Rem Skrevet 3. mars 2024 #2001 Skrevet 3. mars 2024 Hvorfor følger dere henne når dere ikke liker innholdet? 7
Pakketråd Skrevet 3. mars 2024 #2002 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Makan til motbydelig dame! Det er takket være følgerne hennes at hun tjener penger. Det er ikke lett å tolke en melding fra en følger, en melding som kan være skrevet som godt ment, men som Stina tolker helt annerledes. Vipps, så er du blokkert. Bruker du derimot litt av tiden din til å kontakte henne på andre flater for å skvære opp, ja da er du enda mer motbydelig i Stina sine øyne. (Dette scenarioet snakket hun selv om her om dagen.) Med en slik innstilling til folk og fe, er det på tide å komme seg ut og få nytt sosialt innputt. Håper ferieturen blir en slik tur, hvor hun klarer å fokusere mer på positivitet og ikke gå inn i den negative spiralen. Full forståelse for at det er vondt å miste noe man lenge har ønsket seg, selv om det kan kalles spontanabort, kjemisk graviditet osv, så er det noe med at man blir glad og høy på livet før man treffer bakken med et brak. Det kan nok hende at Stina trenger litt hjelp til å komme seg ut av den negative spiralen, men hun burde få opp øynene for at dette er jobben hennes og med tiden vil hun trenge alle følgere hun kan få. De mest aktive følgere kan få endret liv som gjør at de ikke kan gi like mange klikk osv på snap, da er det dumt å ha skutt seg selv i foten med å være motbydelig og direkte stygg mot følgerne sine. Hun kan faktisk velge å skrolle forbi disse meldingene, hun trenger ikke engang å åpne dem! Endret 3. mars 2024 av Pakketråd Skrivefeil 9 13
Sol Rampelyset Skrevet 3. mars 2024 #2003 Skrevet 3. mars 2024 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin.
Tippsi Skrevet 5. mars 2024 #2004 Skrevet 5. mars 2024 Herregud for et sutrete menneske hun er.. alt er jo galt...virker som om er det ingenting galt/feil så må hun finne noe... 12 7
RileyParks Skrevet 5. mars 2024 #2005 Skrevet 5. mars 2024 Blir festlig å se hvordan hun takler å faktisk være gravid og få stor mage, når hun klager over hvor oppblåst hun er og «ser ut som hun er 6 mnd gravid». Uff og huff. Jeg syns hun er skikkelig sytete og tåler fint lite. 25 7
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #2006 Skrevet 5. mars 2024 RileyParks skrev (47 minutter siden): Blir festlig å se hvordan hun takler å faktisk være gravid og få stor mage, når hun klager over hvor oppblåst hun er og «ser ut som hun er 6 mnd gravid». Uff og huff. Jeg syns hun er skikkelig sytete og tåler fint lite. Jeg beundrer henne for det hun har vært igjennom og jeg kjenner flere som har holdt på med IV og blir fysisk og psykisk uvel av og holde på med det. Det er jo hormoner. Jeg krysser alt for at de lykkes ❤️
RileyParks Skrevet 5. mars 2024 #2007 Skrevet 5. mars 2024 Heartgirl skrev (24 minutter siden): Jeg beundrer henne for det hun har vært igjennom og jeg kjenner flere som har holdt på med IV og blir fysisk og psykisk uvel av og holde på med det. Det er jo hormoner. Jeg krysser alt for at de lykkes ❤️ Sier ingenting om det. Håper også de lykkes og får babydrømmen. Men syns det er festlig hvordan hun flere ganger har nevnt at hun er så oppblåst og ser ut som hun er X mnd gravid, når hun faktisk ikke ser ut som hun er SÅ gravid som hun tenker at hun ser ut som. Tror derfor hun kommer til å få seg et sjokk når magen faktisk er typ 6 mnd gravid. Og jeg syns det irriterende når ei jente som er så tynn og slank klager over at hun ser så stor ut når hun er oppblåst (sier ikke at hun ikke er det, for det kan jo være for alt jeg vet), men det SER IKKE SÅNN UT at hun er typ 6-7mnd gravid. Lett å føle seg småtjukk selv når hun sier sånt, selv om jeg vet at jeg ikke er tjukk😅 Tror nok mange kan kjenne seg igjen i det 18 1
Gjest Heartgirl Skrevet 5. mars 2024 #2008 Skrevet 5. mars 2024 RileyParks skrev (14 minutter siden): Sier ingenting om det. Håper også de lykkes og får babydrømmen. Men syns det er festlig hvordan hun flere ganger har nevnt at hun er så oppblåst og ser ut som hun er X mnd gravid, når hun faktisk ikke ser ut som hun er SÅ gravid som hun tenker at hun ser ut som. Tror derfor hun kommer til å få seg et sjokk når magen faktisk er typ 6 mnd gravid. Og jeg syns det irriterende når ei jente som er så tynn og slank klager over at hun ser så stor ut når hun er oppblåst (sier ikke at hun ikke er det, for det kan jo være for alt jeg vet), men det SER IKKE SÅNN UT at hun er typ 6-7mnd gravid. Lett å føle seg småtjukk selv når hun sier sånt, selv om jeg vet at jeg ikke er tjukk😅 Tror nok mange kan kjenne seg igjen i det Jeg har alltid vært temmelig godt over gjennomsnittet men aldri blitt støtt eller såret om noen av venner eller familie har sagt at de har følt seg tjukke når de har vært oppblåste. Er man oppblåst så føler man seg stinn i magen. Ikke en morsom følelse.
Dojakitty Skrevet 5. mars 2024 #2009 Skrevet 5. mars 2024 RileyParks skrev (21 minutter siden): Sier ingenting om det. Håper også de lykkes og får babydrømmen. Men syns det er festlig hvordan hun flere ganger har nevnt at hun er så oppblåst og ser ut som hun er X mnd gravid, når hun faktisk ikke ser ut som hun er SÅ gravid som hun tenker at hun ser ut som. Tror derfor hun kommer til å få seg et sjokk når magen faktisk er typ 6 mnd gravid. Og jeg syns det irriterende når ei jente som er så tynn og slank klager over at hun ser så stor ut når hun er oppblåst (sier ikke at hun ikke er det, for det kan jo være for alt jeg vet), men det SER IKKE SÅNN UT at hun er typ 6-7mnd gravid. Lett å føle seg småtjukk selv når hun sier sånt, selv om jeg vet at jeg ikke er tjukk😅 Tror nok mange kan kjenne seg igjen i det Jeg kan skjønne at man klager på dette når man har drømmekroppen. Som hun har. Det jeg derimot reagerer mer på er at hun flere ganger har sagt at hun ikke snakker om brystoperasjon,vekt osv fordi hun ikke vil være en trigger for folk. At hun ikke vil være med på å «influense» unge jenter den ene eller andre veien. Hva tror hun dette er? Det lurer jeg på…. 10 10
Tough cookie Skrevet 5. mars 2024 #2010 Skrevet 5. mars 2024 Dojakitty skrev (4 timer siden): Jeg kan skjønne at man klager på dette når man har drømmekroppen. Som hun har. Det jeg derimot reagerer mer på er at hun flere ganger har sagt at hun ikke snakker om brystoperasjon,vekt osv fordi hun ikke vil være en trigger for folk. At hun ikke vil være med på å «influense» unge jenter den ene eller andre veien. Hva tror hun dette er? Det lurer jeg på…. Det er jo helt umulig å ikke se at både leppene, puppene, håret og vippene er kjøpt. Hun påvirker sine følgere uansett om hun vil eller ei. 11 4
Blåmuggost Skrevet 5. mars 2024 #2011 Skrevet 5. mars 2024 FOR en forskjell det er på Stina og Lisa Borg, som også går gjennom IVF. Stina som sutrer og klager hele tiden, så har ikke Lisa klaget på den minste ting. Egguttak i morgen og hun gleder seg til London i helgen. Snakk om positiv dame! 15 7
Dojakitty Skrevet 6. mars 2024 #2012 Skrevet 6. mars 2024 Blåmuggost skrev (6 timer siden): FOR en forskjell det er på Stina og Lisa Borg, som også går gjennom IVF. Stina som sutrer og klager hele tiden, så har ikke Lisa klaget på den minste ting. Egguttak i morgen og hun gleder seg til London i helgen. Snakk om positiv dame! De fleste ville vel gjerne klagd litt på det siden det er vondt. Men ja jeg syns det er merkelig at det hele er såpass negativt. Tror jeg ville vært veldig glad for det, og håpefull og alt det der. 8 1
FruRosa Skrevet 6. mars 2024 #2013 Skrevet 6. mars 2024 Man skjønner at hun overdriver ubehag/smerter når hun sammenligner sko som gnager med "brødkniv som skjærer henne i føttene". Ref snap fra GranCanaria igår. Jeg liker egentlig Stina, men føler at hun er "flink" til å kjenne etter smerter og ubehag. Med det sagt virker det som denne ferien gjør henne godt! 10 3
Wenda Skrevet 6. mars 2024 #2014 Skrevet 6. mars 2024 FruRosa skrev (2 minutter siden): Man skjønner at hun overdriver ubehag/smerter når hun sammenligner sko som gnager med "brødkniv som skjærer henne i føttene". Ref snap fra GranCanaria igår. Jeg liker egentlig Stina, men føler at hun er "flink" til å kjenne etter smerter og ubehag. Med det sagt virker det som denne ferien gjør henne godt! Godt mulig hun overdriver, men jeg kjente meg veldig godt igjen i den beskrivelsen iallfall. Jeg har føtter som av en eller annen grunn får vondt av de fleste typer sko og ja, det kjennes virkelig ut som at hælene blir skjært i med brødkniv 😂 det er helt jævlig. På lengre turer så hjelper det bittelitt med visse kremer og hælsokker med silikon, men jeg kjenner det fortsatt. Ikke mange skoene jeg har prøvd som ikke gir meg noen smerter 7
Apekatten Skrevet 6. mars 2024 #2015 Skrevet 6. mars 2024 FruRosa skrev (4 minutter siden): Man skjønner at hun overdriver ubehag/smerter når hun sammenligner sko som gnager med "brødkniv som skjærer henne i føttene". Ref snap fra GranCanaria igår. Jeg liker egentlig Stina, men føler at hun er "flink" til å kjenne etter smerter og ubehag. Med det sagt virker det som denne ferien gjør henne godt! Virker som hun lever i sin egen boble og møter lite folk utenom kjæresten. Hun har blitt så negativ og klagete i det siste.. 16 4
Birdo Skrevet 6. mars 2024 #2016 Skrevet 6. mars 2024 Apekatten skrev (52 minutter siden): Virker som hun lever i sin egen boble og møter lite folk utenom kjæresten. Hun har blitt så negativ og klagete i det siste.. Hun er jo jevnt og trutt både på lunsj med venninner, lunsj med damene i familien, tur med søsteren sin og jentekvelder/hytteturer med vennegjengene? 5 2
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #2017 Skrevet 6. mars 2024 Birdo skrev (32 minutter siden): Hun er jo jevnt og trutt både på lunsj med venninner, lunsj med damene i familien, tur med søsteren sin og jentekvelder/hytteturer med vennegjengene? Det tror jeg også. Virker slik.
Apekatten Skrevet 6. mars 2024 #2018 Skrevet 6. mars 2024 Birdo skrev (57 minutter siden): Hun er jo jevnt og trutt både på lunsj med venninner, lunsj med damene i familien, tur med søsteren sin og jentekvelder/hytteturer med vennegjengene? Da er hun bare selvsentrert. Hun var mye mer positiv og morsommere å følge før siste spontanaborten. Nå er det så mye fokus på vondter, kvalme og andre plager. 11 1
Birdo Skrevet 6. mars 2024 #2019 Skrevet 6. mars 2024 Apekatten skrev (58 minutter siden): Da er hun bare selvsentrert. Hun var mye mer positiv og morsommere å følge før siste spontanaborten. Nå er det så mye fokus på vondter, kvalme og andre plager. Wow. Det er veldig trist for deg at hun ikke et morsom nok for deg etter at hun først fikk drømmene sine knust i form av spontanabort også hoppet rett på en heftig hormonkur. 7 1 6
Gjest Heartgirl Skrevet 6. mars 2024 #2020 Skrevet 6. mars 2024 Birdo skrev (17 minutter siden): Wow. Det er veldig trist for deg at hun ikke et morsom nok for deg etter at hun først fikk drømmene sine knust i form av spontanabort også hoppet rett på en heftig hormonkur. Jeg er så enig. Selv om det var tidlig spontanabort og at hun begynte på en heftig hormonkur står det respekt av. Hormoner i IV-behandling er absolutt ikke til og spøke med og 3 av mine venninner har fått hjelp med IV. De hadde humørsvingninger opp og ned. De fortalt at tårene satt løst. Jeg synes denne reisen til Stina er spennende og følger bare oppdateringer om dette. Hopper over mye jeg ikke trenger og se. Siden jeg elsker og strikke følger jeg med på hva hun strikker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå