Poly Skrevet 14 timer siden #20161 Skrevet 14 timer siden Tittet innom for første gang på lenge, fått seg stang i stua?
Palmemor Skrevet 14 timer siden #20162 Skrevet 14 timer siden Poly skrev (4 minutter siden): Tittet innom for første gang på lenge, fått seg stang i stua? Begynt å trene pole og hadde en liggende fra tidligere som hun har satt opp
Katinkalille Skrevet 14 timer siden #20163 Skrevet 14 timer siden Kirkegården er pynta til påske🐣🪦 5 5
Palmemor Skrevet 14 timer siden #20164 Skrevet 14 timer siden Jeg blir så misunnelig på sånne som henne. Som er såååå sjuke, men likevel orker å rydde og shine hele huset
Poly Skrevet 13 timer siden #20165 Skrevet 13 timer siden Palmemor skrev (55 minutter siden): Begynt å trene pole og hadde en liggende fra tidligere som hun har satt opp 😂
Palmemor Skrevet 13 timer siden #20166 Skrevet 13 timer siden Poly skrev (8 minutter siden): 😂 Jeg er faktisk imponert over de som får det til, skal sies. Venninna mi og trener poledance og Fyttikatta for en hard trening 1
Vinnanna15 Skrevet 13 timer siden #20167 Skrevet 13 timer siden Katinkalille skrev (1 time siden): Kirkegården er pynta til påske🐣🪦 Lekkert 😂 1 2
Pasha Skrevet 3 timer siden #20168 Skrevet 3 timer siden Palmemor skrev (14 timer siden): Seriøst? Har de ikke opplegg og sånt på dagene der? Jeg har hatt barn i 3 ulike kommuner og alle har hatt som regel at man må levere før 10, for da starter dagen med aktiviteter/tur etc Da blir ungen levert på tur, underveis i opplegget, eller går glipp av det. Ikke verre enn det. Foreldrene vet at kommer de midt i et opplegg så må de bare levere stille og rolig. Det er sjelden noe problem. og i grunn kommer de fleste barn før 930 uannsett. det er stort sett pga tannlege, lege, pass etc at de kommer for seint. Men ja, foreldrene får velge selv så lenge barnet takler det.
Palmemor Skrevet 3 timer siden #20169 Skrevet 3 timer siden Pasha skrev (48 minutter siden): Da blir ungen levert på tur, underveis i opplegget, eller går glipp av det. Ikke verre enn det. Foreldrene vet at kommer de midt i et opplegg så må de bare levere stille og rolig. Det er sjelden noe problem. og i grunn kommer de fleste barn før 930 uannsett. det er stort sett pga tannlege, lege, pass etc at de kommer for seint. Men ja, foreldrene får velge selv så lenge barnet takler det. Ja skjønner det er mer utbredt enn jeg tenkte. I Sandefjord har de kjernetid da, enda. Slik de hadde da jeg hadde barn der «I Sandefjord barnehager er kjernetiden generelt fra kl. 09.30 til 14.30, da de fleste aktiviteter foregår» 1
Pasha Skrevet 1 time siden #20170 Skrevet 1 time siden Palmemor skrev (1 time siden): Ja skjønner det er mer utbredt enn jeg tenkte. I Sandefjord har de kjernetid da, enda. Slik de hadde da jeg hadde barn der «I Sandefjord barnehager er kjernetiden generelt fra kl. 09.30 til 14.30, da de fleste aktiviteter foregår» barnehagene har jo kjernetid. men ingen krav om at ungen leveres innen dette. ungen derimot kan gå glipp av aktiviteter hvis den leveres utenom 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå