Gå til innhold

Stina Bakken

Fremhevede innlegg

Skrevet
Pigaloppa skrev (9 timer siden):

Lite smart av hu å poste denne😂men strikke med små pinner er for smertefullt..

Sikkert bra for evnt nakkeskaden🤭 beviser nok en gang at nakken er unnskyldning for å slippe unna ting. Har lurt på hvordan hun får alle varene inn i bilen etter shopping turen, men når hun kommer hjem må PF bære alt pga nakken. Han må jo være blind som godtar det....

• Liker 10
  • Nyttig 13
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, ja veldig rart å bomme på barnets fødselsdag 😅 Samme dato som min manns bestefar, så derfor husker jeg den 😅

• Liker 9
Skrevet
Katinkalille skrev (2 timer siden):

Nå er ikke hun kjent for å være så smart i utgangspunktet heller😂😂

Hun er jo MENSAsmart!! 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Palmemor skrev (17 minutter siden):

Hun er jo MENSAsmart!! 

Ja fader,det stemmer!! Hvordan kunne jeg glemme det!!! 

• Liker 3
Skrevet
Katinkalille skrev (25 minutter siden):

Ja fader,det stemmer!! Hvordan kunne jeg glemme det!!! 

Fort gjort for oss som ikke er så hyperintelligente 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (3 timer siden):

Hun er jo MENSAsmart!! 

Selvutnevnt vel og merke 😅

• Nyttig 2
Skrevet
Lzzy skrev (1 time siden):

Ja, som alt annet hun kan 😁

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Masse spennende!! 7 varianter ost 👌

IMG_6610.png

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Palmemor skrev (7 minutter siden):

Masse spennende!! 7 varianter ost 👌

IMG_6610.png

Hvordan får du det til og bli 7 slag ost? Bare lurer altså🙈

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
elskersommer skrev (1 minutt siden):

Hvordan får du det til og bli 7 slag ost? Bare lurer altså🙈

Fordi jeg overdriver, slik hun gjør 😁

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
Lzzy skrev (4 timer siden):

Alt med Stina er selverklært. Det virker som hun hardnakket påstår at hun er alle de tingene hun ønsker å være. Dersom man sier imot er man sjalu eller en «hater» og blokkeres fra livet hennes. Jeg tror hun kanskje er litt sånn i virkeligheten også og at det er grunnen til at de er som de er og at de er så alene. 

Når ingen kan si henne imot kan hun leve ut alle «fantasiene» sine. Det er ikke uvanlig å ønske seg personlighetstrekk, en viss type utseende, en ferdighet o.l., men de aller fleste av oss påstår ikke at vi er noe vi ikke er. Det er ikke sånn at bare man sier en ting nok ganger så er man slik.

Jeg skulle ønske jeg var drit god til å synge. Jeg vet at dersom jeg vil bli det - må jeg øve. Mye. Jeg blir ikke automatisk flink til å synge selv om jeg forteller andre at jeg er det. Jeg blir heller ikke noe flinkere selv om jeg overser alle som forteller meg at jeg kanskje bør øve litt mer før jeg påstår jeg er flinkere enn Beyonce og Celine Dion til sammen. 

Stina leser ikke nyheter, omgås svært sjelden andre mennesker og får faktisk ingen impulser og utvikling utover det hun oppsøker selv. Og det hun oppsøker er utelukkende «nyheter» om seg selv og sitt eget speilbilde. Dagene hennes går faktisk ut på å fortelle andre at hun er sjukt tynn og på å beundre sitt eget speilbilde. Da er det søren ikke rart man stagnerer i utviklingen heller.

• Liker 4
  • Nyttig 11
Skrevet

Woooow,for et sjuuuukt shcvææært blåmerke!!😳 helt vilt,aldri sett lignende!!!

IMG_6980.jpeg

• Liker 4
Skrevet (endret)
Katinkalille skrev (39 minutter siden):

Woooow,for et sjuuuukt shcvææært blåmerke!!😳 helt vilt,aldri sett lignende!!!

IMG_6980.jpeg

Nei guri, har hun smelt opp en strippestang i stua? 😂 Tenk å få være naboen til det showet da! Hun blir jo overstimulert av gardiner så der er det jo fullt innsyn 😂

Endret av Ina89
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
Ina89 skrev (3 minutter siden):

Nei guri, har hun smelt opp en strippe stang i stua? 😂 Tenk å få være naboen til det showet da! Hun blir jo overstimulert av gardiner så der er det jo fullt innsyn 😂

Trenger ikke være nabo, vi fikk H E L E showet på en evighet lang snap!

• Liker 12
  • Nyttig 1
Gjest Hasse29
Skrevet
elskersommer skrev (På 5.3.2026 den 15.09):

Men du er sikker på at den tisser der? Den går ikke ned på plenen?

Tenker nok hunden går ned i hagen jeg. Veldig få hunder som liker å tisse på et glatt og hardt undelag. Spesielt tisper! Syns det blir å gå for langt i kritikken for den som sa det ja.

Gjest Hasse29
Skrevet
Palmemor skrev (På 5.3.2026 den 16.30):

Ja hu tisser på terrassen 

Hvordan vet du det??

Skrevet
Hasse29 skrev (19 minutter siden):

Hvordan vet du det??

Hun har lagt ut flere videoer av det tidligere. 

Ved terrassetrappa har de en grind i bunnen så bikkja ikke skal løpe ut av hagen. Hun har ved mer enn én anledning åpnet døra og sagt «slippe ut Chloe» og bikkja har gått å tissa i ett hjørne 

Tispa jeg passer støtt har tissa på terrassen min noen ganger. Passa en gang 3 andre tisper som faktisk forsvant ut å bæsja der. Riktignok har alle gjort det på vinteren og derfor i snø. Katta vår gjør og det når det er snø. Ingen har gjort det når dekket er bart. 

• Liker 6
Skrevet
Hasse29 skrev (30 minutter siden):

Tenker nok hunden går ned i hagen jeg. Veldig få hunder som liker å tisse på et glatt og hardt undelag. Spesielt tisper! Syns det blir å gå for langt i kritikken for den som sa det ja.

Naboen sin tispe tisser, (og bæsjer), på terrassen hele vintern. Når det er snø. Samme gjør nabobikkja til svigers.

Kvalmt å være nabo å se dritten hele vintern ja!

Sikker på at det er så uvanlig? 

• Liker 7
Gjest Hasse29
Skrevet
Palmemor skrev (10 minutter siden):

Hun har lagt ut flere videoer av det tidligere. 

Ved terrassetrappa har de en grind i bunnen så bikkja ikke skal løpe ut av hagen. Hun har ved mer enn én anledning åpnet døra og sagt «slippe ut Chloe» og bikkja har gått å tissa i ett hjørne 

Tispa jeg passer støtt har tissa på terrassen min noen ganger. Passa en gang 3 andre tisper som faktisk forsvant ut å bæsja der. Riktignok har alle gjort det på vinteren og derfor i snø. Katta vår gjør og det når det er snø. Ingen har gjort det når dekket er bart. 

Det er sykt isåfall🙄 Ja når det er snø blir det noe annet for hunden. Mi vil knapt tisse i hagen uten å styre rundt i 10 min for å finne "rett plass"😂 meen så går vi 3-4 turer for dag også, så hu har ikke behov for det heller.

Skrevet
Hasse29 skrev (2 minutter siden):

Det er sykt isåfall🙄 Ja når det er snø blir det noe annet for hunden. Mi vil knapt tisse i hagen uten å styre rundt i 10 min for å finne "rett plass"😂 meen så går vi 3-4 turer for dag også, så hu har ikke behov for det heller.

Nei hu jeg pleier å passe vil og ut av hagen. De gangene hun har gjort det på terrassen tror jeg det har vært nødent🤣🤣 og de 3 knøttsmå jeg passa en gang er ikke vant til tur så mistenker de gjør det hvorsomhelst 🙈 

Ska sies at JEG ikke har oppfordra de til det, jeg vil jo gå på terrassen selv på vinteren. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...