Margit777 Skrevet 19 timer siden #20001 Skrevet 19 timer siden Ina89 skrev (På 7.3.2026 den 23.50): Nei, nei, disse har hun DESIGNET helt selv. Hun har til og med designet de i sjukt mange farger åsåntno! Både gul og lilla og roooosa! Om ikke det er gründer-designeren sin så veit ikke jeg! Hun la til og med ut oppskriften gratis på bloggen sin, men man kunne bare strikke den om man var like sjukt liten som henne da. For hun visste ikke hvordan man laget så store gensere at de passet til en vanlig small eller medium. Man måtte være ekstra, ekstra small og petite for å kunne lage hennes gensere, så det var nok ikke så mange som kunne lage de. Men hun sa ikke det for å skape noe kroppspress altså 🥰 Hun er 160, så da skal jeg også kalle meg petit for jeg er 8 cm lavere 😄 1 4
Margit777 Skrevet 19 timer siden #20002 Skrevet 19 timer siden (endret) Katinkalille skrev (12 timer siden): Å jadda... hun sa så🙈 "du skal få banan i dag,så du skal ikke ha appelsin. JEG skal ha appelsin"🤡🧌 Syra i appelsinen kan gi magesmerter. Hvis man spiser det til frokost og brus. Au.( Jeg begynte på noen tabletter (adhd) og jeg mistet matlysta, den kom tilbake til kvelden.) Og å bare få i seg sukkerfri brus/farris og annet med syre gjør vondt. Ihvertfall når man sliter med det. Hun ber om å få vondt. Hun får ta seg en youghurt 😄 Kutt ut appelsin om morran når du sliter med syre i magen. Det er ikke din såkalte lavkarbo Stina, det er kullsyre og appelsin som lager problemer i magen din. Og appelsin på lavkarbo er heller ikke innafor. Endret 18 timer siden av Margit777 6 8
Palmemor Skrevet 16 timer siden #20003 Skrevet 16 timer siden Margit777 skrev (2 timer siden): Syra i appelsinen kan gi magesmerter. Hvis man spiser det til frokost og brus. Au.( Jeg begynte på noen tabletter (adhd) og jeg mistet matlysta, den kom tilbake til kvelden.) Og å bare få i seg sukkerfri brus/farris og annet med syre gjør vondt. Ihvertfall når man sliter med det. Hun ber om å få vondt. Hun får ta seg en youghurt 😄 Kutt ut appelsin om morran når du sliter med syre i magen. Det er ikke din såkalte lavkarbo Stina, det er kullsyre og appelsin som lager problemer i magen din. Og appelsin på lavkarbo er heller ikke innafor. Du må huske at det er hennes variant av lavkarbo hun bruker da. Hun vil ikke være fanatisk! (men kan ikke drikke saft med sukker for å sjekke liv i magen fordi hun er sukkerfri) og hennes kropp er jo så ekstraordinær at den ikke omdanner fett til energi. Tenk det. Bør jo melde seg til forskning! 4 7
Maia3 Skrevet 13 timer siden #20004 Skrevet 13 timer siden Palmemor skrev (2 timer siden): Du må huske at det er hennes variant av lavkarbo hun bruker da. Hun vil ikke være fanatisk! (men kan ikke drikke saft med sukker for å sjekke liv i magen fordi hun er sukkerfri) og hennes kropp er jo så ekstraordinær at den ikke omdanner fett til energi. Tenk det. Bør jo melde seg til forskning! Hun er så bak mål samme hva det dreier seg om. (Selv om hun er verdensmester da) Får mang en god latter av å gå inn på snappene til denne påståelige, bastante osv selfiedukken. Fatter ikke at ikke noen i familien prøver å virkelighetsorientere henne 4 5
Lzzy Skrevet 13 timer siden #20005 Skrevet 13 timer siden Palmemor skrev (2 timer siden): Du må huske at det er hennes variant av lavkarbo hun bruker da. Hun vil ikke være fanatisk! (men kan ikke drikke saft med sukker for å sjekke liv i magen fordi hun er sukkerfri) og hennes kropp er jo så ekstraordinær at den ikke omdanner fett til energi. Tenk det. Bør jo melde seg til forskning! 😂😂😂 3
oss-to Skrevet 13 timer siden #20006 Skrevet 13 timer siden Det er litt ironisk kor ofte folk snakkar om "normalitet", samstundes som reaksjonane gjerne går i same mønster om att og om att. 1
tausen Skrevet 12 timer siden #20007 Skrevet 12 timer siden Maia3 skrev (1 time siden): Hun er så bak mål samme hva det dreier seg om. (Selv om hun er verdensmester da) Får mang en god latter av å gå inn på snappene til denne påståelige, bastante osv selfiedukken. Fatter ikke at ikke noen i familien prøver å virkelighetsorientere henne Tror du hun vil høre på de...... 3
Ina89 Skrevet 11 timer siden #20008 Skrevet 11 timer siden Maia3 skrev (1 time siden): Hun er så bak mål samme hva det dreier seg om. (Selv om hun er verdensmester da) Får mang en god latter av å gå inn på snappene til denne påståelige, bastante osv selfiedukken. Fatter ikke at ikke noen i familien prøver å virkelighetsorientere henne Jeg tror muligens både Stina og PerFredag er meget vanskelige å både omgås og forholde seg til. Det er nok en grunn for at de stort sett er alene. «Problemet» når man lever så isolert og såpass på siden av samfunnet er jo at man blir akkurat som dem. De får ingen impulser, utover de de søker selv. De «skjermer» seg fra nyheter, Stina kunne ikke engang ha en klokke som fortalte hvor langt unna hun var å nå målene side for dagen. Dette er ønskemål hun selv har lagt inn. Hun vil så veldig gjerne være suksessfull og vellykket, med fremstår stusselig og desperat. Hun ønsker hardt å være liten, skjør og petite, men er helt normal, det er ikke unormalt å være på 160-tallet. Hun ønsker å være et menneske alle liker og beundrer, men er en person de aller fleste både ler av og synes litt synd i - samtidig. Når man veldig gjerne vil noe, men ikke orker å gjøre jobben er det kanskje lettere å stenge ute alt som ikke hyller deg, da kan du i det minste late som fantasiene er virkelige. 2 17
Faina Skrevet 11 timer siden #20009 Skrevet 11 timer siden Manana321 skrev (8 timer siden): Når det gjelder appelsiner så klarer de seg fint på kjøkkenbenken i ca ei uke (du må kunne kjenne på appelsiner i butikken for å finne ut hvilke som er ferske) og nesten 2 uker i kjøleskapet så om du vet du skal spise de opp og vil ikke ha en kald en så kan de ligge på kjøkkenbenken noen dager. Her er det smak og behag. Vi sporer veldig av her. Det er ikke dette denne tråden handler om. Det er nok for mye shtuk å lage noe fra bunnen av til ungen så dont get your hopes up 🫣 I kjøleskapet varer appelsinene fint en måned, men en uke har de aldri overlevd på kjøkkenbenken i 21-22 grader. Tar ut appelsinen en halvtimes tid før den spises. Vi er lei av overraskelser i fruktskåla 🙈 Ja, når det skal lages til ungen så er det nok for mye styr for henne 🙈 Hadde det vært "sukkerfritt" syltetøy til seg selv derimot... 3
Klump Skrevet 7 timer siden #20010 Skrevet 7 timer siden Gnir seg oppover pole dance stangen i siste snap, lekkert. Kan ikke bli nok kropp 3
Møffins Skrevet 7 timer siden #20011 Skrevet 7 timer siden Fint å se at hun har mammakropp. Jeg har vært bekymret for henne for hun ser så ekstremt tynn ut på bilder hun poster. Imponert over hvor god hun må være på vinkling når hun tar selfier i speilet sitt😊 6
Mippiie123 Skrevet 7 timer siden #20012 Skrevet 7 timer siden Står på hodet og greier! Glemt nakkeskaden? 🤭 2 13
Lzzy Skrevet 5 timer siden #20013 Skrevet 5 timer siden Møffins skrev (1 time siden): Fint å se at hun har mammakropp. Jeg har vært bekymret for henne for hun ser så ekstremt tynn ut på bilder hun poster. Imponert over hvor god hun må være på vinkling når hun tar selfier i speilet sitt😊 Ikke like lett å holde inn mage og posere, når man skal henge opp ned i en stang si 😅 1
Katinkalille Skrevet 5 timer siden #20014 Skrevet 5 timer siden Er ikke den ungen født 12.november a?? 1
Katinkalille Skrevet 5 timer siden #20015 Skrevet 5 timer siden (endret) Om ikke den nakkeskaden er selektiv,da vet ikke jeg!! Endret 5 timer siden av Katinkalille Bilde 2 1 3
Vinnanna15 Skrevet 5 timer siden #20016 Skrevet 5 timer siden Katinkalille skrev (1 minutt siden): Om ikke den nakkeskaden er selektiv,da vet ikke jeg!! 😂😂😂 1
Pigaloppa Skrevet 5 timer siden #20017 Skrevet 5 timer siden Katinkalille skrev (8 minutter siden): Om ikke den nakkeskaden er selektiv,da vet ikke jeg!! Lite smart av hu å poste denne😂men strikke med små pinner er for smertefullt.. 6
Eggedoris Skrevet 5 timer siden #20018 Skrevet 5 timer siden Katinkalille skrev (23 minutter siden): Er ikke den ungen født 12.november a?? 😂😂😂
Matas Skrevet 5 timer siden #20019 Skrevet 5 timer siden Katinkalille skrev (24 minutter siden): Er ikke den ungen født 12.november a?? Vet ikke hva jeg synes er mest skummelt, at hun ikke kan eget barn sin fødselsdato eller at helt fremmede folk kan den... 4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå