her har åpenbart ikke slitt med å bli gravide og da synes jeg deee egentlig kan droppe å skrive hvordan andre burde reagere og hva de burde gjøre når de sliter. Autismekommentaren blir for dum til å kommentere i grunn.

• Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orly skrev (1 minutt siden):

Nei man lykkes ikke mer fordi man senker skuldrene , kunne ønske folk slutter å si det. Og flere av dere som skriver her har åpenbart ikke slitt med å bli gravide og da synes jeg deee egentlig kan droppe å skrive hvordan andre burde reagere og hva de burde gjøre når de sliter. Autismekommentaren blir for dum til å kommentere i grunn.

Kjenner faktisk to som «fikk det til» etter å slutte å hyper -fokusere . Det å gå å kjenne gravid -symptom er som et innbilt svangerskap . Kjenner flere ( flotte ) mennesker med autisme , så ingenting galt med de. Men den intense hyper -fokuseringen er ikke godt for noe, heller ikke i en graviditets-prosess . 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartgirl
NiceOrNothing skrev (46 minutter siden):

Fulgte henne fast før . Men falt av lasset i Jan . Hadde faktisk ikke fått med meg at hun mistet engang 🙈. Fint menneske , men føler hun har havnet i en besettelse nå, som er både trist & kjedelig å se på🥲

Noe av snappene er voldsomt langdrøye. Jeg skjønner at de tjener penger med reklamene. Det blir litt for kjedelig når hun prater i det uendelige der hun lager frokosten sin. Da ender jeg med og bla fort forbi.

Den snapmåten med reklameavbrudd hvert minutt er mest irriterende når man blir avbrutt. Da bør det være interessant det hun kommer med. 

Når det gjelder strikking og hage gjør ikke disse reklamene meg noe. Det er mer interessant. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (5 minutter siden):

Kjenner faktisk to som «fikk det til» etter å slutte å hyper -fokusere . Det å gå å kjenne gravid -symptom er som et innbilt svangerskap . Kjenner flere ( flotte ) mennesker med autisme , så ingenting galt med de. Men den intense hyper -fokuseringen er ikke godt for noe, heller ikke i en graviditets-prosess . 

Å jeg kjenner noen som ikke fikk det til selv om det var mye annet som skjedde i livet , blir så dumt med sånne kommentarer og helt tydelig at dere ikke skjønner hvordan det er å slite med å bli gravid.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Heartgirl skrev (Akkurat nå):

Noe av snappene er voldsomt langdrøye. Jeg skjønner at de tjener penger med reklamene. Det blir litt for kjedelig når hun prater i det uendelige der hun lager frokosten sin. Da ender jeg med og bla fort forbi.

Den snapmåten med reklameavbrudd hvert minutt er mest irriterende når man blir avbrutt. Da bør det være interessant det hun kommer med. 

Når det gjelder strikking og hage gjør ikke disse reklamene meg noe. Det er mer interessant. 

Jeg interesserer meg for mat og interiør , men det blir så mye repeterende ang graviditet / graviditetssymptomer med henne, at jeg orker ikke følge henne så ofte lenger. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (1 minutt siden):

Å jeg kjenner noen som ikke fikk det til selv om det var mye annet som skjedde i livet , blir så dumt med sånne kommentarer og helt tydelig at dere ikke skjønner hvordan det er å slite med å bli gravid.

Har både sympati og forståelse for det. Men la oss nå si hun er av de uheldige som prøver i 7-8 år , noen gjør jo d. Så blir det et ensidig fokus for følgerene . Å et stressmoment for henne selv å dele så mye om det. Men hun bestemmer jo selv hva hun deler ❣️

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dojakitty skrev (11 timer siden):

Syns hele jenta er merkelig.  Hun hinter om graviditet hele tiden, men peker finger hvis noen i god mening skriver at de tror hun er gravid.

Hun har tydelig lagt inn silikon, men vil ikke si det rett ut. Sier bare at " jeg er langt ifra naturlig" Hun vil nemlig ikke skape kroppspress. Noe hun gjør uansett. Det er bare hun som skal være så sær. 

Hun hinter om  at hun har adhd. Hun er også ganske klønete visst og tenker at alle andre må jo begynne å lure når hun som tross alt er har høyere intelligens enn gjennomsnittet, klarer å vimse sånn. Brukte ikke akkurat ordet vimsete, men noe i nærheten. 

Husker hun klagde på alle som reiste for 3 år siden. Hun tenkte ikke på dem som er avhengig av turister for å klare seg. Hun selv shoppet julepynt for 60 000. 

Ellers shopper hun som helvete selv og driter i klima. Syns det er så hyklersk. 

Hele bloggekulturen er mer eller mindre narsissistisk. Det er mennesker som elsker å vise seg og tror de er noe mer enn de fleste. Noen bloggere er jordnære. Skal ikke dra alle over en kam. 

Endret av Sannhetsøkende
  • Liker 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannhetsøkende skrev (3 timer siden):

Syns hele jenta er merkelig.  Hun hinter om. Graviditet hele tiden, men peker finger hvis noen i god mening skriver at de tror hun er gravid.

Hun har tydelig lagt inn silikon, men vil ikke si det rett ut. Sier bare at " jeg er langt ifra naturlig" Hun vil nemlig ikke skape kroppspress. Noe hun gjør uansett. Det er bare hun som skal være så sær. 

Hun hinter til at hun har adhd. Hun er også ganske klønete visst og tenker at alle andre må jo begynne å lure når hun som tross alt er har høyere intelligens enn gjennomsnittet, klarer å vimse sånn. Brukte ikke akkurat ordet vimsete, men noe i nærheten. 

Husker hun klagde på alle som reiste for 3 år siden. Hun tenkte ikke på dem som er avhengig av turister for å klare seg. Hun selv shoppet julepynt for 60 000. 

Ellers shopper hun som helvete selv og driter i klima. Syns det er så hyklersk. 

Hele bloggekulturen er mer eller mindre narsissistisk. Det er mennesker som elsker å vise seg og tror de er noe mer enn de fleste. Noen bloggere er jordnære. Skal ikke dra alle over en kam. 

Sier hun at hun er over snittet smart? Og at det liksom skinner så tydelig frem? Heller det motsatte...

Jeg må innrømme at jeg er veldig nysgjerrig på det med graviditeten, og følger henne nå på grunn av det. Men får vondt av hvert trykk når jeg vet hun tjener penger på meg.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...