Gjest Hasse29 Skrevet 10. mars #20041 Skrevet 10. mars Zooli skrev (4 minutter siden): Naboen sin tispe tisser, (og bæsjer), på terrassen hele vintern. Når det er snø. Samme gjør nabobikkja til svigers. Kvalmt å være nabo å se dritten hele vintern ja! Sikker på at det er så uvanlig? Du skriver "når det er snø" nei det blir jo noe anna enn rett på treverket da😉 Det er klart at om hunden aldri får tur så må den jo tilslutt uansett. Viste ikke at de hadde grind avstengt til hagen...Hadde de ikke hatt det(som jeg trodde de ikke hadde) hadde det vært unormalt at en hund skulle gått rett på plank(uten snø) og gjort fra seg kontra hage.
Pasha Skrevet 10. mars #20042 Skrevet 10. mars har barnet startet i bhg igjen? jmf snappen der hun skriver ferdig i bhg nå pooldance 1
Gjest Hasse29 Skrevet 10. mars #20043 Skrevet 10. mars (endret) Den poledanceing'a hennes, må være det kleineste jeg har sett på så lenge jeg kan huske🙈 Endret 10. mars av Hasse29
Littelulla Skrevet 10. mars #20044 Skrevet 10. mars Hasse29 skrev (20 minutter siden): Den poledanceing'a hennes, må være det kleineste jeg har sett på så lenge jeg kan huske🙈 Jeg syns det så veldig bra ut til å være nybegynner, jeg. Selv hadde jeg ikke vært i nærheten av det der, hehe! 1 1
Gjest Hasse29 Skrevet 10. mars #20045 Skrevet 10. mars Littelulla skrev (7 minutter siden): Jeg syns det så veldig bra ut til å være nybegynner, jeg. Selv hadde jeg ikke vært i nærheten av det der, hehe! Tenkte ikke på selve skillsa på dansingen😂
Margit777 Skrevet 10. mars #20046 Skrevet 10. mars Palmemor skrev (11 timer siden): Hun er jo MENSAsmart!! Kanskje hun er smarte når hun har mensen? Kan jo hende det er det hun tror. 8
Margit777 Skrevet 10. mars #20047 Skrevet 10. mars Katinkalille skrev (3 timer siden): Woooow,for et sjuuuukt shcvææært blåmerke!!😳 helt vilt,aldri sett lignende!!! Godt hun er ferdig i barnehagen for dagen 😄 11
Pigaloppa Skrevet 10. mars #20048 Skrevet 10. mars Hasse29 skrev (1 time siden): Du skriver "når det er snø" nei det blir jo noe anna enn rett på treverket da😉 Det er klart at om hunden aldri får tur så må den jo tilslutt uansett. Viste ikke at de hadde grind avstengt til hagen...Hadde de ikke hatt det(som jeg trodde de ikke hadde) hadde det vært unormalt at en hund skulle gått rett på plank(uten snø) og gjort fra seg kontra hage. Hun er redd for at hunden forsvinner gjennom hullet i hekken 1
Littelulla Skrevet 10. mars #20049 Skrevet 10. mars Hasse29 skrev (1 time siden): Tenkte ikke på selve skillsa på dansingen😂 Okey. Da ble jeg vel bare litt forvirret av at det var dansingen du nevnte. 1 1
Gjest Hasse29 Skrevet 10. mars #20050 Skrevet 10. mars Littelulla skrev (35 minutter siden): Okey. Da ble jeg vel bare litt forvirret av at det var dansingen du nevnte. Ja jeg mente at dansinga og at hele opplegget var kleint å se på. Det å filme seg selv og å legge det ut😂 Flink for å være nybegynner eller ikke...Fortsatt bare kleint å se på🤪
Littelulla Skrevet 11. mars #20052 Skrevet 11. mars Hasse29 skrev (8 timer siden): Ja jeg mente at dansinga og at hele opplegget var kleint å se på. Det å filme seg selv og å legge det ut😂 Flink for å være nybegynner eller ikke...Fortsatt bare kleint å se på🤪 Det må du selvsagt få syns uten at jeg skal si noe på det. Jeg syns det er morsomt at hun velger å dele. Pole dance har jeg kun sett proffe drive med, så det er artig å se det "fra start". Nå liker jeg generelt å følge med på trening av ulik art da, inkludert dans. Og jeg syns hun er kjempetøff som byr på seg selv - selv når hun vet hvor mye oppgulp hun får for alt hun prøver. 3 1
NoaideBiehtar Skrevet 11. mars #20053 Skrevet 11. mars Littelulla skrev (44 minutter siden): Det må du selvsagt få syns uten at jeg skal si noe på det. Jeg syns det er morsomt at hun velger å dele. Pole dance har jeg kun sett proffe drive med, så det er artig å se det "fra start". Nå liker jeg generelt å følge med på trening av ulik art da, inkludert dans. Og jeg syns hun er kjempetøff som byr på seg selv - selv når hun vet hvor mye oppgulp hun får for alt hun prøver. Enig med deg. Inspirerende å se voksne nybegynnere teste noe nytt, det virker litt mer overkommelig for oss andre også da. Skulle gjerne testa poledance jeg også! Hadde sett enda mer kleint ut. 😂 Noen må jo legge ut disse kleine tingene for at terskelen for å delta skal bli lavere. Flott at ikke alt skal være så j.... perfekt hele tiden. 1 3
Littelulla Skrevet 11. mars #20054 Skrevet 11. mars NoaideBiehtar skrev (11 minutter siden): Enig med deg. Inspirerende å se voksne nybegynnere teste noe nytt, det virker litt mer overkommelig for oss andre også da. Skulle gjerne testa poledance jeg også! Hadde sett enda mer kleint ut. 😂 Noen må jo legge ut disse kleine tingene for at terskelen for å delta skal bli lavere. Flott at ikke alt skal være så j.... perfekt hele tiden. Akkurat! Det er noe av det jeg liker ved Stina. Hun gir beng i de standard normene for hvordan å leve livet. Vi trenger flere som viser at det går an å gjøre ting på ulike måter, uten at "ulikt" betyr mer/mindre bra. 2 2
Zenhouse Skrevet 11. mars #20055 Skrevet 11. mars Så flott at hun beveger seg utendørs til noe annet enn Rusta, Meny og vippe-time. Alltid gøyere å drive med noe trening som er lystbetont, og det virker som om det er det med pole-dansingen. All bevegelse er bra bevegelse! Syns det er tøft gjort jeg, å vise nybegynner-treningen sin. ( men begynner hun å snakke om at hun ikke kan bære inn handleposer fra bilen igjen, pga tre ulike nakkeskader; så bør hun forstå at det ikke vil bli helt forstått) 2 2
Gjest Hasse29 Skrevet 11. mars #20056 Skrevet 11. mars TR72 skrev (1 time siden): Det er så harry at jeg blir flau av å se på🙈 Ja så grusomt og🤣 En ting er jo å legge ut fra en poledance time med instruktør, men det i stua ble bare griseharry og ga noe helt annet enn "treningsvibber" som det blir nevnt her🙈
Palmemor Skrevet 11. mars #20057 Skrevet 11. mars Zenhouse skrev (1 time siden): Så flott at hun beveger seg utendørs til noe annet enn Rusta, Meny og vippe-time. Alltid gøyere å drive med noe trening som er lystbetont, og det virker som om det er det med pole-dansingen. All bevegelse er bra bevegelse! Syns det er tøft gjort jeg, å vise nybegynner-treningen sin. ( men begynner hun å snakke om at hun ikke kan bære inn handleposer fra bilen igjen, pga tre ulike nakkeskader; så bør hun forstå at det ikke vil bli helt forstått) Jeg heier også! Og jeg er kritisk til vanlig 😅 Er jo supert at hun får ett miljøskifte og omgås mennesker der som hun kanskje ikke velger selv. Få noe ny input. Og poledancing er beinhardt, kjenner fler som driver med det. Hadde ikke klart halvparten av det hun gjør nå. Men, ja. Den nakkeskaden må hun ti stille om nå, det blir for dumt 1 5
enhjørningfis Skrevet 11. mars #20058 Skrevet 11. mars Rart at hun kan trene pole-dance og ta knebøy med en svær vektstang på nakken, ettersom hun har 3 nakkeskader?! Eller?! De nakkeskadene er kanskje ikke så ille når hun gjør noe hun har lyst til 🤔🤷🏽♀️ 4 13
Poyse Skrevet 11. mars #20059 Skrevet 11. mars Herregud for et shitshow 🙈 Hører vel hjemme på Onlyfans 🤣 5 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå