Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #2021 Skrevet 6. mars 2024 Apekatten skrev (1 time siden): Da er hun bare selvsentrert. Hun var mye mer positiv og morsommere å følge før siste spontanaborten. Nå er det så mye fokus på vondter, kvalme og andre plager. Hun har hatt en spontananabort jo og begtynte rett på IV. Tenk deg selv hvis du hadde fått en positiv graviditetstest og begynte og glede deg til dette. I hodet har man mange drømmer og tanker. Vips på noen dager er drømmen knust og en må begynne på heftig IV-kur. Den IV-kuren er tøff og den gjør noe med humøret. Hvis du mener at hun klager så synes jeg du kan bla forbi det du mener er klaging. Jeg blar meg forbi det jeg ikke er interessert i og se. Går fint at
Kinder Skrevet 6. mars 2024 #2022 Skrevet 6. mars 2024 Apekatten skrev (1 time siden): Da er hun bare selvsentrert. Hun var mye mer positiv og morsommere å følge før siste spontanaborten. Nå er det så mye fokus på vondter, kvalme og andre plager. Da kan man jo gå ut i fra at hun kanskje er i en periode i livet som ikke er så positiv. Og da er det er vanskelig å være positiv og morsom hele tiden. Jeg følger Stina, men hopper over mye IV-oppdateringer, fordi det ikke er så interessant for meg. Men jeg skjønner at det er snakk om masse hormoner, vondter og følelser nå, så om hun klager litt ekstra har jeg full forståelse for det. Det som er litt underholdene er derimot alle klagepostene her inne om at Stina klager. 12
Pidla Skrevet 6. mars 2024 #2023 Skrevet 6. mars 2024 Er det noen andre enn meg som reagerer på at hun er utrolig materialistisk? Kjøper alt hun vil uten å tenke seg om to ganger. Er så rart at hun ikke har noen tanker omkring eget forbruk. Hun er veldig lite klimavennlig - kjøper masse av både dårlig og god kvalitet, spiser nesten alltid kjøtt og flyr. Bør hun ikke ha noen refleksjoner rundt dette? Om enn bare fordi det er "in" å være opptatt av miljø og klima. (Jeg ble forresten blokkert av henne da jeg kommenterte dette) 14 5
Dojakitty Skrevet 6. mars 2024 #2024 Skrevet 6. mars 2024 Pidla skrev (1 minutt siden): Er det noen andre enn meg som reagerer på at hun er utrolig materialistisk? Kjøper alt hun vil uten å tenke seg om to ganger. Er så rart at hun ikke har noen tanker omkring eget forbruk. Hun er veldig lite klimavennlig - kjøper masse av både dårlig og god kvalitet, spiser nesten alltid kjøtt og flyr. Bør hun ikke ha noen refleksjoner rundt dette? Om enn bare fordi det er "in" å være opptatt av miljø og klima. (Jeg ble forresten blokkert av henne da jeg kommenterte dette) Ble du blokkert fordi du kommenterte mangel på klimabevissthet?! 5
Pidla Skrevet 6. mars 2024 #2025 Skrevet 6. mars 2024 Dojakitty skrev (7 minutter siden): Ble du blokkert fordi du kommenterte mangel på klimabevissthet?! Jepp! Men da hadde jeg også tidligere kommentert i høst, da hun lirte av seg at Norge var så crap å bo i, siden sola gikk ned klokka 16. Dette var også veldig ureflektert, så da svarte jeg nok litt krassere og knyttet linjene til Gaza og at dette var en uomtenksom ting å si når vi tross alt lever i verdens beste land. 7 3
Birdo Skrevet 6. mars 2024 #2026 Skrevet 6. mars 2024 Pidla skrev (1 minutt siden): Jepp! Men da hadde jeg også tidligere kommentert i høst, da hun lirte av seg at Norge var så crap å bo i, siden sola gikk ned klokka 16. Dette var også veldig ureflektert, så da svarte jeg nok litt krassere og knyttet linjene til Gaza og at dette var en uomtenksom ting å si når vi tross alt lever i verdens beste land. Å herre🙄 Vi må faktisk få lov til å leve livene våre selv om det skjer grusomme ting i verden. Å shame folk for at de sier noe om Norge som ikke er jublende positivt blir for dumt. Alle vet at vi har det godt her og at ting kunne vært en million ganger verre. 19 7
Pidla Skrevet 6. mars 2024 #2027 Skrevet 6. mars 2024 Birdo skrev (4 minutter siden): Å herre🙄 Vi må faktisk få lov til å leve livene våre selv om det skjer grusomme ting i verden. Å shame folk for at de sier noe om Norge som ikke er jublende positivt blir for dumt. Alle vet at vi har det godt her og at ting kunne vært en million ganger verre. Jo, selvfølgelig! Jeg går heller ikke rundt å tenker på alt fælt hele tiden! Men akkurat da hadde jeg nettopp sett en grusom film fra Gaza, og jeg ble så frustrert når hun klager over noe så absurd som at det mørkt! Og jeg syns hun bør tåle å stå i litt kritikk også - hun har tross alt veldig mange følgere! 6 2
Birdo Skrevet 6. mars 2024 #2028 Skrevet 6. mars 2024 Pidla skrev (Akkurat nå): Jo, selvfølgelig! Jeg går heller ikke rundt å tenker på alt fælt hele tiden! Men akkurat da hadde jeg nettopp sett en grusom film fra Gaza, og jeg ble så frustrert når hun klager over noe så absurd som at det mørkt! Og jeg syns hun bør tåle å stå i litt kritikk også - hun har tross alt veldig mange følgere! Det er da ikke hennes skyld at du har sett en grusom film. Ærlig talt, skjønner ikke hvorfor folk mener at de har rett på å bare skrive hva som helst til influensere, også må de bare tåle det. 90% av tilfelle er ikke heller den kritikken skrevet så veldig kontruktivt heller. 17 8
Pidla Skrevet 6. mars 2024 #2029 Skrevet 6. mars 2024 (endret) Birdo skrev (9 minutter siden): Det er da ikke hennes skyld at du har sett en grusom film. Ærlig talt, skjønner ikke hvorfor folk mener at de har rett på å bare skrive hva som helst til influensere, også må de bare tåle det. 90% av tilfelle er ikke heller den kritikken skrevet så veldig kontruktivt heller. Ok , det har du sikkert veldig mye rett i. Men mitt opprinnelige poeng var at er det ikke litt rart at Stina er så lite opptatt av klima og miljø? Er det ikke lov å diskutere det uten at man skal bli nedstemt av at det ikke er lov å mene noe? Er jo derfor man har dette forumet 😅 Endret 6. mars 2024 av Pidla 8
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #2030 Skrevet 6. mars 2024 Birdo skrev (3 timer siden): Å herre🙄 Vi må faktisk få lov til å leve livene våre selv om det skjer grusomme ting i verden. Å shame folk for at de sier noe om Norge som ikke er jublende positivt blir for dumt. Alle vet at vi har det godt her og at ting kunne vært en million ganger verre. Enig i det du skriver.
Rem Skrevet 6. mars 2024 #2031 Skrevet 6. mars 2024 Pidla skrev (3 timer siden): Ok , det har du sikkert veldig mye rett i. Men mitt opprinnelige poeng var at er det ikke litt rart at Stina er så lite opptatt av klima og miljø? Er det ikke lov å diskutere det uten at man skal bli nedstemt av at det ikke er lov å mene noe? Er jo derfor man har dette forumet 😅 Det er sikkert plenty andre som bryr seg om klima. Du får følge tunberg! 4 2
Isola2 Skrevet 6. mars 2024 #2032 Skrevet 6. mars 2024 Pidla skrev (3 timer siden): Jo, selvfølgelig! Jeg går heller ikke rundt å tenker på alt fælt hele tiden! Men akkurat da hadde jeg nettopp sett en grusom film fra Gaza, og jeg ble så frustrert når hun klager over noe så absurd som at det mørkt! Og jeg syns hun bør tåle å stå i litt kritikk også - hun har tross alt veldig mange følgere! Da hun ikke noe i gata at det var urettferdig at narkiser ble gravide uten å ville det en gang og ikke hun som ønsket det så mye? 2
Sannhetsøkende Skrevet 6. mars 2024 #2033 Skrevet 6. mars 2024 Birdo skrev (3 timer siden): Det er da ikke hennes skyld at du har sett en grusom film. Ærlig talt, skjønner ikke hvorfor folk mener at de har rett på å bare skrive hva som helst til influensere, også må de bare tåle det. 90% av tilfelle er ikke heller den kritikken skrevet så veldig kontruktivt heller. Hun selv opphøyde seg selv under covidtiden, hvor flink hun var som ikke reiste og greier. Tok vaksina gjorde hun også. De som reiste var sykt egoistiske og oppfordrert alle andre til å vaksinere seg. Hun har da også blandet seg i andres liv. Kraftig også. Når du selv liksom skal promotere fornuft så bør du faktisk leve litt etter det selv. 11
Zenhouse Skrevet 6. mars 2024 #2034 Skrevet 6. mars 2024 Stina er en av de (mange) influenserne som det blir litt for mye av nå. Likte i grunnen bedre bloggformatet likevel jeg. Snap blir «too much, too often.» Blogg-innlegg inneholdt hvertfall litt mer tanke og jobb bak innholdet, og begrenset seg naturlig også i mengde. 10 1
Pusle Skrevet 6. mars 2024 #2035 Skrevet 6. mars 2024 (endret) Jeg har fulgt denne influenseren og typen hennes med ujevne mellomrom de siste mnd. De virker som et par som passer hverandre godt og er rause med hverandre. Men, det som slår meg mest når det gjelder SB, er at det blir tydelig hvor viktig det egentlig er å ha et arbeid å gå til. Forholde seg til andre mennesker som du ikke har valgt selv. Samarbeide med andre. Komme seg ut av sin egen boble. Ja, hun tjener penger på snapchat så sånn sett er det sikkert en "jobb" men det eneste hun gjør er å snakke om seg selv og vise frem livet sitt. Lage frokost, rydde kjøkkenet, sette på klesvask, ørten selfier i løpet av dagen... det må være den mest usunne og unyttige jobben jeg kan tenke meg. Skummelt at dette i det hele tatt er en kilde til inntekt, og tydeligvis en ganske god inntekt også. Influenser som yrke er sikkert kommet for å bli (dessverre). Men den veien det går nå, med at det holder å sette opp et kamera og filme dagen din så ruller pengene inn, jeg håper det ikke er noe som varer. Influensere som fronter noe de brenner for, som har relevante samarbeidspartnere, som legger godt arbeid i annonser, som er gode på sin merkevare...kjør på, det skjønner jeg at det er et marked for. Men å se SB skrelle appelsiner og gå tur med hunden... hvor lenge er det interessant nok? Endret 6. mars 2024 av Pusle 18 6
Lzzy Skrevet 6. mars 2024 #2036 Skrevet 6. mars 2024 Sannhetsøkende skrev (48 minutter siden): Hun selv opphøyde seg selv under covidtiden, hvor flink hun var som ikke reiste og greier. Tok vaksina gjorde hun også. De som reiste var sykt egoistiske og oppfordrert alle andre til å vaksinere seg. Hun har da også blandet seg i andres liv. Kraftig også. Når du selv liksom skal promotere fornuft så bør du faktisk leve litt etter det selv. Samme som går igjen med alt, kaller folk sjuke i hue og urettferdig at narkiser blir gravide og ikke hun.. and so on. Dobbeltmoral, selvmedlidenhet og offerrolle hele veien. Pakket inn i en salig blanding av appelsiner, hormoner og 🍒 hvor lenge gidder folk å se på ja, godt spørsmål 🥱 6 7
Sannhetsøkende Skrevet 6. mars 2024 #2037 Skrevet 6. mars 2024 Lzzy skrev (8 minutter siden): Samme som går igjen med alt, kaller folk sjuke i hue og urettferdig at narkiser blir gravide og ikke hun.. and so on. Dobbeltmoral, selvmedlidenhet og offerrolle hele veien. Pakket inn i en salig blanding av appelsiner, hormoner og 🍒 hvor lenge gidder folk å se på ja, godt spørsmål 🥱 Kun spesielt interesserte tenker jeg. Sier ikke at stina er den verste, men tror ikke hun er så fantastisk heller som enkelte her later til å tro. Hun virker veldig selvsentrert. Det har hun alltid gjort. Å det å blokkere dem som stiller "feil " spørsmål sier en del. Å blokkere dem som slenger usaklig dritt er noe annet. 8
Labbus Skrevet 6. mars 2024 #2038 Skrevet 6. mars 2024 FruRosa skrev (14 timer siden): Man skjønner at hun overdriver ubehag/smerter når hun sammenligner sko som gnager med "brødkniv som skjærer henne i føttene". Ref snap fra GranCanaria igår. Jeg liker egentlig Stina, men føler at hun er "flink" til å kjenne etter smerter og ubehag. Med det sagt virker det som denne ferien gjør henne godt! Veldig bra matlyst å ikke minst å gå utrolig mye i området rundt hotellet . Godt gjort at de plagene forsvant på ca et døgn .....Men ,for all del mest sannsynlig bivirkninger som er borte . Følger henne litt,men veldig monoton hverdag så altså ikke så fengende . x for at det går veien,flotte foreldre blir de ihvertfall .Men helt ærlig så må nok rytmen legges om, alle som har barn vet jo at bare en dusj kan innimellom være luxus.... 5
Labbus Skrevet 6. mars 2024 #2039 Skrevet 6. mars 2024 Wenda skrev (14 timer siden): Godt mulig hun overdriver, men jeg kjente meg veldig godt igjen i den beskrivelsen iallfall. Jeg har føtter som av en eller annen grunn får vondt av de fleste typer sko og ja, det kjennes virkelig ut som at hælene blir skjært i med brødkniv 😂 det er helt jævlig. På lengre turer så hjelper det bittelitt med visse kremer og hælsokker med silikon, men jeg kjenner det fortsatt. Ikke mange skoene jeg har prøvd som ikke gir meg noen smerter Når dama bruker 3 timer til pakking for noen dager i Spania, samt at hun har sagt at hun har ihvertfall 20 par gode joggesko.....Altså 😂 7 4
Labbus Skrevet 7. mars 2024 #2040 Skrevet 7. mars 2024 Pidla skrev (7 timer siden): Jepp! Men da hadde jeg også tidligere kommentert i høst, da hun lirte av seg at Norge var så crap å bo i, siden sola gikk ned klokka 16. Dette var også veldig ureflektert, så da svarte jeg nok litt krassere og knyttet linjene til Gaza og at dette var en uomtenksom ting å si når vi tross alt lever i verdens beste land. Unnskyld at jeg ler 😅med all den tid hun har tilgjengelig om dagen så vet ho veldig lite om det de fleste av oss får med på nyheter. Kart /verdensdeler har ho ingen peiling på . SE passer jo så utrolig godt i samme bås så skjønner de har kontakt...Men ingen tvil om at ho blir en god mamma.ønsker det beste for begge to 3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå