Ina89 Skrevet onsdag kl. 16:43 #20141 Skrevet onsdag kl. 16:43 Katinkalille skrev (1 time siden): Sikkert fått et sinnsykt schvææært helt schtuka blåmerke etter all den sjuuukt harde treninga hu driver med. Ungen har også starta i bhg,og da sitter brødhue sjøl i et hjørne å strikker. Sikkert strikka på seg en sjuuuukt stor vannblemme som det har gått blodforgiftning i. Nesten på linje med papirkuttet. Det eneste som er SJUKT EKSTREMT er egoet. 5 4
Palmemor Skrevet 19 timer siden #20142 Skrevet 19 timer siden Tipper på kidden er sjuk siden hu sov til 9:30 i dag og så spiser de frokost. Ingen barnehager har en sååå raus kjernetid 1
tausen Skrevet 18 timer siden #20143 Skrevet 18 timer siden Palmemor skrev (36 minutter siden): Tipper på kidden er sjuk siden hu sov til 9:30 i dag og så spiser de frokost. Ingen barnehager har en sååå raus kjernetid Det kommer nok neppe hun å bry seg om.....det må passe henne 2 2
Palmemor Skrevet 18 timer siden #20144 Skrevet 18 timer siden tausen skrev (16 minutter siden): Det kommer nok neppe hun å bry seg om.....det må passe henne De var faktisk sjuke. Eller. Pjusk. Men ja, blir spennende å se hvordan hun skal klare dette hver eneste dag i flere år 1 5
Anonym Frøken Skrevet 17 timer siden #20145 Skrevet 17 timer siden Også føler hun seg sliten. Og det viser seg at det er ikke noe galt med henne. Annet enn at legen nevnte at hu har jo blitt mamma 🙈 Fikk litt inntrykk av det likte hu ikke nei 👀 8 2
Pasha Skrevet 17 timer siden #20146 Skrevet 17 timer siden Palmemor skrev (1 time siden): Tipper på kidden er sjuk siden hu sov til 9:30 i dag og så spiser de frokost. Ingen barnehager har en sååå raus kjernetid mange bhg er så rause. Hos meg, så lenge ungen takler det så er alt innen lunsj tillatt. Jeg opplevde det heller aldri som problematisk å få levere til lunsj der jeg hadde barn 1
Anno1969 Skrevet 16 timer siden #20147 Skrevet 16 timer siden Hvilke rykter og historier er det folk dikter opp om henne, som hun ikke mener er sanne? Følger ikke, så fikk det ikke med meg, men ser det står som overskrift…
Palmemor Skrevet 16 timer siden #20148 Skrevet 16 timer siden Pasha skrev (57 minutter siden): mange bhg er så rause. Hos meg, så lenge ungen takler det så er alt innen lunsj tillatt. Jeg opplevde det heller aldri som problematisk å få levere til lunsj der jeg hadde barn Seriøst? Har de ikke opplegg og sånt på dagene der? Jeg har hatt barn i 3 ulike kommuner og alle har hatt som regel at man må levere før 10, for da starter dagen med aktiviteter/tur etc 4 4
Pigaloppa Skrevet 16 timer siden #20149 Skrevet 16 timer siden Anonym Frøken skrev (59 minutter siden): Også føler hun seg sliten. Og det viser seg at det er ikke noe galt med henne. Annet enn at legen nevnte at hu har jo blitt mamma 🙈 Fikk litt inntrykk av det likte hu ikke nei 👀 Merkelig å være så sliten av å ha ett barn når dem er to voksne som går hjemme hele dagen. For barnet er vel ikke mere krevende enn andre små barn? Enn om hun kutter ut alt det sukkerfrie hun kjører i seg i vanvittige mengder? Hun beskriver jo bla at hun ble så sliten da hun spiste sukker/godteri. Lurer også på hvor mye søvn hun må ha for at det skal være bra.. flink å syte er hun iallefall 10 3
Pigaloppa Skrevet 16 timer siden #20150 Skrevet 16 timer siden Palmemor skrev (4 minutter siden): Seriøst? Har de ikke opplegg og sånt på dagene der? Jeg har hatt barn i 3 ulike kommuner og alle har hatt som regel at man må levere før 10, for da starter dagen med aktiviteter/tur etc Støtter denne. Alle barnehager jeg har jobbet i og hatt egne barn i har kjernetid, nettopp pga pedagogiske opplegg,turer og aktiviteter. 4 1
Palmemor Skrevet 16 timer siden #20151 Skrevet 16 timer siden Pigaloppa skrev (1 minutt siden): Støtter denne. Alle barnehager jeg har jobbet i og hatt egne barn i har kjernetid, nettopp pga pedagogiske opplegg,turer og aktiviteter. Helt vanlig i alle kommunale barnehager her hvertfall, i 3 kommuner 2
Orly Skrevet 16 timer siden #20152 Skrevet 16 timer siden Pasha skrev (1 time siden): mange bhg er så rause. Hos meg, så lenge ungen takler det så er alt innen lunsj tillatt. Jeg opplevde det heller aldri som problematisk å få levere til lunsj der jeg hadde barn Enig, vi har ikke hatt kjernetid der jeg har jobbet, vi har selvsagt opplegg fordetom
Orly Skrevet 16 timer siden #20153 Skrevet 16 timer siden Palmemor skrev (13 minutter siden): Seriøst? Har de ikke opplegg og sånt på dagene der? Jeg har hatt barn i 3 ulike kommuner og alle har hatt som regel at man må levere før 10, for da starter dagen med aktiviteter/tur etc Man kan da fint ha opplegg selv om man ikke har kjernetid , barna leveres bare der vi er
Palmemor Skrevet 16 timer siden #20154 Skrevet 16 timer siden Orly skrev (11 minutter siden): Man kan da fint ha opplegg selv om man ikke har kjernetid , barna leveres bare der vi er Jaja, bare hørtes rart ut. Ikke at jeg ikke stoler på deg 😆 har tenkt at det var normalen. (Som det var da jeg hadde barn i Sandefjord). Men nå var de jo hjemme fordi han var syk og, så kan tenkes de må følge tida når de kommer tilbake
Orly Skrevet 15 timer siden #20155 Skrevet 15 timer siden Palmemor skrev (18 minutter siden): Jaja, bare hørtes rart ut. Ikke at jeg ikke stoler på deg 😆 har tenkt at det var normalen. (Som det var da jeg hadde barn i Sandefjord). Men nå var de jo hjemme fordi han var syk og, så kan tenkes de må følge tida når de kommer tilbake har man feks. foreldre som jobber kvelds/nattskift så vil gjerne de ha barna hjemme litt på morningen og det er fint for både barn og forelder tenker jeg Kan godt hende den barnehagen han går i har det altså, det vet ikke jeg men ville bare si fra om at ikke alle har det 1
Palmemor Skrevet 15 timer siden #20156 Skrevet 15 timer siden Orly skrev (4 minutter siden): har man feks. foreldre som jobber kvelds/nattskift så vil gjerne de ha barna hjemme litt på morningen og det er fint for både barn og forelder tenker jeg Kan godt hende den barnehagen han går i har det altså, det vet ikke jeg men ville bare si fra om at ikke alle har det Ja jeg er helt for behovet! Jobbet selv turnus way back when, og det var jo kjipt å levere klokka 10 når jeg ikke måtte
MajaKristin Skrevet 15 timer siden #20157 Skrevet 15 timer siden Anno1969 skrev (1 time siden): Hvilke rykter og historier er det folk dikter opp om henne, som hun ikke mener er sanne? Følger ikke, så fikk det ikke med meg, men ser det står som overskrift… Hun sa absolutt ingenting om det 🤦♀️ Hun står og drar seg i håret, smatter som en idiot og snakker om at hun har vært syk. Hun sier ingenting annet enn at kjærringer lager historier som de tror er sanne... 2
Pinkpashion Skrevet 14 timer siden #20158 Skrevet 14 timer siden Palmemor skrev (2 timer siden): Seriøst? Har de ikke opplegg og sånt på dagene der? Jeg har hatt barn i 3 ulike kommuner og alle har hatt som regel at man må levere før 10, for da starter dagen med aktiviteter/tur etc I teorien kan ikke barnehagen kreve noe. De kan anbefale og ønske, og da med barnets beste i fokus. 15 år som ansatt i barnehage, og jeg unner virkelig både barna og foreldrene en rolig morgen - så lenge barnet takler det å bli levert sent. Foreldre vet når vi praktiserer kjernetid, og de vet at hvis barnet leveres senere enn dette, så kan de gå glipp av deler av opplegget. 1 1
Palmemor Skrevet 14 timer siden #20159 Skrevet 14 timer siden Pinkpashion skrev (25 minutter siden): I teorien kan ikke barnehagen kreve noe. De kan anbefale og ønske, og da med barnets beste i fokus. 15 år som ansatt i barnehage, og jeg unner virkelig både barna og foreldrene en rolig morgen - så lenge barnet takler det å bli levert sent. Foreldre vet når vi praktiserer kjernetid, og de vet at hvis barnet leveres senere enn dette, så kan de gå glipp av deler av opplegget. Nei det har du nok rett i, at de ikke kan kreve noe. Men argumentene der jeg har hatt barn er jo at alle skal være på plass, ikke komme midt i en samling f.eks. Og det skjønner jeg jo. Nå er jeg for laaang åpningstid som tilrettelegger for nettopp turnusarbeidere, så er kjempefint med fleksible barnehager 1
Zenhouse Skrevet 13 timer siden #20160 Skrevet 13 timer siden Palmemor skrev (12 minutter siden): Nei det har du nok rett i, at de ikke kan kreve noe. Men argumentene der jeg har hatt barn er jo at alle skal være på plass, ikke komme midt i en samling f.eks. Og det skjønner jeg jo. Nå er jeg for laaang åpningstid som tilrettelegger for nettopp turnusarbeidere, så er kjempefint med fleksible barnehager Vanlig praksis der jeg har hatt barn også, at de måtte komme ( ble sterkt oppfordret hvertfall) før 10. Ikke alltid så lett for barna å komme inn i etablert lek da, også veldig stressende å havne rett i kaoset når man skal ut på tur. Med det sagt, så er det nok enklere på en små-barns avdeling, og ikke like viktig der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå