Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Ina89 skrev (1 time siden):

Du kommer ikke unna med at man går fra dette:

IMG_3006.thumb.png.2168830cd95d732fa67b04d867c071dd.png

til dette: IMG_3007.thumb.jpeg.bbb49057a29ad19391402420d1eadacb.jpeg

på p-piller, samme hvor mange år det går.

Må jo ha gjort mye😬 Øyelokk osv...

• Liker 1
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Februar 2022 har hun delt "endelig sminke etter 4 uker på sofaen" og i Mars 2022 har hun bikinibilder med teip under puppene.

Endret av chsa
  • Liker 3
Skrevet
chsa skrev (3 minutter siden):

Mars 2022 har hun bikinibilder med teip under puppene.

Se der ja 😆🙈 men det kan jo ikke være første operasjon?? 

Skrevet
Palmemor skrev (2 minutter siden):

Se der ja 😆🙈 men det kan jo ikke være første operasjon?? 

Må ha gjort mye med både trynet og pupper😵 Hu kan jo ikke en gang si rett ut at hun skal til Oslo for å ta fillers i leppene, så da skjuler hun iallefall alle inngrep. En ting er jo at utseende  forandres etterhvert som en blir eldre, men det der skjer ikke uten operasjoner😂

• Liker 2
Skrevet
chsa skrev (9 minutter siden):

Februar 2022 har hun delt "endelig sminke etter 4 uker på sofaen" og i Mars 2022 har hun bikinibilder med teip under puppene.

Er jo ingen som er så slank som plutselig får gigapupper utav det blå😂 Ser jo hvordan hun såg ur før, og pupper er jo fett, så det skjer jo ikke. Vet ikke hvem hun prøver å lure jeg, men det funker dårlig isåfall😂

• Liker 2
Skrevet
Hasse29 skrev (15 minutter siden):

Må ha gjort mye med både trynet og pupper😵 Hu kan jo ikke en gang si rett ut at hun skal til Oslo for å ta fillers i leppene, så da skjuler hun iallefall alle inngrep. En ting er jo at utseende  forandres etterhvert som en blir eldre, men det der skjer ikke uten operasjoner😂

Det bilde som er delt lenger opp her viser jo helt flat bryst omtrent, og det andre med ganske store. Altså pga «p-piller». Og så er de enda større igjen i 2022? Og ja, ser ut som hu har fiksa øyelokk og. Men hu er jo så glad hun sto imot presset om å være naturlig…. Han og har jo endra seg mye, men tviler på han har lagt seg under kniven 

• Liker 1
Skrevet
Palmemor skrev (14 minutter siden):

Det bilde som er delt lenger opp her viser jo helt flat bryst omtrent, og det andre med ganske store. Altså pga «p-piller». Og så er de enda større igjen i 2022? Og ja, ser ut som hu har fiksa øyelokk og. Men hu er jo så glad hun sto imot presset om å være naturlig…. Han og har jo endra seg mye, men tviler på han har lagt seg under kniven 

Nei tror heller ikke at han har gjort noe, men hadde ikke blitt forundra over det heller😂 Er ikke mye naturlig hu der. Blir for dumt at hu sitter og sier sånne ting🙈

• Liker 1
Skrevet
Littelulla skrev (1 time siden):

Jeg kaller det bakstreversk at du skal kalke gammelt nytt for aktuelt. Ting hun har gått vekk fra. Burde det vært fjernet? Ja. Min opprinnelige kommentar til deg gikk på at det blir for dumt å late som om gamle holdninger/løgner er det samme som hva hun sier i dag. 

Heldigvis leser de færreste unge i dag blogger. Det er ganske utdatert. Det får være en trøst, så lenge hun velger å la feilinfo/løgn bli stående. 

Det er ganske fascinerende at flere her mener jeg er på "lag Stina" uten å forstå at det er drittslenginga her inne jeg reagerer på. Det er mye ved Stina jeg kunne ønsket å diskutere, men det blir så usaklig her inne at det ikke er mulig. 

Så det å hevde at p-piller gjorde puppene hennes silikon store er usaklig? Så fint, da veit vi jo alle hvor du står 🙃

• Liker 1
Skrevet
MajaKristin skrev (1 time siden):

Så det å hevde at p-piller gjorde puppene hennes silikon store er usaklig? Så fint, da veit vi jo alle hvor du står 🙃

Nei, men det du prøver på nå blir usaklig. Å tillegge meg meninger jeg ikke har gitt uttrykk for, bruke "klovnete" emojier framfor å ytre et innlegg til diskusjonen, gå på person og ikke sak. 

Det er jo nettopp dette som gjør det vanskelig å skulle diskutere noe som helst.

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...