tausen Skrevet 7 timer siden #20021 Skrevet 7 timer siden Pigaloppa skrev (9 timer siden): Lite smart av hu å poste denne😂men strikke med små pinner er for smertefullt.. Sikkert bra for evnt nakkeskaden🤭 beviser nok en gang at nakken er unnskyldning for å slippe unna ting. Har lurt på hvordan hun får alle varene inn i bilen etter shopping turen, men når hun kommer hjem må PF bære alt pga nakken. Han må jo være blind som godtar det.... 8 6
Faina Skrevet 5 timer siden #20022 Skrevet 5 timer siden Haha, ja veldig rart å bomme på barnets fødselsdag 😅 Samme dato som min manns bestefar, så derfor husker jeg den 😅 7
Palmemor Skrevet 5 timer siden #20023 Skrevet 5 timer siden Katinkalille skrev (2 timer siden): Nå er ikke hun kjent for å være så smart i utgangspunktet heller😂😂 Hun er jo MENSAsmart!! 1 1
Katinkalille Skrevet 4 timer siden #20024 Skrevet 4 timer siden Palmemor skrev (17 minutter siden): Hun er jo MENSAsmart!! Ja fader,det stemmer!! Hvordan kunne jeg glemme det!!! 2
Palmemor Skrevet 4 timer siden #20025 Skrevet 4 timer siden Katinkalille skrev (25 minutter siden): Ja fader,det stemmer!! Hvordan kunne jeg glemme det!!! Fort gjort for oss som ikke er så hyperintelligente 4
Lzzy Skrevet 1 time siden #20026 Skrevet 1 time siden Palmemor skrev (3 timer siden): Hun er jo MENSAsmart!! Selvutnevnt vel og merke 😅
Palmemor Skrevet 2 minutter siden #20027 Skrevet 2 minutter siden Lzzy skrev (1 time siden): Selvutnevnt vel og merke 😅 Ja, som alt annet hun kan 😁
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå